Transfers 2009-2010 - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
Fillou schreef:
patbike schreef:
[dit moet een aprilgrap zijn da kan ni anders, affligem laatste in de stand van 2de prov met amper 5 punten
mazenzele 3de prov in de middenmoot, en die spelers zijn nog nooit opgemerkt door andere ploegen?? als je iets of wat talent hebt dan speel je niet bij zo'n clubkes he jongens, alléé pas op want met van der steen weet je nooit he, zoals ik al eerder heb gezegd, van voetbal heeft hij geen verstand en van transfers nog veel minder hoor.als hij het hier gaat doen dan zulllen jullie aan mijn woorden nog dikwijls denken want van wat ik heb meegemaakt met diene mens destijds bij eendracht meldert :whistle: en dat was dan nog zijn eigen club :whistle:

bwa, je zegt dat ... mij hebben ze zelfs nooit ontdekt. Ook al speelde ik in tweede provinciale ...

er lopen in provinciale nog veel jonge talenten hoor zie maar naar schokaert, van steenberge steven en jan , van den bossche, enz komen allen uit provinciale en hebben toch iets bewezen in nationale hé :D

02 Apr 2009, 9:47
Duivelke

adolf schreef:
Ik lees in het NBL het volgende ivm project 90 :

" Het ligt in de bedoeling dat de club op elke positie in het eerste elftal bekijkt wie uit de jeugd kan doorstromen vooraleer een nieuwe speler wordt aangetrokken. Eendracht zal nooit met elf jeugdspelers kunnen aantreden, maar we willen de eigen jeugdspelers wel maximaal laten doorstromen. "

Awel ze zijn al goed bezig. Eerst blijkbaar de gebroeders Moreels die na het opstappen van hun trainer niet wouden bijtekenen in Zottegem, naar Oudenaarde gingen, maar dan toch maar liever met hun trainer meekomen. Eerlijkheidshalve aan toevoegen dat die gasten niet slecht zijn , maar ge weet dan toch dat die Podevijn, de Spotbeentjes (eigen jeugd) gaan blokkeren. Dan willen ze Troch en Verheyden, die zeker hun verdienste hebben en dus meer dan welkom zijn. Blijkbaar vinden ze dus niemand die uit eigen jeugd kan doorstromen voor die posities? En dan nu Van Steenberghe en De Vroe (beiden klassekeepers), terwijl enkele weken terug zandberg in rep en roer stond omdat een jonge talentvolle keeper dringend een contract moest krijgen want hij ging anders 3de keeper op Anderlecht worden. 3de keeper op Anderlecht is toch goed genoeg voor 1ste Keeper in 3de klasse of tenminste toch 2de Keeper. Er moet toch geen tekening bijgemaakt worden dat ge beter ene ervaren eerste keeper koppelt aan een jonge en goede tweede keeper (die wel nog bereid is om op de bank te zitten). Als ge met twee goede ervaren keepers een competitie start, waarvan beiden willen starten aan de competitie dan gaat ge halfweg de competitie twee slechte keepers hebben, want elke halve fout gaat aangerekend worden waardoor het vertrouwen totaal zoek is en er weer meer fouten gaan gemaakt worden. Om nog niet te spreken van de sfeer die snel onder nul zal zakken omdat altijd één keeper misnoegd zal zijn omdat hem niet speelt. Laat staan dat ge het hebt over het financieel plaatje. Twee ervaren keepers kosten nu eenmaal meer dan één ervaren en een eigen jeugdproduct. Van Steenberghe presteert, dan moet ge niet vervangen.
En wie weet met wat komen ze nog voor de dag ivm transfers.
Wat ik bedoel is:verkoop geen zever he zeg. Dat project 90 is mooi op papier, maar er wordt nu al aangetoond dat het dode letter is. Het is misschien goed voor een buitenlandse topclub maar niet voor een Belgische derdeklasser. Iedereen die een beetje met voetbal bezig is weet toch dat elke jeugdspeler vrij in april zijn ontslag kan geven en naar een andere club kan gaan. Er kan geen enkele derdeklasser zijn jeugd houden. Als er een goede speler is dan gaat hem wel naar gent, anderlecht, lokeren, brugge, genk en zelfs (momenteel) dender. Als dender, anderlecht,... een goede speler heeft, dan gaat hem naar het buitenland. Er gaan met project 90 dus niet meer jeugdspelers doorbreken of worden opgeleid dan vroeger. Het is blijkbaar nog steeds de bedoeling om postjes te creeren zodat iedereen aan zijn trekken komt , sommigen al voor de 3de keer. Ik vind het gewoon jammer dat onze goedgelovige bestuurders van wie hun kinderen bij de jeugd spelen (hoelang nog?) er met hun ogen open in trappen en veel budget moeten vrijmaken voor deze postjes waar deze in de werkelijke uitbouw van de club zou kunnen worden gestoken.

