|
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 73 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: website gesloten
ze hebben evenveel recht om daar te zitten als gij.
|
| 26 Mar 2009, 21:44 |
|
|
Freak
Stijn schreef: ze hebben evenveel recht om daar te zitten als gij. |
| 26 Mar 2009, 21:47 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Mja, de website terug online maar het bericht da er geen updates meer zullen zijn is wel verdwenen.
|
| 26 Mar 2009, 21:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
nonkeltje schreef: eendrachter'80 schreef: El Corredor schreef: sebiet zitten de croock , de ridder, en de cooman op een temptation island met t geldj van den Iendracht... Het zijn hun laatste stuiptrekkingen dan blijven die twee ook beter weg uit het stadion, zoals ze daar zaterdagavond zaten, ge moet maar durven. Wat was er mis mee dat ze daar zaterdagavond zaten? Geert en Michel zijn al jaren Iendracht supporters en zullen dit ook blijven. Dan is het toch logisch dat ze aanwezig zijn op de matchen? |
| 26 Mar 2009, 22:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Bomber schreef: Idd, terug online...de regeringstroepen hebben de orde voorlopig hersteld lijkt me. Wachten of de rebellen nog een tegenoffensief gaan inzetten... Tis weer de moeite zelle zeg ![]() ![]() _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 26 Mar 2009, 23:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
zwawi schreef: Mja, de website terug online maar het bericht da er geen updates meer zullen zijn is wel verdwenen. dat is inderdaad belachelijk. |
| 27 Mar 2009, 0:41 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Stijn schreef: ze hebben evenveel recht om daar te zitten als gij. ik denk dat in de essentie van mijn posting anders wel waarheid zit. zoniet, graag een tegenargument in plaats van die onnozelheid. maar om dan toch af te wijken wat je blijkbaar graag wenst : ik zit nu, zoals de meeste supporters met een gevoel van twijfel, welke partij zal EA het beste leiden, niemand die het kan zeggen. Ik hoop gewoon dat binnen enkele jaren blijkt dat de goeie beslissingen werden genomen. En alls je het dan toch graag hebt over in den anus zitten : lees eens wat postings van de nieuw geregistreerde kudde zandberg-boys... daar kan je je pas op uitleven met reacties. |
| 27 Mar 2009, 0:44 |
|
|
Duivelke
Stijn schreef: El Corredor schreef: Stijn schreef: ze hebben evenveel recht om daar te zitten als gij. ik denk dat in de essentie van mijn posting anders wel waarheid zit. zoniet, graag een tegenargument in plaats van die onnozelheid. maar om dan toch af te wijken wat je blijkbaar graag wenst : ik zit nu met een gevoel van twijfel, welke partij zal EA het beste leiden, niemand die het kan zeggen. Ik hoop gewoon dat binnen enkele jaren blijkt dat de goeie beslissingen werden genomen. En alls je het dan toch graag hebt over in den anus zitten : lees eens wat postings van de nieuw geregistreerde kudde zandberg-boys... Inderdaad Stijn, ze zijn blijkbaar opgeleid om alles en iedereen die opmerkingen of kritiek heeft af te blaffen (zelfs met persoonlijke berichten). Als het lukt met sportive successen en hopelijk al de rest : nen dikke chapeau !!!! MAAR OH WEE...... GDR en co zullen ZE niet als excuus kunnen blijven ge(mis)bruiken....... |
| 27 Mar 2009, 0:53 |
|
|
Nationale Ploeg
MUSSA schreef: Stijn schreef: El Corredor schreef: ik denk dat in de essentie van mijn posting anders wel waarheid zit. zoniet, graag een tegenargument in plaats van die onnozelheid. maar om dan toch af te wijken wat je blijkbaar graag wenst : ik zit nu met een gevoel van twijfel, welke partij zal EA het beste leiden, niemand die het kan zeggen. Ik hoop gewoon dat binnen enkele jaren blijkt dat de goeie beslissingen werden genomen. En alls je het dan toch graag hebt over in den anus zitten : lees eens wat postings van de nieuw geregistreerde kudde zandberg-boys... Inderdaad Stijn, ze zijn blijkbaar opgeleid om alles en iedereen die opmerkingen of kritiek heeft af te blaffen (zelfs met persoonlijke berichten). Als het lukt met sportive successen en hopelijk al de rest : nen dikke chapeau !!!! MAAR OH WEE...... GDR en co zullen ZE niet als excuus kunnen blijven ge(mis)bruiken....... Af te blaffen? Gdr misbruiken? Als ik mij niet vergis zijn het grotendeel van uw posts ook alleen maar kritiek op mensen van de zandberg. Vaak verspreidt ge hier dan ook nog een paar leugens om deze mensen zwart te maken (zoals Herbert hier aanhaalde, maar waar geen reply op kwam?). Ge moogt nu veel zeggen, maar dat uw mening hier niet vrij kunt zeggen gaat er toch wat over. Daarbij komt gij hier dan eens met alternatieven? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Mar 2009, 1:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Titus schreef: MUSSA schreef: Stijn schreef: ik denk dat in de essentie van mijn posting anders wel waarheid zit. zoniet, graag een tegenargument in plaats van die onnozelheid. maar om dan toch af te wijken wat je blijkbaar graag wenst : ik zit nu met een gevoel van twijfel, welke partij zal EA het beste leiden, niemand die het kan zeggen. Ik hoop gewoon dat binnen enkele jaren blijkt dat de goeie beslissingen werden genomen. En alls je het dan toch graag hebt over in den anus zitten : lees eens wat postings van de nieuw geregistreerde kudde zandberg-boys... Inderdaad Stijn, ze zijn blijkbaar opgeleid om alles en iedereen die opmerkingen of kritiek heeft af te blaffen (zelfs met persoonlijke berichten). Als het lukt met sportive successen en hopelijk al de rest : nen dikke chapeau !!!! MAAR OH WEE...... GDR en co zullen ZE niet als excuus kunnen blijven ge(mis)bruiken....... Af te blaffen? Gdr misbruiken? Als ik mij niet vergis zijn het grotendeel van uw posts ook alleen maar kritiek op mensen van de zandberg. Vaak verspreidt ge hier dan ook nog een paar leugens om deze mensen zwart te maken (zoals Herbert hier aanhaalde, maar waar geen reply op kwam?). Ge moogt nu veel zeggen, maar dat uw mening hier niet vrij kunt zeggen gaat er toch wat over. Daarbij komt gij hier dan eens met alternatieven? Dat kan van beide partijen gezegd worden. Geert en Michel moeten wegblijven? Te zot voor woorden, Geert is al tien keer langer Iendrachter als sommige die hem hier proberen 'weg te posten'. Ik hoop dat 'de nieuwe wind' de club succes brengt, maar tot hiertoe valt vooral het kinderachtig gedrag van sommigen op. |
| 27 Mar 2009, 12:38 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Citeer: Beste supporters Het huidige bestuur betreurt het spijtige voorval voor het verdwijnen van uw website gedurende een paar uur. Hopelijk luidt dit voorval het einde in van onze negatieve periode. Na de algemene vergadering van maandag 30/3 zal het bestuur via deze website jullie op de hoogte brengen van definitief genomen beslissingen inzake samenstelling bestuursleden en leden van de algemene vergadering evenals de verantwoordelijken van de verschillende cellen (sportief, financieel, commercieel, jeugd, veiligheid en organisatie). Wij zijn ervan overtuigd dat onze spelers ons een dijk van een wedstrijd tegen Sint-Niklaas zullen voorschotelen. Hopelijk kunnen we reeds vanaf zondag scepticisme ruilen voor positivisme. Met sportieve groeten Het bestuur. Bron: eendracht-aalst.be Laatst gewijzigd door Gilles op 27 Mar 2009, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Mar 2009, 17:12 |
|
|
Freak
|
| 27 Mar 2009, 17:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
![]() |
| 27 Mar 2009, 18:00 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
En ondertussen geraak ik weer nimmer op de site
![]() |
| 27 Mar 2009, 20:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
website is open
Beste supporters, Het huidige bestuur betreurt het spijtige voorval voor het verdwijnen van uw website gedurende een paar uur. Hopelijk luidt dit voorval het einde in van onze negatieve periode. Na de algemene vergadering van maandag 30/3 zal het bestuur via deze website jullie op de hoogte brengen van definitief genomen beslissingen inzake samenstelling bestuursleden en leden van de algemene vergadering evenals de verantwoordelijken van de verschillende cellen (sportief, financieel, commercieel, jeugd, veiligheid en organisatie). Wij zijn ervan overtuigd dat onze spelers ons een dijk van een wedstrijd tegen Sint-Niklaas zullen voorschotelen. Hopelijk kunnen we reeds vanaf zondag scepticisme ruilen voor positivisme. Met sportieve groeten Het bestuur. Bron: eendracht-aalst.be hopelijk is het gedaan met hun kinderlijke spelletjes |
| 27 Mar 2009, 20:52 |
|
| Pagina 3 van 5 |
[ 73 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende |