|
|
| Pagina 202 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 200 201 202 203 204 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Artikels
Vicky schreef: Ik volg de redenering van sommigen toch niet goed hoor... Bart mag je nu niet ontslaan, want hij heeft in het verleden goede resultaten voorgelegd. Maar Caje mag je op basis van net dezelfde vorige resultaten niet binnenhalen? Pas op, ik ben de laatste om te vragen naar een terugkeer van Ceulemans! Zoals Bram ook al zei, ik kijk liever nostalgisch terug op de goede jaren die een speler / trainer ons gegeven heeft zonder dat beeld dan later te moeten bijstellen doordat ze terugkwamen en toch niet meer zo goed bleken te zijn... (cf Troch). Maar wat Bart in het verleden ook bewezen heeft, de rek is eruit en hij moet dus volgens mij vertrekken. En dan vind ik het maar normaal dat het bestuur daar NU werk van maakt en niet in de zomer. Als ze nu een trainer vinden waar ze zich kunnen in vinden, dan kan die man al meewerken aan het beleid voor volgend seizoen i.p.v. 1 juli te moeten beginnen met een kern waar hij niets over te zeggen heeft gehad. Voor die nieuwe trainer heb ik maar 1 vereiste: iemand die de ploeg laat voetballen! |
| 27 Feb 2013, 18:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
hij moet dus volgens mij vertrekken.
"teveel is teveel" Het heeft lang genoeg geduurd en idd, beter nu, dan zijn ze tegen volgend seizoen beter voorbereid dan er zo plots komen in te vallen. Nostalgie telt niet in voetbal, daarmee koop je niets. _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Feb 2013, 18:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ajoin54 schreef: hij moet dus volgens mij vertrekken. "teveel is teveel" Het heeft lang genoeg geduurd en idd, beter nu, dan zijn ze tegen volgend seizoen beter voorbereid dan er zo plots komen in te vallen. Nostalgie telt niet in voetbal, daarmee koop je niets. Trekken wij ons niet al een kleine 20 jaar op aan nostalgie? ![]() |
| 27 Feb 2013, 18:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Vicky schreef: Ik volg de redenering van sommigen toch niet goed hoor... Bart mag je nu niet ontslaan, want hij heeft in het verleden goede resultaten voorgelegd. Maar Caje mag je op basis van net dezelfde vorige resultaten niet binnenhalen? Pas op, ik ben de laatste om te vragen naar een terugkeer van Ceulemans! Zoals Bram ook al zei, ik kijk liever nostalgisch terug op de goede jaren die een speler / trainer ons gegeven heeft zonder dat beeld dan later te moeten bijstellen doordat ze terugkwamen en toch niet meer zo goed bleken te zijn... (cf Troch). Maar wat Bart in het verleden ook bewezen heeft, de rek is eruit en hij moet dus volgens mij vertrekken. En dan vind ik het maar normaal dat het bestuur daar NU werk van maakt en niet in de zomer. Als ze nu een trainer vinden waar ze zich kunnen in vinden, dan kan die man al meewerken aan het beleid voor volgend seizoen i.p.v. 1 juli te moeten beginnen met een kern waar hij niets over te zeggen heeft gehad. Voor die nieuwe trainer heb ik maar 1 vereiste: iemand die de ploeg laat voetballen! Iermei es 't nóg mor insj beweizen dat verstand in Oiltert zitj. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 27 Feb 2013, 18:52 |
|
|
Scholier
Ik zie niet echt de nieuwswaarde van het artikel.Men ging met iemand gaan eten die men toch niet gaat aannemen en men bevestigt het vertrouwen in de trainer die nu aan de slag is.
