Kristof Vanbelle - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11
 Kristof Vanbelle 
Auteur Bericht
Junior

El Falco schreef:
Als De Wilde, die ons naar de titel leidde verlede jaar en nu bij een club zit van europees niveau, kristof bij de Akern nam, mss als wisselspeler, wie is Limpens dan om vlak voor de competitie te zeggen dat Van Belle het mag opkrassen?

De Wilde had vorig jaar centraal achteraan weinig andere keuzes dan het duo Van Belle - Seminck. (Zeker na het vertrek van Vandenbulcke)

Dit jaar zijn er met Dessaer, Van den Brande en De Schutter drie nieuwe namen voor de plaats naast Seminck.

als je dat verschil niet ziet :huh:

16 Aug 2007, 23:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
schitterend van kristof om zijn verhaal hier te komen posten. dit heb ik nooit eerder geweten. en ook de manier van reageren na het horen van die dingen, is echt gewoon schitterend. kristof bedankt voor de clubliefde en voor alle schone momenten. en bewijs maar dat je het waard bent in de a kern te spelen, we weten zeker dat je dit kan.

om te reagere over de trainer: ik vind het ook wel spijtig dat limpens dit doet, maar mss is het beter zo dat je atlijd eerlijk bent. we zullen zien wie gelijk heeft.

16 Aug 2007, 23:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
kristof, kem altyd in u geloofd, en na u reactie hier opt forum nog meer dan ooit! ga ervoor, geef alles wat ge hebt, en ik ben zeker da ge uw plek op het wedstrijdblad kunt op eisen!

greetz, ambihansken ;)

Laatst gewijzigd door hansken op 16 Aug 2007, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Aug 2007, 23:48
Iendracht.be - beheer

Ik begrijp ook het probleem niet echt. Vind het enorm spijtig voor Vanbelle die een echte supporter is, maar wat heeft Limpens nu verkeerd gedaan ? Vanachter zit ge met Landuyt-Seminck-Dessaer-Van Dender, met als backup Vandenbrande en Deschutter voor centraal achterin. Als Limpens opteert voor Deschutter als invaller ipv Van Belle, dan zegt hij dat nu toch beter tegen Kristof ?

Hou er goed rekening mee dat ge maar 4 man op de bank kunt zetten hé. Als VdBrande weer fit is, pakt hij de plaats op de bank al zeker in (of Landuyt). Dan hebt ge nog plek voor ne mid en aanvaller, (wss Podevijn-Boto).. Dan zouden Deschutter-Vanbelle dus zeker niet op het blad staan.

Maar nogmaals, kvind het spijtig voor hem, een echte Iendrachter. Als trainer moet ge echter rationele beslissingen kunnen (en durven !!) nemen.

16 Aug 2007, 23:48
Iendracht.be - beheer

suppo schreef:
De Limpens zal op die manier weinig krediet krijgen als het slecht gaat. Eerlijk gezegd zijn er zwakkere schakels als ge de kern bekijkt. Een kern van 19 spelers(inclusief enkele jongeren) kan je nu toch niet een heel ruime kern noemen.

Mja waar kan Vanbelle spelen ? Centraal vanachter .. En daar heb je al Dessaer-Seminck-VdBrande en Deschutter... Meer als genoeg dus hé, al is het spijtig dat ge daar voorlopig maar één echte "Iendrachter" (Seminck) hebt. Maar met clubliefde wint ge geen wedstrijden hé !

16 Aug 2007, 23:57
Reserve

AOL: rollo29
Ajuin schreef:
El Falco schreef:
Bon, ik heb hier tijdje geleden al reacties gehad omdat ik het voor kristof opnam.
Maar ik ben het eens met OPC059, zo behandelde u spelers ni, den trainer weet blijkbaar niet dat een deel van de supporters niet opgezet zijn met het feit dat er zo wordt omgegaan met echte eendrachters.

Als trainer krijgt em inderdaad alle krediet, als mens direct veel minder... tis dus te hopen voor hem dat em resultaten haalt, want als het slecht gaat zijn het mensen als kristof die de club hebben recht gehouden en waren het de trainers die er snel vandoor gingen!!!

