|
|
| Pagina 206 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 204 205 206 207 208 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Indien er nog een extra spits bijkomt hoeft die niet persé op de bank te belanden.
Ik bedoel hier om hem naast Laurent uit te spelen en dan zou ik Wouter op middenrechts zetten en Lio op middenlinks. Benieuwd wat dat gaat geven, aanvallender kunt ge niet spelen, denk ik. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Dec 2009, 11:06 |
|
|
Freak
dat vind ik ook.
|
| 27 Dec 2009, 11:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: zwawi schreef: Mja, tis een dubbeltje op zijn kant he. Als ge ne spits aantrekt en er gebeurt niks met onze huidige spitsen, dan ist weggesmeten geld. Bovendien wete ook nie of de eventuele nieuwe spits gaat meevallen, kan evengoe tegenvallen ook. Geraken onze spitsen wel geblesseerd en ge hebt niemand gehaald, dan gaat iedereen natuurlijk zeggen "ziede wel da we ne spits moesten gehaald hebben met nieuwjaar".Het bestuur moet de beslissing nemen en wij moeten die gewoon respecteren, wat ze ook is. ge moet in de politiek gaan, niet zwart niet wit... ![]() Koopt ge niemand dan is het afwachten met blessures en de form. Haalt ge wel iemand dan is het afwachten of hij wel degelijk een meerwaarde is, en of hij in de groep gaat liggen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2009, 12:08 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
jammen schreef: Indien er nog een extra spits bijkomt hoeft die niet persé op de bank te belanden. Ik bedoel hier om hem naast Laurent uit te spelen en dan zou ik Wouter op middenrechts zetten en Lio op middenlinks. Benieuwd wat dat gaat geven, aanvallender kunt ge niet spelen, denk ik. Met dit idee zat ik ook! Depoitre en 'ne nieuwe' Moreels in steun achter die 2 Lord op links,Gallucci op rechts en Van Damme centraal,maar dan is er het probleem met Verheyden en De Schutter op de bank,dat verdient De Schutter niet hé |
| 27 Dec 2009, 12:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wie wat verdient maakt niet uit hé, al zal bij mij De Schutter er altijd instaan, ofwel ten nadele van Ewen ofwel Ken.
En over dat weggesmeten geld: Delie is weggedaan terwijl hij voor het seizoen toch goed presteerde. Dat was dus al een kost minder en Siereveld is het ook al afgebold (dat was nu wel is weggesmeten geld). Ik vraag niet dat ze een Thiebaut of Radzinski aantrekken hé, gewoon iemand met de juiste mentaliteit en iemand die een goal kan meepikken. Zie naar bv. Serge Beerens indertijd, dat was volgens mij helemaal gene dure transfer maar wel één van goudwaarde. En als Moreels en Depoitre fit blijven en hun huidige niveau aanhouden, dan zal die jongen inderdaad alleen maar mogen invallen, hij kost u wel geld maar dan laat je hem op het einde van het seizoen gewoon gaan hé. Gans u ploeg tesamen kost een massa geld en dan is het toch wel onnozel om alles (lees: eindrondeplek) op het spel gaan zetten om op die laatste versterking dan gaan te besparen... |
| 27 Dec 2009, 14:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Jeroen schreef: Wie wat verdient maakt niet uit hé, al zal bij mij De Schutter er altijd instaan, ofwel ten nadele van Ewen ofwel Ken. En over dat weggesmeten geld: Delie is weggedaan terwijl hij voor het seizoen toch goed presteerde. Dat was dus al een kost minder en Siereveld is het ook al afgebold (dat was nu wel is weggesmeten geld). Ik vraag niet dat ze een Thiebaut of Radzinski aantrekken hé, gewoon iemand met de juiste mentaliteit en iemand die een goal kan meepikken. Zie naar bv. Serge Beerens indertijd, dat was volgens mij helemaal gene dure transfer maar wel één van goudwaarde. En als Moreels en Depoitre fit blijven en hun huidige niveau aanhouden, dan zal die jongen inderdaad alleen maar mogen invallen, hij kost u wel geld maar dan laat je hem op het einde van het seizoen gewoon gaan hé. Gans u ploeg tesamen kost een massa geld en dan is het toch wel onnozel om alles (lees: eindrondeplek) op het spel gaan zetten om op die laatste versterking dan gaan te besparen... