Stadion - Pagina 223 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 221 222 223 224 225 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Bericht Re: Stadion
Kzie hier toch ook nergens een oefenveld liggen...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/12/M%C3%BCnchen_-_Allianz-Arena_(Luftbild).jpg

15 Sep 2014, 12:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Nosferatu schreef:
Is een oefenveld aan het stadion een fifa verplichting? We hebben er nu toch ook geen meer?

Gelukkig niet of meer dan de helft van de Europese (top)clubs zijn niet in orde :)

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

16 Sep 2014, 15:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Afbeelding

17 Sep 2014, 13:13
Duivelke

En waar is de K naartoe ???

Tokkie schreef:
Bakkie schreef:
Tokkie,wilde ALSTUBLIEFT stoppen met die ontwerpen,sebiet worden helmaal zot :D

Dromen is al wa we momenteel emmen ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

17 Sep 2014, 15:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Voila se,mijn ontwerp,dat de stad hunne grond in hun reet steekt :)

Afbeelding

17 Sep 2014, 17:27
Ancien

Bakkie schreef:
Voila se,mijn ontwerp,dat de stad hunne grond in hun reet steekt :)

Afbeelding

:lol:
Dat is een ontwerp van Jan De Nul zeker? :D

17 Sep 2014, 17:33
Nationale Ploeg

http://www.aalst.tv/artikel/sport/drieh ... rote-markt

17 Sep 2014, 17:43
Ancien

AlostanA schreef:
http://www.aalst.tv/artikel/sport/driehonderd-eendrachtfans-protesteren-op-grote-markt

Mooie reportage besteken. (y)
Als je het gesprek goed beluistert zitten we naar volgend seizoen toe met een serieus probleem, een stapje dichter naar Dender toe mijn gedacht.
Als FDR zijn huurgelden op tijd betaald, is dit een vuile streek van den Dosje.
Moest ik daar gestaan hebben ik had hem direct een linkse directe, gevolgd door een uppercut verkocht.
ik verschiet ervan dat de delegatie niet onmiddelijk is opgestapt, je komt voor een nieuw stadion en den dosje zijn moment is aangebroken om je voor de camera's voor een wanbetaler te laten doorgaan. :boks:
En dan nog met zoveel pretentie gaan uitroepen, je mag nog zoveel betogingen houden enz.. het is duidelijk dat hij onze lust om acties te voeren de kop wil indrukken, voor mij een signaal om nog hardere acties te voeren, de bekerwedstrijd op Brugge is daar weer een uitstekende gelegenheid voor. :juij:
Dosje ge zetj op aa tong ni gevallen, mor goi ni zenne. :fuck: :EA:

Laatst gewijzigd door Hugo op 17 Sep 2014, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

17 Sep 2014, 18:41
Ancien

Bomber schreef:
Hugo schreef:
AlostanA schreef:
http://www.aalst.tv/artikel/sport/driehonderd-eendrachtfans-protesteren-op-grote-markt

Als je het gesprek goed beluistert zitten we naar volgend seizoen toe met een serieus probleem, een stapje dichter naar Dender toe mijn gedacht.
Als FDR zijn huurgelden op tijd betaald, is dit een vuil streek van den Dosje om dit zomaar voor de camera te gaan vertellen.
En dan nog met zoveel pretentie gaan uitroepen, je mag nog zoveel betogingen houden enz.. het is duidelijk dat hij onze lust om acties te voeren de kop wil indrukken, voor mij een signaal om nog hardere acties te voeren, de bekerwedstrijd op Brugge is daar weer een uitstekende gelegenheid voor. :boks:

Hardere acties? Zoals wat? En wat ga je bereiken?

En denk je dat D'Haese dat zou zeggen moest dat niet waar geweest zijn? Dat het stad niks doet is allemaal waar, maar als onze club dit jaar failliet gaat dan zal dat enkel en alleen aan ons bestuur liggen ze. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen...
Dat studiebureau is trouwens een lepe zet he, resultaat tegen mei 2015...tegen dan zal er al geen stadion meer nodig zijn als je het mij vraagt...

Dat zit er dik in, maar als ik je goed begrijp zijn we gisteren dan ook nutteloos gaan betogen.
Bomber, je bent toch toevallig geen familie van den Dosje, want goi zetj zoe braaf? :lol:

17 Sep 2014, 19:03
Ancien

Bomber schreef:
Hugo schreef:
Bomber schreef:

Hardere acties? Zoals wat? En wat ga je bereiken?

En denk je dat D'Haese dat zou zeggen moest dat niet waar geweest zijn? Dat het stad niks doet is allemaal waar, maar als onze club dit jaar failliet gaat dan zal dat enkel en alleen aan ons bestuur liggen ze. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen...
Dat studiebureau is trouwens een lepe zet he, resultaat tegen mei 2015...tegen dan zal er al geen stadion meer nodig zijn als je het mij vraagt...

Dat zit er dik in, maar als ik je goed begrijp zijn we gisteren dan ook nutteloos gaan betogen.
Bomber, je bent toch toevallig geen familie van den Dosje, want goi zetj zoe braaf? :lol:

Dat was inderdaad nutteloos als je het mij vraagt.
En nee, verre van, maar we focussen ons op dat stadion terwijl ondertussen den boot serieus aant zinken is.
Neemt niet weg dat ze ondertussen opt stad toch maar mogen verder zoeken naar een geschikte grond, je weet nooit dat er 1 of ander mirakel gebeurd...

