|
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 68 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Vacature VC Eendracht Aalst 2002
josken schreef: Onzen beste trainer in jaren en na 4 matchen moeten we weer zulke zever lezen VDH kan er toch ook nie aan doen dat hij momenteel geen betere ploeg op het veld kan zetten he. Met Kestens,Seminck en Moreels er niet bij mis je gewoon drie topspelers, Troch en Verheyden totaal uit form en dan krijg je zoiets als gisteren. Iets waar ik me niet graag mee moei is een trainerskwestie. Maar toch jeuken mijn vingers om hier toch te reageren. Dus als een werknemer minder presteert, dan moeten we maar de werfleider op de keien zetten. Dit na amper 4 matchen en inderdaad het was slecht gisteren, maar nu al beginnen kreften op de trainer ? Nu is het aan hem om de zwakke schakels te verstevigen, en indien alle zwakke elementen even voor de spiegel staan weten we dat deze flauwe match niet aan de trainer ligt. Ik vermoed dat deze spelers wel beseffen dat er tandje bij moet gestoken worden. Vele supporters vergeten dat voetbal een PLOEGSPORT is en dat de spelers die werkelijk hun uiterste best hebben gedaan, niet kunnen verhinderen dat een match verloren gaat. Indien er meerdere schakels broos zijn of niet optimaal funtioneren, sputtert de volledige ploeg. Ook niet vergeten dat ALLE tegenstrevers super gemotiveerd tegen onze Iendracht spelen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Sep 2009, 23:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gio schreef: Jan schreef: Kiekesoepken schreef: Mhoehahaha, subliem die vacature..en van maart daterend of niet. Laat ons zeggen dat ze na vanavond of ten laatste na volgende week terug "van toepassing" is.. ![]() Uw nickname had beter Soepkieken geweest ipv Kiekesoepken... Man man ik lig hier te gieren van't lachen!!! ![]() @Kiekesoepken enkele mooie avatars ! ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Sep 2009, 23:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het is nu aan hem om de broze schakels deruit te halen. Ik denk als meer dan drie vierde van het stadion deze ziet het voor hem niet moeilijk moet zijn.
Het enige wat hij moet doen is het "durven doen". Afspraak zaterdag. Indien hij met zelfde elf speelt als zondag en we verliezen dan "hangt" hij volgens mij. Indien hij de broze schakels deruit haalt en hij verliest zal hij waarschijnlijk nog op krediet kunnen rekenen; hij heeft immers geprobeerd om het tij te doen keren. Met steeds dezelfde zwakke(ere) schakels en na vier speeldagen is het de moment om wijzigingen door te voeren. |
| 08 Sep 2009, 1:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
marc2 schreef: Het is nu aan hem om de broze schakels deruit te halen. Ik denk als meer dan drie vierde van het stadion deze ziet het voor hem niet moeilijk moet zijn. Het enige wat hij moet doen is het "durven doen". Afspraak zaterdag. Indien hij met zelfde elf speelt als zondag en we verliezen dan "hangt" hij volgens mij. Indien hij de broze schakels deruit haalt en hij verliest zal hij waarschijnlijk nog op krediet kunnen rekenen; hij heeft immers geprobeerd om het tij te doen keren. Met steeds dezelfde zwakke(ere) schakels en na vier speeldagen is het de moment om wijzigingen door te voeren. Gij zijt zelf nen broze schakel denk ik. Wat gaat de trainer ontslaan nu helpen ? Weer ergens ne nieuwe halen, weer allemaal zeggen dat hij daar al jaren goede resultaten heeft gehaald om hem dan na 4 competitiematchen te ontslaan ? Het zijn nog altijd de spelers die het moeten doen. Akkoord dat Verheyden en Troch rampzalig bezig zijn maar dat zal VDH ook wel zien zeker. Verheyden en Troch zullen trouwens de meest betaalde spelers zijn in de kern en die vliegen nu eenmaal niet zo gemakkelijk uit de ploeg, die krijgen al een kans meer. En wie weet heeft hij dat zelf niet te zeggen en moeten ze spelen ? Ik wil daar niks mee zeggen want ik weet zelf niets meer, maar om 500 keer hetzelfde te posten terwijl elke post op hetzelfde neerkomt, dat is hier precies een forum voor alzheimer patienten. |
