|
|
| Pagina 201 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 199 200 201 202 203 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
eendrachter'80 schreef: Stijn schreef: Sint-Niklaas zal al niet met de winterstop zijn, want naar een andere 3e klasser mag je niet gaan. We zullen het wel zien als het zover is. Van mij mag hij blijven. En over versterking : normaal mag je gans de maand januari nog transfers doen. Ik zou het resultaat in Boom afwachten. Als we ginder verliezen, en de kloof is 15 punten, dan zou ik het zo laten. Kom je na de match in Boom op 9 punten... dan is het afhankelijk van het prijskaartje misschien toch wel te overwegen. Ik had het over fcn sint-niklaas en daar reageerde stijn op. |
| 14 Dec 2009, 19:27 |
|
|
Freak
Hugo schreef: Dani schreef: Uitgaande van je post Hugo bedoel je dat er effectief versterking zal komen ? Dat is toch positief ? We hebben nog steeds geen vervanger voor de positie van Depoitre. Volgens wat ik het laatste te weten gekomen ben, zou sportief verantwoordelijke Marcel Van den Steen er momenteel niet voor te vinden zijn om nog een extra spits binnen te halen. Volgens zijn zeggen "waarom een spits kopen om op de bank te zitten", een stelling die ik niet kan delen, want gelijk welke speler kan een kwetsuur oplopen of een dipje hebben en dan komen we aanvallend weer in de problemen. Met alle respect maar de manier van spelen van Laurent, iedere week tot het uiterste gaan dat kan hij geen gans seizoen uithouden, idem voor Podevjn op zijn jeudige leeftijd. We hebben toch bij de seizoensstart gezien hoe vlug je ploeg kan uiteenvallen door blessures, de ploegen met de breedste kern en de sterkste bank zullen aan de finish meedoen voor de prijzen. En bij de beloften zie ik niet direct iemand die het niveau van de eerste ploeg aankan, vandaar mijn redenering. hugo, had je niet gezegd dat er sowieso ne spits ging bijkomen, en dat je dat van iemand uit het bestuur wist... ![]() |
| 14 Dec 2009, 19:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Blijft toch een dilemma hoor.
Als je een goed spits haalt die iets kan, waarom zou die naar hier komen op op de bank te komen zitten? En een spits die de concurrentie aangaat met Laurent, dat zal geen deugd doen aan het vertrouwen van Laurent, hé... Een spits die nog alles moet bewijzen maar potentie heeft zou al gek zijn om hier niet te spelen, want spelen is groeien. Kan je beter naar een kleinere derdeklasser of een sterke vierdeklasser gaan. Daarenboven is het bij die gastjes wel afwachten hoe ze onder druk gaan presteren... Een "tweede keus spits" die zich zonder morren neerlegt met een plaats op de bank (en vaak naast de kern, hé, zoals op 't moment, wees serieus), zal die het dan kunnen en doen als Laurent uitvalt? En systemen van rouleren, sorry, dat loopt altijd verkeerd... |
| 14 Dec 2009, 20:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
salvador schreef: Blijft toch een dilemma hoor. Als je een goed spits haalt die iets kan, waarom zou die naar hier komen op op de bank te komen zitten? En een spits die de concurrentie aangaat met Laurent, dat zal geen deugd doen aan het vertrouwen van Laurent, hé... Een spits die nog alles moet bewijzen maar potentie heeft zou al gek zijn om hier niet te spelen, want spelen is groeien. Kan je beter naar een kleinere derdeklasser of een sterke vierdeklasser gaan. Daarenboven is het bij die gastjes wel afwachten hoe ze onder druk gaan presteren... Een "tweede keus spits" die zich zonder morren neerlegt met een plaats op de bank (en vaak naast de kern, hé, zoals op 't moment, wees serieus), zal die het dan kunnen en doen als Laurent uitvalt? En systemen van rouleren, sorry, dat loopt altijd verkeerd... Zie mor nor Brugge ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 14 Dec 2009, 20:18 |
|
|
Scholier
mocht het waar zijn dat Lord vertrekt dan moeten we zeker nog een aanvaller aantrekken willen we het seizoen uitzingen (en op een mooie noot eindigen)
|
| 14 Dec 2009, 20:22 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: Hugo schreef: Dani schreef: Uitgaande van je post Hugo bedoel je dat er effectief versterking zal komen ? Dat is toch positief ? We hebben nog steeds geen vervanger voor de positie van Depoitre. Volgens wat ik het laatste te weten gekomen ben, zou sportief verantwoordelijke Marcel Van den Steen er momenteel niet voor te vinden zijn om nog een extra spits binnen te halen. Volgens zijn zeggen "waarom een spits kopen om op de bank te zitten", een stelling die ik niet kan delen, want gelijk welke speler kan een kwetsuur oplopen of een dipje hebben en dan komen we aanvallend weer in de problemen. Met alle respect maar de manier van spelen van Laurent, iedere week tot het uiterste gaan dat kan hij geen gans seizoen uithouden, idem voor Podevjn op zijn jeudige leeftijd. We hebben toch bij de seizoensstart gezien hoe vlug je ploeg kan uiteenvallen door blessures, de ploegen met de breedste kern en de sterkste bank zullen aan de finish meedoen voor de prijzen. En bij de beloften zie ik niet direct iemand die het niveau van de eerste ploeg aankan, vandaar mijn redenering. hugo, had je niet gezegd dat er sowieso ne spits ging bijkomen, en dat je dat van iemand uit het bestuur wist... ![]() Ik ben deze man, je kent hem ook, onlangs nog tegen gekomen en hij bleef bij hoog en laag beweren dat er zeker een spits bijkomt. Dit heb ik deze morgen telefonisch vernomen, maar ik kan me best voorstellen, gezien de goede resultaten dat ze aan het twijfelen zijn, misschien heeft BVR gezegd dat hij momenteel geen versterking nodig heeft? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 14 Dec 2009, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Dec 2009, 20:28 |
|
|
Vaste Waarde
heb vandaag vernomen dat Arnold tijdens de winterstop Deinze mag verlaten. Ik geef dit enkel en alleen ter info he jongens, en niet om denkbare pistes open te houden.
_________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 14 Dec 2009, 20:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
nonkeltje schreef: heb vandaag vernomen dat Arnold tijdens de winterstop Deinze mag verlaten. Ik geef dit enkel en alleen ter info he jongens, en niet om denkbare pistes open te houden. Die mag sowieso niet naar een andere derde klasser. |
| 14 Dec 2009, 20:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkeltje schreef: heb vandaag vernomen dat Arnold tijdens de winterstop Deinze mag verlaten. Ik geef dit enkel en alleen ter info he jongens, en niet om denkbare pistes open te houden. Moet verlaten en Franck zou naar Londerzeel kunne gaan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Dec 2009, 20:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ik ben NIET akkoord met Stijn zijn mening. Wat als je tegen Boom en Heist niet wint ? Dan moet je nog steeds die eindronde halen EN ook daarin presteren. m.a.w. dan is een extra spits zeker nodig. Ik ben akkoord dat ze geen zotte bedragen moeten geven, maar gewoon alle spelers houden en bv. een spits huren van een topclub in eerste, dat zou ons vooraan toch al iets meer ruimte geven.
En dat er dan jongens naast de ploeg gaan vallen en niet iedereen content blijft... we zijn een ploeg met de ambitie om naar tweede te gaan, dan is zoiets normaal he... Als je Depoitre mist moet je gans de ploeg omgooien, hij is gewoon onmisbaar net zoals Wouter Moreels. We hebben trouwens geluk dat W.Moreels dat zo goed doet in de spits want die werd toch eerder aangetrokken als een flankspeler. |
| 14 Dec 2009, 21:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik blijf er ook van overtuigd dat er zeker nog een spits bij moet. Dat is geen wantrouwen naar de huidige kern, maar gewoon nodig om blessures/schorsingen op te vangen. Het bestuur had in interviews (ook hier op iendracht.be) trouwens beloofd dat er een spits zou bijkomen.
|
| 14 Dec 2009, 22:52 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Ik blijf er ook van overtuigd dat er zeker nog een spits bij moet. Dat is geen wantrouwen naar de huidige kern, maar gewoon nodig om blessures/schorsingen op te vangen. Het bestuur had in interviews (ook hier op iendracht.be) trouwens beloofd dat er een spits zou bijkomen. de namen die hier enkele weken terug de ronde deden, jawadde... er MOET nog een spits bij, laat desnoods een duur contract vertrekken... |
| 14 Dec 2009, 22:57 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Ik ben NIET akkoord met Stijn zijn mening. Wat als je tegen Boom en Heist niet wint ? Dan moet je nog steeds die eindronde halen EN ook daarin presteren. m.a.w. dan is een extra spits zeker nodig. Ik ben akkoord dat ze geen zotte bedragen moeten geven, maar gewoon alle spelers houden en bv. een spits huren van een topclub in eerste, dat zou ons vooraan toch al iets meer ruimte geven. En dat er dan jongens naast de ploeg gaan vallen en niet iedereen content blijft... we zijn een ploeg met de ambitie om naar tweede te gaan, dan is zoiets normaal he... Als je Depoitre mist moet je gans de ploeg omgooien, hij is gewoon onmisbaar net zoals Wouter Moreels. We hebben trouwens geluk dat W.Moreels dat zo goed doet in de spits want die werd toch eerder aangetrokken als een flankspeler. Dat is waar. Maar als je een spits wil kopen, dan wil je vooral dat het er ene is die vlot scoort. En als je dat wil, dan ga je daar heel veel geld voor betalen. Goeie spitsen zijn nu éénmaal enorm duur. En die zitten dan nog niet graag op de bank. De optie die je aanhaalt : ene huren uit eerste nationale… Dat zou fantastisch zijn, maar ik wens je veel succes om hem te gaan zoeken. En betalen ga je toch doen. Van mij mogen ze één bijhalen die goed is en niet teveel kost. Maar die vinden lijkt mij een heel moeilijke opgave. En dan heb ik liever dat ze het geld sparen, gokken op resultaat bereiken met de huidige kern, dan dat ze fout gokken op een dure speler die het dan niet zou waarmaken, of grotendeels op de bank zit. Maar dat is uiteraard elk zijn mening, en aan het bestuur, die de financiële toestand kennen, om te oordelen welk risico ze willen lopen. |
| 15 Dec 2009, 0:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: nonkeltje schreef: heb vandaag vernomen dat Arnold tijdens de winterstop Deinze mag verlaten. Ik geef dit enkel en alleen ter info he jongens, en niet om denkbare pistes open te houden. Moet verlaten en Franck zou naar Londerzeel kunne gaan. En op de website van Deinze staat dat hij weg wil... Dat zijn 3 verschillende versies maar komt toch neer op hetzelfde: den Arnold zal ni meer shotten bij Deinze na de winterstop... |
| 15 Dec 2009, 14:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
je mag volgens mij WEL spelers van dezelfde reeks aantrekken maar enkel en alleen als ze geen contract meer hebben.(of wanneer dit bij hun club is verbroken).Het is dan een vrije speler.
In alle andere gevallen mag je met de winterstop alleen maar spelers van hogere afdelingen aantrekken dacht ik. |
| 16 Dec 2009, 13:47 |
|
| Pagina 201 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 199 200 201 202 203 … 280 Volgende |