|
|
| Pagina 23 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2009-2010
blacky schreef: Van Steenberghe wordt toch wel wat overroepen...! Prijs/kwaliteit is het een absolute meevaller, dat wel. Voetballend beter? Heb hem zondag toch enkele vreemde stoten zien uithalen hoor! Als dat bij De Veirman zou gebeurd zijn... Is zeker in staat om in derde nationale zijn manneke te staan maar maak er nu toch geen topkeeper van he... In MVDM goed scoren is na nieuwjaar nu ook nog niet echt moeilijk geweest he??? Een type de Veirman die wel met druk kan omgaan is ideaal. Maar die zijn zelfs in eerste klasse bijna niet te vinden. tees is den aprilvis van t forum!! Emmek na iet gewonnen moderators? |
| 01 Apr 2009, 19:11 |
|
|
Freak
Xander schreef: Titus schreef: Xander schreef: Dat is ook waar project 90 voor staat , maar mss hebben ze geen deftige keepers in de jeugd ??? Al eens aan gedacht dat De Vroe gewoon een hele goeie doelman is? Daarom waarschijnlijk dat ze hem willen aantrekken. Al vind ik Steven zeker niet slecht bezig, mag van mij evengoed blijven staan. Ik twijfel er niet aan dat De Vroe een hele goeie doelman is. Maar in project 90 staat dat ze eerst in de eigen jeugd gaan kijken voor ze iemand gaan kopen , en aangezien we al een goeie doelman hebben...[/quote] van steenberghe en eventueel devroe als keepers. daarnaast nog ne jonge kerel van 16,17 jaar (ik hoor veel goeds over de batselier), is toch prima? van steenberghe of devroe maakt mij weinig uit als eerste keeper. maar je kan toch niet alle druk op iemand van 16 of 17 jaar leggen? |
| 01 Apr 2009, 19:14 |
|
|
Freak
adolf schreef: Ik lees in het NBL het volgende ivm project 90 : " Het ligt in de bedoeling dat de club op elke positie in het eerste elftal bekijkt wie uit de jeugd kan doorstromen vooraleer een nieuwe speler wordt aangetrokken. Eendracht zal nooit met elf jeugdspelers kunnen aantreden, maar we willen de eigen jeugdspelers wel maximaal laten doorstromen. " Awel ze zijn al goed bezig. Eerst blijkbaar de gebroeders Moreels die na het opstappen van hun trainer niet wouden bijtekenen in Zottegem, naar Oudenaarde gingen, maar dan toch maar liever met hun trainer meekomen. Eerlijkheidshalve aan toevoegen dat die gasten niet slecht zijn , maar ge weet dan toch dat die Podevijn, de Spotbeentjes (eigen jeugd) gaan blokkeren. Dan willen ze Troch en Verheyden, die zeker hun verdienste hebben en dus meer dan welkom zijn. Blijkbaar vinden ze dus niemand die uit eigen jeugd kan doorstromen voor die posities? En dan nu Van Steenberghe en De Vroe (beiden klassekeepers), terwijl enkele weken terug zandberg in rep en roer stond omdat een jonge talentvolle keeper dringend een contract moest krijgen want hij ging anders 3de keeper op Anderlecht worden. 3de keeper op Anderlecht is toch goed genoeg voor 1ste Keeper in 3de klasse of tenminste toch 2de Keeper. Er moet toch geen tekening bijgemaakt worden dat ge beter ene ervaren eerste keeper koppelt aan een jonge en goede tweede keeper (die wel nog bereid is om op de bank te zitten). Als ge met twee goede ervaren keepers een competitie start, waarvan beiden willen starten aan de competitie dan gaat ge halfweg de competitie twee slechte keepers hebben, want elke halve fout gaat aangerekend worden waardoor het vertrouwen totaal zoek is en er weer meer fouten gaan gemaakt worden. Om nog niet te spreken van de sfeer die snel onder nul zal zakken omdat altijd één keeper misnoegd zal zijn omdat hem niet speelt. Laat staan dat ge het hebt over het financieel plaatje. Twee ervaren keepers kosten nu eenmaal meer dan één ervaren en een eigen jeugdproduct. Van Steenberghe presteert, dan moet ge niet vervangen. En wie weet met wat komen ze nog voor de dag ivm transfers. Wat ik bedoel is:verkoop geen zever he zeg. Dat project 90 is mooi op papier, maar er wordt nu al aangetoond dat het dode letter is. Het is misschien goed voor een buitenlandse topclub maar niet voor een Belgische derdeklasser. Iedereen die een beetje met voetbal bezig is weet toch dat elke jeugdspeler vrij in april zijn ontslag kan geven en naar een andere club kan gaan. Er kan geen enkele derdeklasser zijn jeugd houden. Als er een goede speler is dan gaat hem wel naar gent, anderlecht, lokeren, brugge, genk en zelfs (momenteel) dender. Als dender, anderlecht,... een goede speler heeft, dan gaat hem naar het buitenland. Er gaan met project 90 dus niet meer jeugdspelers doorbreken of worden opgeleid dan vroeger. Het is blijkbaar nog steeds de bedoeling om postjes te creeren zodat iedereen aan zijn trekken komt , sommigen al voor de 3de keer. Ik vind het gewoon jammer dat onze goedgelovige bestuurders van wie hun kinderen bij de jeugd spelen (hoelang nog?) er met hun ogen open in trappen en veel budget moeten vrijmaken voor deze postjes waar deze in de werkelijke uitbouw van de club zou kunnen worden gestoken. anders moet je de zaterdagmorgen nor de scholieren gaan zien als ge graag jeugd ziet? ![]() |
| 01 Apr 2009, 19:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bomber schreef: Ik denk dat het uiterst belangrijk is om zo snel mogelijk naar 2de klasse te gaan, en dat dit het hoofddoel is. Ge kunt toch moeilijk verwachten dat we hier al meteen na 3 a 4 maand resultaat van de jeugdwerking gaan zien? Dat vind ik trouwens een rare stellling: het resultaat van de jeugdwerking zie je toch nu al ? Ik vraag mij nog altijd af waarom dat zo een issue is: ge hebt nu in uw kern al praktisch de helft spelers die de jeugdrangen van de club doorlopen hebben.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Apr 2009, 19:33 |
|
|
Ancien
Wat ik uit het plan 90 begrepen heb is dat het zeker niet de bedoeling is dat de jeugdwerking een opvulling is voor de A-kern.
