|
|
| Pagina 192 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Van Steenberghe is toch gestopt en Siereveld is vertrokken, hierdoor moet er toch ook wat budget zijn vrijgekomen?
|
| 20 Nov 2009, 12:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Transfers gebeuren niet enkel op basis van de kwaliteit van de speler, maar ook op basis van zijn prijs en het systeem dat wordt gehanteerd. De ploeg die er vandaag staat werd samengesteld met het oog op een 4-5-1. Als BVR het huidige systeem met twee aanvallers wil behouden lijkt het me meer dan logisch dat er enkele ingrepen in de kern gebeuren.
Lord en Troch lijken me in dat opzicht - spijtig genoeg - de meest voor de hand liggende vertrekkers ten voordele van een doelgerichte spits die voor mijn part nog hoger dan Depoitre wordt uitgespeeld zodat hij van diens werk kan profiteren. |
| 20 Nov 2009, 12:42 |
|
|
Miniem
Zienaa schreef: Van Steenberghe is toch gestopt en Siereveld is vertrokken, hierdoor moet er toch ook wat budget zijn vrijgekomen? en met dat geld kan je een de broyer mss content stellen eh... al zal die ook ni met eerste beste voorstel akkoord gaan of zijn gegaan... ? ik persoonlijk zou liever hebben dat troch en lord blijven en dat de broyer erbij komt als tweede spits... majah dan zal lord en troch ook wel ni al te content zen zeker? azu blijven we erover desteren eh... lotj ons afwachten me wat bestier afkomt?:) |
| 20 Nov 2009, 12:43 |
|
|
forumlegende
Zienaa schreef: Van Steenberghe is toch gestopt en Siereveld is vertrokken, hierdoor moet er toch ook wat budget zijn vrijgekomen? Das just, mor Kempeneer is erbij gekomen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 20 Nov 2009, 12:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ze hebben De Broyer kapitein gemaakt bij Ronse en hij zou zelf niet meer zo geneigd zijn om te vertrekken. Er zal dus serieus gedokt moeten worden en Bart Van Renterghem zal zijn overtuigingskracht mogen gebruiken.
Indien De Broyer komt kan ik begrijpen dat Troch of Lord vertrekken, maar zeker niet allebei. Lord is gewoon een klasbak en die zit ondertussen toch al twee seizoenen bij ons terwijl hij daarvoor clubs aan de lopende band versleet. Het is gewoon aan de trainer om Lord weer op 100 procent te krijgen. En al dat gezever van dat Lord een egoist is is echt om te lachen. Vorig seizoen legde hij 20 keer de bal perfect klaar maar hadden we geen spits die er iets mee kan doen. Nu dat de backs niet meer zo gaan vliegen zou ik zeker durven Lord gewoon op links te zetten in een 4-4-2 (desnoods als wekelijkse invaller). Met zijn dribbels is hij de man om een match open te breken. Of denken sommigen dat het elke week zo gemakkelijk als vorige zondag zal gaan ? |
| 20 Nov 2009, 12:53 |
|
|
Miniem
Jeroen schreef: Ze hebben De Broyer kapitein gemaakt bij Ronse en hij zou zelf niet meer zo geneigd zijn om te vertrekken. Er zal dus serieus gedokt moeten worden en Bart Van Renterghem zal zijn overtuigingskracht mogen gebruiken. Indien De Broyer komt kan ik begrijpen dat Troch of Lord vertrekken, maar zeker niet allebei. Lord is gewoon een klasbak en die zit ondertussen toch al twee seizoenen bij ons terwijl hij daarvoor clubs aan de lopende band versleet. Het is gewoon aan de trainer om Lord weer op 100 procent te krijgen. En al dat gezever van dat Lord een egoist is is echt om te lachen. Vorig seizoen legde hij 20 keer de bal perfect klaar maar hadden we geen spits die er iets mee kan doen. Nu dat de backs niet meer zo gaan vliegen zou ik zeker durven Lord gewoon op links te zetten in een 4-4-2 (desnoods als wekelijkse invaller). Met zijn dribbels is hij de man om een match open te breken. Of denken sommigen dat het elke week zo gemakkelijk als vorige zondag zal gaan ? dus moet troch gaan? :s:s: |
| 20 Nov 2009, 12:58 |
|
|
Miniem
als ik zou moeten kiezen tussen lord en troch dan kies ik toch voor lord om te verkopen.