Amai wa ne dikke zever !!!!
De doelman in kwestie is afgetest op Anderlecht voor de - 19 omdat hij niet beter is dan Knipping
(huidige -17 keeper en soms spelend bij beloften met onder andere Lukaku en co.)
Dus van een transfer, laat staan 3de keeper worden, is dan ook NOOIT sprake geweest, hij is trouwens maar één keer op Anderlecht geweest na een tip van de keeperstrainer van Union waar hij debuteerde met de resreven.(Bron: jeugd Anderlecht !!!)
Ik weet trouwens dat Van de rit met hem wou verder werken omdat hij er enorm in geloofde.
De (nieuwe) bestuurders zijn goed bezig, zonder enige info geloven ze zo ne kwakkel (en inderdaad, de zandberg in rep en roer) en er is zelfs sprake van een klein contract betaald door de topmensen uit vrees omhem niet te verliezen :wadde:
De HEILIGE zandberg zal nog dikwijls in rep en roer staan................

02 Apr 2009, 10:34
Nationale Ploeg

patbike schreef:
dit moet een aprilgrap zijn da kan ni anders, affligem laatste in de stand van 2de prov met amper 5 punten
mazenzele 3de prov in de middenmoot, en die spelers zijn nog nooit opgemerkt door andere ploegen?? als je iets of wat talent hebt dan speel je niet bij zo'n clubkes he jongens, alléé pas op want met van der steen weet je nooit he, zoals ik al eerder heb gezegd, van voetbal heeft hij geen verstand en van transfers nog veel minder hoor.als hij het hier gaat doen dan zulllen jullie aan mijn woorden nog dikwijls denken want van wat ik heb meegemaakt met diene mens destijds bij eendracht meldert :whistle: en dat was dan nog zijn eigen club :whistle:

Ik heb zelf nog tegen de reserven van Mazenzele gespeeld, en den enige die daar degelijk was (en zelfs heel goed) was hun jonge keeper, die regelmatig meespeelt met de eerste elf. In de eerste ploeg voor de rest naar't schijnt niks speciaals te vinden :wadde: , kzal het vanavond op de training nog eens vragen.

02 Apr 2009, 11:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
luis schreef:
naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet
verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst
volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse
naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden.
ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend.

weldra meer nieuws van deze vliegende reporter

Heb zelfs gehoord dat een jeugdtrainer uit Mollem snel de plaats zou innemen van Kris VDH die dan weer de ontslagen Van Der Eycken zou opvolgen als bondscoach. En Dillen wordt dan zijn rechterhand.... :plat:

02 Apr 2009, 12:29
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
SERRE schreef:
luis schreef:
naar verluidt is eendracht aalst in verregaande onderhandelingen met gertjan van riet
verdediger van eendracht affligem en absoluut iemand voor de toekomst
volgens mij gaat deze het schoppen tot in eerste klasse
naar wat ik gehoord moet enkel de financiele zijde nog besproken worden.
ook een talent uit het naburige mazenzele wordt genoemd. maar deze speler zijn identiteit is nog onbekend.

