|
|
| Pagina 195 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: we mogen ons toch wel afvragen of deze jongeren sterk genoeg zijn voor 3e klasse?of niet?ik ben wel zeker dat een ploeg met alleen beloften het niet gaat redden in 3e klasse. inderdaad, en volgend jaar niet bij de eerste drie, ga je zelfs naar de tweede amateurreeks zeg. Hoe komt dat? |
| 22 Jun 2015, 8:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zienaa schreef: El Corredor (Light) schreef: waly 2 schreef: we mogen ons toch wel afvragen of deze jongeren sterk genoeg zijn voor 3e klasse?of niet?ik ben wel zeker dat een ploeg met alleen beloften het niet gaat redden in 3e klasse. inderdaad, en volgend jaar niet bij de eerste drie, ga je zelfs naar de tweede amateurreeks zeg. Hoe komt dat? Eerste amateurreeks zijn de afvallers van tweede + top 3 derde A + top 3 derde B. Dit zijn normaal 16 ploegen. Maar aangezien tweede door ons wegvallen maar met 17 is, zal waarschijnlijk de nr 4 uit derde A of B ook nog in de eerste amateurreeks komen. |
| 22 Jun 2015, 8:22 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bovendien moet je voor de eerste amateurreeks voldoen aan de financiële eisen voor 1B (de nieuwe tweede klasse), enkel niet aan de infrastructurele eisen.
|
| 22 Jun 2015, 8:25 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: de neve naar deinze. Allez, vooruit nog enen, ik zie onze keeper ook nog vertrekken en dan durven ze nog schaamteloos prijzen vragen van eerste klasse voor hun zittribune voor een kadettenploeg. Wat een bende losers, salut en de kost! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Jun 2015, 8:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hugo schreef: waly 2 schreef: de neve naar deinze. Allez, vooruit nog enen, ik zie onze keeper ook nog vertrekken en dan durven ze nog schaamteloos prijzen vragen van eerste klasse voor hun zittribune voor een kadettenploeg. Wat een bende losers, salut en de kost! ![]() Kan hier iemand eens posten welke A-kern spelers er momenteel nog zijn ? |
| 22 Jun 2015, 8:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Petroe69 schreef: Hugo schreef: waly 2 schreef: de neve naar deinze. Allez, vooruit nog enen, ik zie onze keeper ook nog vertrekken en dan durven ze nog schaamteloos prijzen vragen van eerste klasse voor hun zittribune voor een kadettenploeg. Wat een bende losers, salut en de kost! ![]() Kan hier iemand eens posten welke A-kern spelers er momenteel nog zijn ? filip.dhose zal binnenkort wel weer op de proppen komen met zijn lijstje,don't worry ![]() |
| 22 Jun 2015, 8:36 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
chunga schreef: Petroe69 schreef: Hugo schreef: Allez, vooruit nog enen, ik zie onze keeper ook nog vertrekken en dan durven ze nog schaamteloos prijzen vragen van eerste klasse voor hun zittribune voor een kadettenploeg. Wat een bende losers, salut en de kost! ![]() Kan hier iemand eens posten welke A-kern spelers er momenteel nog zijn ? filip.dhose zal binnenkort wel weer op de proppen komen met zijn lijstje,don't worry ![]() Op de officiële site, onder Team A-kern, zie ik enkel nog doelman KVDN staan. Ik vermoed dat FDR en zijn gespuis rond Kevin hun ploeg gaan bouwen om top-3 te spelen volgend jaar ![]() |
| 22 Jun 2015, 8:40 |
|
|
Ancien
Dergelijke gang van zaken maak je juist mee bij een ploeg die totaal aan de grond zit, dus het zou me niet verwonderen moesten we eerstdaags failliet verklaard worden, een andere verklaring zou ik niet kunnen vinden als je sportief noodgedwongen drie stappen achteruit zet.
Het verbaast me nog steeds dat RVA wou blijven, maar ja hij heeft altijd beweert dat hij graag met de jeugd werkte. Ik ben beetje bij beetje afscheid aan het nemen van een groot stuk van mijn leven, den iendracht waar ik van kinds af aan veel plezier door beleefd heb, helaas de laatste jaren was het voetbalplezier op een laag pitje mede een gevolg van de bestuurlijke wantoestanden en het vergiftigd geschenk van de stad (kuttribune). We zijn momenteel een doodzieke club en welke dokter heeft het wondermiddel om ons te genezen? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 22 Jun 2015, 9:05 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: Petroe69 schreef: Hugo schreef: Allez, vooruit nog enen, ik zie onze keeper ook nog vertrekken en dan durven ze nog schaamteloos prijzen vragen van eerste klasse voor hun zittribune voor een kadettenploeg. Wat een bende losers, salut en de kost! ![]() Kan hier iemand eens posten welke A-kern spelers er momenteel nog zijn ? filip.dhose zal binnenkort wel weer op de proppen komen met zijn lijstje,don't worry ![]() U vraagt, wij draaien! VDNoortgaete, Geenens J., Bael, Vansimpsen, VDHoeven, Van Impe, Smet, Geenens F., De Greef, Lievens, Bogaerts, Ardans, Van Damme, Coppens, Janssens en Martin. Het mag nu wel duidelijk zijn dat we een linksback, een linksmidden, een rechtsmidden en 2 aanvallers nodig hebben om enigszins kans te maken om mee te doen voor de prijzen, of om - best case scenario - niet af te gaan als een gieter in tweede klasse. Waar zitten al die spelers die einde contract zijn, en zonder club zitten, en die we dus zonder transfersom te betalen kunnen overnemen? |
| 22 Jun 2015, 9:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
filip.dhose schreef: chunga schreef: Petroe69 schreef: Kan hier iemand eens posten welke A-kern spelers er momenteel nog zijn ? filip.dhose zal binnenkort wel weer op de proppen komen met zijn lijstje,don't worry ![]() U vraagt, wij draaien! VDNoortgaete, Geenens J., Bael, Vansimpsen, VDHoeven, Van Impe, Smet, Geenens F., De Greef, Lievens, Bogaerts, Ardans, Van Damme, Coppens, Janssens en Martin. Het mag nu wel duidelijk zijn dat we een linksback, een linksmidden, een rechtsmidden en 2 aanvallers nodig hebben om enigszins kans te maken om mee te doen voor de prijzen, of om - best case scenario - niet af te gaan als een gieter in tweede klasse. Waar zitten al die spelers die einde contract zijn, en zonder club zitten, en die we dus zonder transfersom te betalen kunnen overnemen? Comical Ali? ![]() |
| 22 Jun 2015, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
filip.dhose schreef: chunga schreef: Petroe69 schreef: Kan hier iemand eens posten welke A-kern spelers er momenteel nog zijn ? filip.dhose zal binnenkort wel weer op de proppen komen met zijn lijstje,don't worry ![]() U vraagt, wij draaien! VDNoortgaete, Geenens J., Bael, Vansimpsen, VDHoeven, Van Impe, Smet, Geenens F., De Greef, Lievens, Bogaerts, Ardans, Van Damme, Coppens, Janssens en Martin. Het mag nu wel duidelijk zijn dat we een linksback, een linksmidden, een rechtsmidden en 2 aanvallers nodig hebben om enigszins kans te maken om mee te doen voor de prijzen, of om - best case scenario - niet af te gaan als een gieter in tweede klasse. Waar zitten al die spelers die einde contract zijn, en zonder club zitten, en die we dus zonder transfersom te betalen kunnen overnemen? |
| 22 Jun 2015, 9:31 |
|
|
Scholier
Is er al een officieel bericht dat De Neve vertrokken is?
Welke transferprijs hebben we gekregen? |
| 22 Jun 2015, 9:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
[quote="Cornel1"]Is er al een officieel bericht dat De Neve vertrokken is?
Welke transferprijs hebben we gekregen? Tot op heden heeft Gianni nog niet getekend in deinze, hij heeft wel een heel aantrekkelijk aanbod gekregen. |
| 22 Jun 2015, 10:08 |
|
|
forumlegende
Het gaat een grand cru jaar worden komend seizoen. Zoveel is nu al duidelijk.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Jun 2015, 10:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Cornel1 schreef: Is er al een officieel bericht dat De Neve vertrokken is? Welke transferprijs hebben we gekregen? ![]() |
| 22 Jun 2015, 10:23 |
|
| Pagina 195 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 193 194 195 196 197 … 515 Volgende |