Ze moeten kwalitatief tenminste in staat zijn om de concurrentie aan te gaan met spelers uit je A-kern. En daarover heeft de hoofdcoach de eindbeslissing. Als je een bepaald type-speler zoekt en je hebt die in eigen rangen lopen, dan ga je toch geen extra geld uitgeven. Als de coach niet de speler die hij zoekt in eigen rangen lopen heeft, pas dan gaat men overgaan tot een aankoop, maar deze moet dan wel een meerwaarde betekenen voor de ploeg. Dit was hetgene wat ik onthouden heb uit de uiteenzetting van het fameuse plan 90. Voor volgend seizoen ben ik er van overtuigd dat men een ploeg zal op poten zetten die zal meedingen voor de hoogste prijs. Ik ben eveneens benieuwd zoals iedereen naar de inkomende transfers en daaruit zullen we vlug conclusies kunnen trekken over de ambities van onze nieuwe bewindsploeg. Afwachten dus. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Apr 2009, 20:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Hugo schreef: Wat ik uit het plan 90 begrepen heb is dat het zeker niet de bedoeling is dat de jeugdwerking een opvulling is voor de A-kern. Ze moeten kwalitatief tenminste in staat zijn om de concurrentie aan te gaan met spelers uit je A-kern. En daarover heeft de hoofdcoach de eindbeslissing. Als je een bepaald type-speler zoekt en je hebt die in eigen rangen lopen, dan ga je toch geen extra geld uitgeven. Als de coach niet de speler die hij zoekt in eigen rangen lopen heeft, pas dan gaat men overgaan tot een aankoop, maar deze moet dan wel een meerwaarde betekenen voor de ploeg. Dit was hetgene wat ik onthouden heb uit de uiteenzetting van het fameuse plan 90. Voor volgend seizoen ben ik er van overtuigd dat men een ploeg zal op poten zetten die zal meedingen voor de hoogste prijs. Ik ben eveneens benieuwd zoals iedereen naar de inkomende transfers en daaruit zullen we vlug conclusies kunnen trekken over de ambities van onze nieuwe bewindsploeg. Afwachten dus. ![]() Gij keert ook met de wind zeker ? |
| 01 Apr 2009, 20:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
das allemaal wel goe uitgelegd van adolf maar....en ik wil hiermee gene kritiek op uwe post geven....ge MOET in de eerste plaats toch wel me een sterke ploeg kunnen aantreden,omdat da project voor jeugddoorstroming ook nog maar juist in werking is,dwz:
het is naar mijn mening op deze moment echt wel onmogelijk om voor volgend seizoen al de spelers die zouden vertrekken direct te vervangen door jeugdproducten,ik zou ook eerst kiezen een deftige ploeg samen te stellen door middel van enkele extra aanwinsten die toch wat meer ervaringen hebben.en na een of twee seizoenen kunde geleidelijk aan enkele jongeren de kans geven om zich in te werken bij de a-kern,en het argument da ze dan zullen vertrekken naar hogere klasse ploegen als ze nie rap hun kans krijgen,da moet ge er dan maar bijnemen,ze zullen daar ook wel op de bank of bij de reserven belanden tot dat bestuur of trainers beslissen om de gast een kans te geven(er zijn er zo al genoeg geweest da me grote trom vertrekken naar een "topploeg" in binnen of buitenland,die daarna terug komen kruipen bij hun vorige ploeg ).ik denk da ea toch jeugd genoeg heeft om op te leiden tot deftige spelers en da ze zeker nie wakker zullen liggen da er enen vertrekt omda hij het nie eens is met sommige beslissingen.en als ge ziet hoeveel jongens da hier vanuit de jeugd hun kans al hebben gekregen om in de kern te zitten EN te voetballen....ge kunt ze op uw vingers echt niet tellen,dus is er hier niet echt een probleem wat de doorstroming betreft....bekijk brugge,anderlecht,gent en vele andere clubs daar eens tegen..... |
| 01 Apr 2009, 20:22 |
|
|
naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet
verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter |
| 02 Apr 2009, 0:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
luis schreef: naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter Een speler van tweede provenciale waarvan zijn ploeg amper 4 punten behaald heeft op 21 wedstrijden? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij hoor _________________ Iendracht till i die!! |
| 02 Apr 2009, 0:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
