|
|
| Pagina 194 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef: problemen tijdens aftrap Fiesta Europa. fiesta Europa heeft bij de opstart enkele problemen gehad. de organisator is niet te spreken over de werking van de stad aalst.in geen enkele stad is het zo moeilijk werken zegt organisator Werner van hoof.het water en de electriciteit die ons donderdag waren beloofd zijn maar vrijdag,op de dag van de opening,gearriveerd.opeens moesten alle marktkramers een leurderskaart voorleggen,terwijl het college ons als europese markt had toestemming gegeven om dit te organiseren ,zeggen de organisatoren.we hebben het gevoel dat de ene politicus de andere boycot en dat is moeilijk werken op deze manier.hln. tja, opeens een leurderskaart verplicht? Dat is wel al ewa langer. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Jun 2015, 11:49 |
|
|
forumlegende
vraagje voor de absolute kenners hier: iemand een idee wat al die beloften waard zijn?
ik kan mij niet voorstellen dat die allemaal "klaar" zijn eigenlijk. Ratko en Arnaud zullen ook wel nog vertrekken vermoed ik. Dus dan is het buiten VDN niet veel soeps natuurlijk. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Jun 2015, 12:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik zou VDN nu toch al de raad geven om rugschool te volgen, want heel waarschijnlijk gaat hij hem dikwijls moeten omdraaien!
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Jun 2015, 14:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DavidSeal schreef: Ik zou VDN nu toch al de raad geven om rugschool te volgen, want heel waarschijnlijk gaat hij hem dikwijls moeten omdraaien! Hoezeer ik ook Eendrachtfan ben, eigenlijk is het zonde van zijn talent dat hij hier zou blijven. |
| 20 Jun 2015, 14:31 |
|
|
Vaste Waarde
AlostanA schreef: DavidSeal schreef: Ik zou VDN nu toch al de raad geven om rugschool te volgen, want heel waarschijnlijk gaat hij hem dikwijls moeten omdraaien! Hoezeer ik ook Eendrachtfan ben, eigenlijk is het zonde van zijn talent dat hij hier zou blijven. Klopt.Heel deze historie is intriest en ondankbaar voor iemand zoals Kevin... |
| 20 Jun 2015, 14:58 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: DavidSeal schreef: Ik zou VDN nu toch al de raad geven om rugschool te volgen, want heel waarschijnlijk gaat hij hem dikwijls moeten omdraaien! Hoezeer ik ook Eendrachtfan ben, eigenlijk is het zonde van zijn talent dat hij hier zou blijven. man van het seizoen eigenlijk nu al bekend, dat gaat Kevin terug zijn. Gaat zich wekelijks kunnen onderscheiden. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 20 Jun 2015, 15:30 |
|
|
Ancien
witteken schreef: Hugo schreef: tympanum2 schreef: Volgens mij beginnen we niet eens aan het seizoen. En eerlijk gezegd, blij toe. Ondanks mijn clubliefde en ondanks het feit dat ik nooit voor een andere ploeg dan EA zal supporteren. Maar een club zo laten afzien...het is bijna sadistisch. 't is heel erg i.p.v. een stap vooruit te zetten, zet je geliefde club drie stappen achteruit, een sportieve beweging die we nooit meer te boven komen. Dit terwijl alle clubs rondom ons zich aan het klaar maken zijn of klaar zijn om de volgende jaren te kunnen meedraaien met de top van het voetbal. Hoe tof zou het niet geweest zijn om als tweedeklasser tegen die eersteklassers te mogen spelen, enfin voorbij die mooie droom. Het doet enorm veel pijn, ik denk dat velen nog niet goed beseffen welke de gevolgen hiervan zijn, arm Aalst spijtig, met dank al die klote besturen en Stad Aalst. ![]() die politiekers in aalst hebben geen interesse in het voetbal , dus hun inwoners moeten het maar zonder voetbal doen .ik begrijp niet dat de vzw via de media ( kranten , aalstnieuws, aalst tv, tv oost, voetbalmagazine) daar niet meer gebruik van maakt om eens goed de waarheid te zeggen over dat stadsbestuur. ze lachen ons gewoon uit en laten het gewoon gebeuren :( Als FDR en zijn entourage zelf voor de pers verklaren dat ze zo snel mogelijk willen hogerop geraken waar Eendracht Aalst thuishoort, dan moeten ze die belofte waarmaken of anders zie ik dit als een regelrechte oorlogsverklaring naar de supporters toe. Door geen gerichte transfers en een verdere leegloop te laten gebeuren nemen ze een enorm risico, degradatiekandidaat i.p.v. top drie ploeg als het dan mis gaat zal de bom ontploffen geloof me maar. Zeg eens eerlijk wat hebben we nog te verliezen, geen toekomst, geen stadion en een stadsbestuur die de club niet wil ondersteunen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Jun 2015, 9:53 |
|
|
