Transfers 2009-2010 - Pagina 205 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 203 204 205 206 207 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef:
dwarskijker schreef:
Eerst moest er een verdediger bijkomen.En hij kwam en iedereen is blij dat hij al vertrokken is.
Dan mocht Delie niet weg.Wel,Delie heeft onlangs zijn eerste doelpuntje gescoord in vierde.Was hij gebleven dan had hij al verschillende keren niet eens op de bank gezeten en ging hij nu wel vertrekken.
Nu moet er weer een spits bij hoewel we vlot scoren met een fantastisch en complementair spitsenduo Depoitre-Moreels.Beiden hebben snelheid en loopvermogen.Laurent heeft bovendien kracht en is een echte targetman.Wouter heeft dan wat meer technisch vermogen,goede passeerbeweging en een goede voorzet.
Primo een tweede Depoitre gaan we niet vinden.
Secundo kan de afwezigheid van Depoitre of Moreels al eens opgevangen worden door Lord in de spits uit te spelen in een 4-4-2.
Tertio zal een betere spits dan Lord hier nooit komen om op de bank te zitten.Dan kan je beter in eerste op de bank zitten.
Quarto zwemmen we niet in het geld en roeien we beter met de riemen die we hebben.
Quinto zou in oktober niemand geloofd hebben dat we in november en december gingen scoren aan de lopende band met het aanwezige materiaal zodat we enkel kunnen hopen van grote tegenslag gespaard te blijven.Grote tegenslag is dat Wouter en Laurent opnieuw voor lange tijd zouden uitvallen .En dat zal ook een bijkomende spits niet oplossen.

sorry, maar nu volg ik toch niet. Er MOET sowieso ne spits bij, doe je dit niet, neem je een (onberekend) risico. Enekele maanden geleden ging er uit bestuurszijde ne spits bijkomen, of zei men dit toen enkele maar om de supporters te paaien?

Toen het bestuur sprak van een nieuwe spits was Wouter Moreels nog gekwetst en had men nooit gedacht dat hij het zo goed ging doen naast Depoitre.Eigenlijk heeft men met Wouter Moreels reeds een spits bij en wel een zeer goede.
En inderdaad slechts als Lord gaat komt er budget vrij en moet er een nieuwe spits komen.
Ik denk overigens niet dat die mannen van Anderlecht willen uitgeleend worden aan een derdeklasser.Die willen een kans bij een eersteklasser.
Maar ja als zo iemand kan en wil komen voor mij niet gelaten
Elk zijn mening.

24 Dec 2009, 18:34
Ancien

Leeftijd: 65
Smetje schreef:
Bram schreef:
Ik vrees dat er weinig clubs uit 1ste staan te springen om een speler af te staan aan een 3de klasser.

Ze kunnen er nochtans serieus voordeel bij hebben. Zie maar naar Mertens en De Ridder.

Ik vind dat er sowieso een spits bij moet. Het bestuur had dit ook beloofd.

De namen zijn hier al gevangen: Mukendi en Baras. Eens polsen bij Anderlecht kan toch geen kwaad. Normaal hebben beide clubs een goede band en Anderlecht kan er alleen maar voordeel bij hebben als hij (één van de twee) hier wat speelgelegenheid krijgt. Veel beter dan reservenmatchen.

Ik wil er toch even aan herinneren dat ons geliefde Eendracht mét Mertens en De Ridder gezakt is naar het laagste punt in de voorbije veertig jaar... (en ik zeg niet "door" maar ook niet "ondanks"...).

25 Dec 2009, 10:54
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
salvador schreef:
Smetje schreef:
Bram schreef:
Ik vrees dat er weinig clubs uit 1ste staan te springen om een speler af te staan aan een 3de klasser.

Ze kunnen er nochtans serieus voordeel bij hebben. Zie maar naar Mertens en De Ridder.

De namen zijn hier al gevangen: Mukendi en Baras. Eens polsen bij Anderlecht kan toch geen kwaad. Normaal hebben beide clubs een goede band en Anderlecht kan er alleen maar voordeel bij hebben als hij (één van de twee) hier wat speelgelegenheid krijgt. Veel beter dan reservenmatchen.

