|
|
| Pagina 3 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 10 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Bericht Re: Aalst riskeert boete van 18.500 euro
eintracht frankfurt schreef: en nog iets : het "ssssssst"-geluid was aanvankelijk niet ironisch hoor. Het werd gebruikt omdat er toch nog een debiel was die zo marginaal genoeg was om het in zijn hoofd te halen een derde keer te willen aanvangen met het oerwoudgeluid !!! Gelukkig werd hij snel op zijn plaats gezet, en nadien was het ssssst uiteraard ironisch. Lang leve de simpelen van geest. Ah ik deed sssst mee omdak dacht dat ironisch was. In ieder geval heel dees kwestie is zo opgeblazen. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 15 Jan 2008, 17:19 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Heeft er iemand het e-mailadres van mr Redant?????
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 15 Jan 2008, 18:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Heeft er iemand het e-mailadres van mr Redant????? ![]() probeer eens onder [email protected] _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 15 Jan 2008, 18:20 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
eintracht frankfurt schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Heeft er iemand het e-mailadres van mr Redant????? ![]() probeer eens onder [email protected] Nee das dien van garre _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 15 Jan 2008, 18:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Eens een spandoekje maken over Redant? Ideetjes??
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Jan 2008, 18:33 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
elfahem schreef: elfahem schreef: Dannyp98 schreef: Onder het mom van racisme Stuur dit mooie en zeer goed artikel ook naar HLN. Moeilijk, want ik heb enkele citaten uit HNB opgenomen... Kvind Jan Van Lijsebeth trouwens iets geloofwaardiger dan Wim Redant. In ieder geval de dag dat ik voor heb met een journalist wat Nuri nu voor heeft, ik maakte er een geweldige zaak van, hij zou er met een pint niet van afkomen... _________________ If you never try, you'll never know |
| 15 Jan 2008, 19:03 |
|
|
Freak
in de 2e helft moest troch een hoekschop nemen tegen vak d.sommige van dender riepen toen ook van oeoe ,naar troch.
![]() |
| 15 Jan 2008, 19:30 |
|
|
forumlegende |
RACISTEN GEEFT ZE RAP EEN BOETE VAN 50000 EURO EN 20000EURO aan den eendracht en 5000 euro morele schadevergoeding voor troch...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jan 2008, 19:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Tees es echt te belachelijk voor woorden. Ik ben zeker geen voorstander van die geluiden en doe dan ook nooit mee. Maar als alles bijeen 60 seconden oerwoudgeluiden gemaakt zijn zalt veel zijn. Vanaf nu na elke match in elke officiële competitie 2 keer een boete van 18500 euro hé (voor beide ploegen) want dat gebeurt bijna altijd als je het mij vraagt. Ze beginnen daar weeral te vangen op den bond.
![]() |
| 15 Jan 2008, 19:43 |
|
|
forumlegende |
voor de duidelijkheid twas ntrlk niet gemeend maar om maar aan te tonen hoe relatief alles in feite is van al die aantijgingen...
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 15 Jan 2008, 19:58 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
arme arme KBVB en zijn schijtsrechters
_________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 15 Jan 2008, 20:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Als je de reacties leest op de verschillende sportsites enzo, dan kunde enkel maar constateren da iedereen het nen opgeklopten boel vindt. En de reacties komen zowel van Aalst-supporters, Dender-supporters en neutrale toeschouwers.
Ik stel Gumienny trouwens voor om nooit meer een fout ofzo te fluiten tegen een kleurling want da zou wel eens racistisch kunnen zijn. Heel da gedoe over racisme begint trouwens mijn keel uit te hangen. Pas op, ik ben er ook tegen en roep zelf nooit mee maar door het publiek worden nu eenmaal in elke match dingen geroepen. Als da toevallig tegen een zwarte medemens is moet de match stilgelegd worden maar als er tegen een blanke speler iets geroepen wordt is er geen haan die er naar kraait. Laat ons vooral hopen da ze bij den bond inzien da heel de zaak opgeklopt is, ook door de pers trouwens die er een staatszaak lijkt van te maken, en da ze mild zijn en int slechtste geval een voorwaardelijke sanctie geven. Maar ik vrees da het voorval op Sint-Niklaas in ons nadeel gaat spelen en da ze in Brussel een voorbeeld gaan willen stellen en da de rekening gepeperd zal zijn. |
| 15 Jan 2008, 20:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
zwawi schreef: Als je de reacties leest op de verschillende sportsites enzo, dan kunde enkel maar constateren da iedereen het nen opgeklopten boel vindt. En de reacties komen zowel van Aalst-supporters, Dender-supporters en neutrale toeschouwers. Ik stel Gumienny trouwens voor om nooit meer een fout ofzo te fluiten tegen een kleurling want da zou wel eens racistisch kunnen zijn. Heel da gedoe over racisme begint trouwens mijn keel uit te hangen. Pas op, ik ben er ook tegen en roep zelf nooit mee maar door het publiek worden nu eenmaal in elke match dingen geroepen. Als da toevallig tegen een zwarte medemens is moet de match stilgelegd worden maar als er tegen een blanke speler iets geroepen wordt is er geen haan die er naar kraait. Laat ons vooral hopen da ze bij den bond inzien da heel de zaak opgeklopt is, ook door de pers trouwens die er een staatszaak lijkt van te maken, en da ze mild zijn en int slechtste geval een voorwaardelijke sanctie geven. Maar ik vrees da het voorval op Sint-Niklaas in ons nadeel gaat spelen en da ze in Brussel een voorbeeld gaan willen stellen en da de rekening gepeperd zal zijn. Dan moeten wij als supporters maar eens iets op poten zetten. Iets waarmee we ze in Brussel evengoed raken. Het is echter nog afwachten of het allemaal zo ver moet komen. Hopelijk niet ! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Jan 2008, 20:55 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2005, 13:14 Berichten: 174 Leeftijd: 41 Locatie: teralfene city WLM: [email protected] |
volgens mij had den bond gewoon ne zondebok nodig in de strijd tegen racisme in het voetbal.
En met behulp van een incompitente scheidsrechter was dit de ideale kans om eens te laten zien aan Belgie dat ze ook hard durven optreden tegen racisme. Hier moet ik van ![]() _________________ COME ON YOU ONIONS!!! http://www.flemishreds.be |
| 15 Jan 2008, 20:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
witzwet schreef: Eens een spandoekje maken over Redant? Ideetjes?? helaba ... niet persoonlijk worden he btw ... die kerel draagt enkel dezelfde familienaam maar is in de verste verte geen familie ![]() |
| 15 Jan 2008, 20:59 |
|
| Pagina 3 van 10 |
[ 149 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 10 Volgende |