|
|
| Pagina 198 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 196 197 198 199 200 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Centrale verdediger Matthias Lievens heeft gisteren zijn aflopend contract met een jaar verlengd. De 21-jarige Ledenaar kwam in januari 2013 over van AA Gent en begint straks dus aan het vierde seizoen bij de club van zijn hart.
Verder blijven ook Arnaud De Greef, Jonas Bogaerts, Philippe Janssens en Stef Van Der Hoeven de club trouw. |
| 23 Jun 2015, 11:56 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Gio schreef: Vandaag kwamen de reizen online van de supp club van LFC, heb me een reisje extra geboekt ten koste van mijn Abo op den Iendracht, ga al kijken van in eerste, trouwe supporter geweest uit en thuis tot de diepste regionen van ons nationaal voetbal maar nu is het genoeg... Ik hoop alsnog er regelmatig te staan op onze matchen maar zie het somber in. Als ik kan zal ik zeker komen kijken, want eens de Iendracht microbe in je bloed geraak je er niet gemakkelijk van af. Dedju toch hoe is het mogelijk dat het zo ver is moeten komen... gij zijt genen echten jong Gio (grapje e)heel begrijpelijk man, al denk ik dat ge er bij heel wa matchen toch zult zijn, in de mate vh mogelijke met uw werk en LFC. Al ist maar vr ons companie _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 23 Jun 2015, 12:11 |
|
|
Vaste Waarde
FDR moest geen 5 abbonementen verkopen
|
| 23 Jun 2015, 12:57 |
|
|
Vaste Waarde
iendrachter schreef: waly 2 schreef: Centrale verdediger Matthias Lievens heeft gisteren zijn aflopend contract met een jaar verlengd. De 21-jarige Ledenaar kwam in januari 2013 over van AA Gent en begint straks dus aan het vierde seizoen bij de club van zijn hart. Verder blijven ook Arnaud De Greef, Jonas Bogaerts, Philippe Janssens en Stef Van Der Hoeven de club trouw. Wel straf dat De Greef blijft, is voor 3de klasse echt wel nen topper. Hopelijk kan ook Ph. Janssens laten zien wat hij vorig seizoen de eerste 5 matchen gebracht heeft. Is zeker een goede voetballer maar was over gans het seizoen bekeken toch veel te weinig. Nu nog hopen dat Vansimpsen blijft, dan hebben we toch al iet of wat deftige ploeg. Ik wil het eerst nog zien gebeuren dat De Greef, Janssens en co blijven zenne… De gebeurtenissen van de laatste maanden laten het me niet toe om een jota te geloven van wat het bestuur van EA dezer dagen uitkraamt of wil laten geloven… Wait and see dus. Zal het pas geloven als ik die mannen op het terrein zie verschijnen eind augustus... |
| 23 Jun 2015, 13:06 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: Centrale verdediger Matthias Lievens heeft gisteren zijn aflopend contract met een jaar verlengd. De 21-jarige Ledenaar kwam in januari 2013 over van AA Gent en begint straks dus aan het vierde seizoen bij de club van zijn hart. Verder blijven ook Arnaud De Greef, Jonas Bogaerts, Philippe Janssens en Stef Van Der Hoeven de club trouw. Wait and see. Voor Mathias ben ik content is toch ne gast van de streek. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2015, 13:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Binnen een kleine week, op maandag 29 juni om 18u00, hervat Eendracht Aalst de training. De voorbije weken werd de basis gelegd voor de samenstelling van de A-kern die momenteel vijftien spelers telt. De komende dagen en weken mogen er nog een viertal inkomende transfers verwacht worden. We geven hieronder alvast een overzicht.
