Artikels - Pagina 226 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 224 225 226 227 228 497
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef:
Fdr zou er beter mee stoppen.dan zullen er hier een hoop gelukkig zijn.

Voor het verder bestaan van onze geliefde club,zou hij er inderdaad beter mee stoppen,voor het echt te laat is.

17 Jul 2014, 22:35
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
het eerstvolgende wat hij nu gaat doen is de pers samenroepen om een spectaculaire aanwinst aan te kondigen: een vergeten Zambiaanse speler die uit de Krim moest vluchten omdat het daar te warm werd en er geen geld meer was om die te betalen. Hij kon naar hier komen , hij voelt zich direkt thuis, hier is er ook geen geld, maar dat is bijzaak hier is geen oorlog, althans nu NOG niet ! :lol: :D :fuck:

17 Jul 2014, 22:42
Ancien

waly 2 schreef:

Niemand zegt dat FDR moet opstappen hé, maar als je als bestuursploeg tekort schiet, moet je het bestuursteam versterken of plaats maken om het schip drijvende te houden nietwaar.
Ik ben zeer gelukkig als het goed gaat met den iendracht en van al die negatieve berichtgevingen geen stadion, 2x na mekaar transferverbod, trainers niet betaald enz. daar zijn er inderdaad een hoop misnoegd en ongelukkig van. :(

17 Jul 2014, 22:45
Reserve

waly 2 schreef:

dus geen vuiltje aan de lucht voor jou?

16 jeugdtrainers die duizenden euro's te goed hebben. En zoals Bakkie hier heeft gepost, is er weer vollenbak gelogen geweest.

17 Jul 2014, 23:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bakkie schreef:
waly 2 schreef:

Voor het verder bestaan van onze geliefde club,zou hij er inderdaad beter mee stoppen,voor het echt te laat is.

En dan? Staan er anderen klaar om over te nemen en jaarlijks bij te passen zoals FDR doet?

Niet zo of zo bedoeld, gewoon een vraag. Ik weet enkel wat ik hier en in de pers lees en weet dus niet wat er verder aan de hand is.

Extra investeerders zijn zeker welkom. Maar om nu te zeggen dat FDR moet stoppen, ik weet het niet. Ook al loopt er veel fout, ik denk dat hij de club toch al een paar keer gered heeft.

18 Jul 2014, 0:12
Junior

Ik stel voor dat hijzich laat bijstaan door een manager die geen emotionele binding heeft met ea. Iemand die het puur zakelijk bekijkt en die wil dat zijn bedrijf winst maakt. Fdr kan dan nog altijd de emotionele voorzitter zijn :cool: want emotionele band heeft hij wel met de club, anders s teek je er zoveel tijd nt in. Ipv stadions te bekijken zouden ze beter eerst het management model eens bekijken in nl. of duitsland....

18 Jul 2014, 8:08
Ancien

Smetje schreef:
Bakkie schreef:
waly 2 schreef:

En dan? Staan er anderen klaar om over te nemen en jaarlijks bij te passen zoals FDR doet?

Niet zo of zo bedoeld, gewoon een vraag. Ik weet enkel wat ik hier en in de pers lees en weet dus niet wat er verder aan de hand is.

Extra investeerders zijn zeker welkom. Maar om nu te zeggen dat FDR moet stoppen, ik weet het niet. Ook al loopt er veel fout, ik denk dat hij de club toch al een paar keer gered heeft.

We beseffen maar al te goed wat FDR doet voor de club, maar besef nu ook eens dat dit op deze wijze niet lang meer kan blijven duren.
Het is toch het bestuur die er moet voor zorgen om extra investeerders binnen te halen om de club meer zuurstof te geven op langere termijn en dat die mogelijke investeerders ook hun pion willen plaatsen op de juiste plaats is toch niet meer dan normaal.
Wat als de problemen gaan beginnen bij de eerste ploeg, 't zal rap gedaan zijn met tegen een balleken te sjotten.
Enfin, misschien komt de Frank nog met een nieuwe investeerder op de proppen, die business circle vergaderingen moeten toch ook iets postief opleveren.
Verder moeten de supporters zich niet verantwoorden voor de huidige gang van zaken, wij doen meer dan ons deel binnen de club.
Ik ben in ieder geval klaar voor het nieuwe seizoen aan te vatten, zeker wat de sfeer betreft.
Geen woorden maar daden. :EA:

18 Jul 2014, 8:12

BDS schreef:
waly 2 schreef:

dus geen vuiltje aan de lucht voor jou?