Ik wil er toch even aan herinneren dat ons geliefde Eendracht mét Mertens en De Ridder gezakt is naar het laagste punt in de voorbije veertig jaar... (en ik zeg niet "door" maar ook niet "ondanks"...).

als ge zag van welke situatie we kwamen, kunt ge eigenlijk toch bijna niet anders dan bewondering hebben voor wat er toen (bijna :cry: ) gepresteerd is e...
twas nog erger gesteld toen dan nu...

25 Dec 2009, 11:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
salvador schreef:
En wat heeft dat er mee te maken ? :?
Eén zwaluw maakt de lente niet hé.

En De Ridder speelde uiteindelijk in de beslissende wedstrijd niet mee trouwens.

25 Dec 2009, 12:20
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
salvador schreef:
Smetje schreef:
Bram schreef:

Wat wil je daar dan eigenlijk mee zeggen?

25 Dec 2009, 12:48

Leeftijd: 11
Stijn schreef:
salvador schreef:
Smetje schreef:

Wat wil je daar dan eigenlijk mee zeggen?

:wadde: Ik denk dat hij gewoon bedoelt dat die een meerwaarde gebracht hebben

25 Dec 2009, 13:55
Ancien

Leeftijd: 65
Kijk, ik wil graag mijn ploeg zien winnen.
Ik ben niet de trainer en niet het bestuur, ik moet niet de ploeg opstellen en niet de spelers kopen...

Ik reageerde alleen op een quote: "Ze kunnen er nochtans serieus voordeel bij hebben. Zie maar naar Mertens en De Ridder." Misschien had de betrokken eerste klasser er voordeel bij (al vraag ik mij af welk, in dit geval?), maar ik zoek naar ons voordeel. Ik ben eventjes gaan opzoeken of ik het nog netjes op een rijtje had. In de laatste zeven competitiewedstrijden (het laatste kwart van de competitie als het "om de knikkers" gaat) speelde het duo Mertens-De Ridder elke keer mee, en we verloren zes van de zeven matchen en wonnen er één. Ik doe geen enkele afbreuk aan de kwaliteiten en de inzet van deze spelers, maar waar zit ons voordeel???

Nu draait de ploeg en haalt 25 op 29. Wat mij betreft wil ik graag mijn vertrouwen geven aan het bestuur, de trainer en de spelers die dit neerzetten. En als bestuur en trainer er niemand zou bij willen (bij voorbeeld om de sfeer in de groep, omwille van de financiën of gewoon omdat er geen meerwaarde kan gerealiseerd worden), dan leg ik mij daar zeer graag bij neer.

25 Dec 2009, 21:41

Leeftijd: 68
salvador schreef:
Kijk, ik wil graag mijn ploeg zien winnen.
Ik ben niet de trainer en niet het bestuur, ik moet niet de ploeg opstellen en niet de spelers kopen...

Ik reageerde alleen op een quote: "Ze kunnen er nochtans serieus voordeel bij hebben. Zie maar naar Mertens en De Ridder." Misschien had de betrokken eerste klasser er voordeel bij (al vraag ik mij af welk, in dit geval?), maar ik zoek naar ons voordeel. Ik ben eventjes gaan opzoeken of ik het nog netjes op een rijtje had. In de laatste zeven competitiewedstrijden (het laatste kwart van de competitie als het "om de knikkers" gaat) speelde het duo Mertens-De Ridder elke keer mee, en we verloren zes van de zeven matchen en wonnen er één. Ik doe geen enkele afbreuk aan de kwaliteiten en de inzet van deze spelers, maar waar zit ons voordeel???

Nu draait de ploeg en haalt 25 op 29. Wat mij betreft wil ik graag mijn vertrouwen geven aan het bestuur, de trainer en de spelers die dit neerzetten. En als bestuur en trainer er niemand zou bij willen (bij voorbeeld om de sfeer in de groep, omwille van de financiën of gewoon omdat er geen meerwaarde kan gerealiseerd worden), dan leg ik mij daar zeer graag bij neer.

Zo zie ik het ook, nochtans zou van die nieuwe spits wel wat fotokes willen genomen hebben :D

25 Dec 2009, 22:19

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
salvador schreef:
maar waar zit ons voordeel???
dat leek mij nu toch logisch ?
Die jongens waren beter dan hetgeen er voordien rond liep, hadden een betere mentaliteit en kostten de club minder.