Het enige wat hiermee bereikt werd is dat de druk opgevoerd wordt en er gemor gaat ontstaan wanneer het niet van minuut 1 loopt zondag. Dit leek mij niet nodig want wanneer je zondag verliest moet je bijn verplicht wisselen om op Heist een schokeffect (gekoppeld aan winst) te bewerkstelligen om zo de motor te laten aanslaan. Hoe wist Iendrachter 90 dat dit nieuws in de krant ging komen?Bellen de journalisten hem op voor publicatie? |
| 27 Feb 2013, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Cornel1 schreef: Ik zie niet echt de nieuwswaarde van het artikel.Men ging met iemand gaan eten die men toch niet gaat aannemen en men bevestigt het vertrouwen in de trainer die nu aan de slag is. Het enige wat hiermee bereikt werd is dat de druk opgevoerd wordt en er gemor gaat ontstaan wanneer het niet van minuut 1 loopt zondag. Dit leek mij niet nodig want wanneer je zondag verliest moet je bijn verplicht wisselen om op Heist een schokeffect (gekoppeld aan winst) te bewerkstelligen om zo de motor te laten aanslaan. Hoe wist Iendrachter 90 dat dit nieuws in de krant ging komen?Bellen de journalisten hem op voor publicatie? volgens mij worden er momentele niet al te propere spelletjes gespeeld. stelt u eens in BVR zijn plaats: hij krijgt Delic en Cerimagic in zijn maag gesplitst, fantàstische spelers volgens de club blijkbaar en plots wordt er gemikt op eindronde. eh... ok, zeer zeker akkoord dat hij die spelers daarom niet moet opstellen, en nogmaals ook ik ben 1 van de vele die al eens raar opkeken met ploegsamenstellingen die een navenant spelniveau (en resultaat lately) opbrachten de laatste 15 matchen. maar een trainer die 4 seizoenen op je club is zal je ALTIJD wel eens een 'verkeerde' opstelling kunnen verwijten en zal NOOIT 4 seizoenen alleen maar dominant voetbal brengen, zeker niet met ons budget. dat zal onder de next (ook bij de Caje) niet anders zijn. zie jij onder de Caje trouwens jeugd doorbreken (toch een stokpaardje van velen hier) ? kijk er dienen zijn track record op dat vlak dan maar eens goed op na... enfin, de sfeer is momenteel vooral onder de 'emo'-supps zo giftig dat het vechten tegen de bierkaai is, dien mens kan gewoon niets goed meer doen. _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 27 Feb 2013, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Feb 2013, 19:43 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: Cornel1 schreef: Ik zie niet echt de nieuwswaarde van het artikel.Men ging met iemand gaan eten die men toch niet gaat aannemen en men bevestigt het vertrouwen in de trainer die nu aan de slag is. Het enige wat hiermee bereikt werd is dat de druk opgevoerd wordt en er gemor gaat ontstaan wanneer het niet van minuut 1 loopt zondag. Dit leek mij niet nodig want wanneer je zondag verliest moet je bijn verplicht wisselen om op Heist een schokeffect (gekoppeld aan winst) te bewerkstelligen om zo de motor te laten aanslaan. Hoe wist Iendrachter 90 dat dit nieuws in de krant ging komen?Bellen de journalisten hem op voor publicatie? volgens mij worden er momentele niet al te propere spelletjes gespeeld. stelt u eens in BVR zijn plaats: hij krijgt Delic en Cerimagic in zijn maag gesplitst, fantàstische spelers volgens de club blijkbaar en plots wordt er gemikt op eindronde. eh... ok, zeer zeker akkoord dat hij die spelers daarom niet moet opstellen, en nogmaals ook ik ben 1 van de vele die al eens raar opkeken met ploegsamenstellingen die een navenant spelniveau (en resultaat lately) opbrachten de laatste 15 matchen. maar een trainer die 4 seizoenen op je club is zal je ALTIJD wel eens een 'verkeerde' opstelling kunnen verwijten en zal NOOIT 4 seizoenen alleen maar dominant voetbal brengen, zeker niet met ons budget. dat zal onder de next (en zeker bij de Caje) niet anders zijn. zie jij onder de Caje trouwens jeugd doorbreken (toch een stokpaardje van velen hier) ? kijk er dienen zijn track record op dat vlak dan maar eens goed op na... enfin, de sfeer is momenteel vooral onder de 'emo'-supps zo giftig dat het vechten tegen de bierkaai is, dien mens kan gewoon niets goed meer doen. volledig akkoord met wat je schrijft, maar onder BVR is er één jeugdspeler doorgebroken, en dat was dan nog puur toeval, dus op dat vlak zijn de Caje en BVR elkaar waard. |
| 27 Feb 2013, 19:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
"enfin, de sfeer is momenteel vooral onder de 'emo'-supps zo giftig dat het vechten tegen de bierkaai is, dien mens kan gewoon niets goed meer doen."
