|
|
| Pagina 208 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 206 207 208 209 210 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Cor Gillis heeft getekend.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Jul 2015, 17:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
El Corredor (Light) schreef: Cor Gillis heeft getekend. Die naam is hier de voorbije jaren ook al een paar keer de revue gepasseerd als ik mij niet vergis. 27 matchen voor Heist en 1 doelpunt staat op Wikipedia. Geen idee of het een 'goeie' is. Edit: staat ook op de website. Zal voor 1 seizoen zijn zeker? Laatst gewijzigd door Gilles op 17 Jul 2015, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Jul 2015, 18:01 |
|
|
Vaste Waarde
DT schreef: filip.dhose schreef: Bomber schreef: In tweede moeten we juist niks Hugo, we mogen zelfs 0 punten hebben ![]() Ik begrijp da ni ze, ge weet dat we schulden hebben en moeten afbouwen, maar ondertussen wel zagen over spelers. het is het 1 of het ander he. Ik dacht trouwens da ge nimmer kwam dus gij moet u daar al geen zorgen over maken ![]() Inderdaad. Zoals Cruyff ooit zei: "Elk nadeel heb zijn voordeel." Het komende seizoen in tweede klasse biedt een UNIEKE kans om onze schulden versneld af te bouwen. Of we nu negende eindigen met 40 punten, of laatste met 4 punten, het resultaat is hetzelfde: Eerste Amateurklasse in 2016-2017. Wel, bij deze een oproep om begrip bij ALLE supporters dat we volgend seizoen met onze jonge ploeg regelmatig zwaar met de billen bloot zullen gaan. Dan kunnen we in die Eerste Amateurklasse rustig bouwen en uitkijken naar een ander (nieuw?) stadion om dan binnen pakweg 5 à 10 jaar opnieuw de sprong naar het profvoetbal (waar EA als vertegenwoordiger van de Denderstreek in het vaderlandse voetbal eigenlijk thuishoort) te wagen. Wie zegt dat? En op basis waarvan? Twee verloren matchen tegen een eersteklasser? Kijk eens terug naar de uitslagen en de verslagen van de voorbereidingsmatchen vorig seizoen tegen de eersteklassers, was niks beter hoor en Vansimpsen tokte in die matchen ook geen bal bijvoorbeeld... Dus alles is relatief... Als je een deftige organisatie kan neerpoten hé, is er geen enkele ploeg in tweede die zomaar even alles op 2 minuten gaat ontgrendelen... Ook Deinze niet - die momenteel dan wel 7 spitsen heeft in de kern, maar achteraan buiten Delacour misschien niet die topkwaliteit heeft... Van die 7 geraken er maximaal 3 in de basis hé trouwens dus gaat leuk zijn daar als je een Mézine, een Schamp of een De Oliveira eens in de tribune zwiert... Wat ik wel ni snap, is dat er vorig jaar gezaagd werd over het geleverde spel, Mike en Gianni voldeden niet, enz. en nu beginnen we met een pak andere spelers en het is weer ni goed. Beetje consequent blijven toch... Heb je de kernen van Heist, Patro en Geel bijvoorbeeld al eens bekeken? Er is nog geen bal gerold en zo'n paniek... Ik panikeer niet, en het liefst van al zie ik mijn ploeg winnen. Ik zeg gewoon dat het niet erg zou zijn dat we onderaan eindigen. Want het maakt geen bal uit of je negende eindigt of laatste: het resultaat is Eerste Amateurliga. Maar mocht er zich een mirakel voltrekken, en we kunnen bij de eerste 8 eindigen, dan gaan we dat natuurlijk niet laten liggen! |
| 17 Jul 2015, 18:03 |
|
|
Nationale Ploeg
