|
|
| Pagina 217 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 215 216 217 218 219 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Bomber schreef: Onderkroiper schreef: jammen schreef: Kaan El Corredor em ni verkliejn as Bomber? El Corredor for president van OPC ![]() Da zal moeten lukken, OPC eet giejne president [/quotTroeist a, 'n Iendracht oeik ni. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Okt 2011, 17:56 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Wat een klucht over wie wel en niet mag of moet gaan
En dan moogde u nog afvragen of tgeen ge daar dan te weten gaat komen, wel de waarheid is ...Ik ben al lang blij dat ik niet mag/moet gaan! Haal gewoon de rotte appels uit het bestuur en probeer de club te redden. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Okt 2011, 18:01 |
|
|
Vaste Waarde
Schepper schreef: Onderkroiper schreef: jammen schreef: Kaan El Corredor em ni verkliejn as Bomber? El Corredor for president van OPC ![]() Wat een cirk zeg of hij nu mee mag of niet. Is hij misschien de enige die capabel is op dit forum?? Vind ik nu ook wel. Al paar paginas vol om El Corredor mee te krijgen. Niks tegen zijn persoon en kritische mening, maar het is niet omdat ge kennis hebt van boekhouden dat ge aanwezig MOET zijn. Straks gaan we nog met zen allen moeten zeggen wat we doen in het dagelijkse leven om gevraagd te worden... Stel de vragen dat ge wilt aan OPC en zij zullen ze wel stellen. Ge moet daar ook niet met 300 man gaan zitten, want dat leidt ook niet tot een constructieve vergadering. Dan is het eerder een lezing, waarbij de waarheid toch wordt verzwegen of verbloemd. |
| 18 Okt 2011, 18:16 |
|
|
Ancien
Ik denk dat er sommigen niet snappen dat het niet zozeer is dat iedereen El Corredor erbij wil, maar dat "onze manager" niet wil dat hij erbij is.
En laat dat nu juist zijn waarover ik mij vragen stel. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Okt 2011, 18:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik had liefst van al nog 1 keer een open vergadering gehad, simpelweg omdat de situatie dit vraagt en omdat er op de vorige zeer weinig - revelants - gezegd is. Ik hoop dat zo een vergadering er uiteindelijk wel nog komt, deze keer zonder de "we zijn nog maar 4 dagen bezig" - argumenten.
Maar wat ik begrepen heb uit de communicatie her en der van de afgelopen dagen, dan is het dat het zaterdag zal gaan over het samenstellen van een soort supportersraad/werkgroep Dat is natuurlijk heel wat anders ! Zo een intiatief kunnen we enkel ondersteunen. Wat mij wel wat stoort is de (mis)communicatie hierover. Ik merk dat er tegengestelde berichten komen en zoiets wekt enkel argwaan (naar aanleiding van die open brief OPC) Zoals gezegd, ben ik helemaal voorstander van zo een "raad", en het klopt dat wanneer je dat wilt realiseren er in een vaste (veel kleinere) groep bij elkaar gekomen moeten worden. In dat opzicht vind ik 3 personen per groepering persoonlijk zelfs te veel. Bon, het is nu de een aanzet/startvergadering en waarschijnlijk gaan er van de eerste keer zelfs enorm veel zijn die zich hiervoor niet willen engageren. Als we zo een constructieve vergadering gaan houden, dan ben ik voor en heb ik zelfs een aantal voorstellen. Waar echter niet mag in vervallen worden, is een zoveelste nietszeggende supportersvergadering te houden waarin gewoon propaganda gemaakt wordt. Ik denk dat iedereen wel genoeg heeft van de mondelinge beloftes op deze vergaderingen en dat we nu wel eens recht hebben op resultaten. Het zou hun zelfs sieren wanneer deze nieuwe ploeg ook meteen aangeeft dat ze zichzelf wat overgegaloppeerd hebben en ze zelf de nodige lessen getrokken hebben uit deze eerste maand. Mij kan het NU trouwens geen bal schelen wie van het vorige bestuur het meeste fouten gemaakt Mij gaat het er vooral om: Wat is de situatie nu en wat gaan "we" eraan doen. Al de rest is pure tijdsverspilling op deze moment. God weet ga je zelfs