|
|
| Pagina 196 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 194 195 196 197 198 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2010-2011
hij is naar boom,3e klasse.
![]() |
| 31 Aug 2011, 9:43 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Eendrachtt Aalst houdt de vinger op de knip bij het sluiten van de transfermarkt. De financiële situatie bij het stamnummer 90 oogt dan ook verre van florissant. Zo dreigen nu zelfs de stewards met acties wegens achterstallen. Door het opzij zetten van Yannick Van Aken als deeltijds manager dreigt ook de publiciteitswerving stil te vallen. (Nieuwsblad)
|
| 31 Aug 2011, 9:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik dacht dat die stewards vrijwillig werkten?
|
| 31 Aug 2011, 10:05 |
|
|
Duivelke
Blijkbaar niet :d
|
| 31 Aug 2011, 10:22 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
een maat van mij is sinds begin van dit seizoen steward en die krijgt 20€ per match
|
| 31 Aug 2011, 10:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
sjeezer schreef: Eendrachtt Aalst houdt de vinger op de knip bij het sluiten van de transfermarkt. De financiële situatie bij het stamnummer 90 oogt dan ook verre van florissant. Zo dreigen nu zelfs de stewards met acties wegens achterstallen. Door het opzij zetten van Yannick Van Aken als deeltijds manager dreigt ook de publiciteitswerving stil te vallen. (Nieuwsblad) Het valt wel op wat een "echte eendrachters" er allemaal wel niet rondliepen voorheen. De berichten die in verschillende media plots verschenen na het "verdwijnen" van deze medewerkers is toch niet te schatten ? Mij sterkt het in ieder geval in de overtuiging dat de juiste beslissing genomen is om met Gerd in zee te gaan en voor een echte FT manager te kiezen. Dat zal ook - nog niet - de perfectie zijn maar dat nemen we er dan wel bij. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Aug 2011, 10:32 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
sjeezer schreef: Eendrachtt Aalst houdt de vinger op de knip bij het sluiten van de transfermarkt. De financiële situatie bij het stamnummer 90 oogt dan ook verre van florissant. Zo dreigen nu zelfs de stewards met acties wegens achterstallen. Door het opzij zetten van Yannick Van Aken als deeltijds manager dreigt ook de publiciteitswerving stil te vallen. (Nieuwsblad) Zolang dat ons spelers niet over hun achterstallen beginnen kreften ist al lang goed,al zouden ze wel recht van spreken hebben. |
| 31 Aug 2011, 11:03 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
20 € pree voor de stewards jonges
in mijnen tijd was da allemaal voor nix of idd voor ne pistolet.Het grote probleem vind ik dat ge al ne hele hoop stewards nodig hebt, wat dus alles samen wel wat geld kost. En een deel doet dan nog nix nuttig ook ... (of enkel supps gratis binnen laten ...) 20 € om naar de match te komen kijken in een bepaald fraksken vind ik er toch over. Ik dacht ook gelezen te hebben dat ze bij bepaalde matchen beroep gaan doen op beveiligingsfirma's. Die kosten zijn natuurlijk van een andere orde. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 31 Aug 2011, 12:36 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Verbechio schreef: 20 € pree voor de stewards jonges in mijnen tijd was da allemaal voor nix of idd voor ne pistolet.Het grote probleem vind ik dat ge al ne hele hoop stewards nodig hebt, wat dus alles samen wel wat geld kost. En een deel doet dan nog nix nuttig ook ... (of enkel supps gratis binnen laten ...) 20 € om naar de match te komen kijken in een bepaald fraksken vind ik er toch over. Ik dacht ook gelezen te hebben dat ze bij bepaalde matchen beroep gaan doen op beveiligingsfirma's. Die kosten zijn natuurlijk van een andere orde. |
| 31 Aug 2011, 12:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Verbechio schreef: 20 € pree voor de stewards jonges in mijnen tijd was da allemaal voor nix of idd voor ne pistolet.Het grote probleem vind ik dat ge al ne hele hoop stewards nodig hebt, wat dus alles samen wel wat geld kost. En een deel doet dan nog nix nuttig ook ... (of enkel supps gratis binnen laten ...) 20 € om naar de match te komen kijken in een bepaald fraksken vind ik er toch over. Ik dacht ook gelezen te hebben dat ze bij bepaalde matchen beroep gaan doen op beveiligingsfirma's. Die kosten zijn natuurlijk van een andere orde. Sorry, maar sommige stewards die daar rondlopen Totaal niet geschikt! En btw krijgen die ook geen aantal inkomkaarten per match? Heb meer dan een keer de stewards kaarten zien staan verkopen voor de match.. Dus als ze 2 kaarten krijgen per match is dat een verlies van 24 euro per match + 20 euro : 44 euro!! + dan nog eens de drankbonnetjes en de sandwichen elke match.kom je toch vlug aan 50 euro per steward_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 31 Aug 2011, 16:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: Verbechio schreef: 20 € pree voor de stewards jonges in mijnen tijd was da allemaal voor nix of idd voor ne pistolet.Het grote probleem vind ik dat ge al ne hele hoop stewards nodig hebt, wat dus alles samen wel wat geld kost. En een deel doet dan nog nix nuttig ook ... (of enkel supps gratis binnen laten ...) 20 € om naar de match te komen kijken in een bepaald fraksken vind ik er toch over. Ik dacht ook gelezen te hebben dat ze bij bepaalde matchen beroep gaan doen op beveiligingsfirma's. Die kosten zijn natuurlijk van een andere orde. Sorry, maar sommige stewards die daar rondlopen Totaal niet geschikt! En btw krijgen die ook geen aantal inkomkaarten per match? Heb meer dan een keer de stewards kaarten zien staan verkopen voor de match.. Dus als ze 2 kaarten krijgen per match is dat een verlies van 24 euro per match + 20 euro : 44 euro!! + dan nog eens de drankbonnetjes en de sandwichen elke match.kom je toch vlug aan 50 euro per steward+ zelf gratis naar de match kunnen zien |
| 31 Aug 2011, 16:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De_steve schreef: Verbechio schreef: 20 € pree voor de stewards jonges in mijnen tijd was da allemaal voor nix of idd voor ne pistolet.Het grote probleem vind ik dat ge al ne hele hoop stewards nodig hebt, wat dus alles samen wel wat geld kost. En een deel doet dan nog nix nuttig ook ... (of enkel supps gratis binnen laten ...) 20 € om naar de match te komen kijken in een bepaald fraksken vind ik er toch over. Ik dacht ook gelezen te hebben dat ze bij bepaalde matchen beroep gaan doen op beveiligingsfirma's. Die kosten zijn natuurlijk van een andere orde. Sorry, maar sommige stewards die daar rondlopen Totaal niet geschikt! En btw krijgen die ook geen aantal inkomkaarten per match? Heb meer dan een keer de stewards kaarten zien staan verkopen voor de match.. Dus als ze 2 kaarten krijgen per match is dat een verlies van 24 euro per match + 20 euro : 44 euro!! + dan nog eens de drankbonnetjes en de sandwichen elke match.kom je toch vlug aan 50 euro per stewardEindelijk toch enen die da ook ziet,er lopen daar inderdaad wa pummels rond. Ik begrijp ook dat het niet makkelijk is om aan stewards te geraken,maar sommigen zouden beter naar de speelplein werking gaan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2011, 17:41 |
|
|
Vaste Waarde
Laat u niks wijs maken! mij ma is steward en verdient al jaren 0.0 euro ! enkel darnkbonnetjesen sandwich! Ms hebben ze belooft om te betalen om aan volk te geraken, maar geloof mij er wordt niets betaald vvor stewards!
Enkel in 1 klasse vroeger werd er betaald met de gekende gevolgen. Ook het bericht van Van Aken is een lachertje denk ik wegvallen sponsoring? Is er dan hoegenaamd bijkomende sponsoring? denk het ni e! |
| 31 Aug 2011, 20:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
en waarom zouden die stewards dan betaalt moeten worden?
als ge als supporter uw club wil helpen door als steward rond te lopen tijdens de match dan moet ge da gratis kunnen en willen doen , al ist maar om uw club op da gebied te steunen. just , ge moet 1000 ogen hebben en op alles letten maar ge moogt al gratis binnen en ge ziet toch ook de match he... toegegeven , t is niks voor mij maar wie het wel doet of wil doen verdient het nodige respect van iedereen , maar van de stewards hun kant moet ook de eerlijkheid en het respect naar de club primeren ( zoals ik hier lees dat er vorig seizoen problemen waren met sommigen die mensen gratis binnen lieten...das ter oever en brengt de club op termijn e pak financiel verlies toe... ze moeten eens de inkomsten die ze hun club op da seizoen niet laten verdienen bij elkaar tellen... ) |
| 31 Aug 2011, 20:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
supersossis schreef: en waarom zouden die stewards dan betaalt moeten worden? als ge als supporter uw club wil helpen door als steward rond te lopen tijdens de match dan moet ge da gratis kunnen en willen doen , al ist maar om uw club op da gebied te steunen. just , ge moet 1000 ogen hebben en op alles letten maar ge moogt al gratis binnen en ge ziet toch ook de match he... toegegeven , t is niks voor mij maar wie het wel doet of wil doen verdient het nodige respect van iedereen , maar van de stewards hun kant moet ook de eerlijkheid en het respect naar de club primeren ( zoals ik hier lees dat er vorig seizoen problemen waren met sommigen die mensen gratis binnen lieten...das ter oever en brengt de club op termijn e pak financiel verlies toe... ze moeten eens de inkomsten die ze hun club op da seizoen niet laten verdienen bij elkaar tellen... ) Iedereen is er tegen dat stewards betaald worden, maar niemand wil het zelf doen. Dan moet er wel een compensatie gegeven worden vind ik. Net hetzelfde in de kantine. De mensen die er voor gepresteerd hebben, verdienen hiervoor een compensatie. Als alles uit clubliefde moet gebeuren, zal het allemaal niet te lang duren vrees ik... |
| 31 Aug 2011, 21:48 |
|
| Pagina 196 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 194 195 196 197 198 … 345 Volgende |