|
|
| Pagina 230 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 228 229 230 231 232 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Spees schreef: Prodialoog schreef: Als je 300 000 € moet ophalen met 1000 supporters heb je al per supporter 300€ nodig. En dan spreken we nog maar over het halen van een attest om nog 1 seizoen te mogen verder doen in tweede... En wat doe je met een bedrag dat niet genoeg is voor de licentie? Terug geven aan de supporters? Bezin voor je begint anders zal de teleurstelling nog zo groot zijn. Het is helemaal niet de bedoeling om dit bedrag op te halen door de supporters. Enkel een kleiner deel moet opgehaald worden door de supporters. Het grootste deel is het bestuur mee bezig om dit op tijd in orde te brengen. 100 000 euro via supporters dacht ik (wat nog veel is) |
| 01 Nov 2011, 13:57 |
|
|
Ancien
Prodialoog schreef: Als je 300 000 € moet ophalen met 1000 supporters heb je al per supporter 300€ nodig. En dan spreken we nog maar over het halen van een attest om nog 1 seizoen te mogen verder doen in tweede... En wat doe je met een bedrag dat niet genoeg is voor de licentie? Terug geven aan de supporters? Bezin voor je begint anders zal de teleurstelling nog zo groot zijn. Doe ik altijd, maar door juist toe te kijken in het leven los je ook geen problemen op, als we al een stuk van het nodige kapitaal kunnen ophalen is dit toch geen mission impossible zeker, nen echten Iendrachter ben je ook in moeilijke tijden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Nov 2011, 13:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Met een beetje geluk word morgen het rekening nummer gelanceerd, dit zal onder toezicht staan van 2mensen van het actiecomité..
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Nov 2011, 15:19 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Met een beetje geluk word morgen het rekening nummer gelanceerd, dit zal onder toezicht staan van 2mensen van het actiecomité.. Voila ze, dit is al een begin en het kost niets integendeel. Komaan Iendrachters laat je supportershart spreken! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Nov 2011, 18:56 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
dalton schreef: het is geen gerucht het van deze keer En hoe is dat gesprek met Denul nu afgelopen Dalton?! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Nov 2011, 19:29 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
DavidSeal schreef: dalton schreef: het is geen gerucht het van deze keer En hoe is dat gesprek met Denul nu afgelopen Dalton?! Geift em ewa toid ein jong. Da zal woarschoinlèk allemoal al lank in kennen en kroiken zoin. ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 02 Nov 2011, 20:10 |
|
|
Ancien
DavidSeal schreef: dalton schreef: het is geen gerucht het van deze keer En hoe is dat gesprek met Denul nu afgelopen Dalton?! Ik heb horen zeggen dat ze een supermodern stadion gaan bouwen aan de Siesegemlaan, met uitstekende trainingsfaciliteiten, er is zelfs een crematorium voorzien. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Nov 2011, 20:12 |
|
|
Als we toch met een rekeningnr starten waarom dan niet iets verder gaan.
