|
|
| Pagina 223 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 221 222 223 224 225 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
[quote="Sven KSK Opwijk"]Aangezien er hier sommigen toch bezig zijn over Mukendi en Ringoot (namen die ik toch wel al twee weken wist) maar weinigen die kennen zal ik maar een woordje uitleg geven over deze twee beloften die ik al een paar keer heb zien spelen.
Mukendi: Een jonge Belgische spits. Snelle jongen en zeker een versterking voor 2de klasse dus voor Aalst zou dit super zijn. Een snelle kleine aanvaller die echter wel veel kansen nodig heeft om te scoren. Werd al redelijk lang bij de A-kern verwacht. Hij heeft echter nog maar 1 invalbeurt achter de rug. Ringoot: Mja, hier kan ik echt niet veel goeds over zeggen. Werd drie jaar terug nog aanzien als de opvolger van Deschacht en Van Damme maar is serieus blijven steken in zijn ontwikkeling. Misschien wel goed voor derde klasse maar ik zou hem toch zo hoog niet inschatten. Als ik dan zie hoe Niels De Schutter het bij Aalst doet, dan weet ik toch wel wie te kiezen. Voila, nu hoor je het ook van een kenner. Zoals ik hier een bladzijde eerder postte, zie ik er liever een spits bijkomen dan een linksachter. Niels heeft al keer op keer bewezen 3de klasse aan te kunnen (op meerdere posities trouwens) en zal zeker meekunnen in 2de. Flippo moet, ondanks z'n leeftijd, nog minstens één jaartje meedraaien, eventueel ook in tweede. Misschien hebben anderen een verschillende visie maar de aanwerving van een spits lijkt me relevanter. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 10 Jan 2010, 12:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Aangezien er hier sommigen toch bezig zijn over Mukendi en Ringoot (namen die ik toch wel al twee weken wist) maar weinigen die kennen zal ik maar een woordje uitleg geven over deze twee beloften die ik al een paar keer heb zien spelen. Mukendi: Een jonge Belgische spits. Snelle jongen en zeker een versterking voor 2de klasse dus voor Aalst zou dit super zijn. Een snelle kleine aanvaller die echter wel veel kansen nodig heeft om te scoren. Werd al redelijk lang bij de A-kern verwacht. Hij heeft echter nog maar 1 invalbeurt achter de rug. Ringoot: Mja, hier kan ik echt niet veel goeds over zeggen. Werd drie jaar terug nog aanzien als de opvolger van Deschacht en Van Damme maar is serieus blijven steken in zijn ontwikkeling. Misschien wel goed voor derde klasse maar ik zou hem toch zo hoog niet inschatten. Als ik dan zie hoe Niels De Schutter het bij Aalst doet, dan weet ik toch wel wie te kiezen. Langs den anderen kant kun je ook zeggen , moest niels bij de reserven van lokeren gebleven hebben had hij misschien ook blijven steken.Nu heeft hij zich verder ontwikkeld door matchen met inzet te spelen. |
| 10 Jan 2010, 12:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: ALS overheidsinstanties onmiddellijk dat geld opvragen ben je ook failliet hé. Dus financieel gezien, is er weinig verschil, naar ambitie daarentegen... Gaskonijn schreef: Mijn notities:
In het overzicht zaten geen "noemenswaardige" schulden bij overheid bij toch ? Heb er nog keer de post van Gaskonijn bij gehaald na die supportersvergadering. Als we dit jaar eindronde zouden spelen denk ik dat ze budgettair nog een meevaller hebben.... _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Jan 2010, 13:54 |
|
|
Freak
Bram schreef: El Corredor schreef: ALS overheidsinstanties onmiddellijk dat geld opvragen ben je ook failliet hé. Dus financieel gezien, is er weinig verschil, naar ambitie daarentegen... Gaskonijn schreef: Mijn notities:
In het overzicht zaten geen "noemenswaardige" schulden bij overheid bij toch ? Heb er nog keer de post van Gaskonijn bij gehaald na die supportersvergadering. Als we dit jaar eindronde zouden spelen denk ik dat ze budgettair nog een meevaller hebben.... lening bij fortis voor andere schulden wat mij boekhoudersgewijs ook niet aanstaat is de prefinanciering van enkele sponsors. |
| 10 Jan 2010, 14:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Bram schreef: El Corredor schreef: ALS overheidsinstanties onmiddellijk dat geld opvragen ben je ook failliet hé. Dus financieel gezien, is er weinig verschil, naar ambitie daarentegen... Gaskonijn schreef: Mijn notities:
In het overzicht zaten geen "noemenswaardige" schulden bij overheid bij toch ? Heb er nog keer de post van Gaskonijn bij gehaald na die supportersvergadering. Als we dit jaar eindronde zouden spelen denk ik dat ze budgettair nog een meevaller hebben.... lening bij fortis voor andere schulden wat mij boekhoudersgewijs ook niet aanstaat is de prefinanciering van enkele sponsors. Je bent de geschikte persoon om te helpen El Corredor. Ik zou eens langs gaan bij het bestuur en je diensten aanbieden De juiste man op de juiste plaats en de problemen zijn zo opgelost. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Jan 2010, 14:38 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: El Corredor schreef: ALS overheidsinstanties onmiddellijk dat geld opvragen ben je ook failliet hé. Dus financieel gezien, is er weinig verschil, naar ambitie daarentegen... Gaskonijn schreef: Mijn notities:
In het overzicht zaten geen "noemenswaardige" schulden bij overheid bij toch ? Heb er nog keer de post van Gaskonijn bij gehaald na die supportersvergadering. Als we dit jaar eindronde zouden spelen denk ik dat ze budgettair nog een meevaller hebben.... Ik dacht in een interview met onze voorzitter een tijdje terug gelezen te hebben dat hun budget was opgesteld op basis van een gemiddelde van 3000 supporters per match, en geen 1200. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 10 Jan 2010, 15:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Timoilsjt schreef: Bram schreef: El Corredor schreef: ALS overheidsinstanties onmiddellijk dat geld opvragen ben je ook failliet hé. Dus financieel gezien, is er weinig verschil, naar ambitie daarentegen... Gaskonijn schreef: Mijn notities:
In het overzicht zaten geen "noemenswaardige" schulden bij overheid bij toch ? Heb er nog keer de post van Gaskonijn bij gehaald na die supportersvergadering. Als we dit jaar eindronde zouden spelen denk ik dat ze budgettair nog een meevaller hebben.... Ik dacht in een interview met onze voorzitter een tijdje terug gelezen te hebben dat hun budget was opgesteld op basis van een gemiddelde van 3000 supporters per match, en geen 1200. Ik heb dat ook gelezen en ik dacht toch dat er 1200 stond hoor. |
| 10 Jan 2010, 15:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Bram schreef: In het overzicht zaten geen "noemenswaardige" schulden bij overheid bij toch ? Heb er nog keer de post van Gaskonijn bij gehaald na die supportersvergadering. Als we dit jaar eindronde zouden spelen denk ik dat ze budgettair nog een meevaller hebben.... lening bij fortis voor andere schulden wat mij boekhoudersgewijs ook niet aanstaat is de prefinanciering van enkele sponsors. Je bent de geschikte persoon om te helpen El Corredor. Ik zou eens langs gaan bij het bestuur en je diensten aanbieden De juiste man op de juiste plaats en de problemen zijn zo opgelost. Hij heeft nochtans gelijk, redelijk gezond is dat ook niet want dat houdt in dat ge dus voor de volgende jaren nieuwe sponsors moet vinden, en wanneer ge niet naar tweede promoveert zal dat geen sinecure zijn. Nu, tis nu niet dat het bestuur een andere keuze had, zij hebben die putten niet gemaakt. |
| 10 Jan 2010, 19:47 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: lening bij fortis voor andere schulden wat mij boekhoudersgewijs ook niet aanstaat is de prefinanciering van enkele sponsors. Je bent de geschikte persoon om te helpen El Corredor. Ik zou eens langs gaan bij het bestuur en je diensten aanbieden De juiste man op de juiste plaats en de problemen zijn zo opgelost. Hij heeft nochtans gelijk, redelijk gezond is dat ook niet want dat houdt in dat ge dus voor de volgende jaren nieuwe sponsors moet vinden, en wanneer ge niet naar tweede promoveert zal dat geen sinecure zijn. Nu, tis nu niet dat het bestuur een andere keuze had, zij hebben die putten niet gemaakt. tja het De Bruecker bestuur kan er niet aan doen dat er een put is uit het verleden,dat is waar. |
| 10 Jan 2010, 19:53 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Jeroen schreef: Onderkroiper schreef: Je bent de geschikte persoon om te helpen El Corredor. Ik zou eens langs gaan bij het bestuur en je diensten aanbieden De juiste man op de juiste plaats en de problemen zijn zo opgelost. Hij heeft nochtans gelijk, redelijk gezond is dat ook niet want dat houdt in dat ge dus voor de volgende jaren nieuwe sponsors moet vinden, en wanneer ge niet naar tweede promoveert zal dat geen sinecure zijn. Nu, tis nu niet dat het bestuur een andere keuze had, zij hebben die putten niet gemaakt. tja het De Bruecker bestuur kan er niet aan doen dat er een put is uit het verleden,dat is waar. Niet nader genoemde personen kennen de voorzitter persoonlijk goed en begroeten hem steeds met voorzitter, en niet bij de naam, en dit uit respect. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 10 Jan 2010, 20:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
nonkeltje schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Hij heeft nochtans gelijk, redelijk gezond is dat ook niet want dat houdt in dat ge dus voor de volgende jaren nieuwe sponsors moet vinden, en wanneer ge niet naar tweede promoveert zal dat geen sinecure zijn. Nu, tis nu niet dat het bestuur een andere keuze had, zij hebben die putten niet gemaakt. tja het De Bruecker bestuur kan er niet aan doen dat er een put is uit het verleden,dat is waar. Niet nader genoemde personen kennen de voorzitter persoonlijk goed en begroeten hem steeds met voorzitter, en niet bij de naam, en dit uit respect. Anders noemen we hem vanaf nu "monseigneur" ? |
| 10 Jan 2010, 20:05 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46 Berichten: 320 Leeftijd: 39 Locatie: Ninove |
ajointje schreef: Mariner schreef: WALDAN schreef: Als diene zou komen wat ik zou betwijfelen da zou wel een goeie zaak voor os ploegsken zen want diene jongen kan wel iet zelle vertel eens, ik heb er nog nooit van gehoord 18j Congolees-Belgische spits van de beloften van Anderlecht en daar topschutter. Maar jammer genoeg is dus ook Cercle geintereseerd dus dat wordt moeilijk collega cercle-supporter die een van de cercle-scouts kent heeft mij gezegd dat ze geintresseerd waren om hem 6 maand te lenen van Anderlecht samen met Reynaldo, maar dat hij doorgestuurd is. |
| 11 Jan 2010, 18:58 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Pieter schreef: ajointje schreef: Mariner schreef: vertel eens, ik heb er nog nooit van gehoord 18j Congolees-Belgische spits van de beloften van Anderlecht en daar topschutter. Maar jammer genoeg is dus ook Cercle geintereseerd dus dat wordt moeilijk collega cercle-supporter die een van de cercle-scouts kent heeft mij gezegd dat ze geintresseerd waren om hem 6 maand te lenen van Anderlecht samen met Reynaldo, maar dat hij doorgestuurd is. RSC Anderlecht en Cercle Brugge bereikten een akkoord over de tijdelijke overgang van de 18-jarige spits Olivier Mukendi. Paars-Wit zal de aanvaller tot het einde van het seizoen 2009-2010 uitlenen aan de West-Vlaamse vereniging, zonder aankoopoptie. "We willen jonge talenten meer speelkansen bieden op het hoogste niveau. Hopelijk slaagt hij bij Cercle", aldus Anderlecht-manager Herman Van Holsbeeck. De overgang moet in de loop van de komende dagen wel nog verder afgewerkt worden tussen de speler zelf en Cercle. De spits is al een paar jaar een vaste waarde in de beloftenploeg van Anderlecht. Olivier maakte afgelopen seizoen in maart zelfs zijn officiële debuut voor de A-ploeg. Hij viel toen in de slotminuten in tegen Germinal Beerschot en ei zo na scoorde hij nog. Mukendi speelde dit seizoen bij de U21 10 van de 13 wedstrijden. Vier keer startte hij in de basis, zes keer viel hij in. Hij was goed voor vijf goals. bron: website rsca _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 12 Jan 2010, 14:38 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Pieter schreef: ajointje schreef: Mariner schreef: vertel eens, ik heb er nog nooit van gehoord 18j Congolees-Belgische spits van de beloften van Anderlecht en daar topschutter. Maar jammer genoeg is dus ook Cercle geintereseerd dus dat wordt moeilijk collega cercle-supporter die een van de cercle-scouts kent heeft mij gezegd dat ze geintresseerd waren om hem 6 maand te lenen van Anderlecht samen met Reynaldo, maar dat hij doorgestuurd is. Daar gaat uw bron Misschien ne scout van de kadetten ofzo ![]() _________________
|
| 12 Jan 2010, 17:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Pieter schreef: ajointje schreef: 18j Congolees-Belgische spits van de beloften van Anderlecht en daar topschutter. Maar jammer genoeg is dus ook Cercle geintereseerd dus dat wordt moeilijk collega cercle-supporter die een van de cercle-scouts kent heeft mij gezegd dat ze geintresseerd waren om hem 6 maand te lenen van Anderlecht samen met Reynaldo, maar dat hij doorgestuurd is. Daar gaat uw bron Misschien ne scout van de kadetten ofzo ![]() Van horen zeggen, het deugt niet. |
| 12 Jan 2010, 17:54 |
|
| Pagina 223 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 221 222 223 224 225 … 280 Volgende |