|
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Dimitri Iakovlevski
Boris schreef: Tom B&W schreef: Gaat hij wél kunnen scoren? NOPE!!! Gij moet nen hele straffe kerel zijn dat gij da nu al kunt zeggen Akkoord dat de aanvoer vanuit het middenveld ondermaats is, maar wie weet maakt den dezen die enkele kansen wél af... idd .. het middenveld was dan wel ondermaats... het is nu niet dat de rest van voor daar liep te schitteren he. want ze mogen dan al weinig bruikbare ballen gehad hebben.. wat lord en arnold er mee deden (een paar pisballekes) was al even poverkes zenne. of lord of arnold kwam op een bepaald moment in de klein backlijn alleen voor de keeper en hij slaagde er in om diejen bal meer dan ne meter boven de lat te shotten... een beetje spits in vorm ook beter hoor. dus nu al op voorhand kunnen voorspellen dat dieje rus niets gaat uitrichten (omwille van het middenveld)... da vinnek toch ook straf... mocht ik die kwaliteit hebben, ik zette al mijn spaargeld op bingoal... |
| 13 Okt 2008, 20:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik vind het straf dat Iakovlevski al commentaar krijgt voor we hem zien spelen hebben. Geef diene jongen toch een kans.
Bovendien denk ik niet dat dit een paniekaankoop is. Het bestuur was al lang op zoek naar eenzelfde type als Arnold (momenteel zijn we qua duels vooraan volledig afhankelijk van Arnold en als hij dan een mindere dag heeft, hebben we geen alternatief) en dachten dit gevonden te hebben met Mezine. Toen deze getekend had, hebben ze alle alternatieven opgegeven. Plots wou Jerome niet meer komen en hierdoor is het bestuur kostelijke tijd verloren. Toch zijn ze blijven uitkijken voor dergelijk type speler en met Iakovlevski hebben ze die hopelijk gevonden. |
| 13 Okt 2008, 23:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
elfahem schreef: Voor de paniekaankopen Kabongo, Wouter en Iakovenko hadden we toch wel ene goeien kunnen kopen zeker ?! Ela ela, van het grootste talent van Anderlecht afblijven hé kameraad .Die naam zegt mij echt wel iets, ik zou echt niet kunnen zeggen van waar... Misschien van in de kranten gezien te hebben. _________________
|
| 14 Okt 2008, 1:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Podevijn zal ook binnenkort gaan weerkeren uit blessure zeker?
|
| 14 Okt 2008, 9:28 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Zienaa schreef: Podevijn zal ook binnenkort gaan weerkeren uit blessure zeker? Ik dacht dat we hem voor nieuwjaar zeker niet moesten verwachten. Maar ik ben niet meer zeker natuurlijk. |
| 14 Okt 2008, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Zienaa schreef: Podevijn zal ook binnenkort gaan weerkeren uit blessure zeker? Die was zes maanden buiten strijd hé, das dus nog een maand of drie. In het beste geval na de winterstop dus. |
| 14 Okt 2008, 10:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
in het laatste nieuws staat dit over hem.
de aalsterse scout vansteenwinckel en ex trainer limpens scoutten de 20-jarige tijdens een invallersmatch van gba ,waar hij op proef was.hij kon toen ondanks een gunstig advies niet worden aangetrokken omdat gba hem onder kontrakt wilde plaatsen en aan kvsk united wou uitlenen. dat ging uiteindelijk nie door omdat hij geblesseerd raakte.nu is hij fit en werd als vrije speler aangetrokken |
| 14 Okt 2008, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zoals gezegd, ik heb toch al heel wat goede dingen over hem gehoord van mensen die hem zien spelen hebben. Kheb hem nog niet zien spelen, maar ik denk dat men Kabongo en Wouter eerder onder paniekaankopen kan klasseren dan deze (men zit er nl. al van deze zomer achter).
|
| 14 Okt 2008, 12:14 |
|
|
Vaste Waarde
Heeft volgens Lieven op training idd sterke dingen laten zien...
_________________ Broer van ja |
| 14 Okt 2008, 12:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Nu hebben we dus echt wel mogelijkheden genoeg vanvoor om Lord weer op de linksmidden te zetten hé. Tegenstanders beweren dan dat de vleugelverdedigers te veel onder druk gaan staan, maar als je zelf het spel kan maken is dit toch minder het geval (je mag je dan natuurlijk niet belachelijk op de counter laten pakken zoals vorige zondag).
Van de ploegen die ik al heb zien spelen kan ik alleen zeggen dat het niveau gewoon enorm laag is. Misschien wat te vergelijken met ons eerste seizoen na het faillissement. Toen wonnen we de eindronde met een ploeg die m.i. vééél minder was dan het EA van vorig jaar. |
| 14 Okt 2008, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ister nu al gewete of dieje gast speelgerechtigt is??
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Okt 2008, 12:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Jeroen schreef: Nu hebben we dus echt wel mogelijkheden genoeg vanvoor om Lord weer op de linksmidden te zetten hé. Tegenstanders beweren dan dat de vleugelverdedigers te veel onder druk gaan staan, maar als je zelf het spel kan maken is dit toch minder het geval (je mag je dan natuurlijk niet belachelijk op de counter laten pakken zoals vorige zondag). Met De Schutter als back links zal dat volgens mij geen probleem opleveren. |
| 14 Okt 2008, 12:53 |
|
|
Ancien
nieven ajoin schreef: Heeft volgens Lieven op training idd sterke dingen laten zien... Kabongo scoorde drie doelpunten met de beloften en het was ook al een wereldvedette! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Okt 2008, 16:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Hugo schreef: nieven ajoin schreef: Heeft volgens Lieven op training idd sterke dingen laten zien... Kabongo scoorde drie doelpunten met de beloften en het was ook al een wereldvedette! ![]() Mochten we eens beginnen met iedereen op zijn plaats te laten spelen hé, het zou volgens mij al veel schelen... Vandereycken laat al een paar jaar zien dat mensen gebruiken op plaatsen die de hunne niet zijn, veelal falikant afloopt. Leuke vaststelling ook dat we in onze A-kern eigenlijk maar 6 middenvelders tellen en zeven spitsen rondlopen hebben, terwijl we wel met 5 middenvelders spelen en 1 spits... Mooi toch En ja - dat Arnold nog steeds last heeft, lijkt me niet onverwonderlijk... Is veel te vroeg herbegonnen met wedstrijden met inzet te spelen (zwaarbeladen matchen in de eindronde als enige spits, etc.) - en dan onder Limpens bij het minste dat hij fout deed, een scheldtirade erbovenop en de bank op... Goe voor het vertrouwen van die jongen... |
| 14 Okt 2008, 16:51 |
|
|
Vaste Waarde
gij was daar niet prosperke dus ge hebt niet gezien dat hij daar een hele sterke 45min
heeft gespeeld, weliswaar tegen een zeer jonge wetterse verdediging. ![]() _________________ Broer van ja |
| 14 Okt 2008, 16:52 |
|
| Pagina 3 van 11 |
[ 152 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 11 Volgende |