bvb naar het voorbeeld van barcelona en zijn socios. Iedereen die (jaarlijks) x euro stort op dit rekeningnr wordt officieel lid/(aandeelhouder) van eendracht aalst en krijgt (kleine) voordelen: bvb -voorrang bij aanschaf van abonnementen of tickets voor een bekermatch. -iedereen stemrecht geven zal wat moeilijk zijn, maar ze krijgen wel stemrecht over hun vertegenwoordigers. -weet ik veel bepaalde goedkope zaken: eens aftrap mogen komen geven, jaarlijkse poster, een sticker, kunnen bestellen ve gehandtekend truitje of kans om een matchbal v bvb bekermatch te winnen. -een maandelijkse (elektronische) nieuwsbrief met de stand van zaken. qua financiën, transfers, ... -%korting op huur van europa-tribune? -%korting op inschrijven van kinderen op zandberg, -jaarkalender 2012 met spelers -jaarkalender 2012 met spelersvrouwen:) -... Er zijn wss nog wel anderen met meer creativiteit dan ik. Ook stel ik me nog altijd de vraag waarom abonnementen niet verplicht elektronisch moeten betaald worden. Ook aanschaf van andere zaken in de fanshop of betaling in restaurant. Ook gezever rond gratis truitje mogen ze direct laten vallen. Zorg gewoon dat ze beschikbaar zijn in de fanshop en ik schaf me er onmiddellijk 1 aan en samen met mij wss 10tallen anderen. Sponsors die niet betaald hebben - haal dit naar beneden of doe er zwarte plastic over. Ook meedelen wie deze rekening zou beheren. Ben niet achterdochtig maar na alle verhalen is transparantie wel noodzakelijk als je enig kans op slagen wilt hebben. Ook overzicht van creditaties van deze rekening + een verklaring waarvoor dit aangewend werd. En misschien naar de toekomst toe als we nt meer elke euro moeten omdraaien.Werk met een geautomatiseerd systeem voor alle ticket-problematiek: printerken+barcodelezer en databank. Of waarom nt met e-id of met een plastic fankaart met barcode ter vervanging vh huidige abonnement. Al deze zaken bestaan en moeten niet zoveel kosten. Gust |
| 02 Nov 2011, 20:33 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: DavidSeal schreef: dalton schreef: het is geen gerucht het van deze keer En hoe is dat gesprek met Denul nu afgelopen Dalton?! Ik heb horen zeggen dat ze een supermodern stadion gaan bouwen aan de Siesegemlaan, met uitstekende trainingsfaciliteiten, er is zelfs een crematorium voorzien. De nieuwe baskettempel en evenementenhal zitten er ook in zeker? ![]() |
| 02 Nov 2011, 20:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Gust schreef: Als we toch met een rekeningnr starten waarom dan niet iets verder gaan. bvb naar het voorbeeld van barcelona en zijn socios. Iedereen die (jaarlijks) x euro stort op dit rekeningnr wordt officieel lid/(aandeelhouder) van eendracht aalst en krijgt (kleine) voordelen: bvb -voorrang bij aanschaf van abonnementen of tickets voor een bekermatch. -iedereen stemrecht geven zal wat moeilijk zijn, maar ze krijgen wel stemrecht over hun vertegenwoordigers. -weet ik veel bepaalde goedkope zaken: eens aftrap mogen komen geven, jaarlijkse poster, een sticker, kunnen bestellen ve gehandtekend truitje of kans om een matchbal v bvb bekermatch te winnen. -een maandelijkse (elektronische) nieuwsbrief met de stand van zaken. qua financiën, transfers, ... -%korting op huur van europa-tribune? -%korting op inschrijven van kinderen op zandberg, -jaarkalender 2012 met spelers -jaarkalender 2012 met spelersvrouwen:) -... Er zijn wss nog wel anderen met meer creativiteit dan ik. Ook stel ik me nog altijd de vraag waarom abonnementen niet verplicht elektronisch moeten betaald worden. Ook aanschaf van andere zaken in de fanshop of betaling in restaurant. Ook gezever rond gratis truitje mogen ze direct laten vallen. Zorg gewoon dat ze beschikbaar zijn in de fanshop en ik schaf me er onmiddellijk 1 aan en samen met mij wss 10tallen anderen. Sponsors die niet betaald hebben - haal dit naar beneden of doe er zwarte plastic over. Ook meedelen wie deze rekening zou beheren. Ben niet achterdochtig maar na alle verhalen is transparantie wel noodzakelijk als je enig kans op slagen wilt hebben. Ook overzicht van creditaties van deze rekening + een verklaring waarvoor dit aangewend werd. En misschien naar de toekomst toe als we nt meer elke euro moeten omdraaien.Werk