|
|
| Pagina 220 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 218 219 220 221 222 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: Stadion
ze moeten diene gast DRINGEND opt stad eens uitnodigen ze.... ![]() ale burgemeester , Nil Volentibus Arduum ! ( 'Niets is moeilijk voor zij die willen.)' k vind dienen titel van da artikel over het stadion op aalst.tv ook weer de grappigste ooit : "Stad stelt studiebureau aan in zoektocht naar nieuw voetbalstadion".... ale ale ale...ze gaan zij da nieuw stadion nooit vinden wat ze ook proberen ,want er staat er geen .... ![]() |
| 10 Sep 2014, 20:27 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Aalst.tv schreef: De Stad Aalst verstuurde volgend persbericht met betrekking tot het stadiondossier van Eendracht Aalst: 'Het CBS besliste in juni een locatie- en haalbaarheidsstudie te laten opmaken voor het voetbalstadion binnen de grenzen van Groot-Aalst. Het stadion dient een multifunctioneel karakter te hebben, zowel commercieel als sociaal. De opmaak van de studie moet in alle neutraliteit en onafhankelijkheid gebeuren. Daarom werd beslist dit te laten uitvoeren door een extern bureau. Vandaag werd bepaald hoe de opdrachtomschrijving moet zijn. Zo zijn er inhoudelijke elementen waar rekening moet mee gehouden worden teneinde een zo compleet mogelijke studie te krijgen. De studie bekijkt de grootte van de locatie die nodig is, toetst af naar mogelijkheden inzake ruimtelijke ordening, financiële haalbaarheid, mobiliteit,... Hiermee blijft het dossier van de tweedeklasser op de agenda van dit stadsbestuur staan. Ook al omdat dit een gevoelig dossier is bij de vele trouwe supporters. Er werd niet stilgezeten. Onmiddellijk na de beslissing in juni werden de werkzaamheden aangevat. De Task Force komt samen, er is nu een voorstel om de inhoud van de studie te bepalen. Inhoudelijk dienen nog zaken uitgeklaard te worden en dit zal in een verenigde commissie worden besproken. Deze opdracht aan een extern bureau moet grondig gebeuren, de stad zal zich degelijk voorbereiden met inspraak voor al de gemeenteraadsleden, over de partijgrenzen heen.' "Onmiddelijk na de beslissing in juni werden de werkzaamheden aangevat." We zijn nu september, het is dus 4maanden geleden dat de werkzaamheden zijn aangevat. Om wat te bereiken ? Een persmededeling waarin staat dat ze en voorstel hebben uitgewerkt om de inhoud van de studie te bepalen. Is dat niet wraakroepend ? Dus nu moet een extern bureau deze studie uitvoeren. Zou er al een extern bureau zijn gevonden of moeten ze voor de aanwijzing ervan ook nog eens samenkomen met de Taskforce? Hoe lang is er eigenlijk al sprake van deze Taskforce ? Ik meen dat die er al langer is dan juni, dan is mijn vraag wat die mensen al gedaan hebben in die tijd? Dat het stadsbestuur - ook over de partijgrenzen heen - al jarenlang Eendracht Aalst in de kou heeft laten staan is duidelijk. De problemen dateren van lang voor er sprake was van het huidige bestuur. Maar hetgeen er in de laatste paar maanden is bijgekomen van miskleunen en loze beloftes is echt wel de kers op deze bedorven taart. Het is een regelrechte schande dat een stad als Aalst het zo ver heeft laten komen. Schandalig tegenover een club die bijna 100jaar op sportgebied het uithangbord van de stad is geweest, schandalig tegenover de honderden jeugdspelers die onze club rijk is, schandalig tegenover de paar duizend supporters die overal ten lande gekend zijn voor hun trouwe steun. Het Eendrachtbestuur heeft ook zijn fouten en er is nog veel werk aan de winkel. Maar probeer eens te werken aan de toekomst van een club als je niets dan tegenkanting krijgt van het stadsbestuur. Eigenlijk zouden we volgende week aan de ingang moeten staan om eender welke politieker die mede verantwoordelijk is voor deze malaise met harde hand uit ons stadion te weren. Of we kunnen ook gewoon maken dat we allemaal aanwezig zijn voor de protestmars komende dinsdag om duidelijk te maken dat het nu echt wel genoeg is geweest! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Sep 2014, 9:09 |
|
|
forumlegende
Dat laatste zinnetje uit het artikel is een goede pointe, dat wel.