| 08 Sep 2009, 1:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Onderkroiper schreef: Gio schreef: Jan schreef: Uw nickname had beter Soepkieken geweest ipv Kiekesoepken... Man man ik lig hier te gieren van't lachen!!! ![]() @Kiekesoepken enkele mooie avatars ! ![]() ![]() Ik denk dat de mensen zonder uw foto's zich ook wel iets zouden kunnen voorstellen bij een kiekesoep zeker. Allé, tis maar om te zeggen dat het nergens in het forumreglement staat dat het verplicht is om op elk bericht te antwoorden met ne foto. |
| 08 Sep 2009, 8:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: josken schreef: Onzen beste trainer in jaren en na 4 matchen moeten we weer zulke zever lezen VDH kan er toch ook nie aan doen dat hij momenteel geen betere ploeg op het veld kan zetten he. Met Kestens,Seminck en Moreels er niet bij mis je gewoon drie topspelers, Troch en Verheyden totaal uit form en dan krijg je zoiets als gisteren. Iets waar ik me niet graag mee moei is een trainerskwestie. Maar toch jeuken mijn vingers om hier toch te reageren. Dus als een werknemer minder presteert, dan moeten we maar de werfleider op de keien zetten. Dit na amper 4 matchen en inderdaad het was slecht gisteren, maar nu al beginnen kreften op de trainer ? Nu is het aan hem om de zwakke schakels te verstevigen, en indien alle zwakke elementen even voor de spiegel staan weten we dat deze flauwe match niet aan de trainer ligt. Ik vermoed dat deze spelers wel beseffen dat er tandje bij moet gestoken worden. Vele supporters vergeten dat voetbal een PLOEGSPORT is en dat de spelers die werkelijk hun uiterste best hebben gedaan, niet kunnen verhinderen dat een match verloren gaat. Indien er meerdere schakels broos zijn of niet optimaal funtioneren, sputtert de volledige ploeg. Ook niet vergeten dat ALLE tegenstrevers super gemotiveerd tegen onze Iendracht spelen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Sep 2009, 8:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
marc2 schreef: Indien hij de broze schakels deruit haalt Wie moet hij er dan inzetten? De blessures van Wouter Moreels en Kestens zorgen ervoor dat ge momenteel weinig alternatief hebt in het middenveld. Ge kunt De Schutter een rij vooruitschuiven, dat is waar. Maar voor de rest zie ik weinig alternatief voor de moment. |
| 08 Sep 2009, 9:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Smetje schreef: marc2 schreef: Indien hij de broze schakels deruit haalt Wie moet hij er dan inzetten? De blessures van Wouter Moreels en Kestens zorgen ervoor dat ge momenteel weinig alternatief hebt in het middenveld. Ge kunt De Schutter een rij vooruitschuiven, dat is waar. Maar voor de rest zie ik weinig alternatief voor de moment. Persoonlijk had ik De Schutter naar voor getrokken in Verheyden zijn plaats en Gio in zijn plaats vanachter. Maar ik was verkeerd, net zoals enkele andere honderden fans die niet wist dat Niels ziek was. Maar ge ziet dat zelfs een Deschutter die ziek is nog steeds de beste is. Die jongen is gewoon niet meer uit de ploeg te denken. |
| 08 Sep 2009, 9:32 |
|
|
Junior
Gio schreef: Jan schreef: Kiekesoepken schreef: Mhoehahaha, subliem die vacature..en van maart daterend of niet. Laat ons zeggen dat ze na vanavond of ten laatste na volgende week terug "van toepassing" is.. ![]() Uw nickname had beter Soepkieken geweest ipv Kiekesoepken... Man man ik lig hier te gieren van't lachen!!! ![]() De komiekste nickname die ik hier op het forum al gezien heb. ![]() |
| 08 Sep 2009, 10:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Volgens Het Nieuwsblad trainen Kestens en Moreels voluit.
