|
|
| Pagina 207 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 205 206 207 208 209 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
dwarskijker schreef: TT.Ik vermoed dat de sportieve cel en zeker de sponsors die hem royaal betalen dat niet gaan apprecieren. Het kantelmoment nu was juist het aanstellen van een trainer die boven al dat gebeuren staat. _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Dec 2009, 20:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De sponsors die TT royaal betalen;zullen misschien content zijn,als hij nu zou willen vertrekken.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Dec 2009, 21:02 |
|
|
Miniem
Verdient TT dan zoveel?
Een bijkomende spits kan een troef zijn in de strijd om de eindronde en/of kampioenschap. We moeten wel opletten dat dit geen negatief effect teweeg brengt na onze prachtige reeks,vermoed dat bepaalde spelers wel willen roteren maar liever niet te vaak op de bank zitten. |
| 27 Dec 2009, 23:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Brandt Wim schreef: Verdient TT dan zoveel? Een bijkomende spits kan een troef zijn in de strijd om de eindronde en/of kampioenschap. We moeten wel opletten dat dit geen negatief effect teweeg brengt na onze prachtige reeks,vermoed dat bepaalde spelers wel willen roteren maar liever niet te vaak op de bank zitten. Aangezien rotatie zich altijd beperkt tot twee of drie spelers gaan die natuurlijk wel veel op de bank zitten.Zo lang je blijft winnen is dat geen probleem.Maar een paar keer verliezen en de boel ontploft. |
| 28 Dec 2009, 9:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Dat er hier over TT nog niet meer gesproken is. De laatste matchen zijn toch ook altijd goed gespeeld zonder TT...
|
| 28 Dec 2009, 11:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
salvador schreef: Ik reageerde alleen op een quote: "Ze kunnen er nochtans serieus voordeel bij hebben. Zie maar naar Mertens en De Ridder." Misschien had de betrokken eerste klasser er voordeel bij (al vraag ik mij af welk, in dit geval?), maar ik zoek naar ons voordeel. Ik ben eventjes gaan opzoeken of ik het nog netjes op een rijtje had. In de laatste zeven competitiewedstrijden (het laatste kwart van de competitie als het "om de knikkers" gaat) speelde het duo Mertens-De Ridder elke keer mee, en we verloren zes van de zeven matchen en wonnen er één. Ik doe geen enkele afbreuk aan de kwaliteiten en de inzet van deze spelers, maar waar zit ons voordeel??? Nu draait de ploeg en haalt 25 op 29. Wat mij betreft wil ik graag mijn vertrouwen geven aan het bestuur, de trainer en de spelers die dit neerzetten. En als bestuur en trainer er niemand zou bij willen (bij voorbeeld om de sfeer in de groep, omwille van de financiën of gewoon omdat er geen meerwaarde kan gerealiseerd worden), dan leg ik mij daar zeer graag bij neer. Enkele puntjes: 1) Het voordeel bij het lenen van Mertens en De Ridder was nogal redelijk instant. Zij zorgden er immers voor, samen met een goede Glorieux en de andere Gent-huurling Buyssens, dat we directe degradatie naar vierde nog konden omzeilen. Zonder de blunder van Sulmon in de laatste minuut tegen Capellen dat seizoen waren we zelfs rechtstreeks gered en dat met een ploeg van nagenoeg allemaal gasten van twintig jaar en jonger die op 15 matchen een compleet uitzichtloze situatie (niet in het minst op bestuursvlak) toch nog enigzins konden rechtzetten (we stonden na de heenronde van dat seizoen met "namen" in onze kern onder leiding (zeg maar "lijding") van De Schrijver immers troosteloos laatste met acht punten of zo). 2) Je kan kijken naar een deel van de competitiematchen zoveel je wil, maar dan dien je dat wel consequent te doen. Nu haal je de 25 op 29 aan, maar jammer genoeg ging er met dezelfde spelers ook wel een 7 op 21 aan vooraf. Wie zegt ons dat we, door een mindere vorm, blessures of schorsingen, niet weer zo een negatieve reeks neerzetten??? 