|
|
| Pagina 191 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
lolo4ever schreef: Het enige dat we moeten doen om in tweede te blijven is zorgen dat we volgend jaar opnieuw een licentie geraken.Dat zal ook al niet simpel zijn met ons bouwvallig stadion en de schuldenlast die maar niet weg geraakt. Er zullen wel minstens 2 ploegen zijn die zonder licentie vallen. En anders kunnen we wel eens pech hebben.... 3, nl: Denderleeuw, Denderhoutem en Hekelgem. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Jul 2011, 18:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
DT schreef: Bartos schreef: witzwet schreef: Als het niet loopt met Cousin, Van Renterghem, Gbarssin en Balaj zal BVR ongetwijfeld de rekening krijgen. Hij is het die absoluut deze wou. VAn Thompson en Vervaeke weet ik het niet Cousin zat hier toch vorig seizoen ook al ?Trouwens, spelers als Balaj en Van Renterghem zijn wat mij betreft aanwinsten in de breedte (en voor de toekomst) en zullen ook zeker niet de spelers zijn die zwaar wegen op het budget. Ik zou het dan ook belachelijk vinden als BVR de rekening krijgt omdat dit verkeerd uitdraait. Het is veel erger als uw dure aanwinsten die binnengehaald zijn als de echte versterkingen niet renderen. Maar soit, aangezien ze er zo nauwelijks binnengehaald hebben, kunnen er ook al niet teveel mislukken natuurlijk. Bwah, den Ode is anders wel goed bezig zenne Is natuurlijk wel leuk voor een speler dat een trainer hem absoluut wil, dus dat helpt wel in de onderhandelingen. Daarnaast zie ik MVDS niet zijn fiat geven als hij zelf niet akkoord/overtuigd is over een speler... Maar zoals al eerder gezegd, hier lijken alle spelers op voorspraak te komen van BVR waarover het bestuur dan beslist ipv mogelijkheden aangeven door de sportief verantwoordelijke waarop er samen met de trainer een keuze wordt gemaakt... De wereld een beetje op zijn kop dus maar goed... Soms draait het goed uit (Yombo), maar het verleden heeft ook al aangegeven dat het verkeerd kan uitdraaien (Denys, Delclef, Gueye...). En inderdaad, Cousin zat hier vorig jaar ook al maar ik denk wel dat iedereen meer van hem had verwacht niet? En zoals hij voorlopig al heeft gespeeld in de voorbereiding, kan je hem bezwaarlijk sterk noemen deze jaargang... Dat Denys hier volledig flaterde snappen ze in Wetteren nog nie maja den druk zeker en kdenk da Gueye vorig jaar er is gekomen omdat er zogezegd ene moest komen , kwam die wel op aangeven van BVR? |
| 25 Jul 2011, 19:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
gweninho schreef: DT schreef: Bartos schreef: Cousin zat hier toch vorig seizoen ook al ?Trouwens, spelers als Balaj en Van Renterghem zijn wat mij betreft aanwinsten in de breedte (en voor de toekomst) en zullen ook zeker niet de spelers zijn die zwaar wegen op het budget. Ik zou het dan ook belachelijk vinden als BVR de rekening krijgt omdat dit verkeerd uitdraait. Het is veel erger als uw dure aanwinsten die binnengehaald zijn als de echte versterkingen niet renderen. Maar soit, aangezien ze er zo nauwelijks binnengehaald hebben, kunnen er ook al niet teveel mislukken natuurlijk. Bwah, den Ode is anders wel goed bezig zenne Is natuurlijk wel leuk voor een speler dat een trainer hem absoluut wil, dus dat helpt wel in de onderhandelingen. Daarnaast zie ik MVDS niet zijn fiat geven als hij zelf niet akkoord/overtuigd is over een speler... Maar zoals al eerder gezegd, hier lijken alle spelers op voorspraak te komen van BVR waarover het bestuur dan beslist ipv mogelijkheden aangeven door de sportief verantwoordelijke waarop er samen met de trainer een keuze wordt gemaakt... De wereld een beetje op zijn kop dus maar goed... Soms draait het goed uit (Yombo), maar het verleden heeft ook al aangegeven dat het verkeerd kan uitdraaien (Denys, Delclef, Gueye...). En inderdaad, Cousin zat hier vorig jaar ook al maar ik denk wel dat iedereen meer van hem had verwacht niet? En zoals hij voorlopig al heeft gespeeld in de voorbereiding, kan je hem bezwaarlijk sterk noemen deze jaargang... Dat Denys hier volledig flaterde snappen ze in Wetteren nog nie maja den druk zeker en kdenk da Gueye vorig jaar er is gekomen omdat er zogezegd ene moest komen , kwam die wel op aangeven van BVR?Gueye werd eerst bekeken door de persoonlijke scout van BVR en nadien door hemzelf in de match tegen Anderlecht.Hij had dus zeker zijn inspraak. |