Tja, ieder zijn mening, maar ik vind het net een zeer goede eigenschap dat hij de dingen rechtuit en eerlijk zegt. Geen achterbaks gedoe zoals in het verleden.

als ik kristof zijn relaas nog eens herlees denk ik dat het vooral de manier waarop is dat hem dwars zit.
als limpens nu al zegt dat hij niet meer zal spelen bedoelt hij waarschijnlijk ook dat kristof niet zal spelen als er gekwetsten zijn. want kristof zegt zelf dat hij zich had neergelegd bij een invallersrol, en als limpens van het gedacht is dat hij jongens als van belle niet nodig heeft in tijden van nood....wat kan je daar dan op zeggen?
alle krediet voor een trainer die zijn eerste competitiematch nog moet afwerken maar ik heb er mijn gedacht over...ik zou hem (nog) niet laten gaan.

en ik vind ook dat er dringend eens wat meer info over zulke dingen mag verschijnen op de officiële website van ons ploeg. als hij wegmoet moet hij weg, maar dat zal limpens nooit alleen beslissen, denk ik dan. en versta me niet verkeerd, ik ben supercontent over ons bestuur en de gang van zaken.(want ge moet hier opletten wa ge zegt!)

17 Aug 2007, 0:06
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Amai, chapeau. Kristof, zelfs als supporter van een ploeg waar ge vorig jaar in de competitie tegen speelde heb ik altijd veel respect gehad voor u. Echt super dat ge dit op een openbaar forum even komt verkondigen. Er zouden meer clubspelers zoals gij moeten zijn!

17 Aug 2007, 2:05
Miniem

Jeroen schreef:
Ik begrijp ook het probleem niet echt. Vind het enorm spijtig voor Vanbelle die een echte supporter is, maar wat heeft Limpens nu verkeerd gedaan ? Vanachter zit ge met Landuyt-Seminck-Dessaer-Van Dender, met als backup Vandenbrande en Deschutter voor centraal achterin. Als Limpens opteert voor Deschutter als invaller ipv Van Belle, dan zegt hij dat nu toch beter tegen Kristof ?

Hou er goed rekening mee dat ge maar 4 man op de bank kunt zetten hé. Als VdBrande weer fit is, pakt hij de plaats op de bank al zeker in (of Landuyt). Dan hebt ge nog plek voor ne mid en aanvaller, (wss Podevijn-Boto).. Dan zouden Deschutter-Vanbelle dus zeker niet op het blad staan.

Maar nogmaals, kvind het spijtig voor hem, een echte Iendrachter. Als trainer moet ge echter rationele beslissingen kunnen (en durven !!) nemen.

Je hebt gelijk. Maar dan op een menswaardie manier. De trainer verteld hem dat hij geen speelgeheid gaat krijgen en wanneer hij niet weg gaat, naar de B-kern verdwijnt. Waarom die jongen dan een contract laten tekenen voor drie jaar? En waarom de situatie niet vertellen voor het eind van de transfertperiode. Dan kon hij tenminste nog weg naar een andere ploeg uit de reeks.( dit is nu niet meer mogelijk) Nu moet hij ofwel naar bevordering, of naar Provinciale. En tenslotte heeft hij geen enkel probleem met het statuut van reserve. Hebben de nadere spelers buiten Dessaer dan al zoveel bewezen? Voor mij is de manier waarop mensonwaardig.
Nogamaals, Wat Limpens betreft? Hij kon het op een andere manier aangepakt hebben. Dit bewijst duidelijk dat hij niet met mensen kan samenwerken. (zie de open brief van de voorzitter van Gent Zeehaven).En wat Kristof betreft? Een manneke met klasse die het in de toekomst zeker zal bewijzen. Dat bewijst hij door iedereen duidelijk te informeren.
Komaan Kristof maat, je kunt het en bewijs het. Ze zullen nog content zijn dat je er nog bent.

