|
|
| Pagina 3 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 17 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Bericht Re: Ontslag Marc Dillen - Zoektocht naar opvolger
van mij mag gregoire vanderidt (onzen T2/keeperstrainer)
gerust het seizoen volmaken, volgens mij beschikt hij zelfs over een uefa diploma _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 15 Mar 2009, 20:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Vanderhaegen van Zottegem: MAAR speelde ook ALTIJD met 1 spits hé!!
Geraert: gaat volgens mij teveel kosten naar het budget van Aalst. Van Wambeke: simpele oplossing, maar of het de goede is...?? De Wilde: heeft mij geenszins kunne overtuigen in zijn korte periode EA, had de spelers maar had 0,0 tactisch inzicht als het dan toch wat moeilijker ging! Zat ook als een kamerplant op de bank bij die momenten. Nee, Dank U. De Wispelaere: persoonlijke voorkeur... Volgens mij zal Filippovic overnemen tot eind van het seizoen Om dan mss een trainer aan te stellen dat uit den hoed komt. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 15 Mar 2009, 20:11 |
|
|
Nationale Ploeg
witzwet schreef: Vanderhaegen van Zottegem: MAAR speelde ook ALTIJD met 1 spits hé!! Geraert: gaat volgens mij teveel kosten naar het budget van Aalst. Van Wambeke: simpele oplossing, maar of het de goede is...?? De Wilde: heeft mij geenszins kunne overtuigen in zijn korte periode EA, had de spelers maar had 0,0 tactisch inzicht als het dan toch wat moeilijker ging! Zat ook als een kamerplant op de bank bij die momenten. Nee, Dank U. De Wispelaere: persoonlijke voorkeur... Volgens mij zal Filippovic overnemen tot eind van het seizoen Om dan mss een trainer aan te stellen dat uit den hoed komt. Inderdaad, ik heb hier al langer gezegd: De Wispelaere is ideaal om hier trainer te worden, zal ook wel zoveel niet kosten. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Mar 2009, 20:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Titus schreef: witzwet schreef: Vanderhaegen van Zottegem: MAAR speelde ook ALTIJD met 1 spits hé!! Geraert: gaat volgens mij teveel kosten naar het budget van Aalst. Van Wambeke: simpele oplossing, maar of het de goede is...?? De Wilde: heeft mij geenszins kunne overtuigen in zijn korte periode EA, had de spelers maar had 0,0 tactisch inzicht als het dan toch wat moeilijker ging! Zat ook als een kamerplant op de bank bij die momenten. Nee, Dank U. De Wispelaere: persoonlijke voorkeur... Volgens mij zal Filippovic overnemen tot eind van het seizoen Om dan mss een trainer aan te stellen dat uit den hoed komt. Inderdaad, ik heb hier al langer gezegd: De Wispelaere is ideaal om hier trainer te worden, zal ook wel zoveel niet kosten. hij moet willen kommen natuurlijk e ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 15 Mar 2009, 20:33 |
|
|
Nationale Ploeg
borre31 schreef: Titus schreef: witzwet schreef: Vanderhaegen van Zottegem: MAAR speelde ook ALTIJD met 1 spits hé!! Geraert: gaat volgens mij teveel kosten naar het budget van Aalst. Van Wambeke: simpele oplossing, maar of het de goede is...?? De Wilde: heeft mij geenszins kunne overtuigen in zijn korte periode EA, had de spelers maar had 0,0 tactisch inzicht als het dan toch wat moeilijker ging! Zat ook als een kamerplant op de bank bij die momenten. Nee, Dank U. De Wispelaere: persoonlijke voorkeur... Volgens mij zal Filippovic overnemen tot eind van het seizoen Om dan mss een trainer aan te stellen dat uit den hoed komt. Inderdaad, ik heb hier al langer gezegd: De Wispelaere is ideaal om hier trainer te worden, zal ook wel zoveel niet kosten. hij moet willen kommen natuurlijk e ![]() Was een paar maand geleden kandidaat om trainer te worden bij Deinze. Dus denk ik wel dat hij naar hier zal willen komen ook. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 15 Mar 2009, 20:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Inderdaad, De Wispelaere was ik vergeten. Die mogen ze direct terughalen !