| 25 Jul 2011, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
lolo4ever schreef: gweninho schreef: DT schreef: Bwah, den Ode is anders wel goed bezig zenne Is natuurlijk wel leuk voor een speler dat een trainer hem absoluut wil, dus dat helpt wel in de onderhandelingen. Daarnaast zie ik MVDS niet zijn fiat geven als hij zelf niet akkoord/overtuigd is over een speler... Maar zoals al eerder gezegd, hier lijken alle spelers op voorspraak te komen van BVR waarover het bestuur dan beslist ipv mogelijkheden aangeven door de sportief verantwoordelijke waarop er samen met de trainer een keuze wordt gemaakt... De wereld een beetje op zijn kop dus maar goed... Soms draait het goed uit (Yombo), maar het verleden heeft ook al aangegeven dat het verkeerd kan uitdraaien (Denys, Delclef, Gueye...). En inderdaad, Cousin zat hier vorig jaar ook al maar ik denk wel dat iedereen meer van hem had verwacht niet? En zoals hij voorlopig al heeft gespeeld in de voorbereiding, kan je hem bezwaarlijk sterk noemen deze jaargang... Dat Denys hier volledig flaterde snappen ze in Wetteren nog nie maja den druk zeker en kdenk da Gueye vorig jaar er is gekomen omdat er zogezegd ene moest komen , kwam die wel op aangeven van BVR?Gueye werd eerst bekeken door de persoonlijke scout van BVR en nadien door hemzelf in de match tegen Anderlecht.Hij had dus zeker zijn inspraak. Akkoord , maar iemand beoordelen op 1 match is al zeer moeilijk en voor mij werd Gueye gewoon gehaald omdat het "moest" |
| 25 Jul 2011, 19:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
eintracht frankfurt schreef: Vandaar dat ik mij liever vergelijk met ploegen die het wel waargemaakt hebben, sommigen met minder potentieel dan Aalst, Ge noemt daar wel Lommel, maar die hebben ondertussen wel al twee fusies nodig gehad en bestaan al uit vier ploegen, zowaar nog één meer dan onze buren, om te blijven bestaan. Daar ben ik toch echt niet jaloers op. |
| 25 Jul 2011, 19:32 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Bartos schreef: eintracht frankfurt schreef: Vandaar dat ik mij liever vergelijk met ploegen die het wel waargemaakt hebben, sommigen met minder potentieel dan Aalst, Ge noemt daar wel Lommel, maar die hebben ondertussen wel al twee fusies nodig gehad en bestaan al uit vier ploegen, zowaar nog één meer dan onze buren, om te blijven bestaan. Daar ben ik toch echt niet jaloers op. Was inderdaad een fusie in theorie, maar eerder een opslorping van die ploegen in de praktijk. Overpelt was ten dode opgeschreven en Lommel was al dood, dus ze hebben gewoon het stamnummer van Overpelt gebruikt om weer te herstarten in dere klasse. Nu is het gewoon het oude Lommel, zelfde naam, zelfde stadion. Enkel stamnummer is veranderd, but who cares? Lommel was toch al dood. Is verschil met ons waar we met een truc ons oud stamnummer hebben behouden om zo te herstarten. Zie het verschil niet zo. Een fusie met Denderhoutehekelgem waarbij we wellicht onze ziel en thuishaven zouden verliezen, dat is wat anders. Maar zoals men het bij Lommel gedaan heeft, so what? _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 25 Jul 2011, 19:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Wees gewoon blij dat we nog kunnen aantreden in tweede klasse.
