|
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ja hallo wa nen transfer! Merci Bestuur!
![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 22 Mar 2007, 13:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zou Van Holm nog een contractverlenging krijgen? (is denk ik einde contract). K hoop van wel. Dan heb je wat wisselmogelijkheden.
|
| 22 Mar 2007, 13:27 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ze zijn er daar in Boom idd duidelijk echt niet blij om zeg
ps nog es merci aant bestuur! ze zijn hun huiswerk weer meer als goed aant maken _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Mar 2007, 13:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
dikken transfer
wat arijs betreft laat die maar waar hij is,heb onlangs een match gezien van Waasland en Arijs was ontstellend zwak,blijkbaar gans het seizoen al als ik hun(weinige) supporters mocht geloven,hij heeft natuurlijk al een topjaar gehad bij Deinze maar als ik afga op hetgene ik gezien heb ![]() |
| 22 Mar 2007, 13:42 |
|
|
Nationale Ploeg
acrid schreef: dikken transfer wat arijs betreft laat die maar waar hij is,heb onlangs een match gezien van Waasland en Arijs was ontstellend zwak,blijkbaar gans het seizoen al als ik hun(weinige) supporters mocht geloven,hij heeft natuurlijk al een topjaar gehad bij Deinze maar als ik afga op hetgene ik gezien heb ![]() Ook bij Waasland had hij een topjaar. Vorig seizoen topschutter en beste speler van tweede klasse (akkoord voetbalkrant is niet altijd even geloofwaardig). Gans de ploeg draait daar gewoon minder. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mar 2007, 13:52 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Is toch blijkbaar zowat kenmerkend aan arijs dat hij een uitmuntend seizoen afwisselt met een draak van een seizoen (vb: cercle supergoe tov heusden zolder superslecht) bij spitsen zit het hem dikwijls in 't koppeke, ik denk eerlijk gezegd, dat die hier in eigen streek met ons entourage misschien wel weer op zijn betere/beste niveau kan komen, maar zeker kan je daar helemaal nooit van zijn he. voorlopig is dat van arijs ook niet meer dan een gerucht, heb hem 2 keer zien spelen dit seizoen en twas toch niet zo fameus, maar in andere matchen bleek hij bij waasland dit jaar dan wel de betere speler
als dat van de veirman klopt, dan hebben we een schitterende doelman!!!! amai! toch wel onze mindere plek in 't elftal momenteel, eerlijk is eerlijk, ik hoop dan wel dat sulmon (als em nog wil) kan blijven als tweeden shabi: tja... ik ehb hem maar een keer zien spelen, maar "het zit erin" he!die dag was hij idd met voorsprong beste speler op het veld... hij was echt we diegene die ons veel pijn heeft gedaan die avond. mooie versterking en meteen ook een signaal naar massart toe, die per slot van rekening slechts gehuurd was? van holm: ik hoop dat die blijft: ik vind da ne schitterende speler over gans 't seizoen bekeken... misschien ni den allerbesten, maar toch... |
| 22 Mar 2007, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Een reactie van op VB:
En die nigeriaanse spits van aalst staat in de belangstelling van kvm . Hij bedoelt dus Arnold. Dat zal wel normaal zeker als g naar zijn doelpuntenaantal kijkt. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Mar 2007, 15:03 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Titus schreef: Een reactie van op VB: En die nigeriaanse spits van aalst staat in de belangstelling van kvm . Hij bedoelt dus Arnold. Dat zal wel normaal zeker als g naar zijn doelpuntenaantal kijkt. Hoeveel ploegen zijn er niet die er gewoon de topschutterslijsten van de lagere reeksen bijnemen om dan op basis daarvan te zeggen dat ze interesse hebben... _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mar 2007, 15:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Titus schreef: Een reactie van op VB: En die nigeriaanse spits van aalst staat in de belangstelling van kvm . Hij bedoelt dus Arnold. Dat zal wel normaal zeker als g naar zijn doelpuntenaantal kijkt. Die dus een Kameroense spits is . |