de vorige mensen niet nodig hebben om alles zo snel mogelijk in orde te krijgen. Dus; indien het zaterdag de bedoeling is om die "raad" samen te stellen en om eens concreet te gaan: aanwezig. Is het zaterdag de bedoeling van propaganda te maken en mogen daarom zogenaamde stoorzenders van de vorige keer niet binnen: niet aanwezig. Graag dus een woordje uitleg ? _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Okt 2011, 18:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Schepper schreef: Onderkroiper schreef: jammen schreef: Kaan El Corredor em ni verkliejn as Bomber? El Corredor for president van OPC ![]() Wat een cirk zeg of hij nu mee mag of niet. Is hij misschien de enige die capabel is op dit forum?? Ik denk niet dat het zozeer om hem gaat. Het gaat hem vooral om het principe. |
| 18 Okt 2011, 18:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
jammen schreef: Ik denk dat er sommigen niet snappen dat het niet zozeer is dat iedereen El Corredor erbij wil, maar dat "onze manager" niet wil dat hij erbij is. En laat dat nu juist zijn waarover ik mij vragen stel. El Corredor heeft een affaire met zijn madam (graptje he pol) _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Okt 2011, 18:41 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: jammen schreef: Ik denk dat er sommigen niet snappen dat het niet zozeer is dat iedereen El Corredor erbij wil, maar dat "onze manager" niet wil dat hij erbij is. En laat dat nu juist zijn waarover ik mij vragen stel. El Corredor heeft een affaire met zijn madam (graptje he pol) Pol.........liesje. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Okt 2011, 18:45 |
|
|
Freak
edit (ok ondertussen)
|
| 18 Okt 2011, 19:58 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: Ik had liefst van al nog 1 keer een open vergadering gehad, simpelweg omdat de situatie dit vraagt en omdat er op de vorige zeer weinig - revelants - gezegd is. Ik hoop dat zo een vergadering er uiteindelijk wel nog komt, deze keer zonder de "we zijn nog maar 4 dagen bezig" - argumenten. Maar wat ik begrepen heb uit de communicatie her en der van de afgelopen dagen, dan is het dat het zaterdag zal gaan over het samenstellen van een soort supportersraad/werkgroep Dat is natuurlijk heel wat anders ! Zo een intiatief kunnen we enkel ondersteunen. Wat mij wel wat stoort is de (mis)communicatie hierover. Ik merk dat er tegengestelde berichten komen en zoiets wekt enkel argwaan (naar aanleiding van die open brief OPC) Zoals gezegd, ben ik helemaal voorstander van zo een "raad", en het klopt dat wanneer je dat wilt realiseren er in een vaste (veel kleinere) groep bij elkaar gekomen moeten worden. In dat opzicht vind ik 3 personen per groepering persoonlijk zelfs te veel. Bon, het is nu de een aanzet/startvergadering en waarschijnlijk gaan er van de eerste keer zelfs enorm veel zijn die zich hiervoor niet willen engageren. Als we zo een constructieve vergadering gaan houden, dan ben ik voor en heb ik zelfs een aantal voorstellen. Waar echter niet mag in vervallen worden, is een zoveelste nietszeggende supportersvergadering te houden waarin gewoon propaganda gemaakt wordt. Ik denk dat iedereen wel genoeg heeft van de mondelinge beloftes op deze vergaderingen en dat we nu wel eens recht hebben op resultaten. Het zou hun zelfs sieren wanneer deze nieuwe ploeg ook meteen aangeeft dat ze zichzelf wat overgegaloppeerd hebben en ze zelf de nodige lessen getrokken hebben uit deze eerste maand. Mij kan het NU trouwens geen bal schelen wie van het vorige bestuur het meeste fouten gemaakt Mij gaat het er vooral om: Wat is de situatie nu en wat gaan "we" eraan doen. Al de rest is pure tijdsverspilling op deze moment. God weet ga je zelfs de vorige mensen niet nodig hebben om alles zo snel mogelijk in orde te krijgen. Dus; indien het zaterdag de bedoeling is om die "raad" samen te stellen en om eens concreet te gaan: aanwezig. Is het zaterdag de bedoeling van propaganda