|
|
| Pagina 193 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Hugo schreef: blanco schreef: DT schreef: Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal Klopt dit echt of ben je gewoon een paniekzaaier, want deze gang van zaken bij het begin van een lang en moeilijk seizoen voor ons zou uiterst ongelegen komen. Enfin, als dit geen roddels zijn natuurlijk. ![]() Dat boycotten zou heel raar zijn toch.Tenzij dat ze niet eensgezind zijn é er zijn spelers waarbij we misschien onze twijfels kunnen hebben,maar anderen kunt ge onmogelijk in verband brengen met een boycot(kestens,podevijn,...) En we hebben niet verloren in lede zoals malder al zei ![]() Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 09 Aug 2011, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Aug 2011, 11:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Bartos schreef: Smetje schreef: Geen paniekaankoop. We zitten vanachter sowieso al redelijk dun. Als ge nu nog Kestens of De Schutter in het midden moet zetten, blijft er vanachter echt niet veel meer over. Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Tworden geen pijnstillers,ken gaat zo snel mogelijk onder het mes normaal. |
| 09 Aug 2011, 11:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Het feit da ze nadien met 4-1 gaan winnen op Racing Gent is ook nie echt iets dat in die richting wijst.
| 09 Aug 2011, 12:49 |
|
|
forumlegende
blanco schreef: DT schreef: Bartos schreef: Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal De grote complot-theorie, fantastisch! Weet je ook wanneer Obama vermoord zal worden? |
| 09 Aug 2011, 15:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
blanco schreef: DT schreef: Bartos schreef: Ik vind ook wel dat er vooral achterin nog iets mag bijkomen, maar als ge nog een extra transfer doet enkel en alleen omdat er iemand enkele weken geblesseerd is, dan is dit een paniekaankoop, niet meer en niet minder. Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal Best toch eerst eens even nadenken voordat je zulke zaken hier post. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 09 Aug 2011, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote
De grote complot-theorie, fantastisch! Weet je ook wanneer Obama vermoord zal worden?[/quote] den dag nadat het grote fcv vanallenbroltesamen eeeeeeeh terug naar 1ste promoveert. door Marcel de kiekenboer ! _________________ may the FORCE be with you. |
| 09 Aug 2011, 17:01 |
|
|
Miniem
Hugo schreef: blanco schreef: DT schreef: Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal Klopt dit echt of ben je gewoon een paniekzaaier, want deze gang van zaken bij het begin van een lang en moeilijk seizoen voor ons zou uiterst ongelegen komen. Enfin, als dit geen roddels zijn natuurlijk. ![]() van boycotten heb ik nog geen geruchten gehoord. Maar dat is dan meteen het enige gerucht dat nog niet verspreid is. De rest hebben we allemaal al gehad. DB en VDS versus DR, medewerkers of zelfs bestuurslui die met de centen gaan lopen en de schulden die ipv te verminderen nu weer naar het miljoen (Euro!!) gaan. Dit alles uit verschillende bronnen en verschillende kampen. Indien we nog maar 10% geloven ziet het er niet te best uit. Alleen in Oilsjt.... |
| 09 Aug 2011, 18:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Jartazi weigert de uitrustingen van de jeugd te leveren omdat het eerste deel van de betaling niet is gebeurd volgens afspraak..... Waar zal dit eindigen...
| 09 Aug 2011, 22:18 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, er worden inderdaad her en der onheilspellende berichten verspreid. Wat er exact van klopt, weet ik uiteraard niet maar rozengeur en maneschijn zal het in elk geval niet zijn he. Wij kunnen enkel maar hopen dat we deze storm overleven zeker...
|
| 09 Aug 2011, 23:08 |
|
|
Ancien
SERRE schreef: Jartazi weigert de uitrustingen van de jeugd te leveren omdat het eerste deel van de betaling niet is gebeurd volgens afspraak..... Waar zal dit eindigen... Ik lees hier de laatste tijd teveel negatieve berichten, waar dit zal eindigen, als de financiële toestand van de club zo erg is in een onvermijdelijk faillissement zeker. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Aug 2011, 9:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Berichten zoals die van SERRE geloof ik voor 100% (SERRE heeft al voldoende geloofwaardigheid opgebouwd), maar al die nieuwe nicknames met weinig posts achter hun naam, daar heb ik altijd mijn bedenkingen bij. Vaak stromannen die in opdracht de boel in brand proberen steken...
Waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal rozengeur en maneschijn is op EA.... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 10 Aug 2011, 9:10 |
|
|
Duivelke
jammen schreef: blanco schreef: DT schreef: Just, maar als je de geschatte onbeschikbaarheid ziet (6-8 weken) en dan eerst nog wat met pijnstillers wil experimenteren, zou ik deze maand toch nog goed uit mijn doppen kijken voor een buitenkansje, want die enkele weken zouden plots wel eens veel langer kunnen worden... Of een kans voor onze beloften hé... Zeer naïef als jullie echt denken dat er nog iets gaat bijkomen. De huidige spelers worden zelfs nog niet betaald. Dream on. De spelers beginnen gewoon den boel te boycotten. Da verlies in lede was ni normaal Best toch eerst eens even nadenken voordat je zulke zaken hier post. Interpreteer het 'boycotten' maar als het zich niet inzetten en onverschillig en ver onder hun niveau voetballen. Niet allemaal, maar toch groot deel. Hoe zou je zelf zijn als ge ni weet wanneer ge gaat betaald worden. Dan ga je naar uw werk op den bureau zitten en vooral u ni kapot werken. Ons ploeg kan echt wel beter sjotten zé en dat zullen ze denk ik wel laten zien binnen een week. Dat die openingswedstrijd maar rap veel geld int bakske brengt, tis nodig. |
| 10 Aug 2011, 9:13 |
|
|
Vaste Waarde
blanco schreef: Interpreteer het 'boycotten' maar als het zich niet inzetten en onverschillig en ver onder hun niveau voetballen. Niet allemaal, maar toch groot deel. Hoe zou je zelf zijn als ge ni weet wanneer ge gaat betaald worden. Dan ga je naar uw werk op den bureau zitten en vooral u ni kapot werken. Ons ploeg kan echt wel beter sjotten zé en dat zullen ze denk ik wel laten zien binnen een week. Dat die openingswedstrijd maar rap veel geld int bakske brengt, tis nodig. Als de meeste werknemers den boel willen 'boycotten', dan doen ze nen groene of rode plastiekzak aan en gaan met een koebel gaan rammelen in Brussel. Da heb ik tot hiertoe nog niet gezien van Moreels en Co dus begin niet over weer over 'boycot'. Alsof dat woord minstens 1x per seizoen uit de woordenboek moet genomen worden... Woensdag winnen tegen Tubeke en we zijn weer kampioen. |
| 10 Aug 2011, 10:35 |
|
|
Nationale Ploeg
ik versta dat toch niet goed hoor, van die financiele toestand. sedert het vorige bestuur (De Ridder) is er een invetarisatie geweest en hadden ze het grosso modo kostenplaatje in beeld. dus gaat het over zaken die onder het huidige bestuur gebeurd zijn ? het budget overgebudgeteerd ?
nu, in elk geval wisten we dat dit geen makkelijk seizoen gaat worden, sportief en extra-sportief. zullen er door moeten zeker. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Aug 2011, 11:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
voorbijganger schreef: blanco schreef: Interpreteer het 'boycotten' maar als het zich niet inzetten en onverschillig en ver onder hun niveau voetballen. Niet allemaal, maar toch groot deel. Hoe zou je zelf zijn als ge ni weet wanneer ge gaat betaald worden. Dan ga je naar uw werk op den bureau zitten en vooral u ni kapot werken. Ons ploeg kan echt wel beter sjotten zé en dat zullen ze denk ik wel laten zien binnen een week. Dat die openingswedstrijd maar rap veel geld int bakske brengt, tis nodig. Als de meeste werknemers den boel willen 'boycotten', dan doen ze nen groene of rode plastiekzak aan en gaan met een koebel gaan rammelen in Brussel. Da heb ik tot hiertoe nog niet gezien van Moreels en Co dus begin niet over weer over 'boycot'. Alsof dat woord minstens 1x per seizoen uit de woordenboek moet genomen worden... Woensdag winnen tegen Tubeke en we zijn weer kampioen. ja, inderdaad zo lossen ze dat opt int voetbal wie weet spelen ze hun eerste competitiematch allemaal met een oefenhesje aan hé dan ? Geen paniek: dit seizoen nog uit doen, en we kunnen terug in vereffening gaan met behoud van stamnummer ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Aug 2011, 12:04 |
|
| Pagina 193 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 191 192 193 194 195 … 345 Volgende |