'Over de partijgrenzen heen'. Er is de voorbije 25 jaar niets, maar dan ook niets gerealiseerd in Aalst omdat die onbeduidende politici niets liever deden dan elkaar vliegen afvangen. Een stad van 80000 inwoners die nog niet eens een feestruimte kan bouwen, dat zegt genoeg. Ik begrijp dat men zulk jarenlang wanbeleid niet op 1 jaar kan oplossen, maar kom er dan voor uit en zeg rechtuit waar het op staat. En hang niet de messias uit die alles eens zelf gaat beredderen. |
| 11 Sep 2014, 9:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Citeer: "Onmiddelijk na de beslissing in juni werden de werkzaamheden aangevat." We zijn nu september, het is dus 4maanden geleden dat de werkzaamheden zijn aangevat. Om wat te bereiken ? Een persmededeling waarin staat dat ze en voorstel hebben uitgewerkt om de inhoud van de studie te bepalen. Is dat niet wraakroepend ? Dus nu moet een extern bureau deze studie uitvoeren. Zou er al een extern bureau zijn gevonden of moeten ze voor de aanwijzing ervan ook nog eens samenkomen met de Taskforce? Hoe lang is er eigenlijk al sprake van deze Taskforce ? Ik meen dat die er al langer is dan juni, dan is mijn vraag wat die mensen al gedaan hebben in die tijd? Dat het stadsbestuur - ook over de partijgrenzen heen - al jarenlang Eendracht Aalst in de kou heeft laten staan is duidelijk. De problemen dateren van lang voor er sprake was van het huidige bestuur. Maar hetgeen er in de laatste paar maanden is bijgekomen van miskleunen en loze beloftes is echt wel de kers op deze bedorven taart. Het is een regelrechte schande dat een stad als Aalst het zo ver heeft laten komen. Schandalig tegenover een club die bijna 100jaar op sportgebied het uithangbord van de stad is geweest, schandalig tegenover de honderden jeugdspelers die onze club rijk is, schandalig tegenover de paar duizend supporters die overal ten lande gekend zijn voor hun trouwe steun. Het Eendrachtbestuur heeft ook zijn fouten en er is nog veel werk aan de winkel. Maar probeer eens te werken aan de toekomst van een club als je niets dan tegenkanting krijgt van het stadsbestuur. Eigenlijk zouden we volgende week aan de ingang moeten staan om eender welke politieker die mede verantwoordelijk is voor deze malaise met harde hand uit ons stadion te weren. Of we kunnen ook gewoon maken dat we allemaal aanwezig zijn voor de protestmars komende dinsdag om duidelijk te maken dat het nu echt wel genoeg is geweest! _________________ oilsjt, goi alien... |
| 11 Sep 2014, 11:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ik vraag gisteren op de Commissie sport, wie het studiebureau wordt en of er een termijn tot conclusie afgesproken wordt.
En dan krijg je als antwoordt: dat weet ik niet, heb dat net zoals jullie in de krant mogen lezen. Hebben vanuit de dienst sport alles doorgegeven en dit ligt nu bij RO. Ik reageer met de vraag of dit niet besproken wordt in de task force groep. Antwoordt: Nee. Toont nogmaals hoe de samenwerking zit... hoe kan je nu zo deftig iets eengezind gaan uitwerken. Zucht... _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 11 Sep 2014, 12:30 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Aalstenaars hebben blijkbaar goede voeten ...
er kan lang en veel mee gerammeld worden ... en dan hou ik het nog deftig ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 11 Sep 2014, 12:40 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bart Van den Neste schreef: Ik vraag gisteren op de Commissie sport, wie het studiebureau wordt en of er een termijn tot conclusie afgesproken wordt. En dan krijg je als antwoordt: dat weet ik niet, heb dat net zoals jullie in de krant mogen lezen. Hebben vanuit de dienst sport alles doorgegeven en dit ligt nu bij RO. Ik reageer met de vraag of dit niet besproken wordt in de task force groep. Antwoordt: Nee. Toont nogmaals hoe de samenwerking zit... hoe kan je nu zo deftig iets eengezind gaan uitwerken. Zucht... Ik verschiet echt van niets meer Bart. |
| 11 Sep 2014, 12:41 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Die Task Force groep is gewoon een lege doos. De wil is er gewoon niet om voor een oplossing te komen. En de burgemeester wilt duidelijk niet met het huidige bestuur gaan samenwerken, alle supporters zijn er natuurlijk het slachtoffer van maar dat zal hun worst wezen.
