Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Titus schreef:
El Corredor schreef:
Smetje schreef:

Kan dat zomaar?

het klopt niet , en dat gaat ook niet zomaar...

Raar zo heb ik het van verschillende mensen gehoord, maar het verslag zal dan wel meer duidelijkheid brengen zeker.

Kheb het vandaag toch ook é paar keer horen zeggen,alé mss is het verhaal wat vervormd maar tzal wel iets van waar zijn é.

26 Nov 2011, 1:48
Freak

Leeftijd: 45
Iendrachter90 schreef:
Titus schreef:
El Corredor schreef:

het klopt niet , en dat gaat ook niet zomaar...

Raar zo heb ik het van verschillende mensen gehoord, maar het verslag zal dan wel meer duidelijkheid brengen zeker.

Kheb het vandaag toch ook é paar keer horen zeggen,alé mss is het verhaal wat vervormd maar tzal wel iets van waar zijn é.

ik bedoelde, die hebben officieel geen stemrecht, maar zijn er enkel door Markey bijgeroepen. de stemming was 2 tegen 1 zoals al eerder gezegd. ;)

26 Nov 2011, 8:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Titus schreef:

ik bedoelde, die hebben officieel geen stemrecht, maar zijn er enkel door Markey bijgeroepen. de stemming was 2 tegen 1 zoals al eerder gezegd. ;)

Dus onze voorzitter heeft een besluit van de RvB naast zich neergelegd en heeft dit proberen te rechtvaardigen door er twee mensen bij te roepen die geen stemrecht hebben. Hierdoor hebben ze hun enige medestander en potentiële geldschieter (want extra geld heeft hij er nog niet ingestoken denk ik) tegen zich in het harnas gejaagd. Qua liegen en bedriegen kan dat wel tellen eh BSV?

Bon, ik stel mij de vraag welk meesterplan peppi en kokki dan hebben, want dit kunnen ze toch nooit bolwerken? Los van het feit dat een stemming in de RvB blijkbaar ook al niets meer van waarde heeft bij ons.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

26 Nov 2011, 12:37
toevallige voorbijganger

Leeftijd: 91
supporters, kan mij iemand zeggen waarom M.M tegen een overeenkomst zou zijn? Vandaag zou de zon schijnen, maar de onweerswolken drijven terug Aalst binnen. Is het ego zo groot? Geloof het niet, maar wat, geraak er niet uit. M.M. zou nu alleen staan en toch niet toegeven, begrijpe wie kan, wie is nu belangrijk " ik of de club" Juist, we weten wat we moeten kiezen!

26 Nov 2011, 14:00
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Sis schreef:
supporters, kan mij iemand zeggen waarom M.M tegen een overeenkomst zou zijn? Vandaag zou de zon schijnen, maar de onweerswolken drijven terug Aalst binnen. Is het ego zo groot? Geloof het niet, maar wat, geraak er niet uit. M.M. zou nu alleen staan en toch niet toegeven, begrijpe wie kan, wie is nu belangrijk " ik of de club" Juist, we weten wat we moeten kiezen!

Als het effectief zo is dat hij alleenstaat, kunnen de anderen hem toch wegstemmen?
(ik oordeel niet wie gelijk heeft of niet, want ik weer er te weinig van, maar democratisch gezien kan hij alleen toch niet winnen tegen een meerderheid)

26 Nov 2011, 14:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Sis schreef:
Zou gij met uw ego eens niet zeggen wat uw echte naam en uw rol is ? Dat zou ook al een deel verklaren (n)

Dan verschieten ze dat de supporters foert zeggen :wadde: :hmm: . Als ge allemaal zo fantastisch goed zijt als ge u voorstelt hé, awel dan hebt ge de hulp van de supporters niet vandoen :hmm:

26 Nov 2011, 14:18
toevallige voorbijganger

Mijn ego, sorry, ik ben van geen belang. Stel mij alleen vragen, mag dat soms niet als u 60 jaar supporter bent