16 jeugdtrainers die duizenden euro's te goed hebben. En zoals Bakkie hier heeft gepost, is er weer vollenbak gelogen geweest.

Wat gaat het volgende negatieve zijn dat zal verschijnen,ik denk dat we er niet te lang gaan moeten op wachten ;)

18 Jul 2014, 9:31
Reserve

Hugo schreef:
Smetje schreef:
Bakkie schreef:

We beseffen maar al te goed wat FDR doet voor de club, maar besef nu ook eens dat dit op deze wijze niet lang meer kan blijven duren.
Het is toch het bestuur die er moet voor zorgen om extra investeerders binnen te halen om de club meer zuurstof te geven op langere termijn en dat die mogelijke investeerders ook hun pion willen plaatsen op de juiste plaats is toch niet meer dan normaal.
Wat als de problemen gaan beginnen bij de eerste ploeg, 't zal rap gedaan zijn met tegen een balleken te sjotten.
Enfin, misschien komt de Frank nog met een nieuwe investeerder op de proppen, die business circle vergaderingen moeten toch ook iets postief opleveren.
Verder moeten de supporters zich niet verantwoorden voor de huidige gang van zaken, wij doen meer dan ons deel binnen de club.
Ik ben in ieder geval klaar voor het nieuwe seizoen aan te vatten, zeker wat de sfeer betreft.
Geen woorden maar daden. :EA:

die business circles leveren enkel nieuwe contacten op voor de organisator daarvan, niet voor de club... wel tof dat je op kosten van EA je eigen netwerk kan uitbreiden...

18 Jul 2014, 11:34
Ancien

Leeftijd: 46
BDS schreef:

die business circles leveren enkel nieuwe contacten op voor de organisator daarvan, niet voor de club... wel tof dat je op kosten van EA je eigen netwerk kan uitbreiden...

Komaan hé, dat is ook wel bullshit. Is een netwerk-event dus is een win voor alle partijen in principe - is wel een feit dat sommige mensen beter zijn in het leggen van contacten dan anderen, maar soit... Je komt ook niet gratis, dus "op kosten van" is er ook wat over... Trouwens om uw punt verder te trekken: EA IS de organisator dus in uw redenering zou EA dus net de enige winnaar moeten zijn in het verhaal...

Dat consequent zijn, is precies toch moeilijk hé. Enerzijds moet het bestuur versterkt worden met investeerders maar anderzijds mag je potentiële investeerders wel niet met elkaar in contact brengen op een evenement dat je zelf organiseert want je houdt er enkel kosten aan over... Pfff... Moest de hele bedrijfswereld zo denken, sprongen dat we zouden maken :hmm:

18 Jul 2014, 11:48
Ancien

Leeftijd: 47
Nosferatu schreef:
Ik stel voor dat hijzich laat bijstaan door een manager die geen emotionele binding heeft met ea. Iemand die het puur zakelijk bekijkt en die wil dat zijn bedrijf winst maakt. Fdr kan dan nog altijd de emotionele voorzitter zijn :cool: want emotionele band heeft hij wel met de club, anders s teek je er zoveel tijd nt in. Ipv stadions te bekijken zouden ze beter eerst het management model eens bekijken in nl. of duitsland....

Om dan zijn zakken te vullen en weg te lopen. Je had dan beter geschreven 'Ik stel voor dat hij zich laat bijstaan door iemand als Orlans'

18 Jul 2014, 13:45

Leeftijd: 37
Dit forum is er zo op achteruit gegaan de laatste 2jaar :hmm:

19 Jul 2014, 7:45

hansken schreef:
Dit forum is er zo op achteruit gegaan de laatste 2jaar :hmm:

Nog een sjans dammen da niet van ons club kunnen zeggen :)

19 Jul 2014, 9:21
forumlegende

edit

19 Jul 2014, 9:37

Leeftijd: 37
In HNB een artikel dat de jeugdtrainers eindelijk betaald zijn! Volgend Luc Ledegen kwam dit doordat ons stadiondossier muurvast zit en we hierdoor veel sponsering verliezen :hmm:

Ik hou mijn hart al vast voor de licentie op het eind van dit seizoen!

02 Aug 2014, 9:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 224 225 226 227 228 497