Transfers 2010-2011 - Pagina 216 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 214 215 216 217 218 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef:
hansken schreef:
je vergist je ;-)

ik wil hier geen welles-nietes-spelletje van maken, maar Filipovic is een dure vogel.

en ik ga het spelletje wel spelen, Filopvic is één van de goedkoopste van je huidige kern. En ik kan het bewijzen zwart op wit.

15 Feb 2012, 14:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
panoleon schreef:
El Corredor schreef:
hansken schreef:
je vergist je ;-)

ik wil hier geen welles-nietes-spelletje van maken, maar Filipovic is een dure vogel.

en ik ga het spelletje wel spelen, Filopvic is één van de goedkoopste van je huidige kern. En ik kan het bewijzen zwart op wit.

Ik wou er niet verder meer op ingaan, maar dankjewel Herbert ;-)

15 Feb 2012, 14:27
nieuw in de eerste ploeg

panoleon schreef:
El Corredor schreef:
hansken schreef:
je vergist je ;-)

Het is natuurlijk hoe je het bekijkt. ;)

15 Feb 2012, 17:19
Freak

Leeftijd: 45
panoleon schreef:
El Corredor schreef:
hansken schreef:
je vergist je ;-)

goedkoop is een relatief begrip. (en zeker op de Zandberg, maar soit)

15 Feb 2012, 18:55
Vaste Waarde

El Corredor schreef:
panoleon schreef:
El Corredor schreef:

goedkoop is een relatief begrip. (en zeker op de Zandberg, maar soit)

Filipovic is zeker niet de duurste. Verschillende spelers verdienen meer. Hij ligt eerder in het gemiddelde!

15 Feb 2012, 19:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik denk dat velen zich hier mispakken aan de spelerslonen...Filipovic is zeker niet de duurste.

15 Feb 2012, 19:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
In plaats van te discussiëren of Filipovic, één van onze allerbeste spelers, hier één van de grootverdieners of niet is, vind ik het vooral erg dat Gbarssin, zowat onze slechtste speler, hier één van de absolute grootverdieners is (en dat is wel een zekerheid, vrees ik). En die maanden dat Thompson hier een royale wedde opgestreken heeft, das ook een pak geld dat ge evengoed in den Dender had kunnen smijten.

15 Feb 2012, 22:50
Freak

Bartos schreef:
In plaats van te discussiëren of Filipovic, één van onze allerbeste spelers, hier één van de grootverdieners of niet is, vind ik het vooral erg dat Gbarssin, zowat onze slechtste speler, hier één van de absolute grootverdieners is (en dat is wel een zekerheid, vrees ik). En die maanden dat Thompson hier een royale wedde opgestreken heeft, das ook een pak geld dat ge evengoed in den Dender had kunnen smijten.

daar hebt ge natuurlijk ook een punt.

Nochtans was het merendeel hier enthousiast over zijn eerste match van die Gbarssin. Ik iets minder.

Wat Thompson betreft, ik zag het daar wel mee zitten, dacht echt dat die hier ging slagen. Maar helaas, het was een miskoop...

15 Feb 2012, 23:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
El Corredor schreef:

Nochtans was het merendeel hier enthousiast over zijn eerste match van die Gbarssin. Ik iets minder.

Wat Thompson betreft, ik zag het daar wel mee zitten, dacht echt dat die hier ging slagen. Maar helaas, het was een miskoop...

Ik versta nog altijd niet op welke basis die Gbarssin hier gekocht is. Hij had naar het schijnt ne goeie pass en ne goeie shot, maar daar zijt ge vet mee als ge als centrale middenvelder nooit dichter dan 70 meter van het vijandelijke doel komt.

En Thompson, daar had ik voor het seizoen, zelfs voor hij ne minuut gespeeld had, redelijk veel geld op durven verwedden dat het zo ging aflopen. Ik had gezegd dat hij hier bij de winterstop weer ging weg zijn (wegens bijlang niet goed genoeg, maar het zelf niet beseffen) en ik was zelfs nog te optimistisch over zijn slaagkansen daarmee. Ne spits die niet kan lopen, geen enkel duel kan winnen (zelfs in de oefenmatchen niet tegen ne vierde klasser), geen goal kan maken, genen bal kan controleren ... chapeau aan de scout die ons dat gelapt heeft zeg.

15 Feb 2012, 23:18
Freak

Bartos schreef:
El Corredor schreef:

Ik versta nog altijd niet op welke basis die Gbarssin hier gekocht is. Hij had naar het schijnt ne goeie pass en ne goeie shot, maar daar zijt ge vet mee als ge als centrale middenvelder nooit dichter dan 70 meter van het vijandelijke doel komt.

