|
|
| Pagina 210 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Knaap
Bericht Re: Transfers 2009-2010
El Corredor schreef: Bakkie schreef: Jeroen schreef: En waarom ? Lord die 4 wedstrijden op een seizoen ijzersterk kan spelen en dan weer weken gene poot meer verzet. Troch versleten tot op den draad,hadden ze nooit mogen terug halen. En beiden een zwaar contract. Dat had GDR goed gezien, waar zit die trouwens nu? opwijk |
| 28 Dec 2009, 23:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bakkie schreef: Jeroen schreef: Bakkie schreef: Ik beiden ![]() En waarom ? Lord die 4 wedstrijden op een seizoen ijzersterk kan spelen en dan weer weken gene poot meer verzet. Troch versleten tot op den draad,hadden ze nooit mogen terug halen. En beiden een zwaar contract. Bij Lord is het kwestie van achter zijn ... te zitten, als hij in een goede periode zit, win je der wel wedstrijden mee. Bij Troch zal het op een blessurken ni aankomen vandejaar, dat was te voorspellen. |
| 29 Dec 2009, 0:26 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Lord die 4 wedstrijden op een seizoen ijzersterk kan spelen en dan weer weken gene poot meer verzet. En beiden een zwaar contract. Allez vooruit, weer hetzelfde gemekker op Lord - maar als de match op slot zit, is hij wel de man die tenminste probeert iets te forceren. Maar ja, dat wil een mens dan niet zien. Maar als hij speelt zoals tegen Ternat of Westerlo, dan zijn jullie waarschijnlijk wel de eersten om hem te bejubelen. Zonder Lord op Westerlo krijgt Depoitre nooit zoveel ruimte om te schitteren, daar al eens bij stilgestaan? Het zou een zware aderlating zijn voor onze ploeg mocht die gaan en ook al is hij niet het grote trainingsbeest, hij ligt wel goed in de groep en dat is minstens even belangrijk. Zo'n speler moet je koesteren, maar ja - ik heb het al vaak aangehaald - Aalst en typische buitenspelers - het zal nooit goed zijn. Dat zie je nu ook al door de kritiek die er komt op een Gacem en een Niels Spotbeen. Die mannen hebben nog niet veel gespeeld, maar toch zijn ze al niet goed genoeg bevonden. Gacem kan het zogezegd niet omwille van zijn invalbeurt van 5 minuten tegen Racing Mechelen, terwijl die gast net twee maanden out was geweest. Of van zijn invalbeurten onder VDH, maar dan liep het helemaal niet met de ploeg. D'er loopt gene Messi in België zenne mannekes. En wat had ge gedacht over da zwaar contract - degenen die in Lord zijn plaats gaan willen komen, gaan voor twee drankbonnetjes en ne sandwich spelen?? Lord is een van de meest polyvalente spelers aanvallend gezien van uw kern, want kan zowel centraal als op beide flanken uitgespeeld worden en het aantal doelpunten en assists die hij toch scoort alsook het aantal fouten die hij uitlokt, heeft een prijs punt. En ik vind nog steeds dat hij de verwachtingen heeft ingelost sinds zijn komst hier. Speelde een mooie terugronde bij zijn aankomst hier, was fantastisch in de eindronde toen, was met voorsprong een van de beteren in de heenronde van vorig seizoen en zorgde als een van de enigen voor wat gejuich op ons veld vorig seizoen. Was outstanding in alle bekermatchen dit seizoen en ondanks zijn minder aantal speelminuten in de afgelopen heenronde heeft hij weer statistieken om u tegen te zeggen. De naam van Thiebaut die hier circuleert die kan 1 ding en dat is in de carré blijven staan. Als er nu al op Lord gezaagd wordt dat hij in sommige matchen geen poot verzet, dan moet de Gunther helemaal niet komen want die zal nog minder lopen dan Lord en die zal je nog veel minder in het spelbeeld zien. Trouwens, puur psychologisch gezien zou het naar Depoitre toe ook niet slim zijn om Thiebaut erbij te halen. Die jongen had een dipje op scoringsgebied en wat zou je dan doen, ge pakt iemand over met naam, met een dikke pré waarvan je dus weet dat hij meer dan waarschijnlijk zal moeten spelen - ja, de Laurent zal echt springen van geluk. We hebben vorig jaar gezien op links wat de komst van Filipovic veroorzaakte - zowel Van Dender, Steurs als Lord begonnen te flippen van die extra naam en wat voor de winterstop nog enigzins goed liep namelijk onze linkerflank, viel na de winterstop ook mooi in het water. Bovendien heeft Thiebaut nagenoeg ook niet gespeeld dit seizoen en we hebben gezien aan Ewen en Thomas hoe lang dat in de kleren zit. Een winteraankoop moet meteen renderen en niet binnen drie maanden, dus ik zou toch eerst eens met Lio spreken en dan pas met mogelijke gegadigden. Als Lio en Aalst zich kunnen verbeteren bij een vertrek, so be it, maar als het gewoon is om een zwaar contract in te wisselen voor een ander dan zou ik mocht ik het bestuur zijn toch nog eens goed nadenken... En dan zou ik mijn geld toch aan een andere spits hangen dan Thiebaut... |
