|
|
| Pagina 22 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Als Stavros ZOU blijven, ben je toch beter af met een spits genre Zakkas/Beerens? Is er nergens zo ene vrij of te koop ?speelt die Van Boxstael (aka Roberto Carlos) nog? ![]() Die rijdt met de camion nu. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Apr 2013, 12:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Als we dan toch bij Cercle aan het rondkijken zijn, een Tim Smolders?
|
| 24 Apr 2013, 12:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Zienaa schreef: Als we dan toch bij Cercle aan het rondkijken zijn, een Tim Smolders? Zelfde type toch als dieje Janssens, nee? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Apr 2013, 12:21 |
|
|
Nationale Ploeg
DT schreef: Over de positie van aanvaller: Van Tornhout is toch allesbehalve type Criel denk ik. Dan heb je met Van Eyk al uw type Van Tornhout... Ik mag hopen dat er wordt gekeken naar een lopende spits, iemand die gaten kan trekken waar Glouftsis kan van profiteren. Als Glouftsis alleen maar als reserve wordt aanzien volgend jaar, ben je toch beter dat je die nu al van de hand doet want zal zeker niet het zonnetje zijn in uw kern dan en kost dan toch wel te veel ook. Misschien is Kevin Janssens wel in die optiek binnengehaald want zijn manier van spelen is heel vergelijkbaar met die van Lord... Kon ook zowel centraal vooraan als op links uit de voeten... Ik ga ervan uit dat Glouftsis vertrekt. Toen ik sprak van Criel had ik hiet niet over wat voor spits hij is, maar enkel over het feit dat het een Belg is van 26-27 met ervaring op verschillende niveaus. En ik vroeg mij af of er nog Belgische spitsen zijn van 26 met ervaring die voor ons haalbaar zouden kunnen zijn. Ik zag alleen Van Tornhout, maar ik ben zeker geen expert. DT schreef: Dat is tevens het vraagteken dat ik plaats bij Janssens - voor welke positie is hij aangetrokken? Centrale middenvelder op de tien? Is hij die sturende man? Is hij onze tweede spits, zwervend rond een Glouftsis, of wordt hij binnengehaald als een exacte kopie van De Cuyper voor onze linkerkant, wat dan eventueel in het nadeel van een Weydisch of een Martin kan spelen... Ik ben heel benieuwd naar de voorbereiding alvast. Wat zijn kostprijs betreft: contract bij Cercle liep af en heeft nagenoeg een seizoen niet gespeeld, dat zal zijn eisen toch ook wel enigzins beïnvloed hebben zeker? Hier ga ik ervan uit dat Janssens komt om Alex te vervangen. De twee vertrekkers waar de coach het over heeft in zijn interview na de match zijn volgens mij namelijk Alex en Stavros. |
| 24 Apr 2013, 12:26 |
|
|
Freak
De Jean schreef: DT schreef: Over de positie van aanvaller: Van Tornhout is toch allesbehalve type Criel denk ik. Dan heb je met Van Eyk al uw type Van Tornhout... Ik mag hopen dat er wordt gekeken naar een lopende spits, iemand die gaten kan trekken waar Glouftsis kan van profiteren. Als Glouftsis alleen maar als reserve wordt aanzien volgend jaar, ben je toch beter dat je die nu al van de hand doet want zal zeker niet het zonnetje zijn in uw kern dan en kost dan toch wel te veel ook. Misschien is Kevin Janssens wel in die optiek binnengehaald want zijn manier van spelen is heel vergelijkbaar met die van Lord... Kon ook zowel centraal vooraan als op links uit de voeten... Ik ga ervan uit dat Glouftsis vertrekt. Toen ik sprak van Criel had ik hiet niet over wat voor spits hij is, maar enkel over het feit dat het een Belg is van 26-27 met ervaring op verschillende niveaus. En ik vroeg mij af of er nog Belgische spitsen zijn van 26 met ervaring die voor ons haalbaar zouden kunnen zijn. Ik zag alleen Van Tornhout, maar ik ben zeker geen expert. DT schreef: Dat is tevens het vraagteken dat ik plaats bij Janssens - voor welke positie is hij aangetrokken? Centrale middenvelder op de tien? Is hij die sturende man? Is hij onze tweede spits, zwervend rond een Glouftsis, of wordt hij binnengehaald als een exacte kopie van De Cuyper voor onze linkerkant, wat dan eventueel in het nadeel van een Weydisch of een Martin kan spelen... Ik ben heel benieuwd naar de voorbereiding alvast. Wat zijn kostprijs betreft: contract bij Cercle liep af en heeft nagenoeg een seizoen niet gespeeld, dat zal zijn eisen toch ook wel enigzins beïnvloed hebben zeker? Hier ga ik ervan uit dat Janssens komt om Alex te vervangen. De twee vertrekkers waar de coach het over heeft in zijn interview na de match zijn volgens mij namelijk Alex en Stavros. alex denk ik ook , maar misschien is tweede vertrekker VDN wel? ![]() |
| 24 Apr 2013, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: alex denk ik ook , maar misschien is tweede vertrekker VDN wel? ![]() Zouden ze dan De Batselier al weggedaan hebben? Dat betwijfel ik toch. |
| 24 Apr 2013, 12:31 |
|
|
Reserve
