|
|
| Pagina 23 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Blessures
Als er nog iets aangeworven word zie ik het budget liever naar nen aanvaller of aanvallende middenvelder gaan.
|
| 29 Jan 2011, 14:53 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: Als er nog iets aangeworven word zie ik het budget liever naar nen aanvaller of aanvallende middenvelder gaan. Der is toch nooit gesproken over ne linksback aan te werven?Ze gaan opzoek naar nog ne spits dat wel. |
| 29 Jan 2011, 14:54 |
|
|
Junior
nonkeltje schreef: ik weet het, ik ga hier off-topic doch ik ben er heel erg gerust in : - doch geen paniek : tegen dan speelt Denys de pannen van het dak... - ....komt er een goedkope backlinks vanuit de lucht op het dak van tribune K gevallen - . ![]() Mijn reaktie is een antwoord op deze post. |
| 29 Jan 2011, 14:59 |
|
|
Vaste Waarde
Laurent Depoitre 29 januari om 18:46 Rapporteren
Salut, Je n'ai pas sur répondre plus tôt à cause de mes examens, excuse-moi. En fait j'ai très mal réagi à une infiltration, mais ça va mieux, chaque jour ça s'améliore et je compte bien rejouer le plus vite possible, dans quelques semaines maximum.. Tout dépend de l'évolution.. A bientôt, Laurent Voila, nu weetet allemaal, toch diegene die Frans verstaan |
| 29 Jan 2011, 19:48 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
voorbijganger schreef: Laurent Depoitre 29 januari om 18:46 Rapporteren Salut, Je n'ai pas sur répondre plus tôt à cause de mes examens, excuse-moi. En fait j'ai très mal réagi à une infiltration, mais ça va mieux, chaque jour ça s'améliore et je compte bien rejouer le plus vite possible, dans quelques semaines maximum.. Tout dépend de l'évolution.. A bientôt, Laurent Voila, nu weetet allemaal, toch diegene die Frans verstaan Ale vooruit, das toch goed nieuws. Hopelijk loopt hij er binnen e paar weken terug tussen! |
| 29 Jan 2011, 19:49 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
ajoin_bart schreef: voorbijganger schreef: Laurent Depoitre 29 januari om 18:46 Rapporteren Salut, Je n'ai pas sur répondre plus tôt à cause de mes examens, excuse-moi. En fait j'ai très mal réagi à une infiltration, mais ça va mieux, chaque jour ça s'améliore et je compte bien rejouer le plus vite possible, dans quelques semaines maximum.. Tout dépend de l'évolution.. A bientôt, Laurent Voila, nu weetet allemaal, toch diegene die Frans verstaan Ale vooruit, das toch goed nieuws. Hopelijk loopt hij er binnen e paar weken terug tussen! Goed nieuws. Thopen dant goe evolueert. |
| 29 Jan 2011, 19:50 |
|
|
Junior
De meesten verstaan de Frans wel maar frans das iets anders .
|
| 29 Jan 2011, 21:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
nonkel august schreef: De meesten verstaan de Frans wel maar frans das iets anders . Als je voor Laurent wil supporteren is 't toch een minimum dat je zijn taal een beetje kent... |
| 29 Jan 2011, 21:33 |
|
|
Junior
Zijn taal wel maar daarom hoef ik de Frans toch niet te kennen.
|
| 29 Jan 2011, 21:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Allé, geloof wie ge wil maar... Vandaag de MAMA van GLENN COPPENS gesproken. Viel uit de lucht wat betreft Depoitre en gaat het om een flutbericht. Hij zou zelf weldra inzetbaar zijn... Wat moet ge nu nog geloven? Alleszins niet de mama van glenn coppens ![]() |
| 29 Jan 2011, 21:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
salvador schreef: nonkel august schreef: De meesten verstaan de Frans wel maar frans das iets anders . Als je voor Laurent wil supporteren is 't toch een minimum dat je zijn taal een beetje kent... Wa ne zever is da nu weer. Als ik nu geen Frans begrijp of spreek kan ik niet voor Laurent supporteren. ![]() |
| 29 Jan 2011, 22:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: salvador schreef: nonkel august schreef: De meesten verstaan de Frans wel maar frans das iets anders . Als je voor Laurent wil supporteren is 't toch een minimum dat je zijn taal een beetje kent... Wa ne zever is da nu weer. Als ik nu geen Frans begrijp of spreek kan ik niet voor Laurent supporteren. ![]() De Lolo zou beter nederlands leren ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jan 2011, 22:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Bakkie schreef: Gilles schreef: salvador schreef: Als je voor Laurent wil supporteren is 't toch een minimum dat je zijn taal een beetje kent... Wa ne zever is da nu weer. Als ik nu geen Frans begrijp of spreek kan ik niet voor Laurent supporteren. ![]() De Lolo zou beter nederlands leren ![]() Gezien de Lolo zijn zware studierichting en zijn stevige hobby zou ik daar niet te veel tijd insteken moest ik hem zijn. Hij zal wel wat Nederlands leren op training zeker. Van de supporters kan hij het in elk geval niet leren, want wat die spreken trekt maar van heel ver op "Nederlands"... |
| 29 Jan 2011, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Moesten we hem int Nederlands aanspreken , dan zou ge tenminste weten dattem et verstaat. Als dr u ne waal een bericht stuurt int Nederlands gaje toch ook nie int Frans terugsturen
![]() |
| 29 Jan 2011, 22:44 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
salvador schreef: Bakkie schreef: Gilles schreef: Wa ne zever is da nu weer. Als ik nu geen Frans begrijp of spreek kan ik niet voor Laurent supporteren. ![]() De Lolo zou beter nederlands leren ![]() Gezien de Lolo zijn zware studierichting en zijn stevige hobby zou ik daar niet te veel tijd insteken moest ik hem zijn. Hij zal wel wat Nederlands leren op training zeker. Van de supporters kan hij het in elk geval niet leren, want wat die spreken trekt maar van heel ver op "Nederlands"... Goi moetj oeik nie gedronken emmen vér te zjieveren zelle Ik ben ne chauvinist ast op Oilsjt oankomt, dus oeik fier op da toalken da mor van hiél vér op Nederlands trekt. En omda de Lolo zwoare studies doet moet em gién Nederlands kennen ? Goe bezig ![]() _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 30 Jan 2011, 16:21 |
|
| Pagina 23 van 53 |
[ 782 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 53 Volgende |