Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 207 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 205 206 207 208 209 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik geef David Seal groot gelijk, er moet iets veranderen maar wacht toch nog eens even af...
Moest Parol nieuws hebben, we wisten het wel al en er zal wel een supportersvergadering volgen maar dan moeten ze wel iets kunnen vertellen hé.
Wat betreft mogelijke acties daar doe ik nog niet aan mee !!!
Zou dat tof voor de spelers zijn denken jullie ?

12 Okt 2011, 16:58
Freak

Leeftijd: 45
Vreemd dat ze eerst iemand (Gilbert Hutsebaut) aanzoeken om de beerput eens uit te mesten, en ze hem vervolgens buitenkuisen. Dat wil zeggen dat er in ons kleine bestuur ook al onenigheid is, en er een paar zijn met een dubbele agenda. Ik gok erop dat Markey de volgende is die ze buitenkuisen...

Een vriend van mij die delegué is bij de jeugd, wist mij te vertellen dat er zaterdag op zandberg een vergadering was voor de ouders, om in te lichten hoe de club ervoor staat, en dat er dringend zaken moeten veranderen of een scenario Olympic Charleroi dreigt. Er was vanuit het jeugdbestuur een 6 pagina tellende brief opgesteld richting ouders, met weinig fraais in. Deze werd helaas niet afgegeven onder druk van het hoofdbestuur of manager. De jeugd is vragende partij voor een aparte vzw en/of rekening. Eerst lachte het bestuur dat weg, maar na de briefdreiging waren ze blijkbaar snel overtuigd.

Men kan blijkbaar ook al geen facturen van een paar duizend euro betalen om de jeugd indoor te laten trainen....Dienen maat van mij wist ook te vertellen dat het geen strenge winter mag worden want in het kledingpakket was er niets voorzien, daarvoor betaal je dan als ouder 475 euro. Benieuwd of van die lidgelden nog één euro over is!?

Ons huidige bestuur is aan het stad Aalst al eens gaan smeken om financiële steun, maar bij gebrek aan visie, beleid, duidelijk plan werden ze wandelen gestuurd. Vandaar dat er nu in de krant staat dat er een financieel plan is goedgekeurd. Benieuwd welke gozer dit heeft opgesteld?

Met wat in de voorbije drie weken allemaal in mijn mailbox heb gevonden en gehoord van allerlei kanten is dat onze club niet meer of minder is dan een ware maffiaclub waar intriges, vriendjespolitiek en postjespakkers hoogtij vieren...Iedereen moddert maar wat aan, zolang hun eigen postje veilig is.

Indien er voor de match van zondag tegen Boussu Dour geen melding is geweest van een datum voor een supportersvergadering (waar ze ons inlichten over de ECHTE gang van zaken op basis van de EERLIJKE cijfers uit het verleden en wie zijn zogezegde schuld dit is), gaan er een aantal zaken online gezet worden!

12 Okt 2011, 16:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
AN schreef:
Wat bedoel je ?Kijk, ik wil gerust meewerken aan een protestactie als het zover komt, maar als het de bedoeling is om mensen van opc en andere supporters in een val te lokken om dan de handen in onschuld te wassen, daar doe ik ni aan mee, ik heb van zwawi vernomen dat hij een actie wil opstarten maar dan moet het eerlijk verlopen zonder aanstokerij of uitlokking van geweld want dan kennen ze mij nog ni goed :nieje:

Zwawi heeft bkijbaar niet alleen naar jou gebeld,heeft ook naar andere mensen gebeld,maar het eerste wa hij zei was dat ze hem niet mochten vernoemen,dus dat is volgens mij den boel opstoken en dan zijne staart intrekken. :nieje:

12 Okt 2011, 17:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Maar wat is er allemaal nog van waar? Zelfs als er een supportersvergadering komt, wat gaan ze daar dan vertellen? Zal het de waarheid zijn? Ik kan u goed volgen El Corredor en ik weet daje goed op de hoogte zijt, maar door zoiets op het forum te zetten gaat er niets veranderen. Zelfs Parol post hier al niks meer. Afwachten tot als er eens nieuws komt, en laat het dan hopelijk goed zijn zeker? :wadde:

12 Okt 2011, 17:38
forumlegende

Leeftijd: 69
@PAROL

Geachte waarnemend voorzitter,

Ikzelf blijf geloven in een goede afloop maar stilaan is er wat aan het broeden onder de supporters en zowel oud als jong wordt deze situatie méér dan serieus beu.
Wij leven in een wereld waar communicatie één van de belangrijkste zaken zijn en juist op dit punt faalt ook het nieuwe bestuur en gaan jullie door op het elan van het oude bestuur.
Daar wij als supporter misschien niet de belangrijkste bron van inkomsten zijn kan ik goed geloven maar reken mij alvast als een vette sponsor met 36 jaar inkom-betalende dienstjaren op de teller.
Graag zou ik toch een reactie ontvangen hoe het nu verder moet in deze chaos of gaan jullie tewerk zoals onze regering om dan uiteindelijk alles door te schuiven op de gewone burger.