Voor de lange termijnvisie is het aan het bestuur. Dat in de eerste plaats moet rekening houden met het (ver)nieuw(de) stadion. ![]() |
| 25 Jul 2011, 23:42 |
|
|
forumlegende
Onze nieuwe aanwinst vertrekt binnenkort al op stage met zijn nationale ploeg...
|
| 29 Jul 2011, 10:43 |
|
|
Junior
Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ?
Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. |
| 29 Jul 2011, 11:46 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkel august schreef: Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ? Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. Is toch geen probleem, diene jongen staat al zo scherp dat hij geen voorbereiding nodig heeft om klaar te zijn voor het komende seizoen . |
| 29 Jul 2011, 11:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: nonkel august schreef: Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ? Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. Is toch geen probleem, diene jongen staat al zo scherp dat hij geen voorbereiding nodig heeft om klaar te zijn voor het komende seizoen .Waar staat dat eigenlijk? Met welk land gaat die op stage? |
| 29 Jul 2011, 11:55 |
|
|
forumlegende
HNB
Centraal Afrikaanse Republiek. |
| 29 Jul 2011, 11:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
nonkel august schreef: Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ? Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. Wat een amateurisme.De sups maandenlang voorhouden dat er een CM bijkomt terwijl er gewoon één komt testen en er uiteindelijk missschien niets zal bijkomen voor Nieuwjaar om dan over te gaan naar de volgende paniekaankoop. En zeggen dat Provoost-die ik toch hoger inschat dan Verheyden-van BVR een onvoldoende kreeg. |
| 29 Jul 2011, 12:01 |
|
|
Junior
Onze beste aanwinsten t.o.v.verleden seizoen zullen ongetwijfeld Depoitre en Podevijn zijn.
Dit als supplement bij een kampioenenploeg derde , is toch ook niet mis !!!! We mogen toch eens positief denken ook. |
| 29 Jul 2011, 12:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
nonkel august schreef: Onze beste aanwinsten t.o.v.verleden seizoen zullen ongetwijfeld Depoitre en Podevijn zijn. Dit als supplement bij een kampioenenploeg derde , is toch ook niet mis !!!! We mogen toch eens positief denken ook. dat van depoitre zal nog altijd moeten blijken. met laurent op volle sterkte moet het zeker lukken, in tweede, ook omdat dit ook voor Moreels een verschil maakt. met twee zijn ze in staat om een verdediging echt uit verband te spelen. Ik blijf erbij dat Laurent dé cruiciale speler is in de huidige kern hopelijk haalt hij (snel) zijn niveau van toen, want het zal verdikke nodig zijn. en dan nog zal ook van de rest wel wa meer gevraagd worden dan wat we tot nu toe te zien kregen. want hoe sommigen de laatste tijd staan te voetballen, ik weet niet hoe die spelers in kwestie er zelf over denken, maar ik vind het bij momenten echt genant in hun plaats. en dan mag men gerust op Kestens blijven schieten, omdat men het gewoon is, voor mij is da iemand die op basis van zijn hard werk, en ook omwille van zijn inbreng zeker zijn plaats heeft in de ploeg zoals die nu is. |
| 29 Jul 2011, 13:18 |
|
| Pagina 191 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 189 190 191 192 193 … 345 Volgende |