|
|
| Pagina 210 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Jeej, de laatste maand geen extra schuld
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 13 Okt 2011, 21:40 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
parol schreef: Er is geen enkele reden tot paniek, maar we willen rustig kunnen blijven doorwerken. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken trouwens nog met ons mee. Elke dag zijn er afspraken, maar iedereen weet dat de grote schuld niet van vandaag op morgen kan worden opgekuist. Doch de schuld vormt niet zo'n dreiging dat we zullen ten onder gaan. Sedert 12 september is er trouwens geen nieuwe schuld bijgemaakt. Er zal gecommuniceerd worden met de supporters maar we wachten nog even op enkele bevestigingen om interessante mededelingen te kunnen doen. Goede voorstellen om de club te helpen zijn altijd welkom. Ik wil met elke supporter die constructieve voorstellen heeft, afspraken maken binnen de weinige tijd die ik nog over heb. Ons doel blijft de licentie halen! Merci Parol voor deze tussenkomst... Succes !! ![]() |
| 13 Okt 2011, 22:05 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
maximke schreef: parol schreef: Er is geen enkele reden tot paniek, maar we willen rustig kunnen blijven doorwerken. Ronny De Smedt en Pat Van Wesemael werken trouwens nog met ons mee. Elke dag zijn er afspraken, maar iedereen weet dat de grote schuld niet van vandaag op morgen kan worden opgekuist. Doch de schuld vormt niet zo'n dreiging dat we zullen ten onder gaan. Sedert 12 september is er trouwens geen nieuwe schuld bijgemaakt. Er zal gecommuniceerd worden met de supporters maar we wachten nog even op enkele bevestigingen om interessante mededelingen te kunnen doen. Goede voorstellen om de club te helpen zijn altijd welkom. Ik wil met elke supporter die constructieve voorstellen heeft, afspraken maken binnen de weinige tijd die ik nog over heb. Ons doel blijft de licentie halen! Als wij onze licentie nie halen hoe heeft den Antweirp dat dan al die jaren gedoan?? ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 13 Okt 2011, 22:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Verbechio schreef: Jeej, de laatste maand geen extra schuld ![]() De weinigen die nu elke minuut van hun vrije tijd in onze club steken kunnen cynisme missen als kiespijn veronderstel ik. En zij niet alleen... |
| 13 Okt 2011, 22:51 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
luque schreef: Verbechio schreef: Jeej, de laatste maand geen extra schuld ![]() De weinigen die nu elke minuut van hun vrije tijd in onze club steken kunnen cynisme missen als kiespijn veronderstel ik. En zij niet alleen... Dit kan ik alleen maar onderschrijven... |
| 13 Okt 2011, 23:10 |
|
|
forumlegende
Een voorstel om de club te helpen, misschien wordt het afgeschoten maar het is gewoon een idee : als iedereen nu eens twee tickets koopt de volgende match (de abonnees één)?
|
| 13 Okt 2011, 23:21 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Neutralboy schreef: Correctie: schuld bedraagt ondertussen 1.7 milj euroloekes. Onze club blijft verder leeggeplunderd worden, hoelang verdragen we dit nog? Tijd voor actie indien geen reactie vanuit het bestuur van iemand die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan. Of nee wacht om het met jullie woorden van zondag te zeggen ( in het restaurant na de match) : Jullie zijn SOEP SOERT EN CINEMA! : KAn goed zijn maar ik steel tenminste niet uit iemand anders zak! wie heeft je dat gezegd, of waar heb je dat gehoord? Op café? ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 13 Okt 2011, 23:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoin54 schreef: Neutralboy schreef: Correctie: schuld bedraagt ondertussen 1.7 milj euroloekes. Onze club blijft verder leeggeplunderd worden, hoelang verdragen we dit nog? Tijd voor actie indien geen reactie vanuit het bestuur van iemand die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan. Of nee wacht om het met jullie woorden van zondag te zeggen ( in het restaurant na de match) : Jullie zijn SOEP SOERT EN CINEMA! : KAn goed zijn maar ik steel tenminste niet uit iemand anders zak! wie heeft je dat gezegd, of waar heb je dat gehoord? Op café? ![]() Van wie dat hij het weet daar moet ik zelfs ni bij nadenken,en dat van die1,7miljoen is gelogen en daar kan neutralboy niet aan doen,hij neemt ook maar gewoon aan wat iemand hem verteld heeft.En om eerlijk te zijn steekt het wat tegen dat sommigen iets horen of zelf uitvinden, en het dan maar meteen tege jan en alleman moeten vertellen zonder dat ze godverdomme zeker zijn dat hetwaar is,want nadenken voor dat ge iets zegt dat zal wss teveel zeer doen bij die mensen.Alsge echt wilt é jongens dat weer goe gaat met aalst,begint dan is me allemaal EENDRACHTIG te zijn en te stoppen met al dieje zever en vooral dat achterbaks gedoe.En ik bedoel EENDRACHTIG onder de supporters,int bestuur,op de zandberg op elk gebied,maar nee das te moeilijk want sommigen peizen alleen aan hun eigen en laat het nu juist dat zijn wat onze club kapotmaakt.En zeggen dat ge een groot eendrachthart hebt is allemaal goed en wel,maar het menen en het laten zien dat is iets anders Allemaal samen kunnen we van deze club iets heel mooi maken,maar dan moet iedereen beginnen met aan 1zeel te trekken en dan zal alles wel van zelfs komen ![]() |
| 13 Okt 2011, 23:44 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik hoop dat we tegen Nieuwjaar nog veel puntekes pakken want daarna is het verder doen met wat er nog overblijft van de kern. Al de dure vogels zullen dan andere oorden mogen (lees : moeten) opzoeken. Het is niet anders!