met een geautomatiseerd systeem voor alle ticket-problematiek: printerken+barcodelezer en databank. Of waarom nt met e-id of met een plastic fankaart met barcode ter vervanging vh huidige abonnement. Al deze zaken bestaan en moeten niet zoveel kosten. Gust Dit weekend gaat er al rond gegaan worden met een tombola waarbij de eerste prijs een ware VIP-behandeling is tijdens een thuiswedstrijd van Eendracht Aalst (eten, aftrap, business seats, meet & greet met spelers, kortom alles erop en eraan) ook de troostprijzen zijn in orde. Qua financiele transparantie zal het eigenlijk enorm transparant worden met een specifieke website die gepubliceerd zal worden (zou moeten klaar zijn tegen het weekend). Hierop zal op geregelde tijdstippen een update volgen van het opgehaalde bedrag. Het rekeningnummer is trouwens sinds vandaag in orde gebracht. Een teller zal bijhouden hoever de campagne gevorderd is, en er zal ook een "wall" zijn waarop de bijdragen kunnen opgevolgd worden (tenzij het gaat om een anonieme donatie, dan zal dit wel zichtbaar zijn maar zonder naam). _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Nov 2011, 21:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
[quote="Bram] Dit weekend gaat er al rond gegaan worden met een tombola waarbij de eerste prijs een ware VIP-behandeling is tijdens een thuiswedstrijd van Eendracht Aalst (eten, aftrap, business seats, meet & greet met spelers, kortom alles erop en eraan) ook de troostprijzen zijn in orde.[/quote]
Nu niet voor 't één of 't ander, maar hoe ga je daarmee geld ophalen? Waarmee ik dit niet helemaal afschiet hé... |
| 02 Nov 2011, 22:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
Jan schreef: [quote="Bram] Dit weekend gaat er al rond gegaan worden met een tombola waarbij de eerste prijs een ware VIP-behandeling is tijdens een thuiswedstrijd van Eendracht Aalst (eten, aftrap, business seats, meet & greet met spelers, kortom alles erop en eraan) ook de troostprijzen zijn in orde.[/quote] Nu niet voor 't één of 't ander, maar hoe ga je daarmee geld ophalen? Waarmee ik dit niet helemaal afschiet hé...[/quote][/quote] ze wilden de CL finale aanbieden... Helaas grepen ze net naast de tickets |
| 02 Nov 2011, 22:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jan schreef: [quote="Bram] Dit weekend gaat er al rond gegaan worden met een tombola waarbij de eerste prijs een ware VIP-behandeling is tijdens een thuiswedstrijd van Eendracht Aalst (eten, aftrap, business seats, meet & greet met spelers, kortom alles erop en eraan) ook de troostprijzen zijn in orde.[/quote] Nu niet voor 't één of 't ander, maar hoe ga je daarmee geld ophalen? Waarmee ik dit niet helemaal afschiet hé...[/quote][/quote] Dat lijkt toch logisch? Voor die tombola-lotjes moet je betalen En als je voor je prijzen op wat sponsors of creativiteit kan rekenen kost je dat amper iets. (zoals de hierboven aangehaalde prijs : best een mooie prijs, en het kost de club eigenlijk niets) Je gaat er geen miljoen mee ophalen, maar het is wel een leuk initiatief. En het brengt wat leven in de brouwerij. |
| 02 Nov 2011, 22:44 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
idd, men zit trouwens precies écht niet stil als ik dat hier lees. Mooi zo.
ik heb trouwens (behalve het eten dan) een dergelijk arrangementeken (hoofdprijs tombola) cadeau gekregen, en ik moet zeggen dat zoiets zeker de moeite is. Ik vind het alleszins een creatieve oplossing. |
| 02 Nov 2011, 22:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jan schreef: [quote="Bram] Dit weekend gaat er al rond gegaan worden met een tombola waarbij de eerste prijs een ware VIP-behandeling is tijdens een thuiswedstrijd van Eendracht Aalst (eten, aftrap, business seats, meet & greet met spelers, kortom alles erop en eraan) ook de troostprijzen zijn in orde.[/quote] Nu niet voor 't één of 't ander, maar hoe ga je daarmee geld ophalen? Waarmee ik dit niet helemaal afschiet hé...[/quote] Het is de bedoeling,als je een steunkaart (min 10€) koopt,dat je er ook iets kan mee winnen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 02 Nov 2011, 22:54 |
|
| Pagina 230 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 228 229 230 231 232 … 289 Volgende |