3) Ons eerste jaar terug in derde na ons kampioenenjaar zaten we op papier gezien nog in een veel betere positie, eigenlijk zoals Rupel-Boom nu. 1 ploeg min of meer in de buurt (toen was dat Willebroek bij ons) en de rest op een straat of meer, waaronder Ronse. Niets wees er met Nieuwjaar op dat we op het einde van het seizoen nog dolblij mochten zijn met ons einderondeticket dat we thuis tegen Willebroek rond Kerst hadden verdiend, want we sprokkelden een schaamtelijke 9 op 30 bij elkaar in de derde periode van dat jaar, in matchen tegen nagenoeg enkel degradatiekandidaten dan nog. Toen gokten we voor de terugronde enerzijds op de goede vorm/vertrouwen die we na de stunt op Sint-Truiden hadden te pakken en anderzijds op de terugkeer uit blessure van Aelbrecht, Troch en Nguekam. Arnold speelde enkel nog de laatste twee competitiewedstrijden en de eindronde, Tim en Thomas haalden - mede door te snel te moeten herbeginnen - nooit meer het niveau van voorheen, wat Thomas zeker niet heeft geholpen in het verdere verloop van zijn carrière. Het is dus nu zaak alles goed te overwegen, maar niet zomaar even te zeggen - het draait goed nu, dus zal het ook wel zo blijven bollen na de winterstop. Ik ben onze seizoensstart nog niet vergeten en de voorgaande jaren geven aan dat we zeker en vast op onze hoede moeten zijn, zeker als je weet dat we er in het verleden al veel beter voor gestaan hebben. Ook niet vergeten dat onze winteraankopen nooit echt voltreffers zijn geweest: onder Bodart hebben we het grootste krabbersduo aan spitsen eens binnengehaald tijdens de winter, dan een lading Brazilianen waarvan we het merendeel al na een maand konden terugsturen, in ons kampioenenjaar in vierde (Massart en dienen verdediger van Racing Mechelen die na carnaval Aalst spoorloos verdween) was het ook lachen en van vorige winter zullen we maar niet spreken. Wat mij betreft - laat BVR eens praten met Lord en het bestuur, kom tot een vergelijk en verleng zijn contract ook met twee jaar. Zal meer nog dan in derde, zijn waarde bewijzen eventueel in tweede waar er toch al iets meer ruimte ligt. Dat zou wat mij betreft de beste wintertransfer zijn. Dat het geen werker is, dat is een feit maar als ik de oudere garde hier hoor spreken over vroeger en de sterren van toen, dat leken me ook allesbehalve de trainingsbeesten maar eerder de flitsenvoetballers te zijn. Dan hoop ik dat die mensen het krediet dat ze toen voor hun helden konden opbrengen, dat ook nu even van onder het stof kunnen halen. Lord staat trouwens, ondanks een pak minder speelminuten dit jaar, weer maar mooi bovenaan onze topschutterstand en is per seizoen toch goed voor een tiental goals en door zijn acties ook voor minstens evenveel assists. Een extra spits zou mooi meegenomen zijn, maar dan wel weloverwogen. Ik zie er het nut niet van in een dure speler zoals Thiebaut naar Aalst te halen, tenzij je tot een huurovereenkomst tot einde seizoen kan komen aan een aanvaardbare prijs. Mijn voorkeur zou zijn om talenten uit tweede, zelfs nog eerder dan uit eerste (die vinden de stap van eerste reserven naar derde te groot) te zoeken die specifieke kwaliteiten hebben. En die kwaliteit zou enkel maar doelgerichtheid mogen zijn eigenlijk - je hebt passers genoeg: W. Moreels en Troch, zelfs Galucci - flankaanvallers ook met Lord, Galucci, Podevijn en Niels Spotbeen en uw targetman heb je ook al met Laurent. Zou Devoeght geen zin hebben in een zesmaandencontractje bij ons? Heeft body en weet nog steeds de goal staan... Of een Etumba? |
| 28 Dec 2009, 11:55 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
DT schreef: salvador schreef: Ik reageerde alleen op een quote: "Ze kunnen er nochtans serieus voordeel bij hebben. Zie maar naar Mertens en De Ridder." Misschien had de betrokken eerste klasser er voordeel bij (al vraag ik mij af welk, in dit geval?), maar ik zoek naar ons voordeel. Ik ben eventjes gaan opzoeken of ik het nog netjes op een rijtje had. In de laatste zeven competitiewedstrijden (het laatste kwart van de competitie als het "om de knikkers" gaat) speelde het duo Mertens-De Ridder elke keer mee, en we verloren zes van de zeven matchen en wonnen er één. Ik doe geen enkele afbreuk aan de kwaliteiten en de