CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 27
 CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING 
Auteur Bericht

Bericht Re: CHAOS BIJ DE JEUGDWERKING
Een klein detail:blijkbaar ben jij een leugenaar!!!![/quote]

Best eens checken toch, vooraleer je iemand een leugenaar noemt.
En als ze er toch nog zijn :
hoe zit het met de maandplanning voor december ?
Hoe zit het met de evaluaties die gepland waren voor november ?

29 Nov 2011, 17:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
contador schreef:
Een klein detail:blijkbaar ben jij een leugenaar!!!!

Hoe zit het met de evaluaties die gepland waren voor november ?[/quote]
beste contador, sinds jaar en dag maak ik de maandplanningen, we zijn vandaag 29 nov, deze werd gisteren naar alle trainers doorgestuurd om te overleggen wanneer er tijdens de examenperiode best kan worden getraind. Morgen staat deze in principe op de jeugdwebsite. Met de excuses voor de vertragingen. ;)

29 Nov 2011, 20:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Voila weer iejnen da op zoin plosj gezetj es :D

29 Nov 2011, 20:35
forumlegende

Leeftijd: 69
contador schreef:
Een klein detail:blijkbaar ben jij een leugenaar!!!!

Hoe zit het met de evaluaties die gepland waren voor november ?[/quote]
Tot welke onrustige clan behoor jij???????
:kont2:

29 Nov 2011, 20:55
forumlegende

Leeftijd: 43
Zopas vernomen dat Evert Walraevens sinds gisteren terug aan de slag is op den iendracht.

02 Dec 2011, 16:45
Freak

Leeftijd: 35
zwawi schreef:
Zopas vernomen dat Evert Walraevens sinds gisteren terug aan de slag is op den iendracht.

De sadeleer en limpens hebben hun ontslag gegeven,het nieuwe jeugdbestuur heeft gelet op het label dan maar een nieuw team samengesteld.Erik van langenhove zou de leiding moeten krijgen en is ook coordinator van de bovenbouw,onderbouw wordt door evert walravens gedaan ,voor de middenbouw komt nrml guy de smedt terug ;)
Khoop wel dat dit niet afgeschoten wordt door MM,want voor het label is het wel essentieel dat er is werk gemaakt wordt ,want anders zien we volgend seizoen de helft van onze jeugdspelers vertrekken alswe geen nationaal voetbal halen!!

02 Dec 2011, 16:48
Freak

Leeftijd: 45
Iendrachter90 schreef:
zwawi schreef:

De sadeleer en limpens hebben hun ontslag gegeven,het nieuwe jeugdbestuur heeft gelet op het label dan maar een nieuw team samengesteld.Erik van langenhove zou de leiding moeten krijgen en is ook coordinator van de bovenbouw,onderbouw wordt door evert walravens gedaan ,voor de middenbouw komt nrml guy de smedt terug ;)
Khoop wel dat dit niet afgeschoten wordt door MM,want voor het label is het wel essentieel dat er is werk gemaakt wordt ,want anders zien we volgend seizoen de helft van onze jeugdspelers vertrekken alswe geen nationaal voetbal halen!!

dit is toch voor te lachen ?

dus ge smijt eerst Walraevens en De Smet buiten, pakt Limpens en Freddy en nu is het andersom?

dit lijkt mij totaal onaanvaardbaar, en een situatie die binnen een korte termijn terug ontploft.

Hoe kan er nu goed samengewerkt worden?

02 Dec 2011, 17:33
Ancien

Leeftijd: 55
Ik zal mijn ding doen dat ik beloofd heb. En eens die dingen achter de rug ga ik enkel nog naar de voetbal komen kijken (zolang we nog kunnen) en kunnen die "kinderen"(bestuur en al diegenen errond) voor mij den boom in!!

02 Dec 2011, 17:58
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
DavidSeal schreef:
Ik zal mijn ding doen dat ik beloofd heb. En eens die dingen achter de rug ga ik enkel nog naar de voetbal komen kijken (zolang we nog kunnen) en kunnen die "kinderen"(bestuur en al diegenen errond) voor mij den boom in!!

