|
|
| Pagina 3 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Gekwetste spelers
Casual1919 schreef: Om een of ander reden heb ik echt geen vertrouwen in die gast. Hij lijkt mij van de ene blessure in de andere te sukkelen, als hij dan effectief fit is laat hij echt helemaal niks zien, ... Al kan het natuurlijk zijn dat de naam 'Boussoufa' er voor iets tussenzit. bij mij in elk geval wél. Hoeft voor mij niet eens te spelen ... |
| 08 Aug 2008, 9:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Fillou schreef: Casual1919 schreef: Om een of ander reden heb ik echt geen vertrouwen in die gast. Hij lijkt mij van de ene blessure in de andere te sukkelen, als hij dan effectief fit is laat hij echt helemaal niks zien, ... Al kan het natuurlijk zijn dat de naam 'Boussoufa' er voor iets tussenzit. bij mij in elk geval wél. Hoeft voor mij niet eens te spelen ... racist ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 08 Aug 2008, 12:52 |
|
|
Nationale Ploeg
borre31 schreef: Fillou schreef: Casual1919 schreef: Om een of ander reden heb ik echt geen vertrouwen in die gast. Hij lijkt mij van de ene blessure in de andere te sukkelen, als hij dan effectief fit is laat hij echt helemaal niks zien, ... Al kan het natuurlijk zijn dat de naam 'Boussoufa' er voor iets tussenzit. bij mij in elk geval wél. Hoeft voor mij niet eens te spelen ... racist ![]() dat is helemaal geen racisme. Vreemd dat het er per se moet bijgehaald worden, enkel en alleen omdat het een vreemdeling is. Als je op een belg zijn gezicht niet kan zien, is daar helemaal geen sprake van. Maar oh oh oh als het een marokkaan of iemand van langs die kanten is. Ik moet gewoon niet hebben van zijn neefje en ik vrees dat hij krek dezelfde is. That's it. Of hij dan uit Algiers, Rabat, Marrakecht of Jezus-Eik komt, heeft daar helemaal niets mee te maken. |
| 11 Aug 2008, 7:50 |
|
|
forumlegende |
Fillou schreef: borre31 schreef: Fillou schreef: Casual1919 schreef: Om een of ander reden heb ik echt geen vertrouwen in die gast. Hij lijkt mij van de ene blessure in de andere te sukkelen, als hij dan effectief fit is laat hij echt helemaal niks zien, ... Al kan het natuurlijk zijn dat de naam 'Boussoufa' er voor iets tussenzit. bij mij in elk geval wél. Hoeft voor mij niet eens te spelen ... racist ![]() dat is helemaal geen racisme. Vreemd dat het er per se moet bijgehaald worden, enkel en alleen omdat het een vreemdeling is. Als je op een belg zijn gezicht niet kan zien, is daar helemaal geen sprake van. Maar oh oh oh als het een marokkaan of iemand van langs die kanten is. Ik moet gewoon niet hebben van zijn neefje en ik vrees dat hij krek dezelfde is. That's it. Of hij dan uit Algiers, Rabat, Marrakecht of Jezus-Eik komt, heeft daar helemaal niets mee te maken. als ge borre 31 wa kent dan weet ge da da puur sarcasme en onvrede met de situatie hier in belgië is... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 11 Aug 2008, 10:04 |
|
|
forumlegende
Amai ni, en hij zet er dan speciaal voor de 'misverstaander' nog een knipoogske bij ook...
Hoezo, situatie in België? ![]() |
| 11 Aug 2008, 10:10 |
|
|
forumlegende
Wat is da 'België'?
![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Aug 2008, 10:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Dries schreef: Fillou schreef: borre31 schreef: Fillou schreef: Casual1919 schreef: Om een of ander reden heb ik echt geen vertrouwen in die gast. Hij lijkt mij van de ene blessure in de andere te sukkelen, als hij dan effectief fit is laat hij echt helemaal niks zien, ... Al kan het natuurlijk zijn dat de naam 'Boussoufa' er voor iets tussenzit. bij mij in elk geval wél. Hoeft voor mij niet eens te spelen ... racist ![]() dat is helemaal geen racisme. Vreemd dat het er per se moet bijgehaald worden, enkel en alleen omdat het een vreemdeling is. Als je op een belg zijn gezicht niet kan zien, is daar helemaal geen sprake van. Maar oh oh oh als het een marokkaan of iemand van langs die kanten is. Ik moet gewoon niet hebben van zijn neefje en ik vrees dat hij krek dezelfde is. That's it. Of hij dan uit Algiers, Rabat, Marrakecht of Jezus-Eik komt, heeft daar helemaal niets mee te maken. als ge borre 31 wa kent dan weet ge da da puur sarcasme en onvrede met de situatie hier in belgië is... ![]() inderdaad ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 11 Aug 2008, 11:37 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Feb 2006, 19:53 Berichten: 202 Locatie: haaltert |
Bij Van Dender zou de achterkruisband van de knie afgescheurd zijn. (+/- 6 weken)
|
| 11 Aug 2008, 12:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
jepla
zet maar op het lijstje tga dan ook nog nekeer allemaal tegen |
| 11 Aug 2008, 13:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Speelt mooi in de kaart van onze coach, nietwaar?
Weer een blessure waar hij zich kan achter wegsteken ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 11 Aug 2008, 17:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
BVW schreef: Speelt mooi in de kaart van onze coach, nietwaar? Weer een blessure waar hij zich kan achter wegsteken ![]() Ik denk dat je relatief weinig quotes kan bovenhalen waarin Limpens zich echt wegsteekt achter blessures. Zelfs zoals de toestand vorig jaar was, zouden er andere trainers daar veel en veel meer naar verwijzen dan hij deed. Elk mag zijn mening hebben over een coach, maar ervan uit gaan dat hij als coach blij is dat een speler gekwetst is... Daar heb ik zelf een andere mening over. |
| 11 Aug 2008, 19:49 |
|
|
Vaste Waarde
Lieven trainde vanavond voluit en pijnloos mee. Donderdag oefent hij mee tegen Jong Lede.
_________________ Broer van ja |
| 11 Aug 2008, 21:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ja, kem da op de site van den bond gezien da er donderdagavond een oefenpartij voorzien is op Jong Lede. Zou da echt met de eerste ploeg zijn?
|
| 11 Aug 2008, 21:04 |
|
|
Vaste Waarde
blub
_________________ Broer van ja Laatst gewijzigd door Stef DV op 11 Aug 2008, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 11 Aug 2008, 21:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
nieven ajoin schreef: Lieven trainde vanavond voluit en pijnloos mee. Donderdag oefent hij mee tegen Jong Lede. Spijtig dat ik niet kan komen zien dan. Tis zo goed als in mijnen hof ![]() |
| 11 Aug 2008, 21:05 |
|
| Pagina 3 van 14 |
[ 209 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 14 Volgende |