inzet van deze spelers, maar waar zit ons voordeel??? Nu draait de ploeg en haalt 25 op 29. Wat mij betreft wil ik graag mijn vertrouwen geven aan het bestuur, de trainer en de spelers die dit neerzetten. En als bestuur en trainer er niemand zou bij willen (bij voorbeeld om de sfeer in de groep, omwille van de financiën of gewoon omdat er geen meerwaarde kan gerealiseerd worden), dan leg ik mij daar zeer graag bij neer. Enkele puntjes: 1) Het voordeel bij het lenen van Mertens en De Ridder was nogal redelijk instant. Zij zorgden er immers voor, samen met een goede Glorieux en de andere Gent-huurling Buyssens, dat we directe degradatie naar vierde nog konden omzeilen. Zonder de blunder van Sulmon in de laatste minuut tegen Capellen dat seizoen waren we zelfs rechtstreeks gered en dat met een ploeg van nagenoeg allemaal gasten van twintig jaar en jonger die op 15 matchen een compleet uitzichtloze situatie (niet in het minst op bestuursvlak) toch nog enigzins konden rechtzetten (we stonden na de heenronde van dat seizoen met "namen" in onze kern onder leiding (zeg maar "lijding") van De Schrijver immers troosteloos laatste met acht punten of zo). 2) Je kan kijken naar een deel van de competitiematchen zoveel je wil, maar dan dien je dat wel consequent te doen. Nu haal je de 25 op 29 aan, maar jammer genoeg ging er met dezelfde spelers ook wel een 7 op 21 aan vooraf. Wie zegt ons dat we, door een mindere vorm, blessures of schorsingen, niet weer zo een negatieve reeks neerzetten??? 3) Ons eerste jaar terug in derde na ons kampioenenjaar zaten we op papier gezien nog in een veel betere positie, eigenlijk zoals Rupel-Boom nu. 1 ploeg min of meer in de buurt (toen was dat Willebroek bij ons) en de rest op een straat of meer, waaronder Ronse. Niets wees er met Nieuwjaar op dat we op het einde van het seizoen nog dolblij mochten zijn met ons einderondeticket dat we thuis tegen Willebroek rond Kerst hadden verdiend, want we sprokkelden een schaamtelijke 9 op 30 bij elkaar in de derde periode van dat jaar, in matchen tegen nagenoeg enkel degradatiekandidaten dan nog. Toen gokten we voor de terugronde enerzijds op de goede vorm/vertrouwen die we na de stunt op Sint-Truiden hadden te pakken en anderzijds op de terugkeer uit blessure van Aelbrecht, Troch en Nguekam. Arnold speelde enkel nog de laatste twee competitiewedstrijden en de eindronde, Tim en Thomas haalden - mede door te snel te moeten herbeginnen - nooit meer het niveau van voorheen, wat Thomas zeker niet heeft geholpen in het verdere verloop van zijn carrière. Het is dus nu zaak alles goed te overwegen, maar niet zomaar even te zeggen - het draait goed nu, dus zal het ook wel zo blijven bollen na de winterstop. Ik ben onze seizoensstart nog niet vergeten en de voorgaande jaren geven aan dat we zeker en vast op onze hoede moeten zijn, zeker als je weet dat we er in het verleden al veel beter voor gestaan hebben. Ook niet vergeten dat onze winteraankopen nooit echt voltreffers zijn geweest: onder Bodart hebben we het grootste krabbersduo aan spitsen eens binnengehaald tijdens de winter, dan een lading Brazilianen waarvan we het merendeel al na een maand konden terugsturen, in ons kampioenenjaar in vierde (Massart en dienen verdediger van Racing Mechelen die na carnaval Aalst spoorloos verdween) was het ook lachen en van vorige winter zullen we maar niet spreken. Wat mij betreft - laat BVR eens praten met Lord en het bestuur, kom tot een vergelijk en verleng zijn contract ook met twee jaar. Zal meer nog dan in derde, zijn waarde bewijzen eventueel in tweede waar er toch al iets meer ruimte ligt. Dat zou wat mij betreft de beste wintertransfer zijn. Dat het geen werker is, dat is een feit maar als ik de oudere garde hier hoor spreken over vroeger en de sterren van toen, dat leken me ook allesbehalve de trainingsbeesten maar eerder de flitsenvoetballers te zijn. Dan hoop ik dat die mensen het krediet dat ze toen voor hun helden konden opbrengen, dat ook nu even van onder het stof kunnen halen. Lord staat trouwens, ondanks een pak minder speelminuten dit jaar, weer