Jongens, ik bekijk dit van op een afstand, maar jullie kunnen best met de kinderen op het plein gaan meespelen, want jullie zijn best nog een bende kleuters zo te lezen ! Wat een bende zèg !!! (n) (n) (n) (n) (n)

02 Dec 2011, 19:59
toevallige voorbijganger

ik denk persoonlijl als Evert ,Guy en Erik niet terug keren dan zal het vlug gedaan zijn met prachtige jeugdwerking ,we hebben ze echt nodig anders geen label geen visie niks meer .zij zijn degene die alles weer op het goede spoor kunnen trekken, en nodig zijn op zandberg want het is daar 5 voor twaalf !!!!!
Met alle respekt voor die andere mensen die het geprobeerd hebben een jeugdwerking nu is niet meer hetzelfde als 20 jaar terug . op zandberg begint alles weer op en top te draaien dankzij het prachtige werk van nieuwe jeugdbestuur die zijn nog maar twee weken bezig maar kan jullie vertellen dat ze er iets willen van maken.prof daar voor

02 Dec 2011, 20:16
Freak

mistral schreef:
ik denk persoonlijl als Evert ,Guy en Erik niet terug keren dan zal het vlug gedaan zijn met prachtige jeugdwerking ,we hebben ze echt nodig anders geen label geen visie niks meer .zij zijn degene die alles weer op het goede spoor kunnen trekken, en nodig zijn op zandberg want het is daar 5 voor twaalf !!!!!
Met alle respekt voor die andere mensen die het geprobeerd hebben een jeugdwerking nu is niet meer hetzelfde als 20 jaar terug . op zandberg begint alles weer op en top te draaien dankzij het prachtige werk van nieuwe jeugdbestuur die zijn nog maar twee weken bezig maar kan jullie vertellen dat ze er iets willen van maken.prof daar voor

diegene die er nu zitten, zaten er twee maand geleden al, en toen is de situatie ontploft.

hoe moeten die ontslagen jeugdcoördinators nu gaan samenwerken met Van Eetvelde en Markey?

om nog maar te zwijgen met eventueel Frank De Roose, die door hen een fantast en dromer werd genoemd...

een onhoudbare situatie, mark my words ;)

02 Dec 2011, 20:31
toevallige voorbijganger

twee maanden geleden waren die mannen ook al goed bezig!! ik denk dat veel mensen binnen en rond de jeugdwerking nu pas beseffen wat die mannen daar verwezelijkt hebben ,en ben er van overtuigt als er een beetje goodwill is iedereen weer door de zelfde deur kan en ze met hun jeugdopleiding nog hoog kunnen schoren binnen de voetbalmiddens.laat dat een voorbeeld zijn voor betsuur eerste ploeg.als je wil te samen werken is er altijd een uitweg voor alles en iedereen

02 Dec 2011, 20:42
Freak

mistral schreef:
twee maanden geleden waren die mannen ook al goed bezig!! ik denk dat veel mensen binnen en rond de jeugdwerking nu pas beseffen wat die mannen daar verwezelijkt hebben ,en ben er van overtuigt als er een beetje goodwill is iedereen weer door de zelfde deur kan en ze met hun jeugdopleiding nog hoog kunnen schoren binnen de voetbalmiddens.laat dat een voorbeeld zijn voor betsuur eerste ploeg.als je wil te samen werken is er altijd een uitweg voor alles en iedereen

in mirakels geloof ik niet, en zeker niet als het over ons jeugd- en hoofdbestuur gaat...

02 Dec 2011, 20:47

Mistral, volledig akkoord !

Chapeau zelfs voor die mannen dat ze willen terugkomen, met hun kennis en ervaring staan er veel ploegen te springen om hen binnen te halen.

02 Dec 2011, 21:10
Freak

contador schreef:
Mistral, volledig akkoord !

Chapeau zelfs voor die mannen dat ze willen terugkomen, met hun kennis en ervaring staan er veel ploegen te springen om hen binnen te halen.

en toch komen ze terug? vreemd ... ah ja, t zijn echte iendrachters, da was ik efkes vergeten...

02 Dec 2011, 21:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 399 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 27