| 29 Dec 2009, 9:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Wat een domme transfer zou dat zijn ![]() Je wilt absoluut een spits.Maar een goede spits kost geld.Met het geld van TT zou dat mogelijk zijn maar blijkbaar is er geen vraag naar TT.En echt verwonderlijk is dat niet.Voor Lord zijn er misschien wel kandidaten.Dan zegt het bestuur we kopen een nieuwe spits en verkopen Lord want met Moreels,Galucci en Podevyn hebben we nog 3 goede flankspelers. Maar jij en vele andere willen ook Lord houden omdat Lord in zijn dagje beslissend kan zijn.Ik kan dat begrijpen maar dan moet je ook aanvaarden dat er geen nieuwe spits(tenzij een tweederangsspits) komt.Daar is gewoon geen geld voor of er moeten opnieuw weldoeners opduiken en diegenen die TT nu betalen zullen daar ook niet happig op zijn. Het is voor het ogenblik dus ofwel Lord ofwel een spits. |
| 29 Dec 2009, 9:11 |
|
|
Freak
DT schreef: Bakkie schreef: Lord die 4 wedstrijden op een seizoen ijzersterk kan spelen en dan weer weken gene poot meer verzet. En beiden een zwaar contract. Allez vooruit, weer hetzelfde gemekker op Lord - maar als de match op slot zit, is hij wel de man die tenminste probeert iets te forceren. Maar ja, dat wil een mens dan niet zien. Maar als hij speelt zoals tegen Ternat of Westerlo, dan zijn jullie waarschijnlijk wel de eersten om hem te bejubelen. Zonder Lord op Westerlo krijgt Depoitre nooit zoveel ruimte om te schitteren, daar al eens bij stilgestaan? Het zou een zware aderlating zijn voor onze ploeg mocht die gaan en ook al is hij niet het grote trainingsbeest, hij ligt wel goed in de groep en dat is minstens even belangrijk. Zo'n speler moet je koesteren, maar ja - ik heb het al vaak aangehaald - Aalst en typische buitenspelers - het zal nooit goed zijn. Dat zie je nu ook al door de kritiek die er komt op een Gacem en een Niels Spotbeen. Die mannen hebben nog niet veel gespeeld, maar toch zijn ze al niet goed genoeg bevonden. Gacem kan het zogezegd niet omwille van zijn invalbeurt van 5 minuten tegen Racing Mechelen, terwijl die gast net twee maanden out was geweest. Of van zijn invalbeurten onder VDH, maar dan liep het helemaal niet met de ploeg. D'er loopt gene Messi in België zenne mannekes. En wat had ge gedacht over da zwaar contract - degenen die in Lord zijn plaats gaan willen komen, gaan voor twee drankbonnetjes en ne sandwich spelen?? Lord is een van de meest polyvalente spelers aanvallend gezien van uw kern, want kan zowel centraal als op beide flanken uitgespeeld worden en het aantal doelpunten en assists die hij toch scoort alsook het aantal fouten die hij uitlokt, heeft een prijs punt. En ik vind nog steeds dat hij de verwachtingen heeft ingelost sinds zijn komst hier. Speelde een mooie terugronde bij zijn aankomst hier, was fantastisch in de eindronde toen, was met voorsprong een van de beteren in de heenronde van vorig seizoen en zorgde als een van de enigen voor wat gejuich op ons veld vorig seizoen. Was outstanding in alle bekermatchen dit seizoen en ondanks zijn minder aantal speelminuten in de afgelopen heenronde heeft hij weer statistieken om u tegen te zeggen. De naam van Thiebaut die hier circuleert die kan 1 ding en dat is in de carré blijven staan. Als er nu al op Lord gezaagd wordt dat hij in sommige matchen geen poot verzet, dan moet de Gunther helemaal niet komen want die zal nog minder lopen dan Lord en die zal je nog veel minder in het spelbeeld zien. Trouwens, puur psychologisch gezien zou het naar Depoitre toe ook niet slim zijn om Thiebaut erbij te halen. Die jongen had een