|
|
| Pagina 21 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
AlostanA schreef: boer touch schreef: Onderkroiper schreef: Misschien eens Iendrachter van het seizoen raadplegen vanaf Nieuwjaar ? http://www.iendracht.be/index.php/supporters/iendracht-vh-seizoen ![]() Ik ga hiervoor toch een pak kritiek op mijnen kop krijgen, maar ik begrijp onderkroiper. Het is misschien verkeerd uitgedrukt dat steven geen puntenpakker is want momenteel bewijst hij zeker het tegendeel. Maar steven heeft een eeuwig probleem dat hij te klein is en als ze achteraan geen 2 grote sterke kopbalsterke spelers ala seminck, desaer zouden staan zou hij dikwijls in de problemen komen op hoge ballen. ![]() Ik vind hem net sterk op hoge ballen. Ik ook, hij is niet groot maar zijn springkracht maakt alles goed _________________ Iendracht till i die!! |
| 01 Apr 2009, 11:57 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Titus schreef: Xander schreef: chunga schreef: waarom zouden we een nieuwe keeper moeten kopen Maak van steenberghen eerste keeper volgend seizoen en zet iemand van de jeugd op de bank daar zit toch talent genoeg. Das een pak geld gespaard.Dat is ook waar project 90 voor staat , maar mss hebben ze geen deftige keepers in de jeugd ??? Al eens aan gedacht dat De Vroe gewoon een hele goeie doelman is? Daarom waarschijnlijk dat ze hem willen aantrekken. Al vind ik Steven zeker niet slecht bezig, mag van mij evengoed blijven staan. Misschien trap ik bij sommigen hier op de schenen maar; dit werd ook gezegd over De Veirman (en dat is hij ook). Als ze problemen hebben om met druk om te gaan moogt ge nog een absolute topkeeper zijn, dan lukt het niet... _________________
|
| 01 Apr 2009, 12:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Titus schreef: Xander schreef: chunga schreef: waarom zouden we een nieuwe keeper moeten kopen Maak van steenberghen eerste keeper volgend seizoen en zet iemand van de jeugd op de bank daar zit toch talent genoeg. Das een pak geld gespaard.Dat is ook waar project 90 voor staat , maar mss hebben ze geen deftige keepers in de jeugd ??? Al eens aan gedacht dat De Vroe gewoon een hele goeie doelman is? Daarom waarschijnlijk dat ze hem willen aantrekken. Al vind ik Steven zeker niet slecht bezig, mag van mij evengoed blijven staan. Ik twijfel er niet aan dat De Vroe een hele goeie doelman is. Maar in project 90 staat dat ze eerst in de eigen jeugd gaan kijken voor ze iemand gaan kopen , en aangezien we al een goeie doelman hebben... |
| 01 Apr 2009, 12:42 |
|
|
Miniem
Van Steenberghe wordt toch wel wat overroepen...! Prijs/kwaliteit is het een absolute meevaller, dat wel.
Voetballend beter? Heb hem zondag toch enkele vreemde stoten zien uithalen hoor! Als dat bij De Veirman zou gebeurd zijn... Is zeker in staat om in derde nationale zijn manneke te staan maar maak er nu toch geen topkeeper van he... In MVDM goed scoren is na nieuwjaar nu ook nog niet echt moeilijk geweest he??? Een type de Veirman die wel met druk kan omgaan is ideaal. Maar die zijn zelfs in eerste klasse bijna niet te vinden. |
| 01 Apr 2009, 12:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Hier leest ge toch wat ze.
![]() |
| 01 Apr 2009, 13:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Ge hebt van elke speler voor en tegenstanders, maar als ge ne goeie keeper al hebt, dan is het stom om nen andere goeie keeper te gaan zoeken, want op aalst is dat al meer dan ene keer bewezen dat op aalst ne goeie keeper plots ne mindere keeper kan worden (De veirman, Baert,...) en dat wanneer ge ne goeie hebt, ge hem best vasthoudt
|
| 01 Apr 2009, 14:13 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Veirman heeft in die 2 jaar bij ons nauwelijks een echt goede match gekeept. "Een type De Veirman" zou ik dus niet meteen aantrekken (wat dat ook mag betekenen). Van Steenberghe doet het goed en kan blijkbaar "de druk" aan dus die moet zeker blijven. Als ze dan nog De Vroe willen kopen zullen ze het in de voorbereiding moeten uitmaken wie een plek in het doel verdient.
|
| 01 Apr 2009, 15:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is niet dat er sinds zijn komst nog enorm veel druk was natuurlijk.