En Thompson, daar had ik voor het seizoen, zelfs voor hij ne minuut gespeeld had, redelijk veel geld op durven verwedden dat het zo ging aflopen. Ik had gezegd dat hij hier bij de winterstop weer ging weg zijn (wegens bijlang niet goed genoeg, maar het zelf niet beseffen) en ik was zelfs nog te optimistisch over zijn slaagkansen daarmee. Ne spits die niet kan lopen, geen enkel duel kan winnen (zelfs in de oefenmatchen niet tegen ne vierde klasser), geen goal kan maken, genen bal kan controleren ... chapeau aan de scout die ons dat gelapt heeft zeg.

Gbarssin doet mij altijd aan de vete tussen Louis Van Gaal en wijlen Guy Thys denken...

Toen Thys trainer was bij Antwerp speelde onder zijn hoede de nu als trainer wereldberoemde Louis van Gaal. Van Gaal zat vaak op de bank en werd dit zo moe dat hij tijdens een wedstrijd eens op Thys toestapte. Hij vroeg hem: "Trainer, stel mij op: ik kan alles met een bal." Waarop Thys droog antwoordde: "Jamaar, ge hébt 'm nooit, Louis!"

15 Feb 2012, 23:28
Reserve

Leeftijd: 51
Wouter Moreels verlaat Eendracht

Luc Van Hauwermeiren is de opvolger van Marcel Van Den Steen als sportief manager bij Eendracht Aalst. De gewezen voetballer van Eendracht toont zich ontgoocheld over de houding van sommige spelers aan de onderhandelingstafel.

'De spelers lijken niet te beseffen dat tweede klasse te lijden heeft van de economische crisis. Vooral Wouter Moreels heeft me ontgoocheld. Op een paar details na waren we het volledig eens over het financiële plaatje. De speler zonderde zich toen even af om te overleggen met zijn manager, waarna hij me dan doodleuk meedeelde dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en toch de club wil verlaten. Eigenlijk hield Moreels ons dus drie weken aan het lijntje.'

Bron Nieuwsblad.be

16 Feb 2012, 10:00
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Correctie Bartos, je mag dat "een van de" wel weglaten bij Marco. Hij is de grootverdiener bij ons punt. Weet jij soms voor hoelang die getekend heeft? Ik vind er op de officiële site niks van terug en ik wil me niet vergalopperen zoals ik bij Vervaeke heb gedaan. Ik dacht dat diens contract eind mei afliep, maar blijkbaar tekende hij in mei 2011 een contract van twee seizoenen... Zitten we daar dus ook nog mee opgescheept...

Hopelijk minder namen, maar echte versterkingen naar volgend seizoen toe...

16 Feb 2012, 10:02
Reserve

Leeftijd: 51

Luc Van Hauwermeiren is de opvolger van Marcel Van Den Steen als sportief manager bij Eendracht Aalst. De gewezen voetballer van Eendracht toont zich ontgoocheld over de houding van sommige spelers aan de onderhandelingstafel.

'De spelers lijken niet te beseffen dat tweede klasse te lijden heeft van de economische crisis. Vooral Wouter Moreels heeft me ontgoocheld. Op een paar details na waren we het volledig eens over het financiële plaatje. De speler zonderde zich toen even af om te overleggen met zijn manager, waarna hij me dan doodleuk meedeelde dat hij aan een nieuwe uitdaging toe is en toch de club wil verlaten. Eigenlijk hield Moreels ons dus drie weken aan het lijntje.'

Bron Nieuwsblad.be

16 Feb 2012, 10:05
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Spijtige zaak, Wouter Moreels blijft een klasbak, al heb ik mijn twijfels of hij bij veel tweedeklassers terecht kan na zijn twijfelachtig seizoen (blessures en geen topprestaties) van dit jaar.

Ik hoop dat ze in de lagere klasses een waardige vervanger vinden, die minder kost. Er zullen heel wat spelers vertrekken maar het is toch wel belangrijk dat ze gewoon de loonmassa gaan inkrimpen en geen zotte dingen gaan doen (lees: geen "grote namen" uit eerste en tweede aantrekken).

16 Feb 2012, 10:06
Ancien

Leeftijd: 46
De (9)Bilde schreef:

Bron Nieuwsblad.be

Zo'n dingen zou ik nu precies toch niet teveel in de gazet zetten... In alle geval: merci Wouter voor alles wat je voor ons hebt betekend. Jij maakte ons kampioen vorig seizoen en dat zullen we hier bij den Iendracht nooit vergeten.

16 Feb 2012, 10:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 214 215 216 217 218 345