filip.dhose schreef: DT schreef: filip.dhose schreef: Inderdaad. Zoals Cruyff ooit zei: "Elk nadeel heb zijn voordeel." Het komende seizoen in tweede klasse biedt een UNIEKE kans om onze schulden versneld af te bouwen. Of we nu negende eindigen met 40 punten, of laatste met 4 punten, het resultaat is hetzelfde: Eerste Amateurklasse in 2016-2017. Wel, bij deze een oproep om begrip bij ALLE supporters dat we volgend seizoen met onze jonge ploeg regelmatig zwaar met de billen bloot zullen gaan. Dan kunnen we in die Eerste Amateurklasse rustig bouwen en uitkijken naar een ander (nieuw?) stadion om dan binnen pakweg 5 à 10 jaar opnieuw de sprong naar het profvoetbal (waar EA als vertegenwoordiger van de Denderstreek in het vaderlandse voetbal eigenlijk thuishoort) te wagen. Wie zegt dat? En op basis waarvan? Twee verloren matchen tegen een eersteklasser? Kijk eens terug naar de uitslagen en de verslagen van de voorbereidingsmatchen vorig seizoen tegen de eersteklassers, was niks beter hoor en Vansimpsen tokte in die matchen ook geen bal bijvoorbeeld... Dus alles is relatief... Als je een deftige organisatie kan neerpoten hé, is er geen enkele ploeg in tweede die zomaar even alles op 2 minuten gaat ontgrendelen... Ook Deinze niet - die momenteel dan wel 7 spitsen heeft in de kern, maar achteraan buiten Delacour misschien niet die topkwaliteit heeft... Van die 7 geraken er maximaal 3 in de basis hé trouwens dus gaat leuk zijn daar als je een Mézine, een Schamp of een De Oliveira eens in de tribune zwiert... Wat ik wel ni snap, is dat er vorig jaar gezaagd werd over het geleverde spel, Mike en Gianni voldeden niet, enz. en nu beginnen we met een pak andere spelers en het is weer ni goed. Beetje consequent blijven toch... Heb je de kernen van Heist, Patro en Geel bijvoorbeeld al eens bekeken? Er is nog geen bal gerold en zo'n paniek... Ik panikeer niet, en het liefst van al zie ik mijn ploeg winnen. Ik zeg gewoon dat het niet erg zou zijn dat we onderaan eindigen. Want het maakt geen bal uit of je negende eindigt of laatste: het resultaat is Eerste Amateurliga. Maar mocht er zich een mirakel voltrekken, en we kunnen bij de eerste 8 eindigen, dan gaan we dat natuurlijk niet laten liggen! dhose, geef mij is het adres van uwen prozac-dealer door aub. ps: en dat is met respect dat ik da bedoel he. ben het niet echt mee alles wa da ge zegt eens maar hoe da ge na zo'n periode wat EA betreft der het (weinige) positieve uit kunt blijven halen, dat talent ben ik fks kwijt momenteel. ik zien ze van hier naar daar vliegen op dees moment... _________________ may the FORCE be with you. |
| 17 Jul 2015, 18:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Sterke match van Malick Gayé. Heeft veel opgekuist. Altijd al een goeie speler gevonden.
Hopelijk geven ze hem, ondanks het aantrekken van Gillis, ook een contract als hij betaalbaar is. Gillis kan dan linksback spelen, waar we toch maar dun bezet zijn |
| 17 Jul 2015, 21:43 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Sterke match van Malick Gayé. Heeft veel opgekuist. Altijd al een goeie speler gevonden. Hopelijk geven ze hem, ondanks het aantrekken van Gillis, ook een contract als hij betaalbaar is. Gillis kan dan linksback spelen, waar we toch maar dun bezet zijn Gayé was inderdaad zeer goed! Maar Gillis is - niettegenstaande hij linksvoetig is - niet direct een linksback. Daarvoor is hij - heb ik me laten vertellen - niet snel genoeg. Hij is daarentegen erg kopbalsterk en daarom uiterst geschikt om centraal in de defensie te fungeren. Nu, volgens www.transfermarkt.be is Gayé eerder een verdedigende middenvelder: een perfecte vervanger voor De Neve dus. |
| 18 Jul 2015, 0:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
sterke match van gaye. goed positiespel, ondanks zijn zeer mager gestalte ook duelkracht, rustig aan de bal, veel opgekuist. ik neem aan de we niet de luxe zullen hebben zowel gaye als gilis aan te trekeen...verder viel van impe me wel op... goed ingevallen. ook martin en janssens waren op niveau. fijne sfeer voor een oefenwedstrijd. kortom de miserie rond de club was eventjes naar de achtergrond gisteren... en dat deed deugd.