| 13 Okt 2011, 23:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Iendrachter90 schreef: ajoin54 schreef: Neutralboy schreef: Correctie: schuld bedraagt ondertussen 1.7 milj euroloekes. Onze club blijft verder leeggeplunderd worden, hoelang verdragen we dit nog? Tijd voor actie indien geen reactie vanuit het bestuur van iemand die het lef heeft om de confrontatie aan te gaan. Of nee wacht om het met jullie woorden van zondag te zeggen ( in het restaurant na de match) : Jullie zijn SOEP SOERT EN CINEMA! : KAn goed zijn maar ik steel tenminste niet uit iemand anders zak! wie heeft je dat gezegd, of waar heb je dat gehoord? Op café? ![]() Van wie dat hij het weet daar moet ik zelfs ni bij nadenken,en dat van die1,7miljoen is gelogen en daar kan neutralboy niet aan doen,hij neemt ook maar gewoon aan wat iemand hem verteld heeft.En om eerlijk te zijn steekt het wat tegen dat sommigen iets horen of zelf uitvinden, en het dan maar meteen tege jan en alleman moeten vertellen zonder dat ze godverdomme zeker zijn dat hetwaar is,want nadenken voor dat ge iets zegt dat zal wss teveel zeer doen bij die mensen.Alsge echt wilt é jongens dat weer goe gaat met aalst,begint dan is me allemaal EENDRACHTIG te zijn en te stoppen met al dieje zever en vooral dat achterbaks gedoe.En ik bedoel EENDRACHTIG onder de supporters,int bestuur,op de zandberg op elk gebied,maar nee das te moeilijk want sommigen peizen alleen aan hun eigen en laat het nu juist dat zijn wat onze club kapotmaakt.En zeggen dat ge een groot eendrachthart hebt is allemaal goed en wel,maar het menen en het laten zien dat is iets anders Allemaal samen kunnen we van deze club iets heel mooi maken,maar dan moet iedereen beginnen met aan 1zeel te trekken en dan zal alles wel van zelfs komen ![]() dacht ik al _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 13 Okt 2011, 23:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
SERRE schreef: Ik hoop dat we tegen Nieuwjaar nog veel puntekes pakken want daarna is het verder doen met wat er nog overblijft van de kern. Al de dure vogels zullen dan andere oorden mogen (lees : moeten) opzoeken. Het is niet anders! Bron? Trouwens - je zou nog verschieten wie de dure vogels zijn en wie de goedkope... Zou dus zelfs geen ramp hoeven te betekenen... In dit dossier is het helaas niet zwart-wit en de hierboven aangehaalde logica houdt dus geen steek. Nogmaals, toestand is niet rooskleurig, maar dit is gewoon onzin die nergens op gestoeld is. Vooraleer er aan de spelers/technische staf wordt geraakt, zullen er al veel andere postjes gesneuveld zijn... Dat ondoordachte paniekzaaien is dus niet nodig. |
| 13 Okt 2011, 23:58 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bron? Trouwens - je zou nog verschieten wie de dure vogels zijn en wie de goedkope... Zou dus zelfs geen ramp hoeven te betekenen... In dit dossier is het helaas niet zwart-wit en de hierboven aangehaalde logica houdt dus geen steek. Nogmaals, toestand is niet rooskleurig, maar dit is gewoon onzin die nergens op gestoeld is. Vooraleer er aan de spelers/technische staf wordt geraakt, zullen er al veel andere postjes gesneuveld zijn... Dat ondoordachte paniekzaaien is dus niet nodig.[/quote]
Dure vogels :Thompson,Gbarssin,Cousin,Verheyden en Flippo(die echter zijn eigen sponsor meebrengt)??? |
| 14 Okt 2011, 6:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Wel ja, buiten Flippo dmogen die van mij part dan allemaal gaan...
Tekenend voor het wanbeleid van de laatste jaar is dat die jongens trouwens de dure vogels zijn... Onbegrijpelijk (behalve bij Filipovic) |
| 14 Okt 2011, 9:39 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jeroen schreef: Wel ja, buiten Flippo mogen die van mij part dan allemaal gaan... Tekenend voor het wanbeleid van de laatste jaar is dat die jongens trouwens de dure vogels zijn... Onbegrijpelijk (behalve bij Filipovic) Volledig mee eens. |
| 14 Okt 2011, 9:49 |
|
|
Iendracht.be - beheer
bv. een Verheyden... Zo'n jongens had je moeten voorstellen om in te leveren of te vertrekken (ondanks zijn goed seizoen dat hij nu draait, zijn vorige 2 waren niet echt subliem te noemen). Ik ben er voorstander van om een kern zo lang mogelijk bijeen te houden (dat werd wél goed gedaan), maar niet ten koste van elke prijs.
|
| 14 Okt 2011, 10:10 |
|
| Pagina 210 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 289 Volgende |