josken schreef: luis schreef: naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter Een speler van tweede provenciale waarvan zijn ploeg amper 4 punten behaald heeft op 21 wedstrijden? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij hoor Misschien versterking in de breedte e, een talentvolle jongere kan je altijd nog laten rijpen om later door te groeien. |
| 02 Apr 2009, 0:46 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
josken schreef: luis schreef: naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter Een speler van tweede provenciale waarvan zijn ploeg amper 4 punten behaald heeft op 21 wedstrijden? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij hoor Amai, dien hebben ze dan toch goe verstopt ![]() _________________
|
| 02 Apr 2009, 4:40 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
josken schreef: luis schreef: naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter Een speler van tweede provenciale waarvan zijn ploeg amper 4 punten behaald heeft op 21 wedstrijden? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij hoor Efkes opmerken dat we veel meer rendement gehaald hebben uit nobele onbekenden de laatste jaren dan uit de "namen"... Dit seizoen is er een prachtvoorbeeld van... Wat zijn onze toptransfers? Steurs en Van Steenberghe, wie is er geflopt - de namen. Dus best nog niet in paniek slaan voor je hem hebt zien spelen zou ik zeggen EN voor hij effectief getekend heeft uiteraard... Trouwens met die jonge gasten: valt het tegen dan valt het tegen hé, maar echt zwaar in de portemonnee zal je het niet voelen. |
| 02 Apr 2009, 7:10 |
|
|
Miniem
DT schreef: josken schreef: luis schreef: naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden. ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend. weldra meer nieuws van deze vliegende reporter Een speler van tweede provenciale waarvan zijn ploeg amper 4 punten behaald heeft op 21 wedstrijden? Daar stel ik me toch serieuze vragen bij hoor Efkes opmerken dat we veel meer rendement gehaald hebben uit nobele onbekenden de laatste jaren dan uit de "namen"... Dit seizoen is er een prachtvoorbeeld van... Wat zijn onze toptransfers? Steurs en Van Steenberghe, wie is er geflopt - de namen. Dus best nog niet in paniek slaan voor je hem hebt zien spelen zou ik zeggen EN voor hij effectief getekend heeft uiteraard... Trouwens met die jonge gasten: valt het tegen dan valt het tegen hé, maar echt zwaar in de portemonnee zal je het niet voelen. dit moet een aprilgrap zijn da kan ni anders, affligem laatste in de stand van 2de prov met amper 5 punten mazenzele 3de prov in de middenmoot, en die spelers zijn nog nooit opgemerkt door andere ploegen?? als je iets of wat talent hebt dan speel je niet bij zo'n clubkes he jongens, alléé pas op want met van der steen weet je nooit he, zoals ik al eerder heb gezegd, van voetbal heeft hij geen verstand en van transfers nog veel minder hoor.als hij het hier gaat doen dan zulllen jullie aan mijn woorden nog dikwijls denken want van wat ik heb meegemaakt met diene mens destijds bij eendracht meldert en dat was dan nog zijn eigen club ![]() |
| 02 Apr 2009, 8:56 |
|
|
Nationale Ploeg
patbike schreef: [dit moet een aprilgrap zijn da kan ni anders, affligem laatste in de stand van 2de prov met amper 5 punten mazenzele 3de prov in de middenmoot, en die spelers zijn nog nooit opgemerkt door andere ploegen?? als je iets of wat talent hebt dan speel je niet bij zo'n clubkes he jongens, alléé pas op want met van der steen weet je nooit he, zoals ik al eerder heb gezegd, van voetbal heeft hij geen verstand en van transfers nog veel minder hoor.als hij het hier gaat doen dan zulllen jullie aan mijn woorden nog dikwijls denken want van wat ik heb meegemaakt met diene mens destijds bij eendracht meldert en dat was dan nog zijn eigen club ![]() bwa, je zegt dat ... mij hebben ze zelfs nooit ontdekt. Ook al speelde ik in tweede provinciale ... |
| 02 Apr 2009, 9:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Moest ge nu nog zeggen dat ze achter Roeckie zitten, drager van de ploeg bij Eendracht Affligem en tevens een jeugdproduct van Eendracht Meldert (jaja, ziet ge de link met Marcel Van den Steen) dan zou ge nog kunnnen zeggen....
.... dat ze medewerkers te kort hebben _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Apr 2009, 9:38 |
|
| Pagina 23 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 280 Volgende |