dipje op scoringsgebied en wat zou je dan doen, ge pakt iemand over met naam, met een dikke pré waarvan je dus weet dat hij meer dan waarschijnlijk zal moeten spelen - ja, de Laurent zal echt springen van geluk. We hebben vorig jaar gezien op links wat de komst van Filipovic veroorzaakte - zowel Van Dender, Steurs als Lord begonnen te flippen van die extra naam en wat voor de winterstop nog enigzins goed liep namelijk onze linkerflank, viel na de winterstop ook mooi in het water. Bovendien heeft Thiebaut nagenoeg ook niet gespeeld dit seizoen en we hebben gezien aan Ewen en Thomas hoe lang dat in de kleren zit. Een winteraankoop moet meteen renderen en niet binnen drie maanden, dus ik zou toch eerst eens met Lio spreken en dan pas met mogelijke gegadigden. Als Lio en Aalst zich kunnen verbeteren bij een vertrek, so be it, maar als het gewoon is om een zwaar contract in te wisselen voor een ander dan zou ik mocht ik het bestuur zijn toch nog eens goed nadenken... En dan zou ik mijn geld toch aan een andere spits hangen dan Thiebaut... als er iemand is waar ik erg in geloof dan is het wel niels spotbeen, is snel heeft een actie in huis en kan een goal maken... |
| 29 Dec 2009, 9:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
dwarskijker schreef: Het is voor het ogenblik dus ofwel Lord ofwel een spits. En Lord + een betaalbare spits?? Ge gaat me toch ni zeggen dat ze enkel Thiebaut op hun lijstje staan hebben hé? Toffe pé maar ne rappen is het niet, nen piepjongen ook niet en ne goedkopen ook niet... En vooral, voor degenen die naar zijn glorieperiode bij MVV verwijzen: de Belgische derde klasse is niet gelijk aan de Nederlandse tweede klasse - totaal ander soort voetbal, dus het is niet omdat hij ginder met de ogen toe scoorde, dat hij dat hier bij ons schoon zou overdoen... |
| 29 Dec 2009, 9:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
dwarskijker schreef: Jeroen schreef: Wat een domme transfer zou dat zijn ![]() Je wilt absoluut een spits.Maar een goede spits kost geld.Met het geld van TT zou dat mogelijk zijn maar blijkbaar is er geen vraag naar TT.En echt verwonderlijk is dat niet.Voor Lord zijn er misschien wel kandidaten.Dan zegt het bestuur we kopen een nieuwe spits en verkopen Lord want met Moreels,Galucci en Podevyn hebben we nog 3 goede flankspelers. Maar jij en vele andere willen ook Lord houden omdat Lord in zijn dagje beslissend kan zijn.Ik kan dat begrijpen maar dan moet je ook aanvaarden dat er geen nieuwe spits(tenzij een tweederangsspits) komt.Daar is gewoon geen geld voor of er moeten opnieuw weldoeners opduiken en diegenen die TT nu betalen zullen daar ook niet happig op zijn. Het is voor het ogenblik dus ofwel Lord ofwel een spits. En het geld van Siereveld dan? Die speelde toch ook bijlange niet gratis. |
| 29 Dec 2009, 9:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: dwarskijker schreef: Het is voor het ogenblik dus ofwel Lord ofwel een spits. En Lord + een betaalbare spits?? Ge gaat me toch ni zeggen dat ze enkel Thiebaut op hun lijstje staan hebben hé? Toffe pé maar ne rappen is het niet, nen piepjongen ook niet en ne goedkopen ook niet... En vooral, voor degenen die naar zijn glorieperiode bij MVV verwijzen: de Belgische derde klasse is niet gelijk aan de Nederlandse tweede klasse - totaal ander soort voetbal, dus het is niet omdat hij ginder met de ogen toe scoorde, dat hij dat hier bij ons schoon zou overdoen... Thiebaut scoorde wel niet alleen in Nederland. Heeft in het verleden in eerste en tweede klasse ook al bewezen de goal te weten staan. Waarmee ik niet persé wil zeggen dat Thiebaut moet komen. Ik zou blij zijn met zijn komst, maar zou even goed blij zijn met een jongere, goedkopere spits die er geen probleem mee heeft om invaller (maar toch ambitieus natuurlijk) te zijn. |
| 29 Dec 2009, 9:55 |
|
|
Miniem
Citeer: En het geld van Siereveld dan? Die speelde toch ook bijlange niet gratis. Niet vergeten dat Siereveld er maar later bijgekomen is dus eigenlijk was hij al een extraatje tov het oorspronkelijke budget |
| 29 Dec 2009, 10:35 |
|
|
Freak
ja jonges als zelfs thiebaut niet goed genoeg is als 2e spits wie dan wel?
