|
|
| Pagina 211 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 209 210 211 212 213 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
eintracht frankfurt schreef: Bomber schreef: Urban? Janos Banfi !! Jaaaaaanos jaaaanos jaaaaanos Banfi? Ik denk dat dienen nog altijd op de loonlijst van den Eendracht staat. |
| 09 Feb 2012, 9:17 |
|
|
Freak
ik lees hier in hln dat roeselare interesse heeft in depoitre,wat kan hij daar nu gaan doen?die zijn toch niet beter dan wij?
|
| 09 Feb 2012, 10:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
waly 2 schreef: ik lees hier in hln dat roeselare interesse heeft in depoitre,wat kan hij daar nu gaan doen?die zijn toch niet beter dan wij? Dat snap ik ook niet goed, het lijkt mij overigens beter niet teveel topspelers te verpatsen aan ploegen uit ons eigen reeks. _________________
|
| 09 Feb 2012, 10:57 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Fanatix schreef: waly 2 schreef: ik lees hier in hln dat roeselare interesse heeft in depoitre,wat kan hij daar nu gaan doen?die zijn toch niet beter dan wij? Dat snap ik ook niet goed, het lijkt mij overigens beter niet teveel topspelers te verpatsen aan ploegen uit ons eigen reeks. verpatsen? Gratis weggeven zal eerder van toepassing zijn.. |
| 09 Feb 2012, 11:04 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Fanatix schreef: waly 2 schreef: ik lees hier in hln dat roeselare interesse heeft in depoitre,wat kan hij daar nu gaan doen?die zijn toch niet beter dan wij? Dat snap ik ook niet goed, het lijkt mij overigens beter niet teveel topspelers te verpatsen aan ploegen uit ons eigen reeks. Dat zou ik ook heel zuur vinden. Dat Depoitre naar een eersteklasser trekt, zou ik begrijpen, maar toch niet naar een andere tweedeklasser (en zeker niet naar een ploeg die niet echt beter is dan ons). En ik denk dat het financieel in Roeselare niet beter is dan bij ons. Bovendien kent hij bij ons alles en iedereen. |
| 09 Feb 2012, 11:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Smetje schreef: Fanatix schreef: waly 2 schreef: ik lees hier in hln dat roeselare interesse heeft in depoitre,wat kan hij daar nu gaan doen?die zijn toch niet beter dan wij? Dat snap ik ook niet goed, het lijkt mij overigens beter niet teveel topspelers te verpatsen aan ploegen uit ons eigen reeks. Dat zou ik ook heel zuur vinden. Dat Depoitre naar een eersteklasser trekt, zou ik begrijpen, maar toch niet naar een andere tweedeklasser (en zeker niet naar een ploeg die niet echt beter is dan ons). En ik denk dat het financieel in Roeselare niet beter is dan bij ons. Bovendien kent hij bij ons alles en iedereen. Die gaat nooit naar roeselare gaan, laat ze maar interesse hebben, den eendracht zal ook wel interesse hebben in Messi maar daarom komt hij niet hé ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 09 Feb 2012, 11:36 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: ik lees hier in hln dat roeselare interesse heeft in depoitre,wat kan hij daar nu gaan doen?die zijn toch niet beter dan wij? Er staat toch nergens in dat hij daar wil naartoe gaan of dat overweegt. Je kan toch moeilijk een ploeg verbieden om interesse te hebben in een speler. |
| 09 Feb 2012, 13:10 |
|
|
Freak
er staat:hij kreeg van eendracht aalst een goed voorstel,maar ook roeselare deed hem een mooi bod.
dan is er toch al gesproken met laurent ?zou hij dan niet kunnen overwegen om naar daar te gaan? |
| 09 Feb 2012, 14:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
waly 2 schreef: er staat:hij kreeg van eendracht aalst een goed voorstel,maar ook roeselare deed hem een mooi bod. dan is er toch al gesproken met laurent ?zou hij dan niet kunnen overwegen om naar daar te gaan? mja, wat is gesproken? Hij is einde contract. Als een andere ploeg u een voorstel wil doen moet je wel heel achterlijk zijn om dat direct af te wijzen. Gelijk welke ploeg dat is. Als morgen een andere werkgever u een aanbod doet, zelfs al interesseert het u eigenlijk niet, ga je toch ook vragen wat ze te bieden hebben? |
| 09 Feb 2012, 14:32 |
|
|
Freak
en als het beter is is hij weg.