lio is zeker ni slecht maar brengt op dit moment de ploeg weinig bij buiten zijn lopen en lopen en lopen hebben we er niks aan als je dan weet dat siereveld vertrokken is en daarbij nog is lord, ja dan heb je weeral wat meer ruimte om te investeren in een de broyer dan bvb. zet je depoitre en de broyer vooraan en troch als wissel. mijn mening. |
| 20 Nov 2009, 13:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Timoilsjt schreef: Wa ge hier allemaal leest, das nimmer gewoon. Troch en Lord verkopen omdat ze onder het gemiddelde (momenteel hoge) niveau van de ploeg presteren. Als ge die redenering doortrekt moest ge na 5 matchen (bijna) al uw spelers al verkocht hebben, want oten stond er niet eens een ploeg, en speelde je nu met uw beloften. Zonder afbreuk te doen aan de beloften maar ik denk niet dat we een reeks van 15 op 15 zouden neergezet hebben dan. Momenteel draait de ploeg op een zeer hoog niveau met dito rendement, en dan is het logisch dat die ploeg speelt.Maar as ge dan als doublure nen Troch en ne Lord op uw bank hebt zitten kunt ge toch enkel tevreden zijn? Ik denk dat ver elken 3de klasser die gasten op hun bank zou willen, of liever nog in hun ploeg, en bij ons mogen ze vertrekken volgens sommigen. Stel dat we nog eens geconfronteerd worden met dezelfde blessurelast van in 't begin van 't seizoen of een match meemaken als tegen Wetteren 2 jaar geleden dat 4 belangrijke spelers weken tot maanden out zijn, dan zult ge blij zijn dat ge nog nen Troch en Lord hebt. Als ge morgen ne Kestens, Van Damme, Verheyden en W. Moreels of Depoitre mist, en 't bestuur volgt deraad op van enkele supporters hier en verkoopt Lord en troch, wat ga je dan doen? 'k zal ekik het zeggen: De mensen die nu zeggen dat Troch en Lord mogen verkocht worden zullen dan de eersten zijn om te zeggen dat we een slecht bestuur hebben want dat ze Troch en Lord nooit mochten verkopen! Sommigen vinden het hier blijkbaar nodig om als alles goed gaat, toch de minpunten te gaan zoeken. Want kreften is blijkbaar plezanter als juichen en supporteren... Wees blij dat nen Troch, ne Lord, ne Seminck,... hier nog zijn, want zoals reeds door anderen gepost, ge zult ze nog goed kunnen gebruiken, 't siezoen is nog lang! Halen ze tegen 't eind van 't seizoen niet het niveau dat we van hun verwachten kunt ge ze nog altijd verkopen. Maar mij maak je niet wijs dat nen Troch er niet weer bovenop komt. Kijk maar naar Ewen. En Lord, als ge matchen van belang speelt (eindronde of noste joor in 2de klasse...) dan is hij van goudwaarde. De andere matchen laat g 'em invallen voor Podevijn of Moreels of Thiebaut/De Broyer Steun uw ploeg, en daarmee bedoel ik ALLE spelers, en wie weet staan we na de laatste match op 't plein te zingen: Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas! ![]() |
| 20 Nov 2009, 13:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Smetje schreef: Timoilsjt schreef: Wa ge hier allemaal leest, das nimmer gewoon. Troch en Lord verkopen omdat ze onder het gemiddelde (momenteel hoge) niveau van de ploeg presteren. Als ge die redenering doortrekt moest ge na 5 matchen (bijna) al uw spelers al verkocht hebben, want oten stond er niet eens een ploeg, en speelde je nu met uw beloften. Zonder afbreuk te doen aan de beloften maar ik denk niet dat we een reeks van 15 op 15 zouden neergezet hebben dan. Momenteel draait de ploeg op een zeer hoog niveau met dito rendement, en dan is het logisch dat die ploeg speelt.Maar as ge dan als doublure nen Troch en ne Lord op uw bank hebt zitten kunt ge toch enkel tevreden zijn? Ik denk dat ver elken 3de klasser die gasten op hun bank zou willen, of liever nog in hun ploeg, en bij ons mogen ze vertrekken volgens sommigen. Stel dat we nog eens geconfronteerd worden met dezelfde blessurelast van in 't begin van 't seizoen of een match meemaken als tegen Wetteren 2 jaar geleden dat 4 belangrijke spelers weken tot maanden out zijn, dan zult ge blij zijn dat ge nog nen Troch en Lord hebt. Als ge morgen ne Kestens, Van Damme, Verheyden en W. Moreels of Depoitre mist, en 't bestuur volgt deraad op van enkele supporters hier en verkoopt Lord en troch, wat ga je dan doen? 