|
|
| Pagina 200 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
eintracht frankfurt schreef: Borden al tijd lang niet betaald. BENDE FUCKING AMATEURS!! ![]() Da moogt ge zeggen, bleukes zijn het, hoeveel geld zijn ze op deze wijze niet mislopen, da bord van Royal Air Maroc heeft daar ook een paar seizoenen gehangen, (misschien) hebben ze daar één seizoen iets voor gekregen maar ik weet dat ze daarna geen euro meer gezien hebben, truitjes met reklame van Royal Air Maroc op laggen met volle dozen te verkommeren in een of ander lokaal en dit is al bezig van een vorige bestuursperiode. Dit zijn geen leugens want ik heb het met mijn eigen ogen gezien, zo zullen er nog tientallen voorbeelden zijn van wanbeleid of onprofessioneel bestuur. Allez, het komt er op neer dat de club zoals reeds gezegd 10 jaar op een amateuristische gerund werd en dit na een faillissement jongens! Zelfs diegene die nu de anderen de zwarte piet toespelen hebben geen reden om een grote mond op te zetten, ze waren tijdens hun bestuur ook niet bij de zaak. Enfin 't is gebeurd, hopelijk kunnen ze de zaak nog rechttrekken, dit zijn ze verplicht aan onze trouwe schitterende supporters die voor de zoveelste keer de dupe zijn van al die jaren wanbeleid. Neem de tijd om een voorzitter te kiezen, geen vriendje maar iemand met de nodige zakencapaciteiten en voetbalkennis. Wij staan iedere week massaal achter ons ploeg, maar van al dat bestuursgedoe en de hiermee gepaard gaande vernederingen als supporter hebben we genoeg van. We love den Iendracht we do! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Okt 2011, 18:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: 05-10-2011 -Nieuwe sponsorovereenkomsten... Naast onze gekende hoofdsponsors is er een nieuw contract getekend met Euphony en Malheur. Deze week zijn er dagelijks afspraken met verschillende sponsors. de week is uit zeker? ![]() Ja hoor de week is uit maar verwacht nu niet dat ze van dag op dag een akkoord hebben hé. Dat zijn toch serieuse hoofdstukken die hier moeten besproken en onderhandeld worden en een kandidaat-sponsor wil ook niet over één nacht ijs gaan. Laat deze mensen bewijzen dat ze het beter kunnen en dan pas kun je ze beoordelen maar er is op hoog niveau toch geblunderd hoor en dat is het minste dat ik kan zeggen. En morgen allemaal achter de ploeg zodat we opnieuw positief in het nieuws komen. Dat is,altijd goed om eventuele sponsors en toekomstige besturrsleden over de schreef te trekken. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Okt 2011, 18:50 |
|
|
Freak
Gilbert Hutsebaut gaat de club reorganiseren , en zal onder andere fors snoeien in de uitgaven van vooral de jeugd, en hun medewerkers, aldus HLN
|
| 08 Okt 2011, 18:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt?
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Okt 2011, 19:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt? "Als de heer Krauch opdracht geeft...." wil dat dan ook zeggen dat hij voorzitter wordt?? _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Okt 2011, 19:08 |
|
|
Schepper schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt? "Als de heer Krauch opdracht geeft...." wil dat dan ook zeggen dat hij voorzitter wordt?? Dat weet ik niet maar diene mens zal wel weten waar het fout is gelopen zeker! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Okt 2011, 19:24 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt? 't is al misgelopen van in onze eersteklasseperiode en het is telkens maar bestuurlijk slechter geworden. Van respect en dankbaarheid gesproken tegenover de supporters! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Okt 2011, 20:29 |
|
|
Miniem
heb zo de indruk dat krauch zich aan het opwerpen is als de sterke man van de club
-vraagt om een vergadering een dag uit te stellen dan kan hij er bij zijn -stelt nu mr hutsebaut aan laat ons hopen dat als alles op punt staat dat hij zich toch op werpt als de sterke man met een sterk bestuur dat alles stevig in de handen neemt en dat den iendracht voor eens en altijd goed op de rails staan |
| 08 Okt 2011, 22:06 |
|
|
Ancien