|
| 09 Feb 2012, 14:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
waly 2 schreef: er staat:hij kreeg van eendracht aalst een goed voorstel,maar ook roeselare deed hem een mooi bod. dan is er toch al gesproken met laurent ?zou hij dan niet kunnen overwegen om naar daar te gaan? Feit is dat het verschil tussen de goede voorstellen hier en de mooie boden elders nogal kan oplopen. Bijkomend probleem is dat zoveel gevestigde waarden einde contract zijn en dat mede door de financiële problemen die contracten niet werden opengebroken.Die mannen zijn natuurlijk grof wild nu ze ook al hun waarde in tweede bewezen hebben.Jens zal zeker niet de laatste zijn die eieren voor zijn geld kiest. |
| 09 Feb 2012, 18:50 |
|
|
Freak
lolo4ever schreef: waly 2 schreef: er staat:hij kreeg van eendracht aalst een goed voorstel,maar ook roeselare deed hem een mooi bod. dan is er toch al gesproken met laurent ?zou hij dan niet kunnen overwegen om naar daar te gaan? Feit is dat het verschil tussen de goede voorstellen hier en de mooie boden elders nogal kan oplopen. Bijkomend probleem is dat zoveel gevestigde waarden einde contract zijn en dat mede door de financiële problemen die contracten niet werden opengebroken.Die mannen zijn natuurlijk grof wild nu ze ook al hun waarde in tweede bewezen hebben.Jens zal zeker niet de laatste zijn die eieren voor zijn geld kiest. goh ja, VDN tekende bij, dat is al positief. Kestens, filipovic, Van Damme tekenden bij. dus je centrale as achteraan ligt vast. Hopelijk tekenen De Schutter, Depoitre, Moreels bij. voor cousin, galucci, vervaeke, TVR, verheyden zal je wel alternatieven vinden. Allez, als ge er verstand van hebt natuurlijk... . ik zou trouwens vooral nog een snelle centrale verdediger halen, als je Niels daar niet gaat gebruiken.Podevijn is zeker en vast een verlies, maar toch ook iemand die met hoge pieken en diepe dalen voetbalde. Ik doe daarmee geenszins afbreuk aan de verdienste van Jens, maar een gans jaar op niveau spelen is natuurlijk nog iets anders. Al gelden er bij Jens wel verzachtende omstandigheden, met zijn zware blessure(s). |
| 09 Feb 2012, 18:58 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
't is trouwens niet dat iedereen van onze kern een aanbieding zal krijgen van Willem II zeker ?
Depoitre (of althans zijn manager) zal inderdaad wel zijn marktwaarde wat omhoog willen krijgen in deze periode vant jaar. Maar ik hoop in ieder geval dat ze bij ons op een verantwoorde manier die onderhandelingen blijven doen, en het hoofd blijven koel houden, ook al is er met Jens een fantastische speler vertrokken. _________________ If you never try, you'll never know |
| 09 Feb 2012, 19:09 |
|
|
forumlegende
El Corredor schreef: lolo4ever schreef: waly 2 schreef: er staat:hij kreeg van eendracht aalst een goed voorstel,maar ook roeselare deed hem een mooi bod. dan is er toch al gesproken met laurent ?zou hij dan niet kunnen overwegen om naar daar te gaan? Feit is dat het verschil tussen de goede voorstellen hier en de mooie boden elders nogal kan oplopen. Bijkomend probleem is dat zoveel gevestigde waarden einde contract zijn en dat mede door de financiële problemen die contracten niet werden opengebroken.Die mannen zijn natuurlijk grof wild nu ze ook al hun waarde in tweede bewezen hebben.Jens zal zeker niet de laatste zijn die eieren voor zijn geld kiest. goh ja, VDN tekende bij, dat is al positief. Kestens, filipovic, Van Damme tekenden bij. dus je centrale as achteraan ligt vast. Hopelijk tekenen De Schutter, Depoitre, Moreels bij. voor cousin, galucci, vervaeke, TVR, verheyden zal je wel alternatieven vinden. Allez, als ge er verstand van hebt natuurlijk... . ik zou trouwens vooral nog een snelle centrale verdediger halen, als je Niels daar niet gaat gebruiken.Podevijn is zeker en vast een verlies, maar toch ook iemand die met hoge pieken en diepe dalen voetbalde. Ik doe daarmee geenszins afbreuk aan de verdienste van Jens, maar een gans jaar op niveau spelen is natuurlijk nog iets anders. Al gelden er bij Jens wel verzachtende omstandigheden, met zijn zware blessure(s). We zijn weer vertrokken : Verheyden mag/moet weer weg en toch is hij één van de eersten die de trainer op het bord zet! |
| 09 Feb 2012, 21:47 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jean schreef: El Corredor schreef: lolo4ever schreef: Feit is dat het verschil tussen de goede voorstellen hier en de mooie boden elders nogal kan oplopen. Bijkomend probleem is dat zoveel gevestigde waarden einde contract zijn en dat mede door de financiële problemen die contracten niet werden opengebroken.Die mannen zijn natuurlijk grof wild nu ze ook al hun waarde in tweede bewezen hebben.Jens zal zeker niet de laatste zijn die eieren voor zijn geld kiest. goh ja, VDN tekende bij, dat is al positief. Kestens, filipovic, Van Damme tekenden bij. dus je centrale as achteraan ligt vast. Hopelijk tekenen De Schutter, Depoitre, Moreels bij. voor cousin, galucci, vervaeke, TVR, verheyden zal je wel alternatieven vinden. Allez, als ge er verstand van hebt natuurlijk... . ik zou trouwens vooral nog een snelle centrale verdediger halen, als je Niels daar niet gaat gebruiken.Podevijn is zeker en vast een verlies, maar toch ook iemand die met hoge pieken en diepe dalen voetbalde. Ik doe daarmee geenszins afbreuk aan de verdienste van Jens, maar een gans jaar op niveau spelen is natuurlijk nog iets anders. Al gelden er bij Jens wel verzachtende omstandigheden, met zijn zware blessure(s). We zijn weer vertrokken : Verheyden mag/moet weer weg en toch is hij één van de eersten die de trainer op het bord zet! Er moet bespaard worden op de loonmassa, dus moeten er zulke beslissingen volgen... |
| 09 Feb 2012, 21:53 |
|
| Pagina 211 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 209 210 211 212 213 … 345 Volgende |