|
|
| Pagina 224 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Stadion
lul er een paar uur over: Dozje is domweg van slechte wil. hun keuze is al maanden geleden gemaakt. ik vind ons héél braaf hier he: die staat daar in 1 beweging de supps uit te lachen met ons modellekes op een forum, het clubbestuur uit te schijten en ipv een paar vragen te beantwoorden gans da gesprek te monopoliseren in rasechte nazistijl ! onze meneer 'veiligheid', plots zijne grote dada zenne. niets van gehoord tijdens de verkiezingen, de zevertrut.
man, ik verhuis uit Aalst dien gast langer dan 1 legislatuur onzen chief blijft. het is een liegende, verraderlijke, hautaine kwal. schrijf maar op dat nv-a aalst ons wil begraven. en ons ann stond er ook weer braaf naast te knikken, als een achtergondpoppeke het decor te sieren. hetgeen EXACT haar rol en dat van de rest van de schepenen is in dit bestuur: sidekicks voor de Grote D'haese show. ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 17 Sep 2014, 21:09 |
|
|
forumlegende
Still standing ! schreef: lul er een paar uur over: Dozje is domweg van slechte wil. hun keuze is al maanden geleden gemaakt. ik vind ons héél braaf hier he: die staat daar in 1 beweging de supps uit te lachen met ons modellekes op een forum, het clubbestuur uit te schijten en ipv een paar vragen te beantwoorden gans da gesprek te monopoliseren in rasechte nazistijl ! onze meneer 'veiligheid', plots zijne grote dada zenne. niets van gehoord tijdens de verkiezingen, de zevertrut. man, ik verhuis uit Aalst dien gast langer dan 1 legislatuur onzen chief blijft. het is een liegende, verraderlijke, hautaine kwal. schrijf maar op dat nv-a aalst ons wil begraven. en ons ann stond er ook weer braaf naast te knikken, als een achtergondpoppeke het decor te sieren. hetgeen EXACT haar rol en dat van de rest van de schepenen is in dit bestuur: sidekicks voor de Grote D'haese show. ![]() plezant om eens een objectieve mening te lezen. Ge doet wel heel veel moeite om werkelijk ALLES op Dhaese af te schuiven. De laatste tien jaar onze club niet gevolgd? ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Sep 2014, 21:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik denk dat we momenteel niet veel anders kunnen doen dan blijven pushen voor een lange termijn oplossing. Dat we dan op korte termijn tijdelijk naar Denderleeuw moeten, hoeft dan geen ramp te zijn. Dit kan ook zonder fusie. Belangerijkste is dat we dan weten dat we op termijn terugkeren naar Aalst in een nieuw stadion.
Aan ons bestuur ook om de nodige inspanningen te doen om altijd de licentie te halen en de schulden af te bouwen. Wat de huurgelden betreft: was er eens niet afgesproken dat dit slechts 1 euro is omdat de club zelf ook al veel kosten aan het stadion gedaan heeft? Hoe dan ook, als de stad het stadion verwaarloost, hoeven wij ook niet te betalen. |
| 17 Sep 2014, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik ben eens curieus hoe onze "burgemeester" de veiligheid van alle Aalstenaars gaat garanderen met carnaval. Als je in een stadion, en een paar omliggende straten, de veiligheid niet kan garanderen tijdens een risicomatch, hoe ga je dit dan doen tijdens een evenement waarbij de perimeter enkele kilometers bedraagt?