|
| 11 Sep 2014, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde
jowwan schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik vraag gisteren op de Commissie sport, wie het studiebureau wordt en of er een termijn tot conclusie afgesproken wordt. En dan krijg je als antwoordt: dat weet ik niet, heb dat net zoals jullie in de krant mogen lezen. Hebben vanuit de dienst sport alles doorgegeven en dit ligt nu bij RO. Ik reageer met de vraag of dit niet besproken wordt in de task force groep. Antwoordt: Nee. Toont nogmaals hoe de samenwerking zit... hoe kan je nu zo deftig iets eengezind gaan uitwerken. Zucht... Ik verschiet echt van niets meer Bart. Dit alles is gewoon een bevestiging van het feit dat het studiebureau, de taks force en wat nog allemaal enkel vertragingsmaneuvers zijn. Wij kunnen er enkel trachten voor te zorgen dat D'haese en co de volgende weken maanden openlijk getackeld worden ( pers, publieke opinie etc..) omwille van dit wanbeleid en het systematisch spuien van mist. Ik weet dat sommigen in ons schepencollege allergisch zijn aan negatieve pers.. Jammergenoeg vrees ik dat zelfs negatieve pers of kritische publieke opinie weinig of geen impact gaan hebben op mijnheer de burgemeester… Ik geloof namelijk dat D'haese intussen ook wel door heeft dat hij nooit of te nimmer in aanmerking gaat komen voor een tweede ambtstermijn ( wegens - ik zal het netjes houden - niet echt in de bovenste schuif bij Jan Publiek, of zelfs zijn eigen NVA... Hierdoor kan hij alles moeiteloos voor zich uit blijven schuiven ( net zoals zijn voorgangers dat de voorbije 20 jaar hebben gedaan) Eventuele steun zal dus van iemand anders moeten komen, maar van wie ? ![]() |
| 11 Sep 2014, 13:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
[quote="Jeroen"]Die Task Force groep is gewoon een lege doos. De wil is er gewoon niet om voor een oplossing te komen. En de burgemeester wilt duidelijk niet met het huidige bestuur gaan samenwerken, alle supporters zijn er natuurlijk het slachtoffer van maar dat zal hun worst wezen.[/quote
met wie wil hij dan wel samenwerken, valckenier ? |
| 11 Sep 2014, 13:43 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
[quote="Jeroen"]Die Task Force groep is gewoon een lege doos. De wil is er gewoon niet om voor een oplossing te komen. En de burgemeester wilt duidelijk niet met het huidige bestuur gaan samenwerken, alle supporters zijn er natuurlijk het slachtoffer van maar dat zal hun worst wezen.[/quote
met wie wil hij dan wel samenwerken, valckenier ? |
| 11 Sep 2014, 13:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
jowwan schreef: Bart Van den Neste schreef: Ik vraag gisteren op de Commissie sport, wie het studiebureau wordt en of er een termijn tot conclusie afgesproken wordt. En dan krijg je als antwoordt: dat weet ik niet, heb dat net zoals jullie in de krant mogen lezen. Hebben vanuit de dienst sport alles doorgegeven en dit ligt nu bij RO. Ik reageer met de vraag of dit niet besproken wordt in de task force groep. Antwoordt: Nee. Toont nogmaals hoe de samenwerking zit... hoe kan je nu zo deftig iets eengezind gaan uitwerken. Zucht... Ik verschiet echt van niets meer Bart. Beste politici hier op het forum, waarom laten jullie dit niet in de kranten zetten?????? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 11 Sep 2014, 14:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
mamananeto schreef: Ik geloof namelijk dat D'haese intussen ook wel door heeft dat hij nooit of te nimmer in aanmerking gaat komen voor een tweede ambtstermijn ( wegens - ik zal het netjes houden - niet echt in de bovenste schuif bij Jan Publiek, of zelfs zijn eigen NVA... Hierdoor kan hij alles moeiteloos voor zich uit blijven schuiven ( net zoals zijn voorgangers dat de voorbije 20 jaar hebben gedaan) Ik denk dat ze bij NVA inderdaad best met een andere lijsttrekker afkomen voor de volgende verkiezingen. D'Haese wordt zo goed als nergens sympathiek bevonden. |
| 11 Sep 2014, 14:21 |
|
|
forumlegende
Tokkie schreef: Nogmaals voor de zekerheid: GEEN officieel ontwerp ![]() Citeer: De definitieve indeling ligt vast. Alleen de aansluiting op de weginfrastructuur kan eventueel nog wat aangepast worden. Het worden trouwens niet zo'n brede wegen, het asfaltgrijs moet nog opgesplitst worden in een dubbele rijbaan, fiets- en voetpaden. Daarrond groen en parkeerplaatsen. Het stadion ligt op een licht verhoogde plaat (anderhalve à twee meter) met eronder half verzonken parking. Op de zuid- en oostzijde moeten uiteraard nog meer trappen komen, aangevuld met hellingen. Ook onder de nieuwbouw voor Coppens en O'Cool ligt zo'n halfverzonken parking (uit het masterplan gehaald). Verder hebben al de nieuwe gebouwen, verbouwingen en uitbreidingen de vloeroppervlakte die in het masterplan gestipuleerd staat. En ik merk net op dat ik nog vergeten ben een beek te trekken van noord naar zuid (staat ook in het masterplan). Zou 't geen goed idee zijn om dit (niet-officiële) ontwerp te laten drukken op A0-formaat affiche (of groter, en mee te dragen i nde protestmars. Eventueel ook 50-tal A3 's afdrukken om uit te delen aan de gemeenteraadsleden? Hierop kan dan de hoofdvraag duidelijk opgedrukt worden: Waar speelt Eendracht Aalst in 2015-2016? (of iets in betere verwoordingen) Misschien tevens de uitdrukkelijke vraag vermelden om bij verdere toekomstplannen en inschakelen studiebureaus een afvaardiging van de supportersclubs, OPC en de vzw telkens uit te nodigen? KWestie dat wij tenminste weten waarover we spreken en dat studiebureau mogelijks niet eens weet waar Aalst ligt op de wereldbol... ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 11 Sep 2014, 14:48 |
|
|
forumlegende
Stop met dagdromen zou ik zeggen en stel liever de vraag: bestaan we nog in 2015-2016?
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 11 Sep 2014, 14:56 |
|
| Pagina 220 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 218 219 220 221 222 … 462 Volgende |