Bon, iedereen heeft het recht op een eigen mening hierover en ik repecteer dat.
't is nochtans de moment om acties te voeren zenne Bomber, zelfs de police goat al stoaken hoeir ik hier just. :D

17 Sep 2014, 19:13
Reserve

Hugo schreef:
AlostanA schreef:

Moest ik daar gestaan hebben ik had hem direct een linkse directe, gevolgd door een uppercut verkocht.
ik verschiet ervan dat de delegatie niet onmiddelijk is opgestapt, je komt voor een nieuw stadion en den dosje zijn moment is aangebroken om je voor de camera's voor een wanbetaler te laten doorgaan. :boks:
En dan nog met zoveel pretentie gaan uitroepen, je mag nog zoveel betogingen houden enz.. het is duidelijk dat hij onze lust om acties te voeren de kop wil indrukken, voor mij een signaal om nog hardere acties te voeren, de bekerwedstrijd op Brugge is daar weer een uitstekende gelegenheid voor. :juij:

Huurgeld betalen voor iets dat niet in orde is?
Ik vrees dat het einde nabij is voor deze mooie club,ze gaan het zo lang mogelijk trekken,en het zal uitwijken zijn naar Dender of boeken toe.
En den Dosje content en zijne colega NVA er van Denderleeuw ook content

17 Sep 2014, 19:30
nieuw in de eerste ploeg

Meneer den berremiéster heeft de mond vol van (te) late huurgelden, verantwoordelijkheidsgevoel en professionalisering. Maar hij vergeet gemakshalve dat de stad eigenaar is van dat gedrocht van een stadion en er dan ook moet voor zorgen dat dit in een 'leefbare' staat wordt gehouden :wadde: ?

Als het stadion begin volgend seizoen effectief ongeschikt wordt verklaard benadrukt dit de -moedwillige- nalatigheid van de eigenaar(s)/verantwoordelijken, nl. den berremiéster. M.a.w. ik zou als huurder beginnen met hém ten persoonlijke titel op zijn verantwoordelijkheid te wijzen met betrekking tot het in orde stellen van het stadion. Daar en daar alleen kan je hem nog tot enige beweging dwingen me dunkt.

Ik geloof trouwens nooit dat wat nu nog aan de (stadion)normen voldoet, dit binnen enkele maanden niet meer het geval zou zijn? Indien toch, betekent dit on-her-roe-pe-lijk het einde van den Iendracht zoals we het kennen. Welke burgemeester wil dat op zijn 'palmares' hebben???

17 Sep 2014, 19:58
Ancien

willempie schreef:
Hugo schreef:
AlostanA schreef:

Huurgeld betalen voor iets dat niet in orde is?
Ik vrees dat het einde nabij is voor deze mooie club,ze gaan het zo lang mogelijk trekken,en het zal uitwijken zijn naar Dender of boeken toe.
En den Dosje content en zijne colega NVA er van Denderleeuw ook content

De vraag is in welke sfeer gaan die maandelijkse onderhandelingen verlopen.
Wat onze burgemeester doet voor de camera's richting onze voorzitter kan je ook niet de normale gang van zaken noemen.
De fairplay om het in voetbaltermen te zeggen is ver te zoeken.
Ik denk dat ze van bestuurszijde hun bed goed gaan moeten opmaken en een verhuis is hierbij zeker aan de orde, wat moeten ze anders gaan doen.
Niet meer in het PC-stadion mogen spelen is uitwijken, maar waar op Meldert, FC Doggen, SK Erembodegem; Hofstade..allez wie heeft er een plein ter beschikking?
Is er op den Osbroek geen speelveld? :lol:

17 Sep 2014, 19:58
forumlegende

luque schreef:
Meneer den berremiéster heeft de mond vol van (te) late huurgelden, verantwoordelijkheidsgevoel en professionalisering. Maar hij vergeet gemakshalve dat de stad eigenaar is van dat gedrocht van een stadion en er dan ook moet voor zorgen dat dit in een 'leefbare' staat wordt gehouden :wadde: ?

Als het stadion begin volgend seizoen effectief ongeschikt wordt verklaard benadrukt dit de -moedwillige- nalatigheid van de eigenaar(s)/verantwoordelijken, nl. den berremiéster. M.a.w. ik zou als huurder beginnen met hém ten persoonlijke titel op zijn verantwoordelijkheid te wijzen met betrekking tot het in orde stellen van het stadion. Daar en daar alleen kan je hem nog tot enige beweging dwingen me dunkt.

Ik geloof trouwens nooit dat wat nu nog aan de (stadion)normen voldoet, dit binnen enkele maanden niet meer het geval zou zijn? Indien toch, betekent dit on-her-roe-pe-lijk het einde van den Iendracht zoals we het kennen. Welke burgemeester wil dat op zijn 'palmares' hebben???

dat de club anders een aangetekend schrijven doet richting de stad Aalst met een ingebrekestelling. :D

17 Sep 2014, 20:03
nieuw in de eerste ploeg

Er wordt dus een uitbesteding gedaan voor het zoeken naar geschikte grond? We beginnen een studiebureau, schrijven in op de openbare uitbesteding met een onklopbare prijs et voila, alles in de sjakosj :banana:

17 Sep 2014, 20:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 221 222 223 224 225 462