|
| 08 Sep 2009, 10:22 |
|
|
Bartos schreef :
Ik denk dat de mensen zonder uw foto's zich ook wel iets zouden kunnen voorstellen bij een kiekesoep zeker. Allé, tis maar om te zeggen dat het nergens in het forumreglement staat dat het verplicht is om op elk bericht te antwoorden met ne foto. Waar staat dan dat het zonder foto moet ? Ik denk dat je het ludieke niet beseft wat ik wil aanhalen met zo een foto ! Ik was gisteren in mijn nopjes toen in de Dendertopic plotseling foto's van rode kaarten opdoken. Deze forumgebruikers hebben hun wagen aan mijn treintje gehangen, en ook LUDIEK laten zien wat een rode kaart is met een foto ! Na een jaar hier rond te zwerven op dit forum heb ik al veel nuttige tekst gelezen maar ook veel prietpraat. Daarbij één foto zegt méér dan 1.000 woorden. Eens dat je de 50 jaar gepasseerd zal zijn, zal je alles wel op een andere manier bekijken of benaderen. Mijn vaste spreuk is : " Een dag NIET gelachen is een dan NIET geleefd. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Sep 2009, 12:01 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
Seg ey, hoe flauw is dat hier jongens, iedereen zijn mening hé seg en of dat ge hier nu zit te zagen of niet hé 't bestuur doet ermee wat ZIJ willen hé. 'k VInd de reacties van sommige zeer flauw, kinderachtig en onnozel. Maar ge doet en laat wat ge wilt hé jongens, maar als supporters van eenzelfde ploeg al onderling al op mekaar beginnen kappen...tsss
En sommige mensen hebben beter dingen te doen dan een afbeeling of een avatar op een forum te zetten..wel enkele goede suggesties. En onderkroiper 't is de Marc zijn vriendin hier hé.. _________________ Iendracht veroit! |
| 08 Sep 2009, 12:34 |
|
|
Gele Kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43 Berichten: 212 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt |
En thanks bartos om het op te nemen voor een "kiekesoep"
Nu, ik ga ook niet zeggen dat we met een slechte trainer zitten maar ik denk dat er meer achter zit en dat die mens gewoon met zijn rug misschien tegen de muur staat. En als je onze ploeg en zijn spelers bekijkt, ik vind dat we een zeer goede ploeg hebben die met een luxeprobleem op het middenveld zit..Want Van Damme is goed, Kestjens is goed, Verheyden tjah...ik zou het moeilijk hebben om te moeten kiezen tussen eventueel van damme en Kestjens _________________ Iendracht veroit! |
| 08 Sep 2009, 12:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
op den trainer schieten is maar al te gemakkelijk
en hem nu al afschieten echt belachelijk we zien wel wat er gebeurt komende weken puur afgaande op de reactie van de trainer op de site geeft hij grif toe dat het middenveld overspeeld werd. Deze week had hij misschien nog niet echt de middelen om daar echt iets aan te veranderen, wanneer kestens en moreels fit zijn wel! en dan nog moet je afwachten he want wie pakt ge' ruit voor moreels? en halen kestens of moreels hun oude niveau? |
| 08 Sep 2009, 12:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik vind dat mensen die zich ergeren aan andermans posts die ofwel moeten overslaan ofwel een blog moeten beginnen.
De leukste posts vind ik altijd die die beginnen met: 'Hier leest ge toch nogal ewa zelle ...' waarna het vol-van-zichzelf-zijnde forumlid overtuigend zijn eigen mening geeft. De leukerd. Laatst gewijzigd door elfahem op 08 Sep 2009, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Sep 2009, 13:03 |
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 68 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |