|
|
| Pagina 222 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
eendracht Aalst huurt Jore Trompet(23) tot het einde van het seizoen van KVC Westerlo. De centrale middenvelder is een jeugdproduct van Sporting Lokeren, waar hij tussen 2010 en 2015 een 50-tal keer in actie kwam onder Peter Maes. Daarnaast kwam Trompet ook 26 keer uit voor de nationale jeugdploegen. Omdat een basisplaats door de stevige concurrentie uitbleef bij Lokeren zocht hij dit seizoen andere oorden op. Bij Westerlo kwam hij nog maar eenmaal in actie.
Het Eendracht-webteam kreeg een eerste reactie van Jore. "Vanmorgen trainde ik nog met Westerlo, deze namiddag was de overgang naar Eendracht Aalst rond. Dit is een ideale oplossing voor mij om terug aan speelminuten te geraken. Eendracht speelt voor een eindrondeticket in derde klasse en dat is toch interessanter dan de beloftenwedstrijden in eerste klasse. Aangezien ik uit de streek afkomstig ben (uit Buggenhout, nvdr.), ken ik deze traditieclub en haar geschiedenis. Ik heb altijd al willen spelen voor Eendracht Aalst en nu is het zo ver." Jore Trompet zal met het nummer 16 spelen en is onmiddellijk inzetbaar. |
| 29 Jan 2016, 9:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Benieuwd of hij zondag al zal spelen, en in wiens plaats ...
_________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 29 Jan 2016, 11:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Zal zeker op de bank starten? Je kan moeilijk iemand onmiddellijk op de bank zwieren van de huidige kern die nu toch al paar weken ongeslagen is.
Betreft de kritiek wat we in godsnaam nog met een middenvelder kunnen doen? Het zal waarschijnlijk een opportuniteit zijn die geen bakken geld kost. In deze marge, plus een speler die vanuit eerste naar derde wil en dan nog wel bij een turbulente club, kan ik alleen maar toejuichen. En het is toch iemand die op een balletje kan trappen. Als morgen ne Janssens of Van Damme, Bogaerts zich zwaar blesseren kunnen we dat nu moeiteloos opvangen. Ik zie hem wel invallen, ongeacht het scoreverloop. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 29 Jan 2016, 17:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: Zal zeker op de bank starten? Je kan moeilijk iemand onmiddellijk op de bank zwieren van de huidige kern die nu toch al paar weken ongeslagen is. Betreft de kritiek wat we in godsnaam nog met een middenvelder kunnen doen? Het zal waarschijnlijk een opportuniteit zijn die geen bakken geld kost. In deze marge, plus een speler die vanuit eerste naar derde wil en dan nog wel bij een turbulente club, kan ik alleen maar toejuichen. En het is toch iemand die op een balletje kan trappen. Als morgen ne Janssens of Van Damme, Bogaerts zich zwaar blesseren kunnen we dat nu moeiteloos opvangen. Ik zie hem wel invallen, ongeacht het scoreverloop. -------------- _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 30 Jan 2016, 16:15 |
|
|
Reserve
Eendracht probeert nog een extra aanvaller te regelen. Jason Adesanya. Zou wel stevige versterking zijn.
Vorige week stond diens jaarloon in de krant. Bron hln |
| 01 Feb 2016, 9:29 |
|
|
Nationale Ploeg
BDS schreef: Eendracht probeert nog een extra aanvaller te regelen. Jason Adesanya. Zou wel stevige versterking zijn. Vorige week stond diens jaarloon in de krant. Bron hln sportief zou dat natuurlijk wel goed zijn, maar wie gaat dat betalen (zelfs als het -allicht- opnieuw een huurconstructie zou zijn) ? _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Feb 2016, 10:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Still standing ! schreef: BDS schreef: Eendracht probeert nog een extra aanvaller te regelen. Jason Adesanya. Zou wel stevige versterking zijn. Vorige week stond diens jaarloon in de krant. Bron hln sportief zou dat natuurlijk wel goed zijn, maar wie gaat dat betalen (zelfs als het -allicht- opnieuw een huurconstructie zou zijn) ? -- Ik zou daar nu niet van wakker liggen. Het is niet "onze fantast" die voorzitter is, maar wel mensen die heel goed berekenen; wat financieel mogelijk is... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Feb 2016, 12:18 |
|
|
Freak
als het kan moeten ze er die toch bijnemen .dat zou een ongelooflijke versterking zijn.
|
| 01 Feb 2016, 12:20 |
|
|
Nog steeds niks gehoord over Jason Adesanya ???
Ik dacht dat de winter-transfertperiode wordt afgesloten op 01 februari om 00.00 uur _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Feb 2016, 13:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
pattaboem schreef: Nog steeds niks gehoord over Jason Adesanya ??? Ik dacht dat de winter-transfertperiode wordt afgesloten op 01 februari om 00.00 uur Wordt deze avond om 23u59 afgesloten omdat 31 januari een zondag was |
| 01 Feb 2016, 13:38 |
|
|
Duivelke
Zou Adesanya nu komen ofniet?
|
| 01 Feb 2016, 23:23 |
|
|
Vaste Waarde
Sterkhouder Mehdi Terki van FCV Dender alsnog weg naar een eersteklasser: niet OHL maar wel Sp. Lokeren! Dit is goed nieuws voor Eendracht Aalst in de strijd om de eerste 2 plaatsen, maar kon hij zijn handtekening nu geen dag vroeger gezet hebben?!
|
| 01 Feb 2016, 23:42 |
|
|
Nationale Ploeg
lijkt me vooral goed nieuws voor La Lou...
ze zullen er ginder int derp wel ne zak cengen voor ontvangen. ze zullen allicht de rest vh seizoen de prees kunnen betalen nu en misschien nog ergens iet binnenhalen (da zonder contract zit, want ergens enen weghalen is nu wat kort dag). of wie weet... wa schuldeisers afbetalen misschien ? enfin, met da laatste lachen wij best niet te hard. _________________ may the FORCE be with you. |
| 01 Feb 2016, 23:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Still standing ! schreef: lijkt me vooral goed nieuws voor La Lou... ze zullen er ginder int derp wel ne zak cengen voor ontvangen. ze zullen allicht de rest vh seizoen de prees kunnen betalen nu en misschien nog ergens iet binnenhalen (da zonder contract zit, want ergens enen weghalen is nu wat kort dag). of wie weet... wa schuldeisers afbetalen misschien ? enfin, met da laatste lachen wij best niet te hard. Wreed grote bedragen gaan die eersteklassers niet geven aan een speler die per slot van rekening uit derde komt, destijds ook dikwijls geschrokken/ontgoocheld als ik hoorde wat een speler opbracht als hij naar een hogere reeks getransfereerd was. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Feb 2016, 9:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Geen nieuws???
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Feb 2016, 11:23 |
|
| Pagina 222 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 220 221 222 223 224 … 515 Volgende |