weldra meer nieuws van deze vliegende reporter

Heb zelfs gehoord dat een jeugdtrainer uit Mollem snel de plaats zou innemen van Kris VDH die dan weer de ontslagen Van Der Eycken zou opvolgen als bondscoach. En Dillen wordt dan zijn rechterhand.... :plat:

Dat talent uit Mazenzele is wel nen hele goeien maar hij ging nog zien of hij wou komen...
:whistle:

02 Apr 2009, 12:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Van Damme heeft een nieuwe overeenkomst bereikt met het bestuur (de duur van het contract staat er niet bij).

Bron: Iendracht.be

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

02 Apr 2009, 14:27
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Titus schreef:
Van Damme heeft een nieuwe overeenkomst bereikt met het bestuur (de duur van het contract staat er niet bij).

Das goe nieuws ze :banana:

02 Apr 2009, 14:38
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Titus schreef:

Is dit officiëel? Hebben de admins dit rechtstreeks van het bestuur?

02 Apr 2009, 14:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
josken schreef:
Titus schreef:

Das goe nieuws ze :banana:

zalig (y) :EA:

02 Apr 2009, 14:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
nog eentje omdat ik het nie kan laten
hahaha stomme kakkers :fuck: :lol:

02 Apr 2009, 14:59

de spelers in kwestie hebben volgende week een nieuw gesprek met het bestuur van eendracht aalst

een van de twee spelers heeft een eendracht meldert verleden en is familielid van een bestuurslid.
de andere is een spelverdeler die door blessures dit seizoen nog niet volledig doorgebroken is en is geen onbekende in aalst.

meer nieuws volgt

02 Apr 2009, 15:36
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
luis schreef:
de spelers in kwestie hebben volgende week een nieuw gesprek met het bestuur van eendracht aalst

een van de twee spelers heeft een eendracht meldert verleden en is familielid van een bestuurslid.
de andere is een spelverdeler die door blessures dit seizoen nog niet volledig doorgebroken is en is geen onbekende in aalst.

meer nieuws volgt

Da meent ge nie als ze zo gaan beginnen met de neefkes van de bestuursleden kansen te geven :hmm:

02 Apr 2009, 15:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Van Hemert is bij Antwerp einde contract. dienen mag van mij direkt komen :-)

02 Apr 2009, 16:56
Ancien

luis schreef:

meer nieuws volgt

Het bestuur bereikte gisteren met Ken Van Damme een akkoord over een verlenging van zijn contract. Van Damme, die dit jaar zijn kans met beide handen nam en ongetwijfeld als de revelatie van het seizoen kan worden beschouwd, kiest daardoor duidelijk voor Eendracht Aalst. Nochtans was er ook concrete interesse van KV Mechelen, o.a. trainer Peter Maes zat afgelopen zondag in de tribune. :banana:
bron: Iendracht.be - Nieuwsflash

02 Apr 2009, 17:48
Freak

Hugo schreef:
luis schreef:

meer nieuws volgt

Het bestuur bereikte gisteren met Ken Van Damme een akkoord over een verlenging van zijn contract. Van Damme, die dit jaar zijn kans met beide handen nam en ongetwijfeld als de revelatie van het seizoen kan worden beschouwd, kiest daardoor duidelijk voor Eendracht Aalst. Nochtans was er ook concrete interesse van KV Mechelen, o.a. trainer Peter Maes zat afgelopen zondag in de tribune. :banana:
bron: Iendracht.be - Nieuwsflash

Het zal best zijn.
Project90 opstarten en dan zowat de beste jeugdspeler in jaren laten vertrekken zou nogal belachelijk zijn.
Hopelijk krijgen de broertjes Spotbeen en Podevijn dezelfde kans.

02 Apr 2009, 18:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 280