maar mooi bovenaan onze topschutterstand en is per seizoen toch goed voor een tiental goals en door zijn acties ook voor minstens evenveel assists. Een extra spits zou mooi meegenomen zijn, maar dan wel weloverwogen. Ik zie er het nut niet van in een dure speler zoals Thiebaut naar Aalst te halen, tenzij je tot een huurovereenkomst tot einde seizoen kan komen aan een aanvaardbare prijs. Mijn voorkeur zou zijn om talenten uit tweede, zelfs nog eerder dan uit eerste (die vinden de stap van eerste reserven naar derde te groot) te zoeken die specifieke kwaliteiten hebben. En die kwaliteit zou enkel maar doelgerichtheid mogen zijn eigenlijk - je hebt passers genoeg: W. Moreels en Troch, zelfs Galucci - flankaanvallers ook met Lord, Galucci, Podevijn en Niels Spotbeen en uw targetman heb je ook al met Laurent. Zou Devoeght geen zin hebben in een zesmaandencontractje bij ons? Heeft body en weet nog steeds de goal staan... Of een Etumba? Gij moet u spaarcentjes ophalen en u int bestuur inkopen groot gelijk_________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 28 Dec 2009, 13:34 |
|
|
Freak
DT schreef: enkele puntjes...
al goe dat DT zijn ganse mening nie geeft... ![]() |
| 28 Dec 2009, 13:38 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Wat mij betreft - laat BVR eens praten met Lord en het bestuur, kom tot een vergelijk en verleng zijn contract ook met twee jaar. Zal meer nog dan in derde, zijn waarde bewijzen eventueel in tweede waar er toch al iets meer ruimte ligt. Dat zou wat mij betreft de beste wintertransfer zijn. Dat het geen werker is, dat is een feit maar als ik de oudere garde hier hoor spreken over vroeger en de sterren van toen, dat leken me ook allesbehalve de trainingsbeesten maar eerder de flitsenvoetballers te zijn. Dan hoop ik dat die mensen het krediet dat ze toen voor hun helden konden opbrengen, dat ook nu even van onder het stof kunnen halen. Lord staat trouwens, ondanks een pak minder speelminuten dit jaar, weer maar mooi bovenaan onze topschutterstand en is per seizoen toch goed voor een tiental goals en door zijn acties ook voor minstens evenveel assists. Volledig akkoord. |
| 28 Dec 2009, 14:25 |
|
|
Freak
DT zijn stelling over Lord klopt volledig eigenlijk. Moses Chunga vroeger blonk ook niet uit door werklust en ijver, en de Moses moest ook goesting hebben, maar ge wist wel dat als Moses in zijn dagje was er geen stoppen aan was!
Niet dat Lord van het niveau Chunga is, maar ze vertonen op zijn minst een aantal vergelijkingen... |
| 28 Dec 2009, 14:31 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: DT schreef: enkele puntjes... al goe dat DT zijn ganse mening nie geeft... ![]() Waarom dat ze hem eigenlijk nog niet hebben opgenomen in de trainerstaf is mij een raadsel ![]() _________________ geer'n bè |
| 28 Dec 2009, 14:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: van vorige winter zullen we maar niet spreken. Enkel hier een kleine correctie. Filipovic is toch wel een goede transfer. |
| 28 Dec 2009, 14:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: DT schreef: van vorige winter zullen we maar niet spreken. Enkel hier een kleine correctie. Filipovic is toch wel een goede transfer. Met betrekking tot dit seizoen absoluut, maar vorig seizoen zakte hij - buiten zijn eerste matchen - toch heel snel mee met de rest van de zwalpende ploeg... Is dit seizoen echter wel enorm solide, zowel aanvallend als verdedigend (wat vorig jaar echt niet het geval was) en zal - terecht - veel punten krijgen in man van het seizoen... Gelukkig hadden we ook Degroote nog lopen, waarbij alle aankopen toppers bleken te zijn... |
| 28 Dec 2009, 14:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
wie zouden we deze winter van "alles mag weg" Dender binnenhalen trouwens?
![]() |
| 28 Dec 2009, 18:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Imschoot mag komen, al de rest mogen ze houden
![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Dec 2009, 18:18 |
|
| Pagina 207 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 205 206 207 208 209 … 280 Volgende |