|
|
| Pagina 192 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
lolo4ever schreef: nonkel august schreef: Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ? Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. Wat een amateurisme.De sups maandenlang voorhouden dat er een CM bijkomt terwijl er gewoon één komt testen en er uiteindelijk missschien niets zal bijkomen voor Nieuwjaar om dan over te gaan naar de volgende paniekaankoop. En zeggen dat Provoost-die ik toch hoger inschat dan Verheyden-van BVR een onvoldoende kreeg. Wie houdt wat voor? Marco heeft gisteren zijn contract bij onze Frans getekend. Uw CM is er dus. _________________ geer'n bè |
| 29 Jul 2011, 18:11 |
|
|
forumlegende
lolo4ever schreef: nonkel august schreef: Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ? Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. Wat een amateurisme.De sups maandenlang voorhouden dat er een CM bijkomt terwijl er gewoon één komt testen en er uiteindelijk missschien niets zal bijkomen voor Nieuwjaar om dan over te gaan naar de volgende paniekaankoop. En zeggen dat Provoost-die ik toch hoger inschat dan Verheyden-van BVR een onvoldoende kreeg.[/quote] Als het slecht gaat had je gelijk en anders had de trainer gelijk? |
| 29 Jul 2011, 19:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
panoleon schreef: lolo4ever schreef: nonkel august schreef: Marco vertrekt op stage tot 13 augustus. Zal alle oefenmatchen missen ? Maar wie zegt dat hij al getekend heeft. Dit was zeker nog niet het geval na de match tegen Eindhoven. Indien nog niet getekend dan maar een andere cm laten testen zeker of we beginnen de competitie met de huidige beschikbare middenvelders. Wat een amateurisme.De sups maandenlang voorhouden dat er een CM bijkomt terwijl er gewoon één komt testen en er uiteindelijk missschien niets zal bijkomen voor Nieuwjaar om dan over te gaan naar de volgende paniekaankoop. En zeggen dat Provoost-die ik toch hoger inschat dan Verheyden-van BVR een onvoldoende kreeg. Wie houdt wat voor? Marco heeft gisteren zijn contract bij onze Frans getekend. Uw CM is er dus. Ik hoop dat ik fout ben, maar ik hoopte dat ze er toch nog gingen van afzien. Ene die nog mijlen afzit van een aanvaardbaar (fysiek) niveau en die dan in volle voorbereiding de twee weken vooraf gaand aan het competitiebegin op stage gaat met zijn land, mja ik heb er mijn bedenkingen bij. Het was de enige positie waar ze niet op zoek waren naar versterking in de breedte, maar naar echte versterking, ik had voor die positie toch op iets meer zekerheid gehoopt. |
| 29 Jul 2011, 19:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
mja, er zijn inderdaad enorm veel vraagtekens:
de sleutels tot een goed jaar zullen vooral zijn: - geen vertrekkers meer, nergens, zelfs niet in de breedste breedte - geen desastreuze start - Depoitre asap recupereren - Gbarssin die meevalt - geen zware blessures Spijtig genoeg gaan mag er wel niet meer als 1 tegenvaller inzitten in die 4 vereisten. En op dat te behalen gaan ze op korte tijd serieus aan die conditie moeten werken en die verdediging op punt moeten krijgen. Ik hoop dat het tot hiertoe vooral te wijten was aan het onbreken van honger naar het nieuwe seizoen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Jul 2011, 19:25 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Gbarssin staat nog altijd niet op de site. (wel geen referentie natuurlijk).
Is die jongen zijn transfer nu al getekend? |
| 08 Aug 2011, 8:28 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Heeft Malick Gayé eigenlijk al een nieuwe ploeg? Met het uitvallen van Ken zou dat nog een goeie transfer zijn (kan zowel in het midden als vanachter spelen). Ik weet dat er niets meer bijkomt, maar door de blessure van Ken kunnen ze beter nog een verdediger/middenvelder halen.
Nokeu is trouwens naar Deinze getrokken. Was ook nog een goeie speler. |
| 08 Aug 2011, 11:53 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Tot hoe lang is Marco nu eigenlijk weg?
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Aug 2011, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Smetje schreef: Heeft Malick Gayé eigenlijk al een nieuwe ploeg? Met het uitvallen van Ken zou dat nog een goeie transfer zijn (kan zowel in het midden als vanachter spelen). Ik weet dat er niets meer bijkomt, maar door de blessure van Ken kunnen ze beter nog een verdediger/middenvelder halen. Nokeu is trouwens naar Deinze getrokken. Was ook nog een goeie speler. Het heeft al zolang geduurd voor eindelijk onze middenvelder binnen te halen, het zou me sterk verbazen dat er meteen nog ene volgt. Bovendien zou het gewoon van dom beleid getuigen om bij elke speler die enkele weken uitvalt direct ne paniekaankoop te realiseren. |
| 08 Aug 2011, 12:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bartos schreef: Smetje schreef: Heeft Malick Gayé eigenlijk al een nieuwe ploeg? Met het uitvallen van Ken zou dat nog een goeie transfer zijn (kan zowel in het midden als vanachter spelen). Ik weet dat er niets meer bijkomt, maar door de blessure van Ken kunnen ze beter nog een verdediger/middenvelder halen. Nokeu is trouwens naar Deinze getrokken. Was ook nog een goeie speler. Het heeft al zolang geduurd voor eindelijk onze middenvelder binnen te halen, het zou me sterk verbazen dat er meteen nog ene volgt. Bovendien zou het gewoon van dom beleid getuigen om bij elke speler die enkele weken uitvalt direct ne paniekaankoop te realiseren. Geen paniekaankoop. We zitten vanachter sowieso al redelijk dun. Als ge nu nog Kestens of De Schutter in het midden moet zetten, blijft er vanachter echt niet veel meer over. |
| 08 Aug 2011, 13:20 |
|
|
Smetje schreef: Geen paniekaankoop. We zitten vanachter sowieso al redelijk dun. Als ge nu nog Kestens of De Schutter in het midden moet zetten, blijft er vanachter echt niet veel meer over. Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. |
| 08 Aug 2011, 13:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Smetje schreef: Geen paniekaankoop. We zitten vanachter sowieso al redelijk dun. Als ge nu nog Kestens of De Schutter in het midden moet zetten, blijft er vanachter echt niet veel meer over. Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... |
| 08 Aug 2011, 13:47 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 14 Feb 2008, 7:49 Berichten: 124 Leeftijd: 66 |
zie naar depoitre was ook nie lang
![]() |
| 08 Aug 2011, 17:05 |
|
|
Duivelke
DT schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Geen paniekaankoop. We zitten vanachter sowieso al redelijk dun. Als ge nu nog Kestens of De Schutter in het midden moet zetten, blijft er vanachter echt niet veel meer over. Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal |
| 09 Aug 2011, 11:06 |
|
|
Ancien
blanco schreef: DT schreef: Bartos schreef: Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal Klopt dit echt of ben je gewoon een paniekzaaier, want deze gang van zaken bij het begin van een lang en moeilijk seizoen voor ons zou uiterst ongelegen komen. Enfin, als dit geen roddels zijn natuurlijk. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Aug 2011, 11:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Het was 1-1 tegen Lede.
|
| 09 Aug 2011, 11:10 |
|
| Pagina 192 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 190 191 192 193 194 … 345 Volgende |