te maken en mogen daarom zogenaamde stoorzenders van de vorige keer niet binnen: niet aanwezig. Graag dus een woordje uitleg ? Bram, We willen inderdaad zaterdag een soort van supportersraad oprichten met wie we open willen communiceren en overleg plegen. Het is onmogelijk voor mij om, zoals de laatste weken het geval was, permanent uitleg te moeten geven aan tientallen individuele supporters. Ik wil dit echter wel blijven doen op de wedstrijden zelf waar ik mij steeds toegankelijk heb opgesteld. Die supportersraad zou een beetje kunnen vergeleken worden met het ESV van vroeger en zou best ook een woordvoerder aanduiden. Ik verwacht van die supportersvertegenwoordigers ook dat ze de info zullen doen doorstromen naar het geheel van de supporters. Dit wil niet zeggen dat er geen grote supportersvergaderingen meer zullen komen, maar ik wil eerst die supportersraad oprichten om de communicatie wat efficiënter te doen verlopen. Iedereen die de beste bedoelingen heeft met onze club, is bij mij welkom,ook El Corredor, want ik weet dat hij oprecht bezorgd is om het welzijn van onze club. Ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat het niet gezond is, dat ik als bestuurder nog op het Forum berichten post om te reageren. Ik zal dit dan ook niet meer doen. ps: Om de valse geruchten de kop in te drukken wil ik jullie uitdrukkelijk meedelen dat er geen fusie komt met Dender. Dat zal over mijn lijk zijn. Dit ik heb ook deze morgen aan de journalist van Het Laatste Nieuws meegedeeld. |
| 18 Okt 2011, 20:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
parol schreef: Bram schreef: Ik had liefst van al nog 1 keer een open vergadering gehad, simpelweg omdat de situatie dit vraagt en omdat er op de vorige zeer weinig - revelants - gezegd is. Ik hoop dat zo een vergadering er uiteindelijk wel nog komt, deze keer zonder de "we zijn nog maar 4 dagen bezig" - argumenten. Maar wat ik begrepen heb uit de communicatie her en der van de afgelopen dagen, dan is het dat het zaterdag zal gaan over het samenstellen van een soort supportersraad/werkgroep Dat is natuurlijk heel wat anders ! Zo een intiatief kunnen we enkel ondersteunen. Wat mij wel wat stoort is de (mis)communicatie hierover. Ik merk dat er tegengestelde berichten komen en zoiets wekt enkel argwaan (naar aanleiding van die open brief OPC) Zoals gezegd, ben ik helemaal voorstander van zo een "raad", en het klopt dat wanneer je dat wilt realiseren er in een vaste (veel kleinere) groep bij elkaar gekomen moeten worden. In dat opzicht vind ik 3 personen per groepering persoonlijk zelfs te veel. Bon, het is nu de een aanzet/startvergadering en waarschijnlijk gaan er van de eerste keer zelfs enorm veel zijn die zich hiervoor niet willen engageren. Als we zo een constructieve vergadering gaan houden, dan ben ik voor en heb ik zelfs een aantal voorstellen. Waar echter niet mag in vervallen worden, is een zoveelste nietszeggende supportersvergadering te houden waarin gewoon propaganda gemaakt wordt. Ik denk dat iedereen wel genoeg heeft van de mondelinge beloftes op deze vergaderingen en dat we nu wel eens recht hebben op resultaten. Het zou hun zelfs sieren wanneer deze nieuwe ploeg ook meteen aangeeft dat ze zichzelf wat overgegaloppeerd hebben en ze zelf de nodige lessen getrokken hebben uit deze eerste maand. Mij kan het NU trouwens geen bal schelen wie van het vorige bestuur het meeste fouten gemaakt Mij gaat het er vooral om: Wat is de situatie nu en wat gaan "we" eraan doen. Al de rest is pure tijdsverspilling op deze moment. God weet ga je zelfs de vorige mensen niet nodig hebben om alles zo snel mogelijk in orde te krijgen. Dus; indien het zaterdag de bedoeling is om die "raad" samen te stellen en om eens concreet te gaan: aanwezig. Is het zaterdag de bedoeling van propaganda te maken en mogen daarom zogenaamde stoorzenders van de vorige keer niet binnen: niet aanwezig. Graag dus een woordje uitleg ? Bram, We willen inderdaad