|
|
| Pagina 22 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 152 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
ik verwacht de komende dagen weer heel wat nieuwe accounts.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 05 Okt 2015, 19:20 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: ik verwacht de komende dagen weer heel wat nieuwe accounts. ![]() ![]() |
| 05 Okt 2015, 20:45 |
|
|
forumlegende
niet dat iemand er zit op te wachten
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 12 Okt 2015, 12:33 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
pattaboem schreef: De meningen over het stamnummer van de club, zijn hier op dit forum zeer verschillend. Persoonlijk zie ik het stamnummer als een simpel nummer, een volgnummer die KBVB ooit heeft toegekend. En voor mij is de waarde van KBVB een dikke nul, als je ziet op welke wijze zij functioneren. Nog minder belngrijk vind ik het toegekend nummer dat die ideoten van KBVB ooit hebben toegekend. Ik supporter voor een ploeg in vlees en bloed die "herkenbaar" is door zijn kleuren, zijn clublied, zijn terrein in Aalst, en vooral de naam (eendracht) en de locatie (Aalst) die zij vertegenwoordigen. Als onze duidelijk herkenbare club, een ander volgnummer (stamnummer) krijgt, speelt dat voor mij weinig rol. Om historische redenen zou het uiteraard beter zijn om stamnummer 90 te blijven behouden, maar als dit om overlevingsredenen niet anders kan, Is dit (volg)nummer voor mij absouut van minder belang, als Eendracht AALST maar identisch en identiek herkenbaar blijft op het voetbalveld. Maar ik respecteer andere meningen. Het stamnummer speelt zich enkel af "in het hoofd". Niet op het voetbalterein! Eindelijk. Kan niet elke post op deze manier zijn. Uw eigen mening geven t.o.v. iemand anders zijn mening zonder elkaar te verwijten. (Alhoewel je het tegenovergestelde wil van de andere) Ik hoop dat het binnen de vzw ook zo werkt. Elke mening mag/moet gehoord worden en op het einde pas (na ieders argumenten gehoord te hebben) , neem je een beslissing op basis van alles wat op tafel ligt. |
| 13 Okt 2015, 7:57 |
|
|
Freak
administratief
Het stamnummer vormt sinds 1926 een essentieel onderdeel in de organisatie van kampioenschappen door de KBVB. Het is immers de enige unieke referentie om de exacte identiteit van een club te bepalen, inclusief de jeugdploegen van een club. Het stamnummer speelt dan ook een opmerkelijke rol in speciale situaties, zoals schrappingen of fusies van clubs. Doorheen de geschiedenis van de competities en van de clubs blijft het stamnummer een constante administratieve referentie voor de club. Een club kan verschillende malen van naam veranderen, andere clubkleuren kiezen of van locatie veranderen, de club blijft echter uniek administratief onder hetzelfde stamnummer geregistreerd. [b]Wanneer een club ophoudt te bestaan en geschrapt wordt uit de registers van de voetbalbond, dan verdwijnt ook het stamnummer van de club. Wanneer twee clubs fuseren, dan moeten de clubs het stamnummer van één beide kiezen waaronder de fusieclub verder zal aantreden. Het andere stamnummer verdwijnt dan.[/ Palmares Het palmares van een club hangt eveneens samen met het stamnummer. Bij het schrappen van zo'n stamnummer wordt het palmares dus voorgoed afgesloten en blijft dit onveranderd. Het schrappen van zo'n stamnummer is meestal het gevolg van een fusie of een faillissement. in 2009 kwam er een fusie tussen de clubs RAA Louviéroise (opgericht in 1912, stamnummer 93) en RACS Couillet (opgericht in 1919, stamnummer 94). Daarbij werd het stamnummer van Couillet behouden. Het stamnummer 93 van Louviéroise werd geschrapt. De nieuwe club (genaamd Football Couillet-La Louvière) kon zo geen aanspraak maken op de bekeroverwinning van het oude Louviéroise in 2003. |
| 13 Okt 2015, 9:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