De Jean schreef: El Corredor schreef: alex denk ik ook , maar misschien is tweede vertrekker VDN wel? ![]() Zouden ze dan De Batselier al weggedaan hebben? Dat betwijfel ik toch. Zou wel eens kunnen kloppen van VDN,let maar op van kv oostende,al hoop ik van niet natuurlijk |
| 24 Apr 2013, 12:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
De Jean schreef: El Corredor schreef: alex denk ik ook , maar misschien is tweede vertrekker VDN wel? ![]() Zouden ze dan De Batselier al weggedaan hebben? Dat betwijfel ik toch. Ik denk nu wel dat De Batselier zijn toekomst los staat van of VDN gaat blijven. Zelfs als VDN vertrekt, veronderstel ik dat men toch niet doorgaat met enkel Verhoeven en De Batselier als doelmannen. Het zou me trouwens toch verwonderen dat men nu reeds VDN bij de vertrekkers gaat rekenen. Soit, hopelijk zijn ze ginder aan de kust content van Kudimbana en blijft VDN gewoon bij ons. Misschien dat we het binnenkort van lolo4ever wel zullen horen, als hij ginder eindelijk uitgefeest is . |
| 24 Apr 2013, 12:44 |
|
|
Ancien
Bartos schreef: De Jean schreef: El Corredor schreef: alex denk ik ook , maar misschien is tweede vertrekker VDN wel? ![]() Zouden ze dan De Batselier al weggedaan hebben? Dat betwijfel ik toch. Ik denk nu wel dat De Batselier zijn toekomst los staat van of VDN gaat blijven. Zelfs als VDN vertrekt, veronderstel ik dat men toch niet doorgaat met enkel Verhoeven en De Batselier als doelmannen. Het zou me trouwens toch verwonderen dat men nu reeds VDN bij de vertrekkers gaat rekenen. Soit, hopelijk zijn ze ginder aan de kust content van Kudimbana en blijft VDN gewoon bij ons. Misschien dat we het binnenkort van lolo4ever wel zullen horen, als hij ginder eindelijk uitgefeest is . _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Apr 2013, 12:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
willempie schreef: De Jean schreef: El Corredor schreef: alex denk ik ook , maar misschien is tweede vertrekker VDN wel? ![]() Zouden ze dan De Batselier al weggedaan hebben? Dat betwijfel ik toch. Zou wel eens kunnen kloppen van VDN,let maar op van kv oostende,al hoop ik van niet natuurlijk De interesse in VDN ligt elders in West-Vlaanderen. _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Apr 2013, 12:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
davy1919 schreef: willempie schreef: De Jean schreef: Zouden ze dan De Batselier al weggedaan hebben? Dat betwijfel ik toch. Zou wel eens kunnen kloppen van VDN,let maar op van kv oostende,al hoop ik van niet natuurlijk De interesse in VDN ligt elders in West-Vlaanderen. Kortrijk zeker? |
| 24 Apr 2013, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Zienaa schreef: davy1919 schreef: willempie schreef: Zou wel eens kunnen kloppen van VDN,let maar op van kv oostende,al hoop ik van niet natuurlijk De interesse in VDN ligt elders in West-Vlaanderen. Kortrijk zeker? Blijkbaar, als Keet daar vertrekt zou VDN een optie zijn voor KVK _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Apr 2013, 14:23 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
Zienaa schreef: davy1919 schreef: willempie schreef: Zou wel eens kunnen kloppen van VDN,let maar op van kv oostende,al hoop ik van niet natuurlijk De interesse in VDN ligt elders in West-Vlaanderen. Kortrijk zeker? VDN vertelde afgelopen zondag na de match enkele belangrijke dingen: Wou gerust nog paar seizoenen bijtekenen in Aalst (wel zonder opnieuw te moeten inleveren voor de lonen van sommige dure vogels) Indien er een club meer zou bieden dan zijn contract bij de bank + Aalst dan ging hij daar over nadenken. Om 2e keeper bij Waasland-Beveren bijvoorbeeld te zijn, ging hij dat zo laten. Maar als een AA Gent zou aankloppen voor 2e keeper dan ging hij daar over praten. _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 24 Apr 2013, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
berthez schreef: Zienaa schreef: davy1919 schreef: De interesse in VDN ligt elders in West-Vlaanderen. Kortrijk zeker? VDN vertelde afgelopen zondag na de match enkele belangrijke dingen: Wou gerust nog paar seizoenen bijtekenen in Aalst (wel zonder opnieuw te moeten inleveren voor de lonen van sommige dure vogels) Indien er een club meer zou bieden dan zijn contract bij de bank + Aalst dan ging hij daar over nadenken. Om 2e keeper bij Waasland-Beveren bijvoorbeeld te zijn, ging hij dat zo laten. Maar als een AA Gent zou aankloppen voor 2e keeper dan ging hij daar over praten. dan zal hij niet bij die 2 zekere vertrekkers zijn he, want het kan blijkbaar nog alle kanten op bij VDN. _________________ may the FORCE be with you. |
| 24 Apr 2013, 16:04 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Fanatix schreef: jawadde op 3:56 da madamken in 't donkerblauw, de linkse van de twee ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 24 Apr 2013, 16:14 |
|
| Pagina 22 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 515 Volgende |