Maar zoals ik zelf ook al eerder zei: dat waren uitzonderlijke omstandigheden die je nu niet hebt.
Maar om daarvoor nu het voordeel te gaan in twijfel trekken die we behaald hebben door Mertens en De Ridder (en anderen) te lenen ? :?

26 Dec 2009, 0:07
Freak

de ridder en mertens mochten hier gerust nog meedoen.

26 Dec 2009, 10:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Het verlengen van de contracten van de huidige spelerskern zorgt voor stabiliteit en rust. Gezien de positieve resultaten is het dan ook logisch dat men geen domme dingen moet gaan doen om nog iemand op de loonlijst toe te voegen.
En onze extra spits hebben we al een paar maand. Moreels werd aangetrokken als middenvelder.....

26 Dec 2009, 23:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Man toch, als Moreels of Depoitre uitvallen komt ge zowiezo in de problemen. Lord kan ook in de spits spelen maar is toch op zijn best op de flanken. En als je hem naar de spits trekt dan heb je alleen Gallucci en Podevijn meer voor de flanken (en Podevijn kan geen 90 minuten aan vind ik). Coppens die brengt daar niks bij.

Een spits moet er zeker bij, het liefst op uitleenbasis (goedkope oplossing). Ze moeten er natuurlijk hun broek wel niet aan scheuren maar als er budget vrij is moeten ze toch niet twijfelen hoor.

26 Dec 2009, 23:37
Scholier

Leeftijd: 55
Jeroen schreef:
Man toch, als Moreels of Depoitre uitvallen komt ge zowiezo in de problemen. Lord kan ook in de spits spelen maar is toch op zijn best op de flanken. En als je hem naar de spits trekt dan heb je alleen Gallucci en Podevijn meer voor de flanken (en Podevijn kan geen 90 minuten aan vind ik). Coppens die brengt daar niks bij.

Een spits moet er zeker bij, het liefst op uitleenbasis (goedkope oplossing). Ze moeten er natuurlijk hun broek wel niet aan scheuren maar als er budget vrij is moeten ze toch niet twijfelen hoor.

volledig mee eens, het is trouwens heel simpel he jongens, willen we "proberen" om naar 2de te gaan dan moet er een spits bij en dan nog wel een goalgetter he jongens, alle respect voor moreels, maar in een vorig interview zegt die jongen zelf dat hij moeilijk scoort maar dat het geluk nu aan zijn kant is, neem nu ook depoitre, een pracht van een speler onmisbaar maar zal nooit een goalgetter worden, is wel de perfecte targetman, het is niet normaal als uw ploeg 8 keer in een wedstrijd scoort en daar geen enkel doelpunt van uw spits bij is, de laatste 5 wedstrijden 18 doelpunten en geen enkele van onze diepe spits. het is ook door depoitre dat moreels meer ruimte krijgt, en wat als depoitre uitvalt?? daarvoor hebben we geen alternatief en dan zullen we al een pak minder kansen krijgen.

27 Dec 2009, 9:29
forumlegende

Leeftijd: 43
Mja, tis een dubbeltje op zijn kant he.
Als ge ne spits aantrekt en er gebeurt niks met onze huidige spitsen, dan ist weggesmeten geld. Bovendien wete ook nie of de eventuele nieuwe spits gaat meevallen, kan evengoe tegenvallen ook.
Geraken onze spitsen wel geblesseerd en ge hebt niemand gehaald, dan gaat iedereen natuurlijk zeggen "ziede wel da we ne spits moesten gehaald hebben met nieuwjaar".
Het bestuur moet de beslissing nemen en wij moeten die gewoon respecteren, wat ze ook is.

27 Dec 2009, 10:29
Freak

Leeftijd: 45
zwawi schreef:
Mja, tis een dubbeltje op zijn kant he.
Als ge ne spits aantrekt en er gebeurt niks met onze huidige spitsen, dan ist weggesmeten geld. Bovendien wete ook nie of de eventuele nieuwe spits gaat meevallen, kan evengoe tegenvallen ook.
Geraken onze spitsen wel geblesseerd en ge hebt niemand gehaald, dan gaat iedereen natuurlijk zeggen "ziede wel da we ne spits moesten gehaald hebben met nieuwjaar".
Het bestuur moet de beslissing nemen en wij moeten die gewoon respecteren, wat ze ook is.

ge moet in de politiek gaan, niet zwart niet wit... :D

27 Dec 2009, 10:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 203 204 205 206 207 280