De voorbije maanden werd achter de schermen druk overlegd om Eendracht Aalst een nieuwe toekomst te geven. De vzw Supporters Eendracht Aalst wil de fans op de hoogte brengen van de uitkomst van deze gesprekken en nodigt daarom iedereen uit op vrijdag 16 oktober om 20 uur voor een informatievergadering in Ontmoetingshuis De Brug, Hertshage 11-19 in Aalst.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 13 Okt 2015, 9:25 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: administratief Het stamnummer vormt sinds 1926 een essentieel onderdeel in de organisatie van kampioenschappen door de KBVB. Het is immers de enige unieke referentie om de exacte identiteit van een club te bepalen, inclusief de jeugdploegen van een club. Het stamnummer speelt dan ook een opmerkelijke rol in speciale situaties, zoals schrappingen of fusies van clubs. Doorheen de geschiedenis van de competities en van de clubs blijft het stamnummer een constante administratieve referentie voor de club. Een club kan verschillende malen van naam veranderen, andere clubkleuren kiezen of van locatie veranderen, de club blijft echter uniek administratief onder hetzelfde stamnummer geregistreerd. [b]Wanneer een club ophoudt te bestaan en geschrapt wordt uit de registers van de voetbalbond, dan verdwijnt ook het stamnummer van de club. Wanneer twee clubs fuseren, dan moeten de clubs het stamnummer van één beide kiezen waaronder de fusieclub verder zal aantreden. Het andere stamnummer verdwijnt dan.[/ Palmares Het palmares van een club hangt eveneens samen met het stamnummer. Bij het schrappen van zo'n stamnummer wordt het palmares dus voorgoed afgesloten en blijft dit onveranderd. Het schrappen van zo'n stamnummer is meestal het gevolg van een fusie of een faillissement. in 2009 kwam er een fusie tussen de clubs RAA Louviéroise (opgericht in 1912, stamnummer 93) en RACS Couillet (opgericht in 1919, stamnummer 94). Daarbij werd het stamnummer van Couillet behouden. Het stamnummer 93 van Louviéroise werd geschrapt. De nieuwe club (genaamd Football Couillet-La Louvière) kon zo geen aanspraak maken op de bekeroverwinning van het oude Louviéroise in 2003. Inderdaad! Daarom is het stamnummer 90 voor mij zo belangrijk. De meeste supporters van Beerschot-Wilrijk bv. zijn nog steeds zeer ongelukkig dat ze hun "13" niet meer hebben. Dat heeft zijn reden! |
| 13 Okt 2015, 12:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Maar ze staan er wel elke week met duizenden te supporteren,dus zo belangrijk zal da stamnummer dan wel niet zijn zeker
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Okt 2015, 12:26 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
anathema76 schreef: De voorbije maanden werd achter de schermen druk overlegd om Eendracht Aalst een nieuwe toekomst te geven. De vzw Supporters Eendracht Aalst wil de fans op de hoogte brengen van de uitkomst van deze gesprekken en nodigt daarom iedereen uit op vrijdag 16 oktober om 20 uur voor een informatievergadering in Ontmoetingshuis De Brug, Hertshage 11-19 in Aalst. ben heel erg benieuwd |
| 13 Okt 2015, 12:56 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
filip.dhose schreef: waly 2 schreef: administratief Het stamnummer vormt sinds 1926 een essentieel onderdeel in de organisatie van kampioenschappen door de KBVB. Het is immers de enige unieke referentie om de exacte identiteit van een club te bepalen, inclusief de jeugdploegen van een club. Het stamnummer speelt dan ook een opmerkelijke rol in speciale situaties, zoals schrappingen of fusies van clubs. Doorheen de geschiedenis van de competities en van de clubs blijft het stamnummer een constante administratieve referentie voor de club. Een club kan verschillende malen van naam veranderen, andere clubkleuren kiezen of van locatie veranderen, de club blijft echter uniek administratief onder hetzelfde stamnummer geregistreerd. [b]Wanneer een club ophoudt te bestaan en geschrapt wordt uit de registers van de voetbalbond, dan verdwijnt ook het stamnummer van de club. Wanneer twee clubs fuseren, dan moeten de clubs het stamnummer van één beide kiezen waaronder de fusieclub verder zal aantreden. Het andere stamnummer verdwijnt dan.