Véél succes met de reddingsoperatie en graag een reactie aub? :EA:

12 Okt 2011, 17:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bakkie schreef:
AN schreef:
Wat bedoel je ?Kijk, ik wil gerust meewerken aan een protestactie als het zover komt, maar als het de bedoeling is om mensen van opc en andere supporters in een val te lokken om dan de handen in onschuld te wassen, daar doe ik ni aan mee, ik heb van zwawi vernomen dat hij een actie wil opstarten maar dan moet het eerlijk verlopen zonder aanstokerij of uitlokking van geweld want dan kennen ze mij nog ni goed :nieje:

Zwawi heeft bkijbaar niet alleen naar jou gebeld,heeft ook naar andere mensen gebeld,maar het eerste wa hij zei was dat ze hem niet mochten vernoemen,dus dat is volgens mij den boel opstoken en dan zijne staart intrekken. :nieje:

Zwawi zijn Gsm staat waarschijnlijk roodgloeiend, zopas gebeld en .... in gespek :)

12 Okt 2011, 17:49
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Citeer:
Zelfs Parol post hier al niks meer. Afwachten tot als er eens nieuws komt, en laat het dan hopelijk goed zijn zeker?

t is ook niet te verwonderen dat parol hier niks meer komt posten zeker....wat hij ook te vertellen heeft , steeds wel een paar pagina's extra paniek en/of gekreft ( al dan niet terecht maar soms er wat over).....ik kan hem bijgevolg goed verstaan als hij op dit forum geen woord uitleg (meer) wenst te geven....als hij wil en kan zal hij da wel doen , maar ik denk dat dit echt geen zaken zijn waarop ge op 1,2,3 een duidelijk antwoord klaar hebt...daarvoor is den boel op ea misschien iets te ingewikkeld....geduld is een schone zaak..t moet den dag van vandaag nog liever gisteren dan morgen opgelost geraken he voor sommigen

steek mij nu niet in een of ander vak of kamp want ik heb met interne keuken niks te maken , k ben ook maar ne simpele supporter zoals de meesten hier, vind de problemen even erg als al de rest , t is gewoon een mening he....

12 Okt 2011, 17:53
Ancien

dalton schreef:
ik denk dat iedereen die al opgestapt is van het nieuwe bestuur gewoon geen uitweg ziet in wat er achter gebleven is
als MVDS EN DIE VRAA die de geldzaken deed schoitek de zondag uit ver rotte vis want die zijn medeverantwoordelijk voor de financiele zaken en ten nog lopen ze de twee laatste thuismatchen met de smile tot achter hun oren rond op den iendracht gewoon leedvermaak hebben ze
-normaal was toch vorig weekend supporters vergadering

Die kunnen daar ook met een smile rondlopen omdat de nieuwen het eens gingen doen (die hun hebben buitengekuist) en die nieuwe ondertussen al meer van samenstelling zijn veranderd dan enen met het vliegend tuuut van onderbroek...

En er zijn maar twee situaties:

1. Als ze schrikken van wat er is achtergebleven, dan zijn ze veel te overhaast te werk gegaan, wat nogmaals aantoont dat het een niet weldoordachte putsh was... En dat ze het zeker en vast niet de baas kunnen... dus incompetent

2. Als ze het wel overwogen hebben gedaan, wisten ze wat er aan de hand was, anders begin je er niet aan.

Dus stop aub met die belachelijke excuses aan te halen om hun falen goed te praten. Als ge 28 man inschakelt het ene moment en drie dagen later den helft weeral vervangt, dan zie je door de bomen het bos niet meer... En wat er dan ook overblijft uit het verleden, dan moeten ze toegeven dat ze het niet (de baas) kunnen en het afbollen voor mensen die wel van aanpakken weten... Punt uit...

12 Okt 2011, 17:58
Ancien

iendrachtlovers schreef:
Ik geef David Seal groot gelijk, er moet iets veranderen maar wacht toch nog eens even af...
Moest Parol nieuws hebben, we wisten het wel al en er zal wel een supportersvergadering volgen maar dan moeten ze wel iets kunnen vertellen hé.
Wat betreft mogelijke acties daar doe ik nog niet aan mee !!!
Zou dat tof voor de spelers zijn denken jullie ?

Binnenkort geen werkgever meer en niet betaald worden, is dat tof voor de spelers denk je?

12 Okt 2011, 18:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
supersossis schreef:
Citeer:
Zelfs Parol post hier al niks meer. Afwachten tot als er eens nieuws komt, en laat het dan hopelijk goed zijn zeker?

t is ook niet te verwonderen dat parol hier niks meer komt posten zeker....wat hij ook te vertellen heeft , steeds wel een paar pagina's extra paniek en/of gekreft ( al dan niet terecht maar soms er wat over).....ik kan hem bijgevolg goed verstaan als hij op dit forum geen woord uitleg (meer) wenst te geven....als hij wil en kan zal hij da wel doen , maar ik denk dat dit echt geen zaken zijn waarop ge op 1,2,3 een duidelijk antwoord klaar hebt...daarvoor is den boel op ea misschien iets te ingewikkeld....geduld is een schone zaak..t moet den dag van vandaag nog liever gisteren dan morgen opgelost geraken he voor sommigen

steek mij nu niet in een of ander vak of kamp want ik heb met interne keuken niks te maken , k ben ook maar ne simpele supporter zoals de meesten hier, vind de problemen even erg als al de rest , t is gewoon een mening he....

Parol hoeft hier niks te posten. De communicatieverantwoordelijke MOET op de officiele site doen wat ze in andere clubs ook doen: COMMUNICEREN ! da es al wat de sups van Aalst willen. Als ze blijven voortdoen wat ze al enige tijd doen, ttz niets of nauwelijks naar buiten communiceren , komt er zeker ambras met de sups van.

12 Okt 2011, 18:21
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:
Vreemd dat ze eerst iemand (Gilbert Hutsebaut) aanzoeken om de beerput eens uit te mesten, en ze hem vervolgens buitenkuisen. Dat wil zeggen dat er in ons kleine bestuur ook al onenigheid is, en er een paar zijn met een dubbele agenda. Ik gok erop dat Markey de volgende is die ze buitenkuisen...

Een vriend van mij die delegué is bij de jeugd, wist mij te vertellen dat er zaterdag op zandberg een vergadering was voor de ouders, om in te lichten hoe de club ervoor staat, en dat er dringend zaken moeten veranderen of een scenario Olympic Charleroi dreigt. Er was vanuit het jeugdbestuur een 6 pagina tellende brief opgesteld richting ouders, met weinig fraais in. Deze werd helaas niet afgegeven onder druk van het hoofdbestuur of manager. De jeugd is vragende partij voor een aparte vzw en/of rekening. Eerst lachte het bestuur dat weg, maar na de briefdreiging waren ze blijkbaar snel overtuigd.

Men kan blijkbaar ook al geen facturen van een paar duizend euro betalen om de jeugd indoor te laten trainen....Dienen maat van mij wist ook te vertellen dat het geen strenge winter mag worden want in het kledingpakket was er niets voorzien, daarvoor betaal je dan als ouder 475 euro. Benieuwd of van die lidgelden nog één euro over is!?

Ons huidige bestuur is aan het stad Aalst al eens gaan smeken om financiële steun, maar bij gebrek aan visie, beleid, duidelijk plan werden ze wandelen gestuurd. Vandaar dat er nu in de krant staat dat er een financieel plan is goedgekeurd. Benieuwd welke gozer dit heeft opgesteld?

Met wat in de voorbije drie weken allemaal in mijn mailbox heb gevonden en gehoord van allerlei kanten is dat onze club niet meer of minder is dan een ware maffiaclub waar intriges, vriendjespolitiek en postjespakkers hoogtij vieren...Iedereen moddert maar wat aan, zolang hun eigen postje veilig is.

Indien er voor de match van zondag tegen Boussu Dour geen melding is geweest van een datum voor een supportersvergadering (waar ze ons inlichten over de ECHTE gang van zaken op basis van de EERLIJKE cijfers uit het verleden en wie zijn zogezegde schuld dit is), gaan er een aantal zaken online gezet worden!

OEI na krijggek schrik.

12 Okt 2011, 18:27
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
champagne schreef:
El Corredor schreef:

OEI na krijggek schrik.

als dat de enige stomme reaktie is die je hierop kunt posten, hou je dan met iets anders bezig dan met dit forum aub.

12 Okt 2011, 18:38
Nationale Ploeg

Romario schreef:
chunga schreef:
@ panoleon, Hoe zit de situatie op de zandberg momenteel, daar stond toch ook het een en ander te gebeuren.

Is het waar dat er vorige week geen trainingen waren voor de jeugd wegens staking van de trainers? Die zouden ook al een tijdje niet betaald worden.
De mevrouw die de kantine daar openhoudt zou ook al een tijdje geen geld meer gezien hebben.

De trainingen zijn vorige week gewoon doorgegaan. Het is evenwel een feit dat er nog niemand van de jeugd betaald is. Dit ging deze week gebeuren (cfr de manager) Er is idd ook een vergadering met de ouders geweest waarop de huidige situatie door de sportief-verantwoordelijken van de jeugd werd toegelicht en dit na onderling overleg met de manager.

12 Okt 2011, 18:53
nieuw in de eerste ploeg

De sponsors Federale verzekering ,Windsor en Woonbemiddeling hebben hun vertrouwen in EA herbevestigd. We verwelkomen “Visbedrijf De Troyer” uit Oordegem als een nieuwe sponsorpartner.”

12 Okt 2011, 19:08
Ancien

iendrachtlovers schreef:
De sponsors Federale verzekering ,Windsor en Woonbemiddeling hebben hun vertrouwen in EA herbevestigd. We verwelkomen “Visbedrijf De Troyer” uit Oordegem als een nieuwe sponsorpartner.”

Ik vind de link op de officiële site naar het mosselfestijn binnen dezelfde paragraaf dan ook de quote van de dag :lol:

12 Okt 2011, 19:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 205 206 207 208 209 289