Het vet was toen al lang van de soep. Maar inderaad ik zie geen reden om nu al te twijfelen aan Steven. Nu al gaan zeggen dat het eene is die punten pakt is natuurlijk ook wel wat vroeg. Hoewel als ge u eerste match overleeft als keeper op EA, dan zijt ge al voor de helft geslaagd ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Apr 2009, 15:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
Sinds Steven tussen de palen staat ben ik tenminste van dat hartverlammende effect dat terugspeelballen het laatste anderhalve seizoen op mij hadden vanaf.
![]() |
| 01 Apr 2009, 15:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sowieso maakt ge als keeper eens een blunder tijdens een seizoen. Het verschil ligt hem nadien met hoe je daarmee om gaat. Je kan blijven aanmodderen of je kan u erover zetten en de wedstrijd nadien terug uw match keepen.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Apr 2009, 15:43 |
|
|
Miniem
Ik lees in het NBL het volgende ivm project 90 :
" Het ligt in de bedoeling dat de club op elke positie in het eerste elftal bekijkt wie uit de jeugd kan doorstromen vooraleer een nieuwe speler wordt aangetrokken. Eendracht zal nooit met elf jeugdspelers kunnen aantreden, maar we willen de eigen jeugdspelers wel maximaal laten doorstromen. " Awel ze zijn al goed bezig. Eerst blijkbaar de gebroeders Moreels die na het opstappen van hun trainer niet wouden bijtekenen in Zottegem, naar Oudenaarde gingen, maar dan toch maar liever met hun trainer meekomen. Eerlijkheidshalve aan toevoegen dat die gasten niet slecht zijn , maar ge weet dan toch dat die Podevijn, de Spotbeentjes (eigen jeugd) gaan blokkeren. Dan willen ze Troch en Verheyden, die zeker hun verdienste hebben en dus meer dan welkom zijn. Blijkbaar vinden ze dus niemand die uit eigen jeugd kan doorstromen voor die posities? En dan nu Van Steenberghe en De Vroe (beiden klassekeepers), terwijl enkele weken terug zandberg in rep en roer stond omdat een jonge talentvolle keeper dringend een contract moest krijgen want hij ging anders 3de keeper op Anderlecht worden. 3de keeper op Anderlecht is toch goed genoeg voor 1ste Keeper in 3de klasse of tenminste toch 2de Keeper. Er moet toch geen tekening bijgemaakt worden dat ge beter ene ervaren eerste keeper koppelt aan een jonge en goede tweede keeper (die wel nog bereid is om op de bank te zitten). Als ge met twee goede ervaren keepers een competitie start, waarvan beiden willen starten aan de competitie dan gaat ge halfweg de competitie twee slechte keepers hebben, want elke halve fout gaat aangerekend worden waardoor het vertrouwen totaal zoek is en er weer meer fouten gaan gemaakt worden. Om nog niet te spreken van de sfeer die snel onder nul zal zakken omdat altijd één keeper misnoegd zal zijn omdat hem niet speelt. Laat staan dat ge het hebt over het financieel plaatje. Twee ervaren keepers kosten nu eenmaal meer dan één ervaren en een eigen jeugdproduct. Van Steenberghe presteert, dan moet ge niet vervangen. En wie weet met wat komen ze nog voor de dag ivm transfers. Wat ik bedoel is:verkoop geen zever he zeg. Dat project 90 is mooi op papier, maar er wordt nu al aangetoond dat het dode letter is. Het is misschien goed voor een buitenlandse topclub maar niet voor een Belgische derdeklasser. Iedereen die een beetje met voetbal bezig is weet toch dat elke jeugdspeler vrij in april zijn ontslag kan geven en naar een andere club kan gaan. Er kan geen enkele derdeklasser zijn jeugd houden. Als er een goede speler is dan gaat hem wel naar gent, anderlecht, lokeren, brugge, genk en zelfs (momenteel) dender. Als dender, anderlecht,... een goede speler heeft, dan gaat hem naar het buitenland. Er gaan met project 90 dus niet meer jeugdspelers doorbreken of worden opgeleid dan vroeger. Het is blijkbaar nog steeds de bedoeling om postjes te creeren zodat iedereen aan zijn trekken komt , sommigen al voor de 3de keer. Ik vind het gewoon jammer dat onze goedgelovige bestuurders van wie hun kinderen bij de jeugd spelen (hoelang nog?) er met hun ogen open in trappen en veel budget moeten vrijmaken voor deze postjes waar deze in de werkelijke uitbouw van de club zou kunnen worden gestoken. |
| 01 Apr 2009, 15:50 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Het is een serieuze geruststelling als supporter van steven als keeper in de goal te zien staan. Wat is het verschil met de veirman?
Hij komt gevat en oordeelkundig uit op corners, als hij uitkomt keert hij zich niet terug,....straalt gewoon zekerheid uit in zijn doel..... Is een keeper die vooral punten kan winnen .... Me dunkt durven de achterspelers nu ook meer terugspelen op hun doelman.... Met devroe erbij moeten ze dan maar uitmaken wie eerste keeper wordt. Al hoeft devroe voor mij niet te komen. Ik zou mijn volle vertrouwen in steven geven en als tweede keeper logischerwijze een jeugdig talent de kans geven....Of zijn er geen jeugdige talentkeepers in aalst ? |
| 01 Apr 2009, 15:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
josken schreef: AlostanA schreef: boer touch schreef: Ik ga hiervoor toch een pak kritiek op mijnen kop krijgen, maar ik begrijp onderkroiper. Het is misschien verkeerd uitgedrukt dat steven geen puntenpakker is want momenteel bewijst hij zeker het tegendeel. Maar steven heeft een eeuwig probleem dat hij te klein is en als ze achteraan geen 2 grote sterke kopbalsterke spelers ala seminck, desaer zouden staan zou hij dikwijls in de problemen komen op hoge ballen. ![]() Ik vind hem net sterk op hoge ballen. Ik ook, hij is niet groot maar zijn springkracht maakt alles goed verlinden was ook ne goeie keeper hé maar ook ne kop te klein hoor, verbist zelfde verhaal. Willockx gezien zondag presence en iederen bal tussen doel en penantypunt was voor hem of zat hij tussen. steven doet dit ook goed maar is toch effe beven als er hoge ballen in the bok vallen, terugspeelbal de schutter gezien? |
| 01 Apr 2009, 15:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
boer touch schreef: josken schreef: AlostanA schreef: Ik vind hem net sterk op hoge ballen. Ik ook, hij is niet groot maar zijn springkracht maakt alles goed verlinden was ook ne goeie keeper hé maar ook ne kop te klein hoor, verbist zelfde verhaal. Willockx gezien zondag presence en iederen bal tussen doel en penantypunt was voor hem of zat hij tussen. steven doet dit ook goed maar is toch effe beven als er hoge ballen in the bok vallen, terugspeelbal de schutter gezien? Ja heb dat gezien, en wat ik ook zag is dat die veel te kort gegeven werd... Ge gaat da toch nie afschrijven op de keeper zeker ????? _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 01 Apr 2009, 16:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Dat ze hun geld willen steken in Devroe begrijp ik totaal niet.Van Steenberghe is top voor 3de klasse.Ja hij is klein, maar durft tenminste uit zijn goal komen op ne corner of ne voorzet, hetgeen ik van Verbist of De Veirman nooit gezien heb op Aalst.Ipv weer een peleton halve spitsen aan te trekken, liever 1 of 2 goeie : Lezi-Munyaneza of zoiets.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 01 Apr 2009, 16:21 |
|
| Pagina 21 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 280 Volgende |