[/ Palmares Het palmares van een club hangt eveneens samen met het stamnummer. Bij het schrappen van zo'n stamnummer wordt het palmares dus voorgoed afgesloten en blijft dit onveranderd. Het schrappen van zo'n stamnummer is meestal het gevolg van een fusie of een faillissement. in 2009 kwam er een fusie tussen de clubs RAA Louviéroise (opgericht in 1912, stamnummer 93) en RACS Couillet (opgericht in 1919, stamnummer 94). Daarbij werd het stamnummer van Couillet behouden. Het stamnummer 93 van Louviéroise werd geschrapt. De nieuwe club (genaamd Football Couillet-La Louvière) kon zo geen aanspraak maken op de bekeroverwinning van het oude Louviéroise in 2003. Inderdaad! Daarom is het stamnummer 90 voor mij zo belangrijk. De meeste supporters van Beerschot-Wilrijk bv. zijn nog steeds zeer ongelukkig dat ze hun "13" niet meer hebben. Dat heeft zijn reden! da's ook een snel getrokken conclusie hé. Ze krijgen meer volk dan ooit, en ze kunnen/Mogen naar boven kijken. zo ongelukkig zien ze 'r niet uit vind ik.. voor ne volgnummer in één of ander register zeg.... zelfsde pers houdt op uitzonderingen na geen rekening met dat soort van papieren denkwijzen. beerschot is beerschot, ondanks wilrijk, ekeren, laat staan een ander nummer. welkom in 2015 |
| 13 Okt 2015, 13:01 |
|
|
Freak
zoals bij dender dus...
|
| 13 Okt 2015, 14:45 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: zoals bij dender dus... neen niet zoals bij dender dus.ik heb het louter over dat stamnummer. ik snap dat je t vergeten bent, maar vroeger noemde dender nog fc denderleeuw, in de kleuren blauw zwart dus zonder rood en met een ander logo. van fc denderleeuw is geen sprake meer en van fc dender heeft nooit iemand wakker gelegen, behalve veel te veel volk hier... wat ik trouwens nooit heb begrepen. |
| 13 Okt 2015, 17:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Davy schreef: waly 2 schreef: zoals bij dender dus... neen niet zoals bij dender dus.ik heb het louter over dat stamnummer. ik snap dat je t vergeten bent, maar vroeger noemde dender nog fc denderleeuw, in de kleuren blauw zwart dus zonder rood en met een ander logo. van fc denderleeuw is geen sprake meer en van fc dender heeft nooit iemand wakker gelegen, behalve veel te veel volk hier... wat ik trouwens nooit heb begrepen. da es normool jong as ge van Temse zètj, ni mi inzitten ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 13 Okt 2015, 18:00 |
|
|
Freak
Davy schreef: waly 2 schreef: zoals bij dender dus... neen niet zoals bij dender dus.ik heb het louter over dat stamnummer. ik snap dat je t vergeten bent, maar vroeger noemde dender nog fc denderleeuw, in de kleuren blauw zwart dus zonder rood en met een ander logo. van fc denderleeuw is geen sprake meer en van fc dender heeft nooit iemand wakker gelegen, behalve veel te veel volk hier... wat ik trouwens nooit heb begrepen. fc denderleeuw bestaat niet meer ,die spelen met het stamnummer van denderhoutem,en hetzelfde zal gebeuren met eendracht aalst.vergeet niet dat ze geen "eendracht aalst" meer zullen mogen heten. t zal ook eendracht aalstar worden. |
| 13 Okt 2015, 18:27 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: Davy schreef: waly 2 schreef: zoals bij dender dus... neen niet zoals bij dender dus.ik heb het louter over dat stamnummer. ik snap dat je t vergeten bent, maar vroeger noemde dender nog fc denderleeuw, in de kleuren blauw zwart dus zonder rood en met een ander logo. van fc denderleeuw is geen sprake meer en van fc dender heeft nooit iemand wakker gelegen, behalve veel te veel volk hier... wat ik trouwens nooit heb begrepen. fc denderleeuw bestaat niet meer ,die spelen met het stamnummer van denderhoutem,en hetzelfde zal gebeuren met eendracht aalst.vergeet niet dat ze geen "eendracht aalst" meer zullen mogen heten. t zal ook eendracht aalstar worden. SK Beveren bestaat ook nog, en waar zitten die? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 13 Okt 2015, 18:40 |
|
| Pagina 22 van 152 |
[ 2276 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 152 Volgende |