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 27 Dec 2009, 14:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Wie wat verdient maakt niet uit hé, al zal bij mij De Schutter er altijd instaan, ofwel ten nadele van Ewen ofwel Ken. En over dat weggesmeten geld: Delie is weggedaan terwijl hij voor het seizoen toch goed presteerde. Dat was dus al een kost minder en Siereveld is het ook al afgebold (dat was nu wel is weggesmeten geld). Ik vraag niet dat ze een Thiebaut of Radzinski aantrekken hé, gewoon iemand met de juiste mentaliteit en iemand die een goal kan meepikken. Zie naar bv. Serge Beerens indertijd, dat was volgens mij helemaal gene dure transfer maar wel één van goudwaarde. En als Moreels en Depoitre fit blijven en hun huidige niveau aanhouden, dan zal die jongen inderdaad alleen maar mogen invallen, hij kost u wel geld maar dan laat je hem op het einde van het seizoen gewoon gaan hé. Gans u ploeg tesamen kost een massa geld en dan is het toch wel onnozel om alles (lees: eindrondeplek) op het spel gaan zetten om op die laatste versterking dan gaan te besparen... Maak u vooral geen illusies.Een goede spits kost een bom geld en de vraag blijft of het een goede investering zal zijn.Bovendien moet er nog steeds aan schuldafbouw gedaan worden.Ik vind dat sommigen daar licht over gaan. Depoitre zal al eens een match missen maar het kan toch niet dat we zonder hem geen match kunnen winnen,hoewel ik hem er ook liever bij heb. Misschien wacht men in het bestuur de matchen tegen Boom en Heist af.Als we dan nog op tien punten van de leidersplaats staan mogen we de titel vergeten.En voor de eindronde moeten we ons zonder bijkomende spits kunnen plaatsen.Daarvoor heeft onze kern genoeg kwaliteit. |
| 27 Dec 2009, 15:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
plaatsen voor de eindronde...
daarmee promoveer je nog niet hé.Dat is enkel de kas eens spijzen... voor de rest is dat maar een troostprijs. We hebben een goeie ploeg, dan moet ge gaan voor te promoveren. We hebben als eens die kans (2 jaar geleden) de nek omgewrongen, laat ons hopen dat ons dat geen 2de keer overkomt. Een jaar later kunnen de kaarten helemaal anders geschud zijn. Als we die eindronde trouwens spelen en je overleeft 1 ronde, dan denk ik dat ge budgettair al een serieus gat kunt dicht rijden. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2009, 15:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: plaatsen voor de eindronde... daarmee promoveer je nog niet hé.Dat is enkel de kas eens spijzen... voor de rest is dat maar een troostprijs. We hebben een goeie ploeg, dan moet ge gaan voor te promoveren. We hebben als eens die kans (2 jaar geleden) de nek omgewrongen, laat ons hopen dat ons dat geen 2de keer overkomt. Een jaar later kunnen de kaarten helemaal anders geschud zijn. Als we die eindronde trouwens spelen en je overleeft 1 ronde, dan denk ik dat ge budgettair al een serieus gat kunt dicht rijden. Het is dan natuurlijk wel de bedoeling de eindronde voor winst te gaan.Maar het blijft inderdaad afwachten. Ook met een bijkomende spits ben je daar niet zeker van.En als er dan toch enen komt zou hij beter moeten zijn dan Lord als spits.En dat gaat geld kosten. Als er natuurlijk iemand geld teveel heeft,mogen ze voor mijn part ook Thiebaut halen. |
| 27 Dec 2009, 15:46 |
|
|
Freak