'k zal ekik het zeggen: De mensen die nu zeggen dat Troch en Lord mogen verkocht worden zullen dan de eersten zijn om te zeggen dat we een slecht bestuur hebben want dat ze Troch en Lord nooit mochten verkopen! Sommigen vinden het hier blijkbaar nodig om als alles goed gaat, toch de minpunten te gaan zoeken. Want kreften is blijkbaar plezanter als juichen en supporteren... Wees blij dat nen Troch, ne Lord, ne Seminck,... hier nog zijn, want zoals reeds door anderen gepost, ge zult ze nog goed kunnen gebruiken, 't siezoen is nog lang! Halen ze tegen 't eind van 't seizoen niet het niveau dat we van hun verwachten kunt ge ze nog altijd verkopen. Maar mij maak je niet wijs dat nen Troch er niet weer bovenop komt. Kijk maar naar Ewen. En Lord, als ge matchen van belang speelt (eindronde of noste joor in 2de klasse...) dan is hij van goudwaarde. De andere matchen laat g 'em invallen voor Podevijn of Moreels of Thiebaut/De Broyer Steun uw ploeg, en daarmee bedoel ik ALLE spelers, en wie weet staan we na de laatste match op 't plein te zingen: Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas! ![]() Mooie post van Tim, daar niet van, maar wel zeer naïef. Nergens houdt hij rekening met het financiële plaatje van een noodlijdende club (n.b. € 600.000 in het rood). |
| 20 Nov 2009, 13:19 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Staan we dan nog altijd 600.000 euro in het rood misschien ? En dan zo'n kern bijeenbrengen ?
|
| 20 Nov 2009, 13:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Staan we dan nog altijd 600.000 euro in het rood misschien ? En dan zo'n kern bijeenbrengen ? Dat bedrag in het rood zal je puur via je budgettering moeten aanzuiveren. Daar gaat een sponsor weinig extra inspanning voor doen. Maar voor een extra speler te halen willen ze soms wel nogal eens extra de geldzak opentrekken. |
| 20 Nov 2009, 13:29 |
|
|
forumlegende
elfahem schreef: Smetje schreef: Timoilsjt schreef: Wa ge hier allemaal leest, das nimmer gewoon. Troch en Lord verkopen omdat ze onder het gemiddelde (momenteel hoge) niveau van de ploeg presteren. Als ge die redenering doortrekt moest ge na 5 matchen (bijna) al uw spelers al verkocht hebben, want oten stond er niet eens een ploeg, en speelde je nu met uw beloften. Zonder afbreuk te doen aan de beloften maar ik denk niet dat we een reeks van 15 op 15 zouden neergezet hebben dan. Momenteel draait de ploeg op een zeer hoog niveau met dito rendement, en dan is het logisch dat die ploeg speelt.Maar as ge dan als doublure nen Troch en ne Lord op uw bank hebt zitten kunt ge toch enkel tevreden zijn? Ik denk dat ver elken 3de klasser die gasten op hun bank zou willen, of liever nog in hun ploeg, en bij ons mogen ze vertrekken volgens sommigen. Stel dat we nog eens geconfronteerd worden met dezelfde blessurelast van in 't begin van 't seizoen of een match meemaken als tegen Wetteren 2 jaar geleden dat 4 belangrijke spelers weken tot maanden out zijn, dan zult ge blij zijn dat ge nog nen Troch en Lord hebt. Als ge morgen ne Kestens, Van Damme, Verheyden en W. Moreels of Depoitre mist, en 't bestuur volgt deraad op van enkele supporters hier en verkoopt Lord en troch, wat ga je dan doen? 'k zal ekik het zeggen: De mensen die nu zeggen dat Troch en Lord mogen verkocht worden zullen dan de eersten zijn om te zeggen dat we een slecht bestuur hebben want dat ze Troch en Lord nooit mochten verkopen! Sommigen vinden het hier blijkbaar nodig om als alles goed gaat, toch de minpunten te gaan zoeken. Want kreften is blijkbaar plezanter als juichen en supporteren... Wees blij dat nen Troch, ne Lord, ne Seminck,... hier nog zijn, want zoals reeds door anderen gepost, ge zult ze nog goed kunnen gebruiken, 't siezoen is nog lang! Halen ze tegen 't eind van 't seizoen niet het niveau dat we van hun verwachten kunt ge ze nog altijd verkopen. Maar mij maak je niet wijs dat nen Troch er niet weer bovenop komt. Kijk maar naar Ewen. En Lord, als ge matchen van belang speelt (eindronde of noste joor in 2de klasse...) dan is hij van goudwaarde. De andere matchen