17 Aug 2007, 7:37
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Eerst even over de situatie. Ok, het is beter dat de trainer eerlijk tegen Kristof zegt dat hij geen vaste waarde zal zijn, maar de speler in kwestie dan zegt dat hij zich via een goeie mentaliteit terug in de ploeg wil trachten te knokken, kan je je toch afvragen waar het dan nodig voor is om hem naar de B-kern te verbannen hé. Soit, das mijn mening toch.

En dan even naar Kristof toe, echt chapeau man dat ge dat hier zelf komt uitklaren. Het toont ook wat voor nen echten Eendrachter ge zijt dat ge ondanks deze situatie toch voorlopig op den Eendracht wilt blijven en proberen terug te vechten. Ik ben altijd ne fan van u geweest en uw aandeel in onzen titel vorig seizoen zullen we niet gauw vergeten, dat meen ik. Ook als ge uiteindelijk zou weggaan, zult ge altijd bijzonder welkom blijven op den Eendracht.

Groetjes,

Bart (van Black & White, ge kent me wel)

17 Aug 2007, 9:10
Vaste Waarde

hansken schreef:
kristof, kem altyd in u geloofd, en na u reactie hier opt forum nog meer dan ooit! ga ervoor, geef alles wat ge hebt, en ik ben zeker da ge uw plek op het wedstrijdblad kunt op eisen!

greetz, ambihansken ;)

Vergeet ook niet de de club verplicht is om 2 spelers onder de 20j op het wedstrijdblad te zetten hé. Aangezien er waarschijnlijk geen spelers aan die voorwaarden zullen voldoen in de basiself, is de kans zeer klein dat Kristof op de bank zal geraken dit seizoen aangezien we naast de reservedoelman en die 2 jeugdwpelers nog slechts 1 plaats beschikbaar hebben.

Ook met deze factoren dient een trainer rekening te houden.

Koen

17 Aug 2007, 9:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ajuin schreef:
hansken schreef:

greetz, ambihansken ;)

Vergeet ook niet de de club verplicht is om 2 spelers onder de 20j op het wedstrijdblad te zetten hé. Aangezien er waarschijnlijk geen spelers aan die voorwaarden zullen voldoen in de basiself, is de kans zeer klein dat Kristof op de bank zal geraken dit seizoen aangezien we naast de reservedoelman en die 2 jeugdwpelers nog slechts 1 plaats beschikbaar hebben.

Ook met deze factoren dient een trainer rekening te houden.

Koen

2 spelers onder 21 jaar geloof ik. Ik dacht (al kan ik mis zijn ook) dat Kristof daar voorlopig voor in aanmerking komt, net als Boto, Podevijn, Deschutter en Goossens.

17 Aug 2007, 9:16
Vaste Waarde

Edit

Laatst gewijzigd door Ajuin op 17 Aug 2007, 9:33, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Aug 2007, 9:29
toevallige voorbijganger

Ajuin schreef:
Kristof is in maart 21 geworden en komt hiervoor, jammer genoeg, niet meer in aanmerking.

Koen

Kristof komt wel nog in aanmerking om als - 21 j op de bank te zitten.
Zeker van.

17 Aug 2007, 9:31
Vaste Waarde

davidds schreef:
Ajuin schreef:
Kristof is in maart 21 geworden en komt hiervoor, jammer genoeg, niet meer in aanmerking.

Koen

Kristof komt wel nog in aanmerking om als - 21 j op de bank te zitten.
Zeker van.

Inderdaad ... ik dacht dat dat op basis van geboortedatum was, maar bij de voetbalbond werkt da zo niet blijkbaar :fluit:

17 Aug 2007, 9:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Een luxeprobleem achterin? Seminck die in de voorbereiding regelmatig matchen mist, Dessaer die blessuregevoelig is, Vandenbrande die kaarten à volonté zal pakken... Dat luxeprobleem kan snel keren. Een kern hebben van slechts 19 spelers en er een naar de b-kern sturen, lijkt me niet echt slim...

17 Aug 2007, 14:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 152 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 11