Uit de kern van vorig seizoen zal Regi Van Acker kunnen rekenen op Kevin Van Den Noortgaete, Falko Geenens, Arnaud De Greef, Matthias Lievens, Jonas Bogaerts, Ken Van Damme, Philippe Janssens, Niels Martin, Steve Bael en Stef Van Der Hoeven. Met doelman Jari Mertens, Arno Ardans, Jelle Geenens, Lucas Coppens en Kyan Van Impe worden er vijf beloften opgenomen in de A-kern. Naast de reeds bekende uitgaande transfers zullen Mike Smet en Ratko Vansimpsen de club nog verlaten. Gianni De Neve kan naar Deinze maar er wordt nog onderhandeld over een transferprijs. De sportieve staf kijkt verder nog uit naar een viertal aanwinsten waaronder een aanvaller en een linksachter. Ondertussen liepen er al heel wat abonnementsaanvragen binnen voor het komende seizoen. De voorrangsperiode op de zittribune loopt tot en met 17 juli. Vanaf 27 juli kunnen de abonnementen afgehaald worden op het secretariaat. Meer info en bestellingen via onze abonnementspagina. De abo-verkoop loopt ondertussen als een trein ![]() |
| 23 Jun 2015, 13:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Petroe69 schreef: Binnen een kleine week, op maandag 29 juni om 18u00, hervat Eendracht Aalst de training. De voorbije weken werd de basis gelegd voor de samenstelling van de A-kern die momenteel vijftien spelers telt. De komende dagen en weken mogen er nog een viertal inkomende transfers verwacht worden. We geven hieronder alvast een overzicht. Uit de kern van vorig seizoen zal Regi Van Acker kunnen rekenen op Kevin Van Den Noortgaete, Falko Geenens, Arnaud De Greef, Matthias Lievens, Jonas Bogaerts, Ken Van Damme, Philippe Janssens, Niels Martin, Steve Bael en Stef Van Der Hoeven. Met doelman Jari Mertens, Arno Ardans, Jelle Geenens, Lucas Coppens en Kyan Van Impe worden er vijf beloften opgenomen in de A-kern. Naast de reeds bekende uitgaande transfers zullen Mike Smet en Ratko Vansimpsen de club nog verlaten. Gianni De Neve kan naar Deinze maar er wordt nog onderhandeld over een transferprijs. De sportieve staf kijkt verder nog uit naar een viertal aanwinsten waaronder een aanvaller en een linksachter. Ondertussen liepen er al heel wat abonnementsaanvragen binnen voor het komende seizoen. De voorrangsperiode op de zittribune loopt tot en met 17 juli. Vanaf 27 juli kunnen de abonnementen afgehaald worden op het secretariaat. Meer info en bestellingen via onze abonnementspagina. De abo-verkoop loopt ondertussen als een trein ![]() Ja ze kunnen moeilijk schrijven tot op heden zijn er reeds 12 abbo's verkocht... ![]() |
| 23 Jun 2015, 14:07 |
|
|
forumlegende
Dus Vansimpsen ook nog weg. En De Greef blijft in geen geval. Dus die info klopt niet.
![]() Blijft dus over VDN + Den brol _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Jun 2015, 14:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De Greef blijft nooit..kan ik bijna nie geloven dat diene in 3de zou gaan spelen..
|
| 23 Jun 2015, 14:41 |
|
|
Ancien
update aankopen seizoen 2015-16
0 _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Jun 2015, 14:47 |
|
|
Vaste Waarde
Budget voor transfers 0,000000000000 zou contador zeggen
![]() |
| 23 Jun 2015, 16:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ze zoeken nog nen spits. Picco Coppens van De Kampioenen is direct beschikbaar. Komt zelfs gratis spelen.
|
| 23 Jun 2015, 16:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Petroe69 schreef: Ze zoeken nog nen spits. Picco Coppens van De Kampioenen is direct beschikbaar. Komt zelfs gratis spelen. Speelde vorig seizoen in Tienen 'Psychiatrische kliniek Alexianen' denk dat hij daar nog onder contract ligt voor een paar jaar dus onbetaalbaar voor ons. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Jun 2015, 16:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Nogmaals leugens vanuit het bestuur, lees eens op de facebook van Arnaud De Greef!!!!!!
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 23 Jun 2015, 18:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Nogmaals leugens vanuit het bestuur, lees eens op de facebook van Arnaud De Greef!!!!!! Klopt. Ik heb hem gevraagd of het bericht klopt en dit is zijn antwoord: "ik weet niet van waar het bestuur deze informatie haalt als er nog niet eens gesproken is geweest met mij.." |
| 23 Jun 2015, 18:12 |
|
| Pagina 198 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 196 197 198 199 200 … 515 Volgende |