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 17 Sep 2014, 21:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bomber schreef: En nee, verre van, maar we focussen ons op dat stadion terwijl ondertussen den boot serieus aant zinken is. Er zijn de laatste tijd weer heel veel negatieve geruchten. Maar wat is er eigenlijk allemaal aan de hand? Want als ik het allemaal mag geloven, lijkt de kans klein dat we nog een licentie gaan halen. Hoe komt dat allemaal weer? En ik hoor soms ook De Roose weg en Valckenier of iemand anders in. Maar hoe gaat dat ooit gebeuren. De Roose heeft ondertussen al zoveel geinvesteerd, allemaal via rekening courant natuurlijk, dat ik niemand meer in straat zie om hem uit te kopen. |
| 17 Sep 2014, 21:42 |
|
|
Bomber schreef: Tja hoe komt dat...Ik vraag mij bijvoorbeeld af hoe we in godsnaam een De Oliveira betalen, terwijl de deurwaarders niet weg te slaan zijn aan de Bredestraat voor bvb een Michel Markey terug te betalen. Ik hoop, tegen beter weten in, dat die door een prive sponsor betaald wordt, zoals in het verleden nog gebeurde. |
| 17 Sep 2014, 22:55 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
EENDRACHT-VOORZITTER FRANK DE ROOSE KAATST BAL TERUG NAAR TASK FORCE
"Wij zijn professioneler dan stadsbestuur" Frank De Roose is woedend over het verwijt dat de clubleiding niet professioneel zou zijn. - Foto LievensFrank De Roose is woedend over het verwijt dat de clubleiding niet professioneel zou zijn. - Foto Lievens Eendracht-voorzitter Frank De Roose en de overige leden van het bestuur van Eendracht Aalst zijn woedend om de uitspraken van burgemeester Christoph D'Haese aan het adres van het clubbestuur. D'Haese verweet De Roose en co een gebrek aan professionalisme. "Wij worden zwart gemaakt in de media omdat de Task Force haar eigen fouten niet kan toegeven", kaatste De Roose de bal terug. KEN STANDAERT "Wij worden verweten onprofessioneel te zijn en een torenhoge schuldenlast te torsen... Ongelooflijk dat D'Haese en de Task Force dit durven verkondigen", reageert De Roose. "De stad stelt ons in een slecht daglicht om hun eigen fouten toe te dekken. Ik wacht bijvoorbeeld nog steeds op een antwoord op een e-mail over het stadiondossier aan het stadsbestuur, een mail van 20 augustus... Niet echt professioneel hé." Het Eendrachtbestuur is boos en bovendien is de toekomst onzeker. "Op 30 juni 2015 loopt de huurovereenkomst tussen ons en de stad af, waar en hoe gaan wij spelen volgend seizoen?" vraagt De Roose zich af. "Welke garanties of oplossingen zijn er? Niemand heeft een antwoord. Het is dan ook wel zeer toevallig exact dezelfde datum als wanneer het studiebureau dat nu recent werd aangesteld om te onderzoeken waar een nieuw stadion kan komen, zijn eindconclusie moet bekend maken. Je kan je de vraag dan stellen waarom wij eerst 17 maanden keihard gewerkt hebben om plannen en locaties te onderzoeken en dan nu zo'n studiebureau aangesteld wordt door de stad. Kon dat dan niet onmiddellijk gebeuren?" "Voor een stadion op Zuid IV in Erembodegem was alles in kannen en kruiken, het mocht de stad Aalst geen cent kosten en via Ghelamco was het financiële volledig geregeld. Wij hadden enkel die gronden nodig." Ook het mislopen van de thuismatch tegen Club Brugge voor de beker, blijft De Roose zwaar op de maag liggen. "Eenmaal wij uitgeloot werden tegen Club, hebben we de politie en de burgemeester gecontacteerd. Hij (D'Haese red.) kon geen extra politiemensen regelen, maar toen ik informeerde om uit te wijken naar Dender, bleek dat voor de gemeente Denderleeuw geen probleem om 80 extra agenten te voorzien. Enkel omdat het Denderstadion niet gekeurd is voor eerste en tweede klasse, kon dit plan niet doorgaan maar het is toch frappant om te horen dat een kleinere gemeente wel voldoende agenten kan opvragen en Aalst niet." Openstaande schuld Dat Eendracht Aalst nog openstaande schulden heeft, erkent de voorzitter. "Maar geen 14.800 euro", zegt hij. "Er is een afbetalingsplan tussen ons en de stad voor de achterstallige huurgelden. Vroeger kwam de stad trouwens tussen in de huur, nu niet meer. Wij leven dat afbetalingsplan stipt na en moeten nu nog drie keer 2.800 euro betalen, voor een nota bene versleten stadion waarvoor wij als club al 38.000 euro boetes betaald hebben aan Binnenlandse Zaken." Het uitblijven van een degelijk stadion zou de sportieve groei van de club kunnen belemmeren. "Wij behoren volgens de Pro League tot de 24 grootste clubs in België", zegt De Roose. "Als de competitieformules van eerste en tweede herbekeken worden, zijn we er bij op voorwaarde dat we een degelijk stadion hebben. Op dit moment kunnen we gezien de staat van het stadion de stad zelfs in gebreke stellen." Het bestuur kreeg ook te horen dat zij laattijdig hun deel van het subsidiedossier indienden. "De stad heeft ons amper een week op voorhand laten weten dat wij het dossier mee moesten samenstellen en welke stukken ze van ons verwachtte", zegt De Roose. "Dat was veel te kort dag. De stad wil ook duidelijkheid over ons statuut, maar zonder een stadionproject kunnen wij niet beslissen over een eventuele overstap naar nv of bvba. Financieel gezien kan men ons weinig verwijten want op drie jaar hebben we een put van 1,5 miljoen euro teruggebracht naar 250.000 euro. Als wij onprofessioneel zouden zijn, kan je dat niet en tegelijk sportieve successen boeken", besluit De Roose. |
| 18 Sep 2014, 6:23 |
|
|
forumlegende
Die laatste paragraaf zeg.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Sep 2014, 7:10 |
|
|
Junior
Vlam oep zen bakkes....
Winnaar op punten Mr. Dhaese stopt met u en uw stad belachelijk te maken? Ben jij trouwens wel een nva'er? Of ben je een succes parasiet? Misschien eens mailke doen naar de wever.... |
| 18 Sep 2014, 7:26 |
|
|
Ancien
Bomber schreef: Ik heb anders nochtans gehoord dat het net ons bestuur was dat in de aanval ging terwijl D'haese van goede wil bleek te zijn, waarna hij dan blijkbaar ook in een koleire geschoten is (en dat zenden ze dan uit natuurlijk). Allesinds, Ze hadden er al veel langer werk moeten van maken, en met die gronden in Erembodegem is ook niet alles koosjer verlopen denk ik, maar moest EA een gezonde club zijn of zelfs nog maar tekenen van vooruitgang tonen, 't zou mss ook helpen... Jammer maar helaas, de laatste jaren heb ik niet veel meer gezien van de schuldenafbouw en blijven we enkel boven water bij gratie van onze voorzitter, die er dan wel zijn geld in pompt maar het (nogmaals, mijn mening) het dan wel heel slecht laat beheren... Het gaat hier over het stadion eigendom van de stad, waar den Iendracht enorm veel boetes moet voor betalen. Als jij een huis huurt, ga je dan bovenop je huurgeld nog extra boetes betalen omdat het huis niet bewoonbaar of veilig genoeg is. De financiële problemen van de club is een andere zaak, maar het geld dat ze nu moeten betalen door de schuld van de stad, konden ze nuttiger gebruiken om hun schulden af te lossen. Iedere partij moet zijn verantwoordelijkheid opnemen, het bestuur en zeker de stad die eigenaar is van de accommodatie. In vorige posten heb ik al aangekaart dat een bestuursuitbreiding wenselijk zou zijn met meer professionele mensen met kennis van voetbalzaken. Maar ja, die komen hier ook niet gratis werken nietwaar en wie gaat dat betalen? Ik hoor het mijnheer De Dijcker nog zeggen, er is niets moeilijker dan een voetbalclub te leiden. Je gaat de stad Aalst toch geen voorbeeld noemen kwestie van sportaccomodatie, hier lopen ze serieus wat jaren achter op dit gebied. Mijn persoonlijke mening hé Bomber. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Sep 2014, 8:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Citeer: Financieel gezien kan men ons weinig verwijten want op drie jaar hebben we een put van 1,5 miljoen euro teruggebracht naar 250.000 euro. Amaai, dan moeten ze het voorbije jaar heel goed gewerkt hebben ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 18 Sep 2014, 8:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Na eergisteren is dit de conclusie:
1- Volgend seizoen EA niet failliet maar dient uit te wijken naar waar ?, hoe kan je nu iets anders in je hoofd hebben dan Denderleeuw ? Kan een oplossing zijn totdat er een nieuw stadion kan gebouwd worden, maar die kans is momenteel 0,0. Dit hoeft ook nog geen fusie te zijn. Buiten Denderleeuw zie ik ons moeilijk uitwijken naar bvb Meldert, alhoewel die zo goed als KO zijn momenteel. 2- EA failliet en den Dozje en stadsbestuur hun gezicht is gered want de club is de schuldige wegens jarenlang wanbeheer ondanks de cijfers die FDR aanhaalt in de pers, begrijpe wie kan. Op dat moment terug naar 4de of provinciale (?) en een Beerschotscenario met in enkele seizoenen terug naar 2de, maar dan zijn we natuurlijk weer vertrokken voor een tiental jaren leute en plezier . En spelen ergens op een patattenveld natuurlijk in Groot-Aalst. 3- EA failliet en definitief de boeken toe en gedaan met alles en verder geen nationaal voetbal meer in groot Aalst. Dan storten we ons met zen allen op den Basket in een internationaal waardige Basketdome met veel publiciteit voor Aalst en samen met de Carnaval het uithangbord voor Aalst en "iedereen' kontent. Als er hier iemand nog andere mogelijke scenario's ken bedenken ? ... ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Sep 2014, 9:13 |
|
|
Gaskonijn schreef: Citeer: Financieel gezien kan men ons weinig verwijten want op drie jaar hebben we een put van 1,5 miljoen euro teruggebracht naar 250.000 euro. Amaai, dan moeten ze het voorbije jaar heel goed gewerkt hebben ![]() De externe schulden zullen misschien gedaald zijn. Maar nu zijn dat waarschijnlijk allemaal rekening courant schulden aan De Roose. |
| 18 Sep 2014, 9:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwetzat schreef: Als er hier iemand nog andere mogelijke scenario's ken bedenken ? ... ![]() Ja, dat den Dozje en een heel deel van de supporters blijven geloven in die denkbeeldige investeerders die plots uit de lucht gaan vallen als FDR een stap zou opzij zetten... Dezelfde investeerders die stonden te springen in december 2011, toen we na lang zwoegen net weer in de zo verlangde tweede klasse stonden, in de linkerhelft meedraaiden en konden rekenen op een goedgevulde K...Aangezien alles rond de club nu nog veel interessanter is geworden, gaat de Bredestraat werkelijk vol liggen met potentiële kandidaten... |
| 18 Sep 2014, 9:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
DT schreef: zwetzat schreef: Als er hier iemand nog andere mogelijke scenario's ken bedenken ? ... ![]() Ja, dat den Dozje en een heel deel van de supporters blijven geloven in die denkbeeldige investeerders die plots uit de lucht gaan vallen als FDR een stap zou opzij zetten... Dezelfde investeerders die stonden te springen in december 2011, toen we na lang zwoegen net weer in de zo verlangde tweede klasse stonden, in de linkerhelft meedraaiden en konden rekenen op een goedgevulde K...Aangezien alles rond de club nu nog veel interessanter is geworden, gaat de Bredestraat werkelijk vol liggen met potentiële kandidaten... denkbeeldige Bredestraat bedoel je toch ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 18 Sep 2014, 9:54 |
|
| Pagina 224 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 222 223 224 225 226 … 462 Volgende |