Ik wou toch eeens reageren op de rubriek transfers. Als ik het zo lees is het nooit goed. Wanneer dure spelers met naam en faam worden aangetrokken is het niet goed. Wanneer nu gekozen wordt voor de eigen jeugd is het weer niet goed. De youngsters worden reeds afgemaakt of in vraag gesteld van voor ze iets hebben kunnen bewijzen. Ik ben er zeker van dat de supporters die op deze youngsters nu reeds kritiek hebben ze nog nooit hebben zien spelen bij de beloften. Het is voor deze youngsters niet prettig dit alles te lezen op het forum nog voor ze hebben gespeeld. Of denken jullie dat zij het forum misschien ook niet lezen. Jullie noemen jullie supporters, maar mijns insziens zijn jullie gewoon criticasters die steeds maar kritiek geven op alles en nog wat. Misschien zou het beter zijn deze youngsters uit eigen jeugd te steunen en op te peppen zodat ze met een gerust gemoed kunnen spelen en trainen. Deze jongens trainen vijf dagen op de zeven en doen hun best. Dus kunnen ze zeker mar beter de volle steun krijgen. Het is als supporter de verdomde plicht deze jongens te helpen in hun integratie in de Akern. Van de oudere spelers wordt ook verwacht dat ze deze jongens op sleeptouw nemen. Dus als supporter is dit ook een plicht. En ja ze zullen fouten maken. Maar ook de oudere spelers in de ploeg zijn ooit moeten beginnen vanaf nul. Help dus de youngsters en breek ze niet af op voorhand. En doen ze eens iets verkeerd of maken ze fouten, help hen dan en geef ze krediet. Zij verdienen dit ten volle.
|
| 21 Jun 2015, 12:04 |
|
|
Vaste Waarde
jeanken schreef: Ik wou toch eeens reageren op de rubriek transfers. Als ik het zo lees is het nooit goed. Wanneer dure spelers met naam en faam worden aangetrokken is het niet goed. Wanneer nu gekozen wordt voor de eigen jeugd is het weer niet goed. De youngsters worden reeds afgemaakt of in vraag gesteld van voor ze iets hebben kunnen bewijzen. Ik ben er zeker van dat de supporters die op deze youngsters nu reeds kritiek hebben ze nog nooit hebben zien spelen bij de beloften. Het is voor deze youngsters niet prettig dit alles te lezen op het forum nog voor ze hebben gespeeld. Of denken jullie dat zij het forum misschien ook niet lezen. Jullie noemen jullie supporters, maar mijns insziens zijn jullie gewoon criticasters die steeds maar kritiek geven op alles en nog wat. Misschien zou het beter zijn deze youngsters uit eigen jeugd te steunen en op te peppen zodat ze met een gerust gemoed kunnen spelen en trainen. Deze jongens trainen vijf dagen op de zeven en doen hun best. Dus kunnen ze zeker mar beter de volle steun krijgen. Het is als supporter de verdomde plicht deze jongens te helpen in hun integratie in de Akern. Van de oudere spelers wordt ook verwacht dat ze deze jongens op sleeptouw nemen. Dus als supporter is dit ook een plicht. En ja ze zullen fouten maken. Maar ook de oudere spelers in de ploeg zijn ooit moeten beginnen vanaf nul. Help dus de youngsters en breek ze niet af op voorhand. En doen ze eens iets verkeerd of maken ze fouten, help hen dan en geef ze krediet. Zij verdienen dit ten volle. Beste nieuwkomer ( ouder, vriend van, whatever van de " youngsters" zeker ? ) : De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet - kent u dat ? U verwijt de forumers hier te kritisch te zijn maar spuit zelf een halve ton kritiek ? Knappe binnenkomer eerlijk gezegd, maar door bovenstaand niet echt geloofwaardig…. |
| 21 Jun 2015, 12:35 |
|
|
Ancien
jeanken schreef: Ik wou toch eeens reageren op de rubriek transfers. Als ik het zo lees is het nooit goed. Wanneer dure spelers met naam en faam worden aangetrokken is het niet goed. Wanneer nu gekozen wordt voor de eigen jeugd is het weer niet goed. De youngsters worden reeds afgemaakt of in vraag gesteld van voor ze iets hebben kunnen bewijzen. Ik ben er zeker van dat de supporters die op deze youngsters nu reeds kritiek hebben ze nog nooit hebben zien spelen bij de beloften. Het is voor deze youngsters niet prettig dit alles te lezen op het forum nog voor ze hebben gespeeld. Of denken jullie dat zij het forum misschien ook niet lezen. Jullie noemen jullie supporters, maar mijns insziens zijn jullie gewoon criticasters die steeds maar kritiek geven op alles en nog wat. Misschien zou het beter zijn deze youngsters uit eigen jeugd te steunen en op te peppen zodat ze met een gerust gemoed kunnen spelen en trainen. Deze jongens trainen vijf dagen op de zeven en doen hun best. Dus kunnen ze zeker mar beter de volle steun krijgen. Het is als supporter de verdomde plicht deze jongens te helpen in hun integratie in de Akern. Van de oudere spelers wordt ook verwacht dat ze deze jongens op sleeptouw nemen. Dus als supporter is dit ook een plicht. En ja ze zullen fouten maken. Maar ook de oudere spelers in de ploeg zijn ooit moeten beginnen vanaf nul. Help dus de youngsters en breek ze niet af op voorhand. En doen ze eens iets verkeerd of maken ze fouten, help hen dan en geef ze krediet. Zij verdienen dit ten volle. Slimmen wat komt de gij hier nu allemaal lullen, hebben we misschien afgelopen seizoen de nieuwkomers afgemaakt of geloof je nu echt dat het allemaal volwaardige titularissen zijn, de beloftenploeg is wat anders dan de A-ploeg hoor. Of moet je dit argument misschien gebruiken om het bestuur uit de wind te zetten, je moet ons in ieder geval de les niet komen spellen hoe wij ons moeten gedragen als supporter. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Jun 2015, 12:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
jeanken schreef: Ik wou toch eeens reageren op de rubriek transfers. Als ik het zo lees is het nooit goed. Wanneer dure spelers met naam en faam worden aangetrokken is het niet goed. Wanneer nu gekozen wordt voor de eigen jeugd is het weer niet goed. De youngsters worden reeds afgemaakt of in vraag gesteld van voor ze iets hebben kunnen bewijzen. Ik ben er zeker van dat de supporters die op deze youngsters nu reeds kritiek hebben ze nog nooit hebben zien spelen bij de beloften. Het is voor deze youngsters niet prettig dit alles te lezen op het forum nog voor ze hebben gespeeld. Of denken jullie dat zij het forum misschien ook niet lezen. Jullie noemen jullie supporters, maar mijns insziens zijn jullie gewoon criticasters die steeds maar kritiek geven op alles en nog wat. Misschien zou het beter zijn deze youngsters uit eigen jeugd te steunen en op te peppen zodat ze met een gerust gemoed kunnen spelen en trainen. Deze jongens trainen vijf dagen op de zeven en doen hun best. Dus kunnen ze zeker mar beter de volle steun krijgen. Het is als supporter de verdomde plicht deze jongens te helpen in hun integratie in de Akern. Van de oudere spelers wordt ook verwacht dat ze deze jongens op sleeptouw nemen. Dus als supporter is dit ook een plicht. En ja ze zullen fouten maken. Maar ook de oudere spelers in de ploeg zijn ooit moeten beginnen vanaf nul. Help dus de youngsters en breek ze niet af op voorhand. En doen ze eens iets verkeerd of maken ze fouten, help hen dan en geef ze krediet. Zij verdienen dit ten volle. Ik vrees dat je hier "the point" van het hele verhaal mist. Het is door het falen van het clubbestuur dat er vroeger spelers met naam en faam werden aangetrokken net zoals het opnieuw hun falen is dat wij nu genoodzaakt zijn om het met een veredelde beloftenploeg te moeten doen. Die youngsters zullen zeker aangemoedigd worden door de supporters en ik hoop dat wij aangenaam verrast zullen worden. Een Iendracht-supporter is nu eenmaal heel kritisch en daar zullen die jonge gasten moeten mee omgaan. Die vingerwijzing naar de supporters is hier dan ook niet op zijn plaats, ik ben fier op die supporters en op wat zij allemaal doen en gaan doen om onze club te steunen. Proud to be one of them. _________________ oilsjt, goi alien... Laatst gewijzigd door jammen op 21 Jun 2015, 12:49, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Jun 2015, 12:47 |
|
|
Freak
we mogen ons toch wel afvragen of deze jongeren sterk genoeg zijn voor 3e klasse?of niet?ik ben wel zeker dat een ploeg met alleen beloften het niet gaat redden in 3e klasse.
|
| 21 Jun 2015, 12:48 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: we mogen ons toch wel afvragen of deze jongeren sterk genoeg zijn voor 3e klasse?of niet?ik ben wel zeker dat een ploeg met alleen beloften het niet gaat redden in 3e klasse. inderdaad, en volgend jaar niet bij de eerste drie, ga je zelfs naar de tweede amateurreeks zeg. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Jun 2015, 13:53 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Met enig realisme bekeken wordt het volgend jaar 2e divisie amateurs. Tenminste als de club tegen dan niet op de fles is gegaan... we moeten de huidige kern toch echt niet de druk gaan opleggen om top drie te spelen in derde, enkel en alleen omdat de excellenties in dat bestuur zwaar hebben gefaald op zowat alle vlakken. Dat is pas onrechtvaardig.
Ik denk dat iedereen wel weet dat we die jonge gasten niet moeten en zullen afvallen. In tegendeel. Goeie jeugd had al veel eerder zijn plekje verdiend in de a-kern... maar neen liever geld door deuren en ramen gooien tot ge in ne put zit waar je nooit mer uit geraakt. |
| 21 Jun 2015, 14:44 |
|
|
Freak
de neve naar deinze.
|
| 22 Jun 2015, 7:53 |
|
| Pagina 194 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 192 193 194 195 196 … 515 Volgende |