|
|
| Pagina 22 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 40 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
Is er in het gesprek met FDR ook gesproken over de recette van de kampioenenmatch?
|
| 27 Nov 2011, 0:43 |
|
|
toevallige voorbijganger
Beste Stijn,
Wat bedoeld u met de tweede lijn? Ik bedoel dat De Roose, zonder inspraak van iemand al een manager aanstelt. Vindt u dat normale gang van zaken? Was dit onduidelijk. |
| 27 Nov 2011, 9:51 |
|
|
Freak
Sis schreef: Beste Stijn, Wat bedoeld u met de tweede lijn? Ik bedoel dat De Roose, zonder inspraak van iemand al een manager aanstelt. Vindt u dat normale gang van zaken? Was dit onduidelijk. gij maakt toch ook deel uit van zijn organigram?? allez dat voorspelt al veel goeds moet ik zeggen... |
| 27 Nov 2011, 10:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Sis schreef: Beste Stijn, Wat bedoeld u met de tweede lijn? Ik bedoel dat De Roose, zonder inspraak van iemand al een manager aanstelt. Vindt u dat normale gang van zaken? Was dit onduidelijk. www.seniorennet.be/ _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Nov 2011, 10:36 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
edit
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 27 Nov 2011, 10:44 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corridor,
Volgens mij bent u een fervent supporter die zeer veel voor de club doet of wil doen, daarom denk ik dat u daardoor in iedereen een beetje dwarsligger ziet of een indringer. Zijn goed bedoelde meningen niet meer aan de orde? feiten zijn feiten, als u het verslag leest, zijn er dan geen antwoorden die vragen doen rijzen? Voor mij mag iedereen in het bestuur komen als het maar eerlijk gaat. Is dit teveel gevraagd ? |
| 27 Nov 2011, 10:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
... feiten zijn feiten zoals je zegt.
Het enige feit waarvan ik als OUTSIDER op de hoogte ben is dat onder het beleid van DDB en FDR de financiele situatie behoorlijk verslechterde (om het zacht uit te drukken). Wanneer de financiele toestand naar de supporters toe HERHAALDELIJK bewust verkeerd werd voorgesteld door FDR (financieel verantwoordelijke) dan vind ik het maar normaal dat zijn mogelijke terugkeer enige kritiek of weerstand krijgt. |
| 27 Nov 2011, 11:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
shagual schreef: ... feiten zijn feiten zoals je zegt. Het enige feit waarvan ik als OUTSIDER op de hoogte ben is dat onder het beleid van DDB en FDR de financiele situatie behoorlijk verslechterde (om het zacht uit te drukken). Wanneer de financiele toestand naar de supporters toe HERHAALDELIJK bewust verkeerd werd voorgesteld door FDR (financieel verantwoordelijke) dan vind ik het maar normaal dat zijn mogelijke terugkeer enige kritiek of weerstand krijgt. Ik kan u daar in volgen shagual. Maar uit het verleden is al gebleken dat Steven De Cock ook nie zuiver op de graad is. Dus als De Roose niet welkom is door fouten die hij gemaakt heeft, dan is De Cock wat mij betreft evenmin aanvaardbaar. |
| 27 Nov 2011, 11:33 |
|
|
Miniem
ik denk dat sommige het verslag van de vergadering met FDR nog eens goed moeten lezen!!!!
3 maand geleden heb ik dat hier al eens gepost dat MVDS serieus over het budget is gegaan en heb daar veel tegenkanting op gekregen. waar mij om het doen is dat mijn club een eerlijk bstuur krijgt, en ik sta aan niemand zijn kant. maar volgens mij wil FDR zich nu bewijzen tegen over de supporters dat hij iets wil maken van den iendracht. en dat de sponsors blijven is normaal hij was de enige die in het restaurant rond ging bij de mensen om hem te bedanken de laatste 2 thuis matchen was er amper volk in het restaurant tegen eupen amper 55 personen tegen over vorige seizoen zaten er dikwijls 150 tot 200 personen nogmaals ik sta aan niemand zijn kant. ik ben gewoon bezorgd om mijn club |
| 27 Nov 2011, 11:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
dalton schreef: ik denk dat sommige het verslag van de vergadering met FDR nog eens goed moeten lezen!!!! 3 maand geleden heb ik dat hier al eens gepost dat MVDS serieus over het budget is gegaan en heb daar veel tegenkanting op gekregen. waar mij om het doen is dat mijn club een eerlijk bstuur krijgt, en ik sta aan niemand zijn kant. maar volgens mij wil FDR zich nu bewijzen tegen over de supporters dat hij iets wil maken van den iendracht. en dat de sponsors blijven is normaal hij was de enige die in het restaurant rond ging bij de mensen om hem te bedanken de laatste 2 thuis matchen was er amper volk in het restaurant tegen eupen amper 55 personen tegen over vorige seizoen zaten er dikwijls 150 tot 200 personen nogmaals ik sta aan niemand zijn kant. ik ben gewoon bezorgd om mijn club Liever 55 dat betalen dan 200 die het niet doen |
| 27 Nov 2011, 11:42 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
zwawi schreef: Ik kan u daar in volgen shagual. Maar uit het verleden is al gebleken dat Steven De Cock ook nie zuiver op de graad is. Dus als De Roose niet welkom is door fouten die hij gemaakt heeft, dan is De Cock wat mij betreft evenmin aanvaardbaar. ik ken de escapades van Steven niet, vandaar dat ik deze persoon niet vermeld. Ik zeg ook niet dat FDR niet meer welkom is, gewoon dat de kritiek op hem terecht is. ![]() |
| 27 Nov 2011, 11:43 |
|
|
Miniem
oilsjt, het is maar voor te zeggen dat de faktuuren gedaan werden door de vriendin vanDDB en MVDS en niet door FDR want dat was haar taak. het zelde voor de sponsering
|
| 27 Nov 2011, 11:54 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Nu iedereen hier min of meer zijn zegske (ook ik) heeft gedaan is mijn vraag aan de mannen van het steuncomité:Wat gebeurt er nu verder op bestuurlijk vlak of weten jullie ook niets?
Ons bestuur ging transparant en ook meer infogericht te werk gaan maar tot hiertoe horen wij officieel niets op dit vlak. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Nov 2011, 12:14 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
dalton schreef: oilsjt, het is maar voor te zeggen dat de faktuuren gedaan werden door de vriendin vanDDB en MVDS en niet door FDR want dat was haar taak. het zelde voor de sponsering inderdaad. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 27 Nov 2011, 12:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bomber schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Nu iedereen hier min of meer zijn zegske (ook ik) heeft gedaan is mijn vraag aan de mannen van het steuncomité:Wat gebeurt er nu verder op bestuurlijk vlak of weten jullie ook niets? Ons bestuur ging transparant en ook meer infogericht te werk gaan maar tot hiertoe horen wij officieel niets op dit vlak. Verslagje van de laatste keer dat we het huidige bestuur hebben samengezeten staat hier: viewtopic.php?f=22&t=3107 Bedankt ,ik heb dit waarschijnlijk over het hoofd gezien. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Nov 2011, 12:59 |
|
| Pagina 22 van 40 |
[ 596 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 40 Volgende |