Bram schreef: plaatsen voor de eindronde... daarmee promoveer je nog niet hé.Dat is enkel de kas eens spijzen... voor de rest is dat maar een troostprijs. We hebben een goeie ploeg, dan moet ge gaan voor te promoveren. We hebben als eens die kans (2 jaar geleden) de nek omgewrongen, laat ons hopen dat ons dat geen 2de keer overkomt. Een jaar later kunnen de kaarten helemaal anders geschud zijn. Als we die eindronde trouwens spelen en je overleeft 1 ronde, dan denk ik dat ge budgettair al een serieus gat kunt dicht rijden. 2 jaar geleden stonden we op een keerpunt!! Toen hadden we alles in huis om naar tweede te gaan. We speelden goed voetbal, enkel nog een bijkomende spits ontbrak. Toenmalig sterke man GDR zocht hem toen te pletter, maar vond helaas geen spits. In de heenronde ging het van kwaad naar erger door tal van blessures en....... het ontbreken van ne goeie spits! Dus ne bijkomende spits graag. Ik vind het trouwens zever dat ge met Wouter Moreels ne spits hebt gevonden. Je zet Moreels nu vooraan, maar als er iets met Galucci, Podevijn is, zit je direct op het middenveld met een probleem en pas je je systeem (4-4-2) meteen aan. |
| 27 Dec 2009, 17:15 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
El Corredor schreef: Bram schreef: plaatsen voor de eindronde... daarmee promoveer je nog niet hé.Dat is enkel de kas eens spijzen... voor de rest is dat maar een troostprijs. We hebben een goeie ploeg, dan moet ge gaan voor te promoveren. We hebben als eens die kans (2 jaar geleden) de nek omgewrongen, laat ons hopen dat ons dat geen 2de keer overkomt. Een jaar later kunnen de kaarten helemaal anders geschud zijn. Als we die eindronde trouwens spelen en je overleeft 1 ronde, dan denk ik dat ge budgettair al een serieus gat kunt dicht rijden. 2 jaar geleden stonden we op een keerpunt!! Toen hadden we alles in huis om naar tweede te gaan. We speelden goed voetbal, enkel nog een bijkomende spits ontbrak. Toenmalig sterke man GDR zocht hem toen te pletter, maar vond helaas geen spits. In de heenronde ging het van kwaad naar erger door tal van blessures en....... het ontbreken van ne goeie spits! Dus ne bijkomende spits graag. Ik vind het trouwens zever dat ge met Wouter Moreels ne spits hebt gevonden. Je zet Moreels nu vooraan, maar als er iets met Galucci, Podevijn is, zit je direct op het middenveld met een probleem en pas je je systeem (4-4-2) meteen aan. azo kunde blijven klappen hé, als van den noortgaete en kempeneer uitvallen, hebben we gene keeper meer, dus nog ne keeper ook gaan halen misschien me de winterstop? versta mij ni verkeerd, er mag van mij nen spits bijkomen, ma de enige die hierover kunnen beslissen ist bestuur aangezien zij de financiële situatie kennen. |
| 27 Dec 2009, 17:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Bram schreef: plaatsen voor de eindronde... daarmee promoveer je nog niet hé.Dat is enkel de kas eens spijzen... voor de rest is dat maar een troostprijs. We hebben een goeie ploeg, dan moet ge gaan voor te promoveren. We hebben als eens die kans (2 jaar geleden) de nek omgewrongen, laat ons hopen dat ons dat geen 2de keer overkomt. Een jaar later kunnen de kaarten helemaal anders geschud zijn. Als we die eindronde trouwens spelen en je overleeft 1 ronde, dan denk ik dat ge budgettair al een serieus gat kunt dicht rijden. 2 jaar geleden stonden we op een keerpunt!! Toen hadden we alles in huis om naar tweede te gaan. We speelden goed voetbal, enkel nog een bijkomende spits ontbrak. Toenmalig sterke man GDR zocht hem toen te pletter, maar vond helaas geen spits. In de heenronde ging het van kwaad naar erger door tal van blessures en....... het ontbreken van ne goeie spits! Dus ne bijkomende spits graag. Ik vind het trouwens zever dat ge met Wouter Moreels ne spits hebt gevonden. Je zet Moreels nu vooraan, maar als er iets met Galucci, Podevijn is, zit je direct op het middenveld met een probleem en pas je je systeem (4-4-2) meteen aan. Er is natuurlijk ook nog Lord voor op de flank.Maar je weet ook dat BVR niet altijd voor 4-4-2 zal kiezen(wat ik jammer vind) en bovendien ook Troch zal proberen in te passen als het door omstandigheden enigszins mogelijk is.Met een bijkomende spits verkleinen de speelkansen van TT.Ik vermoed dat de sportieve cel en zeker de sponsors die hem royaal betalen dat niet gaan apprecieren. |
