|
|
| Pagina 204 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 202 203 204 205 206 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 25 Mei 2010, 18:03 Berichten: 133 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Elke dag krijg ik meer schrik om hier nog eens iets te komen lezen !!!!
Nu is de maat wel echt vol . |
| 12 Okt 2011, 11:50 |
|
|
Reserve
Het nodige zal gedaan worden na overleg met de veiligheidsverantwoordelijke, zodra ik meer weet zal ik het posten
|
| 12 Okt 2011, 11:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Romario schreef: chunga schreef: @ panoleon, Hoe zit de situatie op de zandberg momenteel, daar stond toch ook het een en ander te gebeuren. Is het waar dat er vorige week geen trainingen waren voor de jeugd wegens staking van de trainers? Die zouden ook al een tijdje niet betaald worden. De mevrouw die de kantine daar openhoudt zou ook al een tijdje geen geld meer gezien hebben. Al de trainingen zijn vorige week doorgegaan dus geen staking,de betalingen worden deze week normaal in orde gebracht voor de mevrouw van de kantine ![]() |
| 12 Okt 2011, 12:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer
AN schreef: Het nodige zal gedaan worden na overleg met de veiligheidsverantwoordelijke, zodra ik meer weet zal ik het posten De nieuwe verantwoordelijke van OPC? |
| 12 Okt 2011, 12:06 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Al is maar een deel van hetgeen hier gepost wordt waar, dan nog kan die situatie niet blijven duren.
Maar wanneer het verhaal effectief zou eindigen, dan zullen de schuldigen vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgen. Spijtig voor iemand zoals parol die het waarschijnlijk echt goe meent met EA, maar ook hij zal daar niet kunnen aan ontsnappen ... Daar staat ge dan ook weer als supporter. De macht die ge hebt, moogt ge zeker niet overschatten. En als den boel failliet is, dan gaan acties ni meer helpen ... _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 12 Okt 2011, 12:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
RUSTIG BLIJVEN, IN- EN UITADEMEN
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Okt 2011, 12:16 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
luque schreef: luque schreef: lvz schreef: En hoe noemde die reportage ? Wil ik ook wel eens zien... Was gewoon een reportage gebracht door Brandpunt, de Nederlandse tegenhanger van Panorama zeg maar. Liep vandaag op Nederland 2, in de voormiddag. Voor mensen met digitale tv moet het mogelijk zijn dit terug te zien vermoed ik. Link: http://brandpunt.kro.nl/seizoenen/2011/ ... an_swansea Bedankt! Net gezien, leuk verhaal toch... Kunnen best wat leren van die mensen ! |
| 12 Okt 2011, 12:20 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 12 Okt 2011, 12:32 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01 Berichten: 135 |
iendrachtlovers schreef: Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best ![]() Hoop doet leven... mor ni overleven ![]() |
| 12 Okt 2011, 12:35 |
|
|
Reserve
AN schreef: Er gaat een oproep gedaan worden tot de mensen van opc om zondag voor een massale protestactie te zorgen! Op vraag van onze zwawi, die mij vandaag heeft meegedeeld dat onze club binnen dit en twee maand zal opgedoekt worden door het samen onder 1 hoedje spelen van oa Steven de Cock en een ander persoon wiens naam mij niet is meegedeeld.Er zou naar verluid weeral geld verdwenen zijn en de maat is vol!!Als er hier iemand van opc op forum komt, mag die mij een pb sturen voor meer uitleg. Ik moet hier een correctie aan toevoegen:zwawi heeft persoonlijk niemand beticht van enige diefstal,zijn bedoeling is alleen om, samen met alle mensen die eendracht in hun hart dragen, een massale protestactie op te zetten tegen diegene die verantwoordelijk zijn voor de malaise binnen onze club, mijn steun heeft hij alvast! |
| 12 Okt 2011, 12:54 |
|
|
Ancien
Als je zelf de financiële middelen niet hebt, dan geef je toch je baas en je geldschietsers hun ontslag niet zeker!
Het ogenblik is aangebroken om de tot hiertoe behaalde resultaten eens mede te delen aan onze supporters, kwestie van rust te brengen in het huishouden en kom ni af me Malheur en Euphonie want die sponsering was al lang geregeld. Nee, ik zie het echt somber in wat de toekomst van den Iendracht betreft. De oude garde blijft nog kalm, maar niet lang meer wees daar maar zeker van. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2011, 12:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
iendrachtlovers schreef: Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best ![]() lap, daar gaan we weer, uitspraken als: "laat ons hopen", "als", "indien", "ik heb horen zeggen", "naar het schijnt", zouden hier mogen verwijderd worden. Alleen berichten waar een naam bijstaat van de persoon die iets gezegd zou hebben zijn in dit verband relevant (vb Zwawi), dat kun je tenminste nagaan omtrent de echtheid, alle andere uitspraken zijn flauwekul en totaal irrelevant _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 12 Okt 2011, 12:56 |
|
|
Reserve
Jeroen schreef: AN schreef: Het nodige zal gedaan worden na overleg met de veiligheidsverantwoordelijke, zodra ik meer weet zal ik het posten De nieuwe verantwoordelijke van OPC? Neen, zeker niet, daarom dat ik vraag om pb te posten voor meer uitleg, |
| 12 Okt 2011, 12:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wat als het misloopt met dit bestuur? Zouden De Bruecker en/of De Roose dan terug willen overnemen? Ik heb ergens zo een gevoel dat De Roose dan terug op het voorplan zou willen treden.
|
| 12 Okt 2011, 12:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoin54 schreef: iendrachtlovers schreef: Inderdaad, kalm blijven, we hebben al vanalles meegemaakt met onzen 'Iendracht', hopen op het best ![]() lap, daar gaan we weer, uitspraken als: "laat ons hopen", "als", "indien", "ik heb horen zeggen", "naar het schijnt", zouden hier mogen verwijderd worden. Alleen berichten waar een naam bijstaat van de persoon die iets gezegd zou hebben zijn in dit verband relevant (vb Zwawi), dat kun je tenminste nagaan omtrent de echtheid, alle andere uitspraken zijn flauwekul en totaal irrelevant Ja alleen had zwawi niet verwacht dat zou gezegd worden dat het van hem kwam ![]() |
| 12 Okt 2011, 12:58 |
|
| Pagina 204 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 202 203 204 205 206 … 289 Volgende |