|
| 15 Mar 2009, 20:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Titus schreef: borre31 schreef: Titus schreef: Inderdaad, ik heb hier al langer gezegd: De Wispelaere is ideaal om hier trainer te worden, zal ook wel zoveel niet kosten. hij moet willen kommen natuurlijk e ![]() Was een paar maand geleden kandidaat om trainer te worden bij Deinze. Dus denk ik wel dat hij naar hier zal willen komen ook. as da zo is laat maar komen ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 15 Mar 2009, 20:39 |
|
|
Vaste Waarde
geef mij maar Willy Quipor
![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 15 Mar 2009, 20:42 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
Titus schreef: borre31 schreef: Titus schreef: Inderdaad, ik heb hier al langer gezegd: De Wispelaere is ideaal om hier trainer te worden, zal ook wel zoveel niet kosten. hij moet willen kommen natuurlijk e ![]() Was een paar maand geleden kandidaat om trainer te worden bij Deinze. Dus denk ik wel dat hij naar hier zal willen komen ook. maar heeft deinze ook geen samenwerkingsakkoord met Gent zoals wij dat hadden in den tijd? |
| 15 Mar 2009, 20:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
witzwet schreef: Vanderhaegen van Zottegem: MAAR speelde ook ALTIJD met 1 spits hé!! Geraert: gaat volgens mij teveel kosten naar het budget van Aalst. Van Wambeke: simpele oplossing, maar of het de goede is...?? De Wilde: heeft mij geenszins kunne overtuigen in zijn korte periode EA, had de spelers maar had 0,0 tactisch inzicht als het dan toch wat moeilijker ging! Zat ook als een kamerplant op de bank bij die momenten. Nee, Dank U. De Wispelaere: persoonlijke voorkeur... Volgens mij zal Filippovic overnemen tot eind van het seizoen Om dan mss een trainer aan te stellen dat uit den hoed komt. Het zal inderdaad waarschijnlijk Filopovic worden maar dan ook voor volgend jaar. |
| 15 Mar 2009, 21:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vanderidt, Filipovic,... weeral namen die nog niets bewezen hebben als trainer.
Ik hoop echt dat ze eindelijk hun verstand is gaan gebruiken. Als ze weer gokken op iemand die nog niets bewezen heeft, dan hervallen ze gewoon andermaal in hun eigen fouten. |
| 15 Mar 2009, 21:14 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
dwarskijker schreef: Het zal inderdaad waarschijnlijk Filopovic worden maar dan ook voor volgend jaar. Alweer een marionet die van bovenaf kan bestuurd worden ale. |
| 15 Mar 2009, 21:27 |
|
|
Freak
rené1919 schreef: van mij mag gregoire vanderidt (onzen T2/keeperstrainer) gerust het seizoen volmaken, volgens mij beschikt hij zelfs over een uefa diploma Ik kan me niet voorstellen dat het bestuur nu de fout zal maken om een Vanderidt - die totaal geen ervaring heeft noch als keeper noch als trainer op dit niveau - de coaching te laten doen, komend weekend. Vorig jaar anoniem bij Eppegem (waar ligt dat?) en nu - als vriendje van De Veirman - plots interim-coach van Eendracht Aalst? Komaan, hé zeg! Serieus blijven. Graag iemand mét ervaring - zowel als trainer als als speler - op niveau derde nationale die al iets neergezet heeft. Dat zijn dé mensen die het niveau van derde nationale kunnen inschatten en perfect weten welke mix je nodig hebt van talent en mentaliteit om (jawel) een titel te pakken in derde nationale. Die trainers kennen (veeeeeeeeeel beter dan De Ridder) de markt (de beste transfer dit seizoen is iemand die zichzelf aangeboden heeft: onze nieuwe keeper) en weten de huidige kern (veeeeeeeeeel beter dan De Ridder) in te schatten. We hebben geen enkele speler die het verschil kan maken (zowel offensief als defensief) op Lord (een fitte en gedreven Lord dan), Seminck (1 op 1, de beste verdediger uit derde nationale) en Jens Podevijn na. We hebben een aantal spelers die op hun best zijn als waterdrager (Van Damme, De Schutter, Steurs) en we hebben een goeie keeper. Voor mij is het dat zowat. We hebben eigenlijk NIEMAND in ons team waar de tegenstander schrik voor heeft. Als titelkandidaat heb je dergelijke spelers nodig, geloof me. Af te lezen in hun statistieken: niet in speelminuten, maar in assists en doelpunten. Niet op basis van een mooi cv (zoals Van Mieghem bv) qua clubs (als je vooraf had bekeken hoeveel assists of doelpunten den Alain had gemaakt: nihil), maar op basis van rendement op niveau derde/tweede nationale. Ons scorend vermogen werd de voorbije seizoenen vakkundig weggejaagd: Troch, Arnold, Verheyden, Claessens, ... Allemaal jongens die op tijd en stond hun doelpuntje meepikten. Je neemt er best het lijstje met topschutters uit derde nationale van dit seizoen niet bij ... Het is simpel: een kampioen levert een topschutter en omgekeerd. voorts zie ik twee kandidaten, van der haegen en de wilde, of t zou moeten zijn dat een derde hond (G.) nog met de vacature gaat lopen... |
| 15 Mar 2009, 21:32 |
|
|
Freak
edit
|
| 15 Mar 2009, 21:33 |
|
|
Miniem
(de beste transfer dit seizoen is iemand die zichzelf aangeboden heeft: onze nieuwe keeper)
Die heeft zich zelf niet aangeboden hoor. |
| 15 Mar 2009, 21:39 |
|
| Pagina 3 van 17 |
[ 247 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 … 17 Volgende |