ooh, er is mij duidelijk iets ontgaan ! WAT heeft hij de laatste maanden dan wel goed gedaan ? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 27 Feb 2013, 20:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Cornel1 schreef: Ik zie niet echt de nieuwswaarde van het artikel.Men ging met iemand gaan eten die men toch niet gaat aannemen en men bevestigt het vertrouwen in de trainer die nu aan de slag is. Het enige wat hiermee bereikt werd is dat de druk opgevoerd wordt en er gemor gaat ontstaan wanneer het niet van minuut 1 loopt zondag. Dit leek mij niet nodig want wanneer je zondag verliest moet je bijn verplicht wisselen om op Heist een schokeffect (gekoppeld aan winst) te bewerkstelligen om zo de motor te laten aanslaan. Hoe wist Iendrachter 90 dat dit nieuws in de krant ging komen?Bellen de journalisten hem op voor publicatie? Als ge Iendrachter90 kent dan is da logisch dat hij da weet |
| 27 Feb 2013, 20:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Still standing ! schreef: enfin, de sfeer is momenteel vooral onder de 'emo'-supps zo giftig dat het vechten tegen de bierkaai is, dien mens kan gewoon niets goed meer doen. giftige sfeer ? mogen wij dan ons mening niet meer geven misschien ? Trouwens, wat heeft em de laatste 3 maanden volgens jou dan wél goed gedaan ? _________________ Iendracht 4ever. |
| 27 Feb 2013, 20:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Stijn schreef: Smetje schreef: Mocht het zondag tegenvallen kunnen we misschien eens ne "Sterke Jan" inzetten. Ik zou een terugkeer van de Caje wel zien zitten. Het is niet omdat jij dat wil dat alle supporters dat willen. Ik vind dat een bijzonder beschamend en belachelijk idee. Dat je een trainer buitenroept die er in extreme mate een zootje van maakt, dat zou ik nog begrijpen. 8 op 33 (dacht ik?) is allesbehalve goed, maar zo afschuwelijk slecht dat er moet onrust gestookt worden, een trainer buiten geroepen worden die hier dan nog al één en ander bewezen heeft? We hebben jaren geleden echte miserie meegemaakt, dat was toch nog wat anders dan de toestand van vandaag. Sommigen zijn hier voor het seizoen content met een seizoen in de middenmoot, maar dat zou wel met ronduit fantastisch voetbal en massa’s overwinningen moeten gebeuren. Tot nader orde kan Van Renterghem nog altijd zijn doelstelling behalen. Een minimum aan respect lijkt me dan toch op zijn plaats. Ik vraag me af hoe jij in je job zou reageren als je doelstellingen nog helemaal binnen bereik liggen maar er wordt toch al gesproken over je ontslag. Goed gezegd _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 27 Feb 2013, 20:50 |
|
|
Nationale Ploeg
[quote="Vicky
Als ze nu een trainer vinden waar ze zich kunnen in vinden, dan kan die man al meewerken aan het beleid voor volgend seizoen i.p.v. 1 juli te moeten beginnen met een kern waar hij niets over te zeggen heeft gehad.![/quote] en plots valt de naam 'kris van der haeghen' mij binnen. why o why ? ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Feb 2013, 20:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Still standing ! schreef: en plots valt de naam 'kris van der haeghen' mij binnen. why o why ? ![]() Maar dat zou voor deze jonge groep geen slechte coach zijn. ps: over gortig gesproken, die artikels in de pers mogen nu wel ophouden, iedereen die de boodschap moest ontvangen heeft ze ondertussen wel luid en duidelijk begrepen. Laat het ons verder maar op een professionele manier afhandelen voor het te veel op FC De Kampioenen gaat lijken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Feb 2013, 20:57 |
|
|
Nationale Ploeg
kreezie nonkeltje schreef: Still standing ! schreef: enfin, de sfeer is momenteel vooral onder de 'emo'-supps zo giftig dat het vechten tegen de bierkaai is, dien mens kan gewoon niets goed meer doen. giftige sfeer ? mogen wij dan ons mening niet meer geven misschien ? Trouwens, wat heeft em de laatste 3 maanden volgens jou dan wél goed gedaan ? een seizoen duurt langer dan 3 maanden he. alle targets die voor het seizoen gesteld werden zitten er nog dik in, en we hebben wél mooie matchen gehad. alleen niet mooi gespreid en nu al wat te lang een mindere periode. work-issues voor deze nieuw samengestelde en sterk verjongde kern, no doubt. maar niet evenredig met het kielha... eh c4'en van de trainer 'omdat ge zijne kop nie kunt zien'. _________________ may the FORCE be with you. |
| 27 Feb 2013, 20:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Vicky schreef: Als ze nu een trainer vinden waar ze zich kunnen in vinden, dan kan die man al meewerken aan het beleid voor volgend seizoen i.p.v. 1 juli te moeten beginnen met een kern waar hij niets over te zeggen heeft gehad. Maar als ze nu een nieuwe trainer halen en die brengt geen beterschap, gegarandeerd dat ze die hier dan al buiten roepen nog voor de voorbereiding op het volgende seizoen begonnen is. Als er één zaak duidelijk is, dan is het dat het heel moeilijk is om op lange termijn te denken. Als ge ziet hoe een trainer hier afgebrand wordt als er na drie vette jaren eens drie magere maanden aanbreken, dan zie ik niet hoe een nieuwe trainer die nog niets bewezen heeft, wel het krediet zou krijgen om iets - met vallen en opstaan - op te bouwen. |
| 27 Feb 2013, 21:56 |
|
| Pagina 202 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 200 201 202 203 204 … 497 Volgende |