|
|
| Pagina 200 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Bericht Re: Artikels
Waar rook is is vuur, kom maar terug Caje!
_________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 26 Feb 2013, 19:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
josken1 schreef: Waar rook is is vuur, kom maar terug Caje! heb ik al een paar items geleden hier gezegd ! hoe sneller, hoe beter, hij hoeft niet te wachten tot volgend seizoen, en zeker niet tot 2014-2015 ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 26 Feb 2013, 19:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Smetje schreef: Als we winnen tegen Lommel mag hij het seizoen uitdoen, maar ik weer niet of nog een seizoen met BVR een goed idee is. En wat gaan ze doen bij een nederlaag tegen Lommel? En Heist in het slechtste geval? Naar zondag toe zal de druk op spelers én trainer nog toenemen, zondag is het van moeten. Ik mag er niet aan denken dat we gelijkspelen (verliezen is sowieso een ramp). En dan met knikkende knietjes naar de laatste, nóg meer druk en met ons indrukwekkend behaald aantal punten op bezoek, tja... En dan het drieluik Moeskroen, Sint Truiden, Oostende, nou ja... Maart wordt een hete maand mijn gedacht. _________________ Iendracht 4ever. |
| 26 Feb 2013, 19:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
kreezie nonkeltje schreef: Smetje schreef: Als we winnen tegen Lommel mag hij het seizoen uitdoen, maar ik weer niet of nog een seizoen met BVR een goed idee is. En wat gaan ze doen bij een nederlaag tegen Lommel? En Heist in het slechtste geval? Naar zondag toe zal de druk op spelers én trainer nog toenemen, zondag is het van moeten. Ik mag er niet aan denken dat we gelijkspelen (verliezen is sowieso een ramp). En dan met knikkende knietjes naar de laatste, nóg meer druk en met ons indrukwekkend behaald aantal punten op bezoek, tja... En dan het drieluik Moeskroen, Sint Truiden, Oostende, nou ja... Maart wordt een hete maand mijn gedacht. Ten kom ek boiten ast goe weir es !!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Feb 2013, 20:02 |
|
|
Freak
Een nieuw verkennend gesprek tussen Eendracht en Jan Ceulemans in Aalst werd voorlopig afgeblazen nadat het nieuws uitlekte in de krant. Er stond gistermiddag een nieuwe babbel gepland, maar na de ontstane commotie wou men geen olie op het vuur gieten. Het is wel duidelijk dat het Aalsterse bestuur de financiële voorwaarden wil kennen van ‘Caje', die tot het einde van het seizoen aan het roer van Cappellen blijft. Bart Van Renterghem ligt ook volgend seizoen nog onder contract, maar voor het ambitieuze bestuur lijkt dat geen beletsel te zijn om met Ceulemans in zee te gaan.
bron: HNB wie is die bron die dit nieuws allemaal doorspeelt naar de krant? het lijkt er toch sterk op dat er geen eensgezindheid bestaat over het aanblijven van BVR... |
| 27 Feb 2013, 8:49 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
allez gij, wa da ge naa zègt
![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Feb 2013, 9:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Mocht het zondag tegenvallen kunnen we misschien eens ne "Sterke Jan" inzetten. Ik zou een terugkeer van de Caje wel zien zitten.
|
| 27 Feb 2013, 10:00 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Smetje schreef: Mocht het zondag tegenvallen kunnen we misschien eens ne "Sterke Jan" inzetten. Ik zou een terugkeer van de Caje wel zien zitten. En de Caje vind ik ne prachtige mens maar als trainer krijg ik het er toch ook niet warm van. Vind hem te braaf en te passief ook op tacktisch gebied geen uitblinker. |
| 27 Feb 2013, 10:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer
El Corredor schreef: Een nieuw verkennend gesprek tussen Eendracht en Jan Ceulemans in Aalst werd voorlopig afgeblazen nadat het nieuws uitlekte in de krant. Er stond gistermiddag een nieuwe babbel gepland, maar na de ontstane commotie wou men geen olie op het vuur gieten. Het is wel duidelijk dat het Aalsterse bestuur de financiële voorwaarden wil kennen van ‘Caje', die tot het einde van het seizoen aan het roer van Cappellen blijft. Bart Van Renterghem ligt ook volgend seizoen nog onder contract, maar voor het ambitieuze bestuur lijkt dat geen beletsel te zijn om met Ceulemans in zee te gaan. bron: HNB wie is die bron die dit nieuws allemaal doorspeelt naar de krant? het lijkt er toch sterk op dat er geen eensgezindheid bestaat over het aanblijven van BVR... Wim Redant heeft dat artikel wel geschreven, de dag dat die iets positief over EA zal schrijven... |
