|
|
| Pagina 21 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
El Corredor (Light) schreef: voor optie 1 is geen draagvlak. Je raakt nog geen kopje ajuinsoep kwijt of steunkaart. optie 2 ligt zo mogelijk nog gevoeliger. dus met FDR en zijn huidig bestuur verderdoen draagt jouw voorkeur weg. Op basis waarvan? Op basis waarvan? TINA: there is no alternative. Je zegt het zelf! |
| 04 Okt 2015, 13:48 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: El Corredor (Light) schreef: voor optie 1 is geen draagvlak. Je raakt nog geen kopje ajuinsoep kwijt of steunkaart. optie 2 ligt zo mogelijk nog gevoeliger. dus met FDR en zijn huidig bestuur verderdoen draagt jouw voorkeur weg. Op basis waarvan? Op basis waarvan? TINA: there is no alternative. Je zegt het zelf! ik zeg helemaal niet dat er geen alternatief is. Ik zeg dat jouw mogelijkheden niet kunnen, dat is iets anders. Begrijp je dat? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Okt 2015, 13:54 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
De meningen over het stamnummer van de club, zijn hier op dit forum zeer verschillend.
Persoonlijk zie ik het stamnummer als een simpel nummer, een volgnummer die KBVB ooit heeft toegekend. En voor mij is de waarde van KBVB een dikke nul, als je ziet op welke wijze zij functioneren. Nog minder belngrijk vind ik het toegekend nummer dat die ideoten van KBVB ooit hebben toegekend. Ik supporter voor een ploeg in vlees en bloed die "herkenbaar" is door zijn kleuren, zijn clublied, zijn terrein in Aalst, en vooral de naam (eendracht) en de locatie (Aalst) die zij vertegenwoordigen. Als onze duidelijk herkenbare club, een ander volgnummer (stamnummer) krijgt, speelt dat voor mij weinig rol. Om historische redenen zou het uiteraard beter zijn om stamnummer 90 te blijven behouden, maar als dit om overlevingsredenen niet anders kan, Is dit (volg)nummer voor mij absouut van minder belang, als Eendracht AALST maar identisch en identiek herkenbaar blijft op het voetbalveld. Maar ik respecteer andere meningen. Het stamnummer speelt zich enkel af "in het hoofd". Niet op het voetbalterein! _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 04 Okt 2015, 18:17 |
|
|
Scholier
Ik begrijp niet waarom bepaalde mensen de andere blijven voorliegen dat een faling gelijk is aan 4e provinciale.
Wanneer een club in faling gaat en de schulden aan de RSZ,BTW,enz worden overgenomen zakt ze 1 reeks. De vzw is heel goed op de hoogte dat een aantal mensen bereid zijn deze schuld over te nemen. De huidige bestuurders worden verantwoordelijk gesteld voor de andere schulden.In onze situatie waar de schuld steeg van 695 000 euro naar 1.8 miljoen lijkt mij dit niet ook meer dan logisch. |
| 04 Okt 2015, 21:09 |
|
|
forumlegende
Cornel1 schreef: Ik begrijp niet waarom bepaalde mensen de andere blijven voorliegen dat een faling gelijk is aan 4e provinciale. Wanneer een club in faling gaat en de schulden aan de RSZ,BTW,enz worden overgenomen zakt ze 1 reeks. De vzw is heel goed op de hoogte dat een aantal mensen bereid zijn deze schuld over te nemen. De huidige bestuurders worden verantwoordelijk gesteld voor de andere schulden.In onze situatie waar de schuld steeg van 695 000 euro naar 1.8 miljoen lijkt mij dit niet ook meer dan logisch. enig idee hoeveel die schuld aan RSZ, BTW, BV bedraagt momenteel???? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Okt 2015, 21:10 |
|
|
Scholier
Neen,is iets wat de vzw zou moeten weten.Of Filip Dhose?
De RSZ-schuld is misschien terug te vinden in de 5e RSZ dagvaarding die EA dit jaar ontving in de maand september. |
| 04 Okt 2015, 21:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
pattaboem schreef: Ik supporter voor een ploeg in vlees en bloed die "herkenbaar" is door zijn kleuren, zijn clublied, zijn terrein in Aalst, en vooral de naam (eendracht) en de locatie (Aalst) die zij vertegenwoordigen. Als onze duidelijk herkenbare club, een ander volgnummer (stamnummer) krijgt, speelt dat voor mij weinig rol. Om historische redenen zou het uiteraard beter zijn om stamnummer 90 te blijven behouden, maar als dit om overlevingsredenen niet anders kan, Is dit (volg)nummer voor mij absouut van minder belang, als Eendracht AALST maar identisch en identiek herkenbaar blijft op het voetbalveld. 100% mijn mening. _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 04 Okt 2015, 21:26 |
|
|
Scholier
@Bomber
Ik begrijp je reactie niet. Dit is duidelijk aan de vzw doorgegeven. |
| 04 Okt 2015, 21:47 |
|
|
Vaste Waarde
Heel straffe uitspraken hoor cornel , wat wil je nu bereiken of bedoelen ? Tweedracht binnen de vzw?
|
| 04 Okt 2015, 22:37 |
|
|
Scholier
@neutralboy
Mijn post was een reactie op de mensen die blijven beweren dat een faling 4e provinciale betekent. Dit is de supporters schrik aanjagen voor het geval er een faling zou komen. Ik weet dat er mensen zijn die interesse hebben om EA opnieuw vanop nul op te bouwen en heb ook van verschillende vzw -leden gehoord dat deze er zijn.Ik zie niet in hoe dit tweedracht kan zaaien. Ik roep ook niet op om in faling te gaan,wel om dit scenario mee op te nemen.Ook andere oplossingen(o.a.overname) kunnen mogelijk zijn en dit afhankelijk van een aantal faktoren zoals de RC,totale schuld,rangschikking,etc.... |
| 05 Okt 2015, 0:01 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Cornel1 schreef: @neutralboy Mijn post was een reactie op de mensen die blijven beweren dat een faling 4e provinciale betekent. Dit is de supporters schrik aanjagen voor het geval er een faling zou komen. Ik weet dat er mensen zijn die interesse hebben om EA opnieuw vanop nul op te bouwen en heb ook van verschillende vzw -leden gehoord dat deze er zijn.Ik zie niet in hoe dit tweedracht kan zaaien. Ik roep ook niet op om in faling te gaan,wel om dit scenario mee op te nemen.Ook andere oplossingen(o.a.overname) kunnen mogelijk zijn en dit afhankelijk van een aantal faktoren zoals de RC,totale schuld,rangschikking,etc.... Kijk en dat is nu juist mijn probleem, dat er mensen zijn van de VZW dat reeds beginnen lekken en zodoende de vergadering van 16 october minder interessant maken!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 05 Okt 2015, 9:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Ik denk dat er hier vooral een paar zijn met een verborgen agenda die er baat bij hebben om tweedracht te zaaien in de vzw én tussen de supporters en de vzw.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 05 Okt 2015, 11:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Edit
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 05 Okt 2015, 13:16 |
|
|
Reserve
Nervositeit begint toe te nemen...bij iedereen...
|
| 05 Okt 2015, 16:37 |
|
|
Vaste Waarde
Wat een onschuldig bezoekje aan de "vip" comedyshow allemaal niet kan teweegbrengen
![]() |
| 05 Okt 2015, 16:51 |
|
| Pagina 21 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 152 Volgende |