|
|
| Pagina 224 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Neutralboy schreef: Nog een idee: Op Thuismatchen waar het restaurant nie zo goed loopt een budgetmenu aan bieden voor 25 euro bv : Soep- hoofdgerecht-desser tmet koffie. Is misschien een idee om de anders toch wel dure lege plekken op te vullen. Men kan bij deze formule dan de sponsors scheiden van de budgetmenus zodat elk zijn gading vind. Ale zo goed hugo? De rest moet zijn eigen hier ook niet inhouden om na te denken e! Alle voorstellen zijn goed en bespreekbaar denk ik! Bram?Das al een goed idee, da mag voor mijn part gewoon frietjes met stoofvlees zijn zenne, maar je hebt een punt. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 20:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer
We kunnen den drank direct naar 3 euro opslaan... Dan nog blijft het een druppel op een hete plaat. Sponsors, grote namen moet ge aantrekken! Anders is't boeken toe...
|
| 28 Okt 2011, 21:03 |
|
|
Ancien
Jeroen schreef: We kunnen den drank direct naar 3 euro opslaan... Dan nog blijft het een druppel op een hete plaat. Sponsors, grote namen moet ge aantrekken! Anders is't boeken toe... Dat in de eerste plaats, maar een supportersactie zou ook een positief signaal kunnen geven aan een eventuele geldschieter, je investeert toch graag je centen in een club waar nog leven in zit nietwaar? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 21:09 |
|
|
Vaste Waarde
Jeroen schreef: We kunnen den drank direct naar 3 euro opslaan... Dan nog blijft het een druppel op een hete plaat. Sponsors, grote namen moet ge aantrekken! Anders is't boeken toe... Of we kunnen blijven zagen , mekkeren , negatief doen en niets ondernemen, dan ist inderdaad boeken toe. Vergeet niet dat het geld opgehaald met de acties onder toezicht zal staan van de supportersraad en deze zullen de nodige licentie- rekeningen met het opgehaalde geld betalen. Indien het niet ZOU lukken dan kunnen we met het reeds opgehaalde geld ne reuzenbarbecue met vaten als afscheid van de club voor ons supporters geven he ![]() |
| 28 Okt 2011, 21:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik had eerlijk gezegd toch ook veel meer verwacht van de persconferentie. Nu komt het er dus op neer dat het vooral van de supportersacties moet komen.
En wat met de grote mediacampagne die ze gingen opzetten? En de BV's (oa De Bilde) die zouden meewerken? Is dit afgevoerd? En dan spreken ze op de officiële site nog dat ze op termijn naar eerste klasse willen. Dat is momenteel toch totaal niet aan de orde. Maar kom, we moeten er in geloven en alles aan doen. Wij als supporters moeten tonen dat we er in geloven en onze club positief in de belangstelling brengen. Met maan en macht ver den Iendracht! |
| 28 Okt 2011, 21:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: We kunnen den drank direct naar 3 euro opslaan... Dan nog blijft het een druppel op een hete plaat. Sponsors, grote namen moet ge aantrekken! Anders is't boeken toe... Dat ze drank nu opslaan naar 1,80 euro, daar heb ik totaal geen probleem mee. Maar idd, zolang ge geen grote vissen als sponsors binnenhaalt, zal het er niet op verbeteren. Chapeau voor de mensen die zich er voor inzetten maar ik weet het toch zo niet... |
| 28 Okt 2011, 21:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37 Berichten: 1959 Leeftijd: 56 |
Hugo schreef: Jeroen schreef: We kunnen den drank direct naar 3 euro opslaan... Dan nog blijft het een druppel op een hete plaat. Sponsors, grote namen moet ge aantrekken! Anders is't boeken toe... Dat in de eerste plaats, maar een supportersactie zou ook een positief signaal kunnen geven aan een eventuele geldschieter, je investeert toch graag je centen in een club waar nog leven in zit nietwaar? Dat er hier nog leven inzit is denk ik duidelijk, alleen zie ik het ook niet zitten met supportersacties alleen. Dacht ook dat ze vandaag met beter nieuws gingen afkomen, een paar sponsors en versterkingen voor het bestuur maar het is njet, noppes. Anyway, morgen zijn we aanwezig op het mosselfestijn, heb vrienden en collega's kunnen warm maken om mee te komen, alle beetjes helpen zeker ? _________________ Proud member " den natten toeig" |
| 28 Okt 2011, 21:52 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Blijf het geld maar halen bij supporters! Proficiat zeg ik daar tegen!
EA is al een dure club in 2de (voort zelfde geld kunde zelfs bij sommige 1ste klassers terecht). Sla de prijs vd bongskes maar op, de cafés zullen er wel bij varen! Vergeet niet dat wanneer ge de supporters verplicht meer doet betalen, er veel zullen afhaken omdat ze het gewoon compleet beu zijn. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 21:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Verbechio schreef: Blijf het geld maar halen bij supporters! Proficiat zeg ik daar tegen! EA is al een dure club in 2de (voort zelfde geld kunde zelfs bij sommige 1ste klassers terecht). Sla de prijs vd bongskes maar op, de cafés zullen er wel bij varen! Vergeet niet dat wanneer ge de supporters verplicht meer doet betalen, er veel zullen afhaken omdat ze het gewoon compleet beu zijn. De cafés zijn zelf vragende partij,dan kunnen ze ook opslaan. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 28 Okt 2011, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Okt 2011, 21:57 |
|
|
Ancien
Ik heb zopas op TV-Oost naar de uitzending gekeken en ik ben er niet wijzer door geworden, daar spreekt men nog dat ze in onderhandelingen zijn met de oude bestuursleden, dit gaat allemaal mijn petje te boven.
Enfin, 't zal wel allemaal normaal zijn zeker, als ik dan hoor dat er sponors zijn die al jaren niet betalen voor een reklamebord, dan zouden ze daar zeker eens moeten langs gaan om onze actie te steunen na jaren kosteloze reklame. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 28 Okt 2011, 21:58 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Hugo schreef: Ik heb zopas op TV-Oost naar de uitzending gekeken en ik ben er niet wijzer door geworden, daar spreekt men nog dat ze in onderhandelingen zijn met de oude bestuursleden, dit gaat allemaal mijn petje te boven. Enfin, 't zal wel allemaal normaal zijn zeker, als ik dan hoor dat er sponors zijn die al jaren niet betalen voor een reklamebord, dan zouden ze daar zeker eens moeten langs gaan om onze actie te steunen na jaren kosteloze reklame. Eindelijk! Nagels met koppen zoals ze zeggen! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 21:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Het oud-bestuur heeft de put wel alleen maar veel groter gemaakt en veel gelogen. Niet terughalen zouk zeggen.
|
| 28 Okt 2011, 22:01 |
|
|
Ik denk dat iedereen wel weet over wie het gaat vh oude bestuur.
Eerlijk gezegd, het vertrouwen hierin zit bij mij ver onder 0 _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 28 Okt 2011, 22:03 |
|
|
Freak
gweninho schreef: Het oud-bestuur heeft de put wel alleen maar veel groter gemaakt en veel gelogen. Niet terughalen zouk zeggen. men zou het overnamecontract van Garré aan De Cock , De Ridder eens moeten tonen, en nadien het overnamecontract van GDR,SDC aan De Bruecker en De Roose. dan ga je meteen zien wie de grootste putten heeft gemaakt. |
| 28 Okt 2011, 22:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
El Corredor schreef: gweninho schreef: Het oud-bestuur heeft de put wel alleen maar veel groter gemaakt en veel gelogen. Niet terughalen zouk zeggen. men zou het overnamecontract van Garré aan De Cock , De Ridder eens moeten tonen, en nadien het overnamecontract van GDR,SDC aan De Bruecker en De Roose. dan ga je meteen zien wie de grootste putten heeft gemaakt. Ik heb nie het recht om dat te zien ze. En of ge het draait of keert ; het is wel het oudbestuur met De Bruecker die op vsupportersvergadering met de brede glimlach kwam vertellen : de schuld vermindert, we zetten stappen voorwaarts. Uiteindelijk allemaal leugens! |
| 28 Okt 2011, 22:08 |
|
| Pagina 224 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 289 Volgende |