| 27 Feb 2013, 10:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Mocht het zondag tegenvallen kunnen we misschien eens ne "Sterke Jan" inzetten. Ik zou een terugkeer van de Caje wel zien zitten. Het is niet omdat jij dat wil dat alle supporters dat willen. Ik vind dat een bijzonder beschamend en belachelijk idee. Dat je een trainer buitenroept die er in extreme mate een zootje van maakt, dat zou ik nog begrijpen. 8 op 33 (dacht ik?) is allesbehalve goed, maar zo afschuwelijk slecht dat er moet onrust gestookt worden, een trainer buiten geroepen worden die hier dan nog al één en ander bewezen heeft? We hebben jaren geleden echte miserie meegemaakt, dat was toch nog wat anders dan de toestand van vandaag. Sommigen zijn hier voor het seizoen content met een seizoen in de middenmoot, maar dat zou wel met ronduit fantastisch voetbal en massa’s overwinningen moeten gebeuren. Tot nader orde kan Van Renterghem nog altijd zijn doelstelling behalen. Een minimum aan respect lijkt me dan toch op zijn plaats. Ik vraag me af hoe jij in je job zou reageren als je doelstellingen nog helemaal binnen bereik liggen maar er wordt toch al gesproken over je ontslag. |
| 27 Feb 2013, 10:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Er is hier toch niemand die BVR de grond in boort ofzo? Het valt toch gewoon enorm op dat de ploeg de laatste tijd geen spirit meer heeft, vroeger kon Flippo dit nog goed opvangen en de spelers naar voor sturen. Maar zoals ik reeds aangehaald heb mag die volgens mij na dit seizoen toch ook eens aan stoppen denken.
We hebben gewoon nood aan nieuwe leiders, zowel op als naast het veld. En ik zou het maar meer dan normaal vinden dat het bestuur hier nu reeds mee bezig is. Beter dan terug te wachten tot in augustus en dan hier en daar een vrije speler aantrekken. En om terug op BVR te komen, wie zegt dat hij zelf niet toe is aan een nieuwe uitdaging? Als hij ergens een kan beginnen bij een andere tweedeklasser met met ambitie waarom niet? Die hoeft echt niet met het groot vuil buiten gezet te worden hoor. |
| 27 Feb 2013, 10:31 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Mocht het zondag tegenvallen kunnen we misschien eens ne "Sterke Jan" inzetten. Ik zou een terugkeer van de Caje wel zien zitten. ik ben ook niet BVR's grootste fan, maar aan zoiets doe ik wel niet mee. Daarmee sluit ik me aan bij de mening van Stijn... |
| 27 Feb 2013, 10:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik heb toch ook al gezegd dat BVR hier mooie dingen gedaan heeft en dat we hem daar dankbaar mogen voor zijn. Ik wil hem dus zeker niet afbranden. Feit is gewoon dat het serieus bergaf aan het gaan is en dat er in de volgende twee matchen toch een kentering moet komen.
Trainers zijn nu eenmaal passanten en ze mogen nog zoveel goed gedaan hebben, op een dag stopt het. Caje heeft ons promotie en Europees voetbal bezorgd, maar is toch ook ontslagen. Ik hoop gewoon dat we winnen tegen Lommel en dat BVR het seizoen uitdoet. Maar wat als we tegen Lommel/Heist 0 op 6 pakken? En naar volgend seizoen toe, denk ik dat het voor beide partijen beter is om de samenwerking stop te zetten. |
| 27 Feb 2013, 11:00 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Ik heb toch ook al gezegd dat BVR hier mooie dingen gedaan heeft en dat we hem daar dankbaar mogen voor zijn. Ik wil hem dus zeker niet afbranden. Feit is gewoon dat het serieus bergaf aan het gaan is en dat er in de volgende twee matchen toch een kentering moet komen. Trainers zijn nu eenmaal passanten en ze mogen nog zoveel goed gedaan hebben, op een dag stopt het. Caje heeft ons promotie en Europees voetbal bezorgd, maar is toch ook ontslagen. Ik hoop gewoon dat we winnen tegen Lommel en dat BVR het seizoen uitdoet. Maar wat als we tegen Lommel/Heist 0 op 6 pakken? En naar volgend seizoen toe, denk ik dat het voor beide partijen beter is om de samenwerking stop te zetten. Daar geloof ik niet in. (of wil ik voorlopig niet geloven ) |
| 27 Feb 2013, 11:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Smetje schreef: Ik hoop gewoon dat we winnen tegen Lommel en dat BVR het seizoen uitdoet. Maar wat als we tegen Lommel/Heist 0 op 6 pakken? Dat zullen we dan wel zien. |
| 27 Feb 2013, 11:10 |
|
| Pagina 200 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 198 199 200 201 202 … 497 Volgende |