| 27 Dec 2009, 18:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Je moet de sportieve doelstelling aan het financieel haalbare aanpassen, en hierover kan inderdaad enkel het bestuur beslissen.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Dec 2009, 18:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
dwarskijker schreef: Jeroen schreef: Wie wat verdient maakt niet uit hé, al zal bij mij De Schutter er altijd instaan, ofwel ten nadele van Ewen ofwel Ken. En over dat weggesmeten geld: Delie is weggedaan terwijl hij voor het seizoen toch goed presteerde. Dat was dus al een kost minder en Siereveld is het ook al afgebold (dat was nu wel is weggesmeten geld). Ik vraag niet dat ze een Thiebaut of Radzinski aantrekken hé, gewoon iemand met de juiste mentaliteit en iemand die een goal kan meepikken. Zie naar bv. Serge Beerens indertijd, dat was volgens mij helemaal gene dure transfer maar wel één van goudwaarde. En als Moreels en Depoitre fit blijven en hun huidige niveau aanhouden, dan zal die jongen inderdaad alleen maar mogen invallen, hij kost u wel geld maar dan laat je hem op het einde van het seizoen gewoon gaan hé. Gans u ploeg tesamen kost een massa geld en dan is het toch wel onnozel om alles (lees: eindrondeplek) op het spel gaan zetten om op die laatste versterking dan gaan te besparen... Maak u vooral geen illusies.Een goede spits kost een bom geld en de vraag blijft of het een goede investering zal zijn.Bovendien moet er nog steeds aan schuldafbouw gedaan worden.Ik vind dat sommigen daar licht over gaan. Ik geef Jeroen helemaal gelijk. Bovendien heeft het bestuur dik 2 maand geleden beloofd dat er nog een spits zou bijkomen. Die belofte moeten ze nu maar houden. Als het goed blijft draaien en niemand raakt gekwetst kan je hem nog altijd gebruiken als invaller en bv. Depoitre af een toe eens een half uur voor tijd vervangen (zijn manier van spelen vraagt veel van het lichaam). |
| 27 Dec 2009, 18:19 |
|
|
Freak
dwarskijker schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: plaatsen voor de eindronde... daarmee promoveer je nog niet hé.Dat is enkel de kas eens spijzen... voor de rest is dat maar een troostprijs. We hebben een goeie ploeg, dan moet ge gaan voor te promoveren. We hebben als eens die kans (2 jaar geleden) de nek omgewrongen, laat ons hopen dat ons dat geen 2de keer overkomt. Een jaar later kunnen de kaarten helemaal anders geschud zijn. Als we die eindronde trouwens spelen en je overleeft 1 ronde, dan denk ik dat ge budgettair al een serieus gat kunt dicht rijden. 2 jaar geleden stonden we op een keerpunt!! Toen hadden we alles in huis om naar tweede te gaan. We speelden goed voetbal, enkel nog een bijkomende spits ontbrak. Toenmalig sterke man GDR zocht hem toen te pletter, maar vond helaas geen spits. In de heenronde ging het van kwaad naar erger door tal van blessures en....... het ontbreken van ne goeie spits! Dus ne bijkomende spits graag. Ik vind het trouwens zever dat ge met Wouter Moreels ne spits hebt gevonden. Je zet Moreels nu vooraan, maar als er iets met Galucci, Podevijn is, zit je direct op het middenveld met een probleem en pas je je systeem (4-4-2) meteen aan. Er is natuurlijk ook nog Lord voor op de flank.Maar je weet ook dat BVR niet altijd voor 4-4-2 zal kiezen(wat ik jammer vind) en bovendien ook Troch zal proberen in te passen als het door omstandigheden enigszins mogelijk is.Met een bijkomende spits verkleinen de speelkansen van TT.Ik vermoed dat de sportieve cel en zeker de sponsors die hem royaal betalen dat niet gaan apprecieren. ik vrees dat dat ons de eindronde gaat kosten, dat TT persé gaat moeten spelen! |
| 27 Dec 2009, 18:56 |
|
| Pagina 206 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 204 205 206 207 208 … 280 Volgende |