|
| 29 Dec 2009, 10:38 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: Thiebaut scoorde wel niet alleen in Nederland. Heeft in het verleden in eerste en tweede klasse ook al bewezen de goal te weten staan. Waarmee ik niet persé wil zeggen dat Thiebaut moet komen. Ik zou blij zijn met zijn komst, maar zou even goed blij zijn met een jongere, goedkopere spits die er geen probleem mee heeft om invaller (maar toch ambitieus natuurlijk) te zijn. Klopt, maar niet in derde... In derde boks je op tegen een muur, met verdedigers die buiten die van ons, Rupel Boom en Heist, aan niets anders moeten denken dan de spits(en) van de tegenstander uit de match houden, op alle mogelijke manieren - geoorloofd of niet. Niet uitvoetballen maar de bal wegkeilen, duel op duel en dan vind ik Thiebaut verre van ideaal, sorry. En als er inderdaad geen financiële ruimte is en je voor iemand als Thiebaut een speler als Lord wil/moet van de hand doen, dan vind ik dat heel schrikbarend en eigenlijk niet verantwoord. Dan liever geen spits en alles houden zoals het nu is. Van Lord ben je zeker dat hij nog minstens vijf goals maakt in de resterende matchen en per match zeker 1 bal gaat panklaar leggen waaruit een goal kan vallen. Tel daarbij al zijn onvoorspelbare kuren waarbij je in matchen dat je geen kans meer maakt zoals op Deinze, zelfs thuis tegen Rupel Boom toch nog hoop krijgt, en hij met een flits of zijn snelheid toch nog iets oplevert. In het huidige voetbal zijn dat kwaliteiten en daar ben je zeker van. Hij hoeft daarvoor zelfs nog geen basisspeler te zijn. Gaat een spits met naam hetzelfde rendement brengen?? Gaat hij akkoord gaan met een bankzitterstatuut??? En indien ja, voor hoelang? We hebben er hier in het verleden al veel gehad met schitterende adelbrieven uit wat ze in het verleden allemaal hebben gedaan, maar hier geen deuk in een pak boter hebben getrapt. Ik denk daarbij spontaan aan een Lauwers, een De Langhe of een Lecompte. Dus garantie heb je niet. Als je dan de keuze moet maken tussen wat je al lopen hebt en wat je weet wat je ervan kan verwachten of een risico nemen dat u financieel evenveel (of zelfs meer) kost zonder enige garantie op succes, dan moet je dat niet doen. Als die financiële ruimte er echt niet is en je kijkt dan ook naar het systeem van BVR dan vind ik niet dat je het risico moet nemen. Depoitre speelt sowieso en eenzelfde type spits gaat BVR er nooit naast zetten in zijn basisopstelling. Bovendien: als Depoitre uitvalt, heb je sowieso een probleem en dan nog heb ik liever Lord achter de hand dan Thiebaut omdat je meer mogelijkheden hebt om je veldbezetting aan te passen. Zoals al gezegd - eigenlijk ben je nu op zoek naar een type spits die klaar moet staan om in te vallen indien nodig met een neus voor goals, die gevaarlijk zijn in de zestien en die best niet teveel kosten - cru gesteld had je er voor aanvang van dit seizoen zo twee in je kern - namelijk Boto en Delie. Mij zou het dan heel dom lijken dat je de beslissing neemt die te laten gaan, om dan vier maanden later handenvol geld te willen geven aan een dertigplusser uit een hogere klasse + een speler met ontegensprekelijke kwaliteiten te laten gaan om eigenlijk dezelfde rol te gaan vervullen... Dat is niet alleen dom, dat is ook nog eens economisch onverantwoord... |
| 29 Dec 2009, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
waly 2 schreef: ja jonges als zelfs thiebaut niet goed genoeg is als 2e spits wie dan wel? Tuurlijk is die goed genoeg, maar ga je dan met Depoitre en Thiebaut in de spits spelen? Ik kan mij voorstellen dat Thiebaut niet naar hier gaat komen om op de bank te zitten. Mijn voorkeur gaat uit naar een jonge snelle spits (type Mukendi, Barras) die op dit moment bij de beloften van een 1ste klasser speelt. Vraag is of die mannen willen komen? Er lopen er in 1ste klasse een aantal rond die voor hun eigen carrière beter eens in een 1ste ploeg zouden spelen op een iets lager niveau. ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Dec 2009, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
panoleon schreef: waly 2 schreef: ja jonges als zelfs thiebaut niet goed genoeg is als 2e spits wie dan wel? Tuurlijk is die goed genoeg, maar ga je dan met Depoitre en Thiebaut in de spits spelen? Ik kan mij voorstellen dat Thiebaut niet naar hier gaat komen om op de bank te zitten. Mijn voorkeur gaat uit naar een jonge snelle spits (type Mukendi, Barras) die op dit moment bij de beloften van een 1ste klasser speelt. Vraag is of die mannen willen komen? Er lopen er in 1ste klasse een aantal rond die voor hun eigen carrière beter eens in een 1ste ploeg zouden spelen op een iets lager niveau. ![]() goed genoeg ? zelf in tweede willen ze die 2. Zeg tegen de supporters van dender dat ze thiebaut en depoitre gaan kopen en ze plassen in hun broek van contentement.thiebaut zou gewoon super zijn , hij kan naast depoitre spelen en als depoitre uitvalt heb je de ideale man om hem te vervangen. |
| 29 Dec 2009, 11:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Als Lord moet vertrekken om een nieuwe spits te halen, laat het dan maar zo wat mij betreft.
Mijn mening over Lord ,zie post DT, volledig akkoord hiermee. Los hiervan denk ik wel dat Thiebaut en Depoitre zeer complementair zijn maar wat dan met Wouter Moreels Niet gemakkelijk allemaal alleen denk ik dat we geen goedkope ploeg hebben voor de moment dus ik zou met aandrang willen vragen om niet te zot te doen. Straks promoveren en dan weer met poef zittenn, nee bedankt. Conclussie voor mij persoonlijk : doe gewoon verder met deze kern. |
| 29 Dec 2009, 11:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
witteken schreef: panoleon schreef: waly 2 schreef: ja jonges als zelfs thiebaut niet goed genoeg is als 2e spits wie dan wel? Tuurlijk is die goed genoeg, maar ga je dan met Depoitre en Thiebaut in de spits spelen? Ik kan mij voorstellen dat Thiebaut niet naar hier gaat komen om op de bank te zitten. Mijn voorkeur gaat uit naar een jonge snelle spits (type Mukendi, Barras) die op dit moment bij de beloften van een 1ste klasser speelt. Vraag is of die mannen willen komen? Er lopen er in 1ste klasse een aantal rond die voor hun eigen carrière beter eens in een 1ste ploeg zouden spelen op een iets lager niveau. ![]() goed genoeg ? zelf in tweede willen ze die 2. Zeg tegen de supporters van dender dat ze thiebaut en depoitre gaan kopen en ze plassen in hun broek van contentement.thiebaut zou gewoon super zijn , hij kan naast depoitre spelen en als depoitre uitvalt heb je de ideale man om hem te vervangen. Als je wil promoveren in 3de ga je spelers nodig hebben die in 2de meekunnen, dus je redenering is evident. Ik vrees alleen dat het remmend zou kunnen werken op Laurent en volgens mijn bescheiden mening is Laurent op dit moment veel te belangrijk voor Eendracht Aalst. Bijkomend kan je de vraag stellen waarom Thiebaut bij Lierse op de bank zit. Cavens is toch al een tijdje op zijn terugweg en blijkbaar is die op dit moment nog altijd beter ....Ik blijf erbij een pocketspits zou wat mij betreft een beter oplossing zijn. ![]() _________________ geer'n bè |
| 29 Dec 2009, 11:43 |
|
| Pagina 210 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 208 209 210 211 212 … 280 Volgende |