iendracht mèn 2de vraa schreef: Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt? Iedereen van de vorige besturen moet mea culpa slaan nietwaar, nu moeten we vooruit kijken wat de club betreft. In het artikel van HLN over de aanstelling van Gilbert Hutsebaut lees ik een mooie zin, waar hij een oproep doet aan de voormalige bestuurders om terug te keren om mee te helpen om den Iendracht weer op de rails te krijgen. That's the spirit, geen geruzie, moddergegooi of machtsvertoon, maar er samen met verenigde krachten tegenaan gaan om van den Iendracht een gezonde tweedeklasser te maken. Juist nog de gepaste voorzitter vinden, ik heb het al gezegd , Mijnheer Vijverman was in mijn ogen hiervoor de geknipte persoon wegens zijn grote voetbalkennis en relaties in het voetbalmilieu. Er zullen ongetwijfeld harde woorden gevallen zijn, maar als je echt clubliefde in je hebt dan laat je de club niet in de steek, misschien kan Mijnheer Hutsebaut een rol van bemiddelaar spelen om de oude bestuursleden en sponsors te overtuigen om weer mee te werken aan de heropstanding van Eendracht Aalst. Allez, dat is zo een beetje mijn buikgevoel hoor mannen! Iendrachter ben je voor het leven! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 09 Okt 2011, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt? Iedereen van de vorige besturen moet mea culpa slaan nietwaar, nu moeten we vooruit kijken wat de club betreft. In het artikel van HLN over de aanstelling van Gilbert Hutsebaut lees ik een mooie zin, waar hij een oproep doet aan de voormalige bestuurders om terug te keren om mee te helpen om den Iendracht weer op de rails te krijgen. That's the spirit, geen geruzie, moddergegooi of machtsvertoon, maar er samen met verenigde krachten tegenaan gaan om van den Iendracht een gezonde tweedeklasser te maken. Juist nog de gepaste voorzitter vinden, ik heb het al gezegd , Mijnheer Vijverman was in mijn ogen hiervoor de geknipte persoon wegens zijn grote voetbalkennis en relaties in het voetbalmilieu. Er zullen ongetwijfeld harde woorden gevallen zijn, maar als je echt clubliefde in je hebt dan laat je de club niet in de steek, misschien kan Mijnheer Hutsebaut een rol van bemiddelaar spelen om de oude bestuursleden en sponsors te overtuigen om weer mee te werken aan de heropstanding van Eendracht Aalst. Allez, dat is zo een beetje mijn buikgevoel hoor mannen! Iendrachter ben je voor het leven! ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 09 Okt 2011, 10:05 |
|
|
Hugo schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Wanneer je dat verslag leest in de krant waar de heer Krauch opdracht geeft aan mr Hutsebaut om de organisatie onder de loep te nemen dan kan men er toch niet onderuit dat de vorige bestuurders géén fouten hebben gemaakt? Iedereen van de vorige besturen moet mea culpa slaan nietwaar, nu moeten we vooruit kijken wat de club betreft. In het artikel van HLN over de aanstelling van Gilbert Hutsebaut lees ik een mooie zin, waar hij een oproep doet aan de voormalige bestuurders om terug te keren om mee te helpen om den Iendracht weer op de rails te krijgen. That's the spirit, geen geruzie, moddergegooi of machtsvertoon, maar er samen met verenigde krachten tegenaan gaan om van den Iendracht een gezonde tweedeklasser te maken. Juist nog de gepaste voorzitter vinden, ik heb het al gezegd , Mijnheer Vijverman was in mijn ogen hiervoor de geknipte persoon wegens zijn grote voetbalkennis en relaties in het voetbalmilieu. Er zullen ongetwijfeld harde woorden gevallen zijn, maar als je echt clubliefde in je hebt dan laat je de club niet in de steek, misschien kan Mijnheer Hutsebaut een rol van bemiddelaar spelen om de oude bestuursleden en sponsors te overtuigen om weer mee te werken aan de heropstanding van Eendracht Aalst. Allez, dat is zo een beetje mijn buikgevoel hoor mannen! Iendrachter ben je voor het leven! :EA: Zeker en vast! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 09 Okt 2011, 10:07 |
|
|
Miniem
voor mij mag dat ook behalve die vraa dat erin zat en MVDS die twee moeten er uit blijven als we een gezonde club willen zijn geloof me
|
| 09 Okt 2011, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Orlans, Goethals, De Cock, Garré, De Ridder... waar wachten jullie op ?
|
| 09 Okt 2011, 10:36 |
|
|
Miniem
aan goethals daar kunnen ze het vannamidag aan vragen hij loopt hier toch alle thuis matchen rond
|
| 09 Okt 2011, 10:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
dalton schreef: aan goethals daar kunnen ze het vannamidag aan vragen hij loopt hier toch alle thuis matchen rond ja, die heeft toch nog een spaarpotje ergens zitten van vroeger hé ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 09 Okt 2011, 11:01 |
|
| Pagina 200 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 289 Volgende |