| 22 Mar 2007, 15:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
http://users.telenet.be/ancolet/theblackwans/artikel1kw7.jpg Belofte maakt schuld, Arnold
![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Mar 2007, 15:14 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Casual1919 schreef: http://users.telenet.be/ancolet/theblackwans/artikel1kw7.jpg Belofte maakt schuld, Arnold ![]() Nolle es nen ajoin _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2007, 15:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
superjuin schreef: Is toch blijkbaar zowat kenmerkend aan arijs dat hij een uitmuntend seizoen afwisselt met een draak van een seizoen (vb: cercle supergoe tov heusden zolder superslecht) bij spitsen zit het hem dikwijls in 't koppeke, ik denk eerlijk gezegd, dat die hier in eigen streek met ons entourage misschien wel weer op zijn betere/beste niveau kan komen, maar zeker kan je daar helemaal nooit van zijn he. voorlopig is dat van arijs ook niet meer dan een gerucht, heb hem 2 keer zien spelen dit seizoen en twas toch niet zo fameus, maar in andere matchen bleek hij bij waasland dit jaar dan wel de betere speler als dat van de veirman klopt, dan hebben we een schitterende doelman!!!! amai! toch wel onze mindere plek in 't elftal momenteel, eerlijk is eerlijk, ik hoop dan wel dat sulmon (als em nog wil) kan blijven als tweeden shabi: tja... ik ehb hem maar een keer zien spelen, maar "het zit erin" he!die dag was hij idd met voorsprong beste speler op het veld... hij was echt we diegene die ons veel pijn heeft gedaan die avond. mooie versterking en meteen ook een signaal naar massart toe, die per slot van rekening slechts gehuurd was? van holm: ik hoop dat die blijft: ik vind da ne schitterende speler over gans 't seizoen bekeken... misschien ni den allerbesten, maar toch... Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2007, 15:23 |
|
|
superjuin schreef: Is toch blijkbaar zowat kenmerkend aan arijs dat hij een uitmuntend seizoen afwisselt met een draak van een seizoen (vb: cercle supergoe tov heusden zolder superslecht) bij spitsen zit het hem dikwijls in 't koppeke, ik denk eerlijk gezegd, dat die hier in eigen streek met ons entourage misschien wel weer op zijn betere/beste niveau kan komen, maar zeker kan je daar helemaal nooit van zijn he. voorlopig is dat van arijs ook niet meer dan een gerucht, heb hem 2 keer zien spelen dit seizoen en twas toch niet zo fameus, maar in andere matchen bleek hij bij waasland dit jaar dan wel de betere speler als dat van de veirman klopt, dan hebben we een schitterende doelman!!!! amai! toch wel onze mindere plek in 't elftal momenteel, eerlijk is eerlijk, ik hoop dan wel dat sulmon (als em nog wil) kan blijven als tweeden shabi: tja... ik ehb hem maar een keer zien spelen, maar "het zit erin" he!die dag was hij idd met voorsprong beste speler op het veld... hij was echt we diegene die ons veel pijn heeft gedaan die avond. mooie versterking en meteen ook een signaal naar massart toe, die per slot van rekening slechts gehuurd was? van holm: ik hoop dat die blijft: ik vind da ne schitterende speler over gans 't seizoen bekeken... misschien ni den allerbesten, maar toch... Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan. VDA zou wegmoeten en heeft aanbiedingen van Berchem en Temse _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2007, 15:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. |
| 22 Mar 2007, 15:25 |
|
|
Bartos schreef: Mariner schreef: Met de Veirman zijn ze rond, sulmon zou naar den SK gaan Den SK? Lebeke Aalst? Zou toch ook een ferme stap achteruit zijn, gezien de penibele extra-sportieve situatie daar. Maar ja, ik kan wel verstaan dat die op zijn leeftijd vooral koste wat het kost wil spelen natuurlijk. Ja, ik heb met hem gesproken. Hij moet weg bij den iendracht en da's een optie voor hem. We zien wel hé, ik wens hem alleszins het beste toe. _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mar 2007, 15:30 |
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 165 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |