Transfers 2010-2011 - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Transfers 2010-2011
lvz schreef:
champagne schreef:
lvz schreef:
Troch is e speciaal geval precies... :)

B-kern ;)

Kdacht dat die plooien wooren glad gestreken ?

de plooien zijn nog aanwezig zé.

Is denk ik wel de best betaalde speler in de B-kern. Gaan ze met Troch hetzelfde doen als met Van Mieghem, hem bijvoorbeeld alleen en op de onmogelijkste uren laten trainen op de Zandberg?

Zo ik heel raar vinden. :wow:

16 Jun 2010, 19:24
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
El Corredor schreef:
lvz schreef:
champagne schreef:
B-kern ;)

Kdacht dat die plooien wooren glad gestreken ?

de plooien zijn nog aanwezig zé.

Is denk ik wel de best betaalde speler in de B-kern. Gaan ze met Troch hetzelfde doen als met Van Mieghem, hem bijvoorbeeld alleen en op de onmogelijkste uren laten trainen op de Zandberg?

Zo ik heel raar vinden. :wow:

Als Troch niet vertrekt kun je hem toch beter zijn kans geven bij de a kern.
Daar kan iedereen enkel maar beter van worden lijkt mij, betalen moet je hem toch doen.

16 Jun 2010, 19:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
El Corredor schreef:
die cousin staat bij transfers linkermiddenvelder, bij de kern staat hij als aanvaller, en in de gazet als aanvallende middenvelder/nr.10??? :hmm:

is geen linkermiddenvelder, maar zo willen ze het wel laten overkomen om het vertrek van Lord op te vangen... :wadde:

Blijkbaar werd Cousin bij Beveren aangetrokken als een aanvallende middenvelder maar liet hij op de middenlinks wel wat mooie dingen doen. Supporters daar zeggen dat hij voor derde klasse alvast een topspeler is want blijkbaar heeft die er niet zo een slecht seizoen opzitten bij SKB, al verzoop hij gewoon mee met de rest daar.

16 Jun 2010, 19:32
Ancien

Waarom krijgt TT niet dezelfde kansen om hem te bewijzen, iedereen begint toch bij de start van de competitie op gelijke voet om je plaats in het eerste elftal te veroveren.
Wat Cousin betreft die had nog een contract tot 2011 bij Beveren, maar mocht naar een andere ploeg uitzien.
Hopelijk kan BVR hem weer op het niveau brengen van zijn glorietijd bij Oostende zoals jullie beweren, maar ik heb hem op exqi enkele keren bezig gezien en dat was niet veel soeps moet ik zeggen.
Maar ja, als je ploeg niet draait ga je zelfs als (klassespeler) mee ten onder. :D
Ik heb zojuist contact gehad me mijne maat Johnny den Brusseleir tevens hevige Iendrachtfan, ik heb hem wat meer uitleg moeten geven betreffende de nieuwe spelers, "menne ik ken dei joueurs ni, van wo kommen dei?" :lol:

16 Jun 2010, 20:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Iemand die zijn eigen ruiten in gooit,waarom zou hij dan na het verlof een nieuwe kans moeten krijgen :wadde: ik ga dat op mijn werk ook eens proberen :hmm: ik zou rap ne shot onder mijn gat krijgen zelfs na 20 jaar dienst.

16 Jun 2010, 21:37

Leeftijd: 68
Bakkie schreef:
Iemand die zijn eigen ruiten in gooit,waarom zou hij dan na het verlof een nieuwe kans moeten krijgen :wadde: ik ga dat op mijn werk ook eens proberen :hmm: ik zou rap ne shot onder mijn gat krijgen zelfs na 20 jaar dienst.

En hoeveel hebt ge er dan van gewerkt ? :wadde: :kiss: ;)

16 Jun 2010, 21:52

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Onderkroiper schreef:
Bakkie schreef:

En hoeveel hebt ge er dan van gewerkt ? :wadde: :kiss: ;)

Daar gaan we het niet over hebben :p

16 Jun 2010, 21:57
Ancien

Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
El Corredor schreef:
die cousin staat bij transfers linkermiddenvelder, bij de kern staat hij als aanvaller, en in de gazet als aanvallende middenvelder/nr.10??? :hmm:

is geen linkermiddenvelder, maar zo willen ze het wel laten overkomen om het vertrek van Lord op te vangen... :wadde:

Blijkbaar werd Cousin bij Beveren aangetrokken als een aanvallende middenvelder maar liet hij op de middenlinks wel wat mooie dingen doen. Supporters daar zeggen dat hij voor derde klasse alvast een topspeler is want blijkbaar heeft die er niet zo een slecht seizoen opzitten bij SKB, al verzoop hij gewoon mee met de rest daar.

Cousin kan wel degelijk op links spelen - deed dat bij Oostende en later ook bij Kortrijk en Moeskroen... Heeft een geweldige knal in de benen en heeft karakter en ervaring... Ik schrijf hem zeker niet af... Logisch dat hij wegmoet bij Beveren - die mannen gaan volgend jaar ni spelen denk ik en na de fusie zullen er sowieso weinig van Beveren overblijven... Maakten gewoon een draak van een seizoen mee en er waren er daar heel weinig op niveau... Nogmaals: als wij op die manier redeneren over onze nieuwe spelers, hoe gaat een Lord of een Seminck dan aan een ploeg geraken??? Die kunnen ook geen adelbrieven voorleggen hoor over het voorbije seizoen...

16 Jun 2010, 22:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
witteken schreef:
Het bestuur heeft tot 15 juni gewacht om u volgende transfers, de ons verlatende spelers en de blijvende spelers aan te kondigen. Dit kwam door het feit dat de spelers door het bestuur op de hoogte waren gebracht dat VC EA 2002 hen tot deze datum geen strobreed in de weg zou leggen mochten zij kunnen overgaan naar een hoger geplaatste club. 15 juni was daarvoor een geschikte datum daar ook EA zijn seizoen zo optimaal mogelijk dient voor te bereiden.

Onderstaande samenvatting zou dan ook zonder verrassingen als definitief mogen aanschouwd worden.

Volgende nieuwe spelers zullen vanaf volgend seizoen onze wit-zwarte kleuren verdedigen :
- Preben Delclef (verdediger, St Wetteren)
- Jonathan Yombo (middenvelder, Ronse)
- Bob Cousin (linkermiddenvelder, KSK Beveren)
- Ewout Denijs (aanvallende middenvelder, Wetteren)
- Sam Crispijn (aanvaller, Evergem)

Volgende spelers zullen onze club verlaten :
- Niels Spotbeen
- Thomas Spotbeen
- Lionel Lord
- Michael Seminck
- Johan Amghar

Volgende spelers zullen hun contract uitspelen bij VC Eendracht Aalst :
- Kevin Vandenoortgaete (doelman)
- Kevin Kempeneer (doelman)
- Jorden De Batselier (doelman)
- Olivier De Castro (verdediger)
- Predrag Filipovic (verdediger)
- Brecht Moreels (verdediger)
- Niels Ringoot (verdediger)
- Niels De Schutter (verdediger)
- Glenn Coppens (middenvelder)
- Kristof Kestens (middenvelder)
- Lothar De Vidts (middenvelder)
- Thomas Coppens (middenvelder)
- Ken Van damme (middenvelder)
- Ewen Verheyden (middenvelder)
- Jens Podevijn (middenvelder)
- Laurent Depoitre (aanvaller)
- Damien Gallucci (aanvaller)
- Wouter Moreels (aanvaller)

In totaal verwelkomen we in onze groep naast onze 18 blijvers dus ook nog eens 5 nieuwkomers om samen met onze gedreven staf de ambitie van eendracht Aalst te verwezenlijken. Het transferbeleid van Eendracht Aalst wordt hiermee , behoudens onverwachte gebeurtenissen, dan ook afgerond.

Bron: eendracht-aalst.be

Ik vind dit een heel mooie kern. Ik begrijp weeral de kritiek niet van sommigen die blijkbaar nooit content zijn. Onze ploeg is zeker versterkt uit de transferperiode gekomen. Alle lof voor het bestuur voor de geleverde inspanningen. De vertrekkers zijn in mijn ogen zeker vervangen en laat Troch alstublieft waar hij is nu hé. Of gaan we hem terug de kans geven om te herbeginnen....

16 Jun 2010, 22:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
witteken schreef:
Dit kwam door het feit dat de spelers door het bestuur op de hoogte waren gebracht dat VC EA 2002 hen tot deze datum geen strobreed in de weg zou leggen mochten zij kunnen overgaan naar een hoger geplaatste club.

Wat bedoelen ze hiermee? Dat iedereen zomaar mocht vertrekken naar een hoger geplaatste club (zonder enige vergoeding ofzo)?

16 Jun 2010, 23:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Mooie kern.

- Troch staat garant voor een mantje vol doelpunten per seizoen maar heeft een mentaliteitsprobleem die meer inpakt kan hebben dan de doelpunten.
- Kestens zou ik graag zien blijven. Iemand die er altijd voor gaat en ook kan dienen als alternatief centraal in de verdedeging.

Verder ben ik benieuwd wat de nieuwkomers gaan brengen. Daarvoor moet ik naar de oefenwedstrijden en de eerste bekerwedstrijden om er een mening te kunnen over geven.

let the games begin.

16 Jun 2010, 23:47
Scholier

DT schreef:
Jeroen schreef:
El Corredor schreef:

Cousin kan wel degelijk op links spelen - deed dat bij Oostende en later ook bij Kortrijk en Moeskroen... Heeft een geweldige knal in de benen en heeft karakter en ervaring... Ik schrijf hem zeker niet af... Logisch dat hij wegmoet bij Beveren - die mannen gaan volgend jaar ni spelen denk ik en na de fusie zullen er sowieso weinig van Beveren overblijven... Maakten gewoon een draak van een seizoen mee en er waren er daar heel weinig op niveau... Nogmaals: als wij op die manier redeneren over onze nieuwe spelers, hoe gaat een Lord of een Seminck dan aan een ploeg geraken??? Die kunnen ook geen adelbrieven voorleggen hoor over het voorbije seizoen...

Heeft inderdaad op links gespeeld. Heeft een sublieme laatste pass, kijk maar eens op de samenvattingen op Exqi, en is een alternatief voor Wouter moest deze gekwetst of geschorst zijn. Ik vind dat we een goede kern hebben met veel polyvalente spelers. Bijna iedereen kan op andere posities worden uitgespeeld zonder aan kwaliteit te moeten inboeten.

17 Jun 2010, 7:21
Ancien

Bakkie schreef:

Ik werk al 40 jaar en ik kan u in alle eerlijkheid zeggen, moesten er velen van hun werkgever geen tweede of zelfs derde kans krijgen dan zouden er nog veel meer werklozen rondlopen. ;)

17 Jun 2010, 7:43
forumlegende

Smetje schreef:
witteken schreef:
Dit kwam door het feit dat de spelers door het bestuur op de hoogte waren gebracht dat VC EA 2002 hen tot deze datum geen strobreed in de weg zou leggen mochten zij kunnen overgaan naar een hoger geplaatste club.

Wat bedoelen ze hiermee? Dat iedereen zomaar mocht vertrekken naar een hoger geplaatste club (zonder enige vergoeding ofzo)?

Dit slaat volgens mij op de geruchten als zouden Van Damme en vooral Moreels hogerop (Mechelen, Lierse) gaan. 15 juni is voorbij dus normaal gezien blijven ze.

We hebben een zeer mooie kern, alle spelers die regelmatig de basis haalden zijn gebleven en het middenveld werd versterkt (vooral op links was dat nodig).

Enige minpunt : geen back-links! Of de trainer zou Flippo daar weer moeten zetten en De Schutter centraal.

Met flanken De Castro-Galluci en Filipovic-Cousin kan je in derde klasse al een eindje komen, zelfs in tweede.

Mijn vertrouwen hebben ze, mooi werk van het bestuur!

17 Jun 2010, 8:45
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Troch, een mentaliteitsprobleem... Ik vind dat toch straffe uitspraken ze. Omdat hij met deze trainer niet overeenkomt is het ineens een enfant terrible. Dan ben ik dat ook, ik heb ook mensen waarmee ik niet overeen kom...

ik vind het ook jammer dat we hem zullen moeten blijven betalen en zou het logisch vinden om hem dan opnieuw in de A kern op te nemen, maar dan moet hij ook effectief een nieuwe kans krijgen he en dat zie ik niet gebeuren. BVR moet er ni van weten (idem Seminck) en zal hem dus nu niet met open armen ontvangen vrees ik.

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

17 Jun 2010, 9:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 345