zaterdag een soort van supportersraad oprichten met wie we open willen communiceren en overleg plegen. Het is onmogelijk voor mij om, zoals de laatste weken het geval was, permanent uitleg te moeten geven aan tientallen individuele supporters. Ik wil dit echter wel blijven doen op de wedstrijden zelf waar ik mij steeds toegankelijk heb opgesteld. Die supportersraad zou een beetje kunnen vergeleken worden met het ESV van vroeger en zou best ook een woordvoerder aanduiden. Ik verwacht van die supportersvertegenwoordigers ook dat ze de info zullen doen doorstromen naar het geheel van de supporters. Dit wil niet zeggen dat er geen grote supportersvergaderingen meer zullen komen, maar ik wil eerst die supportersraad oprichten om de communicatie wat efficiënter te doen verlopen. Iedereen die de beste bedoelingen heeft met onze club, is bij mij welkom,ook El Corredor, want ik weet dat hij oprecht bezorgd is om het welzijn van onze club. Ik ben ook tot de overtuiging gekomen dat het niet gezond is, dat ik als bestuurder nog op het Forum berichten post om te reageren. Ik zal dit dan ook niet meer doen. ps: Om de valse geruchten de kop in te drukken wil ik jullie uitdrukkelijk meedelen dat er geen fusie komt met Dender. Dat zal over mijn lijk zijn. Dit ik heb ook deze morgen aan de journalist van Het Laatste Nieuws meegedeeld. |
| 18 Okt 2011, 20:49 |
|
|
Freak
bedankt om het belangrijkste te ontkrachten, namelijk dat wij en Dender zouden fusioneren en in Denderleeuw zouden gaan spelen, onder het stamnummer van Terjoden-Welle
Laatst gewijzigd door El Corredor op 18 Okt 2011, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Okt 2011, 20:50 |
|
|
toevallige voorbijganger
El Corredor,
misschien wil je inderdaad wel het beste met den iendracht...toch moet ik zeggen dat je "bronnen" er soms volledig naast zitten, dat je dan zo naief bent om dat hier dan meteen op het forum te posten (met welke bedoeling ???), begrijp ik niet ! Jan Van Lijsebeth heeft als journalist "de vraag" gesteld aan Van Roy en Markey of er sprake kon zijn van een fusie tussen FCV Dender en E.Aalst, en beiden hebben daar negatief op geantwoord. Er zijn geen contacten geweest, dus van een fusie komt helemaal niets in huis. |
| 18 Okt 2011, 22:24 |
|
|
Freak
Stadionspeaker schreef: El Corredor, misschien wil je inderdaad wel het beste met den iendracht...toch moet ik zeggen dat je "bronnen" er soms volledig naast zitten, dat je dan zo naief bent om dat hier dan meteen op het forum te posten (met welke bedoeling ???), begrijp ik niet ! Jan Van Lijsebeth heeft als journalist "de vraag" gesteld aan Van Roy en Markey of er sprake kon zijn van een fusie tussen FCV Dender en E.Aalst, en beiden hebben daar negatief op geantwoord. Er zijn geen contacten geweest, dus van een fusie komt helemaal niets in huis. euhm ik denk dat je niet goed kan lezen. Parol heeft dat nieuws hier gezet. ik heb enkel maar geschreven wat Parol in de post daarboven al zei. Dus de initiële post komt van onze waarnemend voorzitter, niet van mij. Maar gij hebt mij niet graag, ik weet dat wel. Van al uw posts dat ge hier al gedaan hebt, zijn ze allemaal tegen mij. Zingt nog isj een lieken jong. als ge mij nog eens ziet, spreek mij dan aan ipv mijne maat, ge kunt dan face to face uw gedacht eens zeggen tegen mij. |
| 18 Okt 2011, 22:30 |
|
|
toevallige voorbijganger
Klopt maat...van u (en uw forum gezever) zakt mijn broek af
Ik veronderstel dat je op het forum slaapt...je weet veel, omdat je er de tijd voor hebt om zaken op te zoeken...en dan met veel tam tam op dit forum kan posten...al dan niet correct. Schreef je niet "Jan Van Lijsebeth was nochtans zo goed als zeker" ? Zingt es e lieke, is dat een verwijt aan de supporters van vak K misschien ? Of ben jij niet in staat om jouw favoriete club na de match te bedanken ?? ![]() |
| 18 Okt 2011, 22:34 |
|
| Pagina 217 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 215 216 217 218 219 … 289 Volgende |