laat g 'em invallen voor Podevijn of Moreels of Thiebaut/De Broyer Steun uw ploeg, en daarmee bedoel ik ALLE spelers, en wie weet staan we na de laatste match op 't plein te zingen: Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas, Weir goon nor twiede klas! ![]() Mooie post van Tim, daar niet van, maar wel zeer naïef. Nergens houdt hij rekening met het financiële plaatje van een noodlijdende club (n.b. € 600.000 in het rood). Elfahem, ik was het financiële aspect inderdaad vergeten te vermelden. Terechte opmerking :Ge hebt wel gelijk dat het uiteraard financieel allemaal mogelijk moet blijven. Als je Troch en Lord wil houden én je nen De Broyer wil aantrekken en er is geen financiële ruimte hiervoor, moet je keuzes maken. Ik zou in dat geval niet graag in het bestuur hun schoenen staan, als er ne speler moet vertekken want geen eenvoudige keuze. Troch waarschijnlijk een (lood)zwaar contract maar volgens mij nog steeds zijn geld waard. Lord minder zwaar contract (denk ik) en onder huidige 'disciplinaire' trainer komt het met Lord ook wel goed. Maar inderdaad liever ne spelerswissel dan een financiële kater. Vraag blijft of De Broyer prijs/kwaliteit/rendement op 't plein meer waard is als nen Troch of ne Lord. We horen over de financiële put verschillende bedragen, het ene al duizelingwekkender als het andere. Ik denk dat enkel het bestuur het echte bedrag kent, en wij hier enkel kunnen gissen. Als het bestuur nog een financiële mogelijkheid ziet tussen de schulden door, zullen ze die wel met beide handen grijpen. Als er geen mogelijkheden zijn doen we verder met de huidige kern. Liever een gezonde financiële club (op termijn) in 3de aan de top dan een noodlijdende club die tegen de degradatie moet vechten in 2de, of nog erger... (Waarmee ik niet wil zeggen dat we met de huidige kern de kwalificatie niet kunnen afdwingen). Allemaal ne goeie steak gaan eten op den iendracht van 't weekend, noste week afzakken nor 't galabal en tein de zondag het toeschouwersaantal op de tribunes (+ drankverbruik ) aanzwengelen en ons club heeft weer wat extra budget ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 20 Nov 2009, 13:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Diegene die hier nu zeggen dat er gekreft wordt
waren de eersten om vorig seizoen op Franck en co te kreften,hadden ze jullie dan ook niet wat meer bejubeld dan ze constant uit te fluiten.Nu er hier wat kritiek komt op deze spelers is het hier direkt moord en brand,terwijl het de realiteit is dat Troch gewoon veel te plat is en lord zoals ik al zei prachtige speler,als tem goesting heeft. Maar elk zijn menig zeker ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 20 Nov 2009, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Nov 2009, 13:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ja jongens, mag er nog iets gezegd worden, tis niet omdat we met 8-1 winnen dat iedereen opeens heilig is he.
Als ik moet kiezen tussen Lord en troch toch liever Lio. Dan heb je met Galucci, Podevijn en Lord toch drie degelijke flankspelers. Ik heb trouwens het gevoel dat er medisch iets niet klopt met Troch, vrij veel blessures en zijn loopstijl is een bizarre galop geworden. |
| 20 Nov 2009, 16:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: Diegene die hier nu zeggen dat er gekreft wordt waren de eersten om vorig seizoen op Franck en co te kreften,hadden ze jullie dan ook niet wat meer bejubeld dan ze constant uit te fluiten.Nu er hier wat kriteik komt op deze spelers is het hier direkt moord en brand,terwijl het de realiteit is dat Troch gewoon veel te plat is en lord zoals ik al zei prachtige speler,als tem goesting heeft. Maar elk zijn menig zeker ![]() Hèèl juist man wat je hier zegt. Trouwens ik denk dat we Troch niet veel meer in aktie gaan zien, nu is hij op korte tijd al meer out geweest dan in zijn hele eerste seizoen. Ik hoop dat ik het mis heb maar IK DENK dat Troch nooit meer de Troch wordt van weleer. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Nov 2009, 17:33 |
|
| Pagina 192 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 280 Volgende |