26 Nov 2011, 15:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Smetje schreef:
Sis schreef:

Als het effectief zo is dat hij alleenstaat, kunnen de anderen hem toch wegstemmen?
(ik oordeel niet wie gelijk heeft of niet, want ik weer er te weinig van, maar democratisch gezien kan hij alleen toch niet winnen tegen een meerderheid)

Alleen de algemene vergadering kan nog iemand wegstemmen, want met stemmingen in de RvB wordt blijkbaar geen rekening meer gehouden. In die RvB zit nu nog maar twee man dusja.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

26 Nov 2011, 18:18
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sis schreef:
Mijn ego, sorry, ik ben van geen belang. Stel mij alleen vragen, mag dat soms niet als u 60 jaar supporter bent

Wat is eigenlijk jouw naam?

26 Nov 2011, 19:35
nieuw in de eerste ploeg

Bomber schreef:
Beetje later dan verwacht maar hier is het dan.

Vergadering heeft meer dan 4u geduurd en ik heb niet alles kunnen noteren of onthouden, maar hier zijn de belangrijkste dingen:

Als ik belangrijke dingen vergeten ben of cijfers verkeerd genoteerd heb, mag je me gerust corrigeren.

Herstelplan FDR:

Inbreng van 240.000 Euro:
- 152.000 Euro via nieuwe sponsors (waaronder 30.000 Euro van 2 nieuwe leden van de AV
- 87.000 Euro van huidige sponsors die een eenmalige extra sponsoring zouden doen.

Namen van Sponsors wou Frank niet vernoemen.

Voorwaarden:

- Goedkeuring en décharge boekhouding tot 30/06/10 (is later terug uit de voorwaarden geschrapt)
-Gert Van Eetvelde vervangen door Yannick Van Aken. In maart zou er in 1e klasse iemand ontslag nemen en voor Eendracht Aalst komen werken. Van Aken zou dan onder deze persoon werken.
Een naam hebben we echter niet gekregen. De Roose zou ook bereidt zijn om eerst nog eens met Van Eetvelde te spreken.
-Steven De Cock uit de AV
-2 nieuwe leden in de AV
-inbreng supportersraad in de AV

Het herstelplan zou niet zijn afgekeurd door de RvB, enkel Michel Markey was tegen.

Nog enkele verduidelijkingen:

-Reccette Club en Westerlo zou wel degelijk op de bankrekening gestort zijn.
-Versnipperde papieren in juni waren een berg papieren die gevonden zijn bij de opkuis van als voorbereiding op de keuring van het stadion inzake brandveiligheid e.d.
-Huidige sponsors zouden niet stoppen bij een terugkeer van FDR
Antwoord op een vraag van iemand: Zowel Luc Ledegen als Steven De Cock hebben geen 15.000 Euro betaald om in de AV te komen.
-Facturatie restaurant en boarding liep inderdaad mank maar was niet de schuld van De Roose
-Oorsprong breuk tussen DDB en FDR: budget werd afgesproken maar MVDS zou dat met 25% overschreden hebben. FDR was niet akkoord, heeft het budget wel nog deels opgetrokken maar dit volstond niet. MVDS werdt gesteund door DDB en zo is de ruzie ontstaan (volgens FDR)

Tja da MVDS er wat buiten gesmeten heeft is algemeen geweten hé , zie maar naar verheyden zijn opgetrokken contract.

26 Nov 2011, 21:07
Miniem

boer touch schreef:
Bomber schreef:
Beetje later dan verwacht maar hier is het dan.

Vergadering heeft meer dan 4u geduurd en ik heb niet alles kunnen noteren of onthouden, maar hier zijn de belangrijkste dingen:

Als ik belangrijke dingen vergeten ben of cijfers verkeerd genoteerd heb, mag je me gerust corrigeren.

Herstelplan FDR:

Inbreng van 240.000 Euro:
- 152.000 Euro via nieuwe sponsors (waaronder 30.000 Euro van 2 nieuwe leden van de AV
- 87.000 Euro van huidige sponsors die een eenmalige extra sponsoring zouden doen.

Namen van Sponsors wou Frank niet vernoemen.

Voorwaarden:

- Goedkeuring en décharge boekhouding tot 30/06/10 (is later terug uit de voorwaarden geschrapt)
-Gert Van Eetvelde vervangen door Yannick Van Aken. In maart zou er in 1e klasse iemand ontslag nemen en voor Eendracht Aalst komen werken. Van Aken zou dan onder deze persoon werken.
Een naam hebben we echter niet gekregen. De Roose zou ook bereidt zijn om eerst nog eens met Van Eetvelde te spreken.
-Steven De Cock uit de AV
-2 nieuwe leden in de AV
-inbreng supportersraad in de AV

Het herstelplan zou niet zijn afgekeurd door de RvB, enkel Michel Markey was tegen.

Nog enkele verduidelijkingen:

-Reccette Club en Westerlo zou wel degelijk op de bankrekening gestort zijn.
-Versnipperde papieren in juni waren een berg papieren die gevonden zijn bij de opkuis van als voorbereiding op de keuring van het stadion inzake brandveiligheid e.d.
-Huidige sponsors zouden niet stoppen bij een terugkeer van FDR
Antwoord op een vraag van iemand: Zowel Luc Ledegen als Steven De Cock hebben geen 15.000 Euro betaald om in de AV te komen.
-Facturatie restaurant en boarding liep inderdaad mank maar was niet de schuld van De Roose
-Oorsprong breuk tussen DDB en FDR: budget werd afgesproken maar MVDS zou dat met 25% overschreden hebben. FDR was niet akkoord, heeft het budget wel nog deels opgetrokken maar dit volstond niet. MVDS werdt gesteund door DDB en zo is de ruzie ontstaan (volgens FDR)

Tja da MVDS er wat buiten gesmeten heeft is algemeen geweten hé , zie maar naar verheyden zijn opgetrokken contract.

"Gert Van Eetvelde vervangen door Yannick Van Aken."
Een dief en leugenaar brengt de andere nog mee !
Ale  en waar is die zusje nog ? Op wiens handjes moeten geld van de club nog plakken ?!
“Een dom persoon leert van zijn eigen fouten en een intelligent persoon van de fouten van anderen”
Hoe moet ik noemen diegene die aan FDR geloven ? Dom in kwadraat ?
:EA:

26 Nov 2011, 22:25
toevallige voorbijganger

Een nieuwe voorzitter, sponsors, nieuwe manager, zelfs op termijn nog één, misschien onze Orlans ? waarom niet? Beter vanaf de eerste dag aan iedereen laten weten wat men wil! De nieuwe medewerkers of nieuwe en oude bestuursleden hebben geen inspraak meer! Tof als men op voorhand laat weten " allemaal de pot op "
Deze pot zal enkel voor mij zijn !!! Goed bezig meneer Frank

Speelt mijn naam een rol ? Wel : ik ben wie ik ben, wat u nooit zal zijn !

26 Nov 2011, 22:34
Freak

Leeftijd: 45
Sis schreef:
Een nieuwe voorzitter, sponsors, nieuwe manager, zelfs op termijn nog één, misschien onze Orlans ? waarom niet? Beter vanaf de eerste dag aan iedereen laten weten wat men wil! De nieuwe medewerkers of nieuwe en oude bestuursleden hebben geen inspraak meer! Tof als men op voorhand laat weten " allemaal de pot op "

eerst verdedig je hier Frank, en nu spreek je al anders...

last van een dubbele agenda? of ligt die onder de (marli)mat?

26 Nov 2011, 22:44
toevallige voorbijganger

Beste Corridor,

Geef alleen mening over de feiten, wie het ook mag zijn!

26 Nov 2011, 23:49
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Sis schreef:

Speelt jouw naam een rol, tcho ja... Misschien wel.
Het feit dat dat blijkbaar zo een geheim is zegt voor mij al genoeg.
En op wat je 2e zin slaat is al helemaal onduidelijk. Allicht zijn wij daar allemaal te dom voor.

27 Nov 2011, 0:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23 40