|
| 18 Jul 2015, 8:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Wie het voetbal een beetje volgt, weet dat Gaye een degelijke speler is. Daarvoor moest hij niet testen. Maar door het aantrekken van Gillis voor de verdediging denk ik dat de prioriteiten elders liggen want aanvallend stelt het allemaal toch wel wat te weinig voor. Al kan Gaye in principe ook op het middenveld spelen naast Van Damme maar is daar wel budget voor?
|
| 18 Jul 2015, 9:19 |
|
|
forumlegende
Gayé zal denk ik wel contract krijgen. Kent Regi nog van bij Sint-Niklaas dacht ik.
vond ik paar jaar geleden echt top. Afwachten hoe hij nu evolueert. Die Gillis vind ik eigenlijk geen goede transfer, maar soit. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Jul 2015, 10:45 |
|
|
Freak
wat mij nog het meeste beviel was de "grinta" van die jonge mannen en de stap die mathias lievens gemaakt heeft.
|
| 18 Jul 2015, 12:33 |
|
|
Nationale Ploeg
ik post zelden iets over spelers zelf, maar van Cor Gilis ben ik geen fan. van vroeger al niet. dan veel liever die Gaeye, das zo ene waar ge u blauw op vloekt als hij bij de tegenstander staat maar die ge eigenlijk liefst in uw tenuke zou zien.
desalniettemin hoop ik dat nu ze blijkbaar Gilis vastgelegd hebben dat ze hun besparingspolitiek indachtig zich niet laten verleiden tot een onnodige bijkomende kost. met Gilis, Lievens en Bogaerts kunnen we genoeg uit de voeten (wel te weinig voetballend vermogen naar mijn smaak maar voor volgend seizoen doet het er niet toe). wat aanvallend meer gewicht nu, daar de centjes insteken... _________________ may the FORCE be with you. |
| 18 Jul 2015, 12:33 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: wat mij nog het meeste beviel was de "grinta" van die jonge mannen en de stap die mathias lievens gemaakt heeft. ALS we echt in 2de zullen spelen zal die grinta ook wel nodig zijn met een openingsmatch op den Antwerp. laat de Regi daar nu wel nen goeien coach voor zijn, de 'wij-tegen-de-fucking-rest' guerilla technieken... als de supps daar in mee zouden gaan willen... ![]() _________________ may the FORCE be with you. Laatst gewijzigd door Still standing ! op 18 Jul 2015, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Jul 2015, 12:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gayé was al gans de week aan het testen. Eigenlijk begrijp ik niet goed waarom ze dan plots Gillis vastleggen. Persoonlijk veel liever Gayé dan Gillis.
Hopelijk krijgt Gayé alsnog een contract, al zijn andere posities meer prioriteit. En Gillis is misschien beter als CV, maar heeft in elk geval al linksback gespeeld ook. |
| 18 Jul 2015, 12:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Gillis zou nog goed kunnen meevallen want man van het seizoen bij dender(voor wat het waard is
| 18 Jul 2015, 13:34 |
|
|
Scholier
Malick Gaye zou ik direct halen zowel voor 2e als voor 3e.
Cor Gillis is geldverspilling,te traag als linksachter en te weinig voetballend vermogen centraal.Heeft er 2 teleurstellende seizoenen opzitten bij Heist en MVV. |
| 18 Jul 2015, 